BMW E34 M5 3,8 Nürburgring Jaks
BMW E34 M5 3,8 Nürburgring Jaks
Sellest aastast peaks E34 kuuluma ka sellese valdkonda, mida siin aetakse ja seega panen siis mõned read kirja.
Mingi hetk hakkas huvitama selline isend veidi rohkem ja sai hakatud vaatama, mida üldse müüakse.
Juhtus ka see, et teine viiene osteti ära ning siis sai hakatud aktiivsemalt selle auto otsimisega tegelema. Peab tunnistama, et ega see niisama lihtne polegi sellist autot soetada. Aga jõululaupäeval see Eestisse kohale jõudis
Aga panen siis mõne rea peategelase kohta kirja.
Andmed siis järgnevad:
Mudel - E34 M5 Nürburgring
Esmane regristreerimine - 22.07.1992a
Tootmisarv kokku - 2676tk
Värv - 237/7 Granitsilber metallik, alumine serv Diamond Black metallik 181
Läbisõit - 217 000km
Sisu - Must nahk
Mootori kubatuur - 3795cm3
kW: 250
Max vääne - 400Nm at 4750rpm
Tippkiirus - tehasest 250km/ piiratud, kuid sellel autol mingi lisa plokiga eemaldatud. Seega täpselt ei teagi.
Kiirendus 0-100km/h: 5,9sek
Kast - 5-käiguline manuaal
Difer - LSD
Veljed - hetkel talvel kasutuseks 17" originaalid 8-ja 9" laiad, suveks 8-ja 10" R18"
Nürbergirng pakett:
Jäigemad stabikad, erilaiusega valuveljed, ZF Servotronic sõiduki kiiruse tundlik roolivõimendi
Lisavarustus:
Konditsioneer, el.-aknad, el.-luuk, suusakott,pardakompuuter, 2x istme soendus, udutuled, taga kardin, H&R madaldus, Eisemanni roostevaba väljalase,
Varustuse nimekiri
Code Description (interface) Description (EPC)
S216A SERVOTRONIC HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S339A SATIN CHROME Shadow-Line
S354A GREEN STRIPE WINDSCREEN Windscreen, green-tinted upper strip
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S423A FLOOR MATS, VELOUR Floor mats velours
S530A AIR CONDITIONING Air conditioning
S661* BMW BAV. CASS. III
S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM HiFi speaker system
S686A DIVERSITY-FUNCTION AERIAL Antenna-Diversity
S781A LM Rad 9Jx17 auf Hinterachse BMW LA wheel M Kontur
S782A NUERBURGRING-FAHRWERKSPAKET Suspension system Nürburgring
Autol vaja mõningaid asju ikka teha ka ja nendega olen teinud juba ka algust.
Hetkel läksid vahetusse esimesed amordid. Kohe lähevad kõik vedelikud ja muud hoolduse tarvilik. Ära tellisin ka uste alumised liistud, mis lähevad vahetusse kevade poole koos mõningaste värvitöödega.
Mõni pilt ka, kus auto on pesemata, aga mingi ettekujutuse vast siiski saab.
Pildid lisanduvad siis
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album828
Mingi hetk hakkas huvitama selline isend veidi rohkem ja sai hakatud vaatama, mida üldse müüakse.
Juhtus ka see, et teine viiene osteti ära ning siis sai hakatud aktiivsemalt selle auto otsimisega tegelema. Peab tunnistama, et ega see niisama lihtne polegi sellist autot soetada. Aga jõululaupäeval see Eestisse kohale jõudis
Aga panen siis mõne rea peategelase kohta kirja.
Andmed siis järgnevad:
Mudel - E34 M5 Nürburgring
Esmane regristreerimine - 22.07.1992a
Tootmisarv kokku - 2676tk
Värv - 237/7 Granitsilber metallik, alumine serv Diamond Black metallik 181
Läbisõit - 217 000km
Sisu - Must nahk
Mootori kubatuur - 3795cm3
kW: 250
Max vääne - 400Nm at 4750rpm
Tippkiirus - tehasest 250km/ piiratud, kuid sellel autol mingi lisa plokiga eemaldatud. Seega täpselt ei teagi.
Kiirendus 0-100km/h: 5,9sek
Kast - 5-käiguline manuaal
Difer - LSD
Veljed - hetkel talvel kasutuseks 17" originaalid 8-ja 9" laiad, suveks 8-ja 10" R18"
Nürbergirng pakett:
Jäigemad stabikad, erilaiusega valuveljed, ZF Servotronic sõiduki kiiruse tundlik roolivõimendi
Lisavarustus:
Konditsioneer, el.-aknad, el.-luuk, suusakott,pardakompuuter, 2x istme soendus, udutuled, taga kardin, H&R madaldus, Eisemanni roostevaba väljalase,
Varustuse nimekiri
Code Description (interface) Description (EPC)
S216A SERVOTRONIC HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S339A SATIN CHROME Shadow-Line
S354A GREEN STRIPE WINDSCREEN Windscreen, green-tinted upper strip
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S423A FLOOR MATS, VELOUR Floor mats velours
S530A AIR CONDITIONING Air conditioning
S661* BMW BAV. CASS. III
S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM HiFi speaker system
S686A DIVERSITY-FUNCTION AERIAL Antenna-Diversity
S781A LM Rad 9Jx17 auf Hinterachse BMW LA wheel M Kontur
S782A NUERBURGRING-FAHRWERKSPAKET Suspension system Nürburgring
Autol vaja mõningaid asju ikka teha ka ja nendega olen teinud juba ka algust.
Hetkel läksid vahetusse esimesed amordid. Kohe lähevad kõik vedelikud ja muud hoolduse tarvilik. Ära tellisin ka uste alumised liistud, mis lähevad vahetusse kevade poole koos mõningaste värvitöödega.
Mõni pilt ka, kus auto on pesemata, aga mingi ettekujutuse vast siiski saab.
Pildid lisanduvad siis
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album828
Viimati muutis Jaks, 24 Veebr 2012 11:54, muudetud 16 korda kokku.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Tuunimiseks oleks kõvasti veel võimalust, päris palju isegi levinud lisavarustusest puudu. Siiski antud tehnika taustal on lisavarustus päris tühine näitaja
Kas tagaiste tavaline või siis 2-kohaline?
Eeldatavasti võib kevadisel rajapäeval autot sihtotstarbeliselt kasutuses näha?
Kas tagaiste tavaline või siis 2-kohaline?
Eeldatavasti võib kevadisel rajapäeval autot sihtotstarbeliselt kasutuses näha?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Tuuningut siiski plaanis pole. Kui siis vast läheb külge taga spoiler mis autoga kaasas.
Selle 6-k kasti leidmine pole ka teab mis lihtne ja samas kui hetkel olev kenasti toimib pole ka põhjust vahetada.
Laia neeruga on selline lugu, et kui tehasest tuli kitsaga siis las olla selline tagasihodlik ja süütuke edasi.
Amortideks on jah teatavasti 3,8-tel EDC-d. Aga nende hind on üle mõistuse siis paigaldasin esimeste mitte kõige paremini toimivate asemele Bilsud.
Selle 6-k kasti leidmine pole ka teab mis lihtne ja samas kui hetkel olev kenasti toimib pole ka põhjust vahetada.
Laia neeruga on selline lugu, et kui tehasest tuli kitsaga siis las olla selline tagasihodlik ja süütuke edasi.
Amortideks on jah teatavasti 3,8-tel EDC-d. Aga nende hind on üle mõistuse siis paigaldasin esimeste mitte kõige paremini toimivate asemele Bilsud.
raimo kirjutas:Vinge värk!
Tuunimiseks võimalusi siiski on, 6-k kast ja lai neer
Kas amordid on EDC või tavalised?
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Ega ma pole teab mis sellesse lisavarustusse süvenenud ka kuid mõni asi meenus ja lisasin juurde.
Taga iste on tavaline ehk siis 5 kohta ( ARK-is saksa andmeid võrreldes olevat olnud kirjas 4 ) ja mulle sobib.
Kui midagi enne ei juhtu siis peaks see auto rajal nähtav olema küll.
Taga iste on tavaline ehk siis 5 kohta ( ARK-is saksa andmeid võrreldes olevat olnud kirjas 4 ) ja mulle sobib.
Kui midagi enne ei juhtu siis peaks see auto rajal nähtav olema küll.
raunz kirjutas:Tuunimiseks oleks kõvasti veel võimalust, päris palju isegi levinud lisavarustusest puudu. Siiski antud tehnika taustal on lisavarustus päris tühine näitaja
Kas tagaiste tavaline või siis 2-kohaline?
Eeldatavasti võib kevadisel rajapäeval autot sihtotstarbeliselt kasutuses näha?
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kindalsti leidub seal neid.
Kuid kahjuks mitte just sellele mudelile. Ehk siis kui päris kataloogist tahta on ainuke koht esindus kes neid vist müüb. Samas on mingi info, et e32 91a. ja edasi on samasuguse lahendusega amort. Kuid ei tea kas need ka koos sellel autol peal olevaga toimima hakkavad.
Kuid kahjuks mitte just sellele mudelile. Ehk siis kui päris kataloogist tahta on ainuke koht esindus kes neid vist müüb. Samas on mingi info, et e32 91a. ja edasi on samasuguse lahendusega amort. Kuid ei tea kas need ka koos sellel autol peal olevaga toimima hakkavad.
heigo kirjutas:sachc-i toodangus peaks leiduma ka edc-id
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
no sellise teema peale võib ilmselt kohe igati õigustatult öelda: UUEL AASTAL UUE HOOGA!
loodetavasti siis mitte koguaeg ja mitte liiga suure hooga, et see põnev masin paljudele eesti võimsamatele bemmidele väga tuntuks saanud kohas nimega lepik ei lõpetaks
mis korras masinal tehnika on kah, eelkõige mootor? mingeid imelikke helisid ei kostu ja käivitub, töötab eeskujulikult? selline moto on ikka paganama väärt asi, eriti kui ta lõplikult ära hooratud ei ole.
kui pole just suur saladus siis mis hinnaga umbes antud auto käest ära anti?
loodetavasti siis mitte koguaeg ja mitte liiga suure hooga, et see põnev masin paljudele eesti võimsamatele bemmidele väga tuntuks saanud kohas nimega lepik ei lõpetaks
mis korras masinal tehnika on kah, eelkõige mootor? mingeid imelikke helisid ei kostu ja käivitub, töötab eeskujulikult? selline moto on ikka paganama väärt asi, eriti kui ta lõplikult ära hooratud ei ole.
kui pole just suur saladus siis mis hinnaga umbes antud auto käest ära anti?
Lepikust katsun selle auto ikka eemal hoida, sest selleks liiga väärtuslik.
Tehnika on suht heas koras ja auto läbis 25 nov. Saksamaal ülevaatuse ja seda siis kaheks aastaks. Ei tea kas Saksas see ongi tavaline, et vanad autod saavad ka kaks aastat ülevaatust.
Mootor käib nagu M-seeria mootorile kohane ja loodan, et seda pisavalt kaua. Samas on ka mootor Saksas mõni aasta tagasi läbi elanud uuenduse ja seega sinna vast oma näppe toppima ei pea.
Auto hinna jätan siiski enda teada, aga kellel huvi siis saksa lehtedelt leiab kindlasti mingid hinna vahemikud millega neid müüakse.
Tehnika on suht heas koras ja auto läbis 25 nov. Saksamaal ülevaatuse ja seda siis kaheks aastaks. Ei tea kas Saksas see ongi tavaline, et vanad autod saavad ka kaks aastat ülevaatust.
Mootor käib nagu M-seeria mootorile kohane ja loodan, et seda pisavalt kaua. Samas on ka mootor Saksas mõni aasta tagasi läbi elanud uuenduse ja seega sinna vast oma näppe toppima ei pea.
Auto hinna jätan siiski enda teada, aga kellel huvi siis saksa lehtedelt leiab kindlasti mingid hinna vahemikud millega neid müüakse.
fiziks kirjutas:no sellise teema peale võib ilmselt kohe igati õigustatult öelda: UUEL AASTAL UUE HOOGA!
loodetavasti siis mitte koguaeg ja mitte liiga suure hooga, et see põnev masin paljudele eesti võimsamatele bemmidele väga tuntuks saanud kohas nimega lepik ei lõpetaks
mis korras masinal tehnika on kah, eelkõige mootor? mingeid imelikke helisid ei kostu ja käivitub, töötab eeskujulikult? selline moto on ikka paganama väärt asi, eriti kui ta lõplikult ära hooratud ei ole.
kui pole just suur saladus siis mis hinnaga umbes antud auto käest ära anti?
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Arvan, et kadetsema ei pea midagi, sest eks igal autol on oma väärtus
Soetatud sai see isend Saksamaalt.
Suve velgesi on tegelikut kaks jooksu, millest Rondelid rehvidega ja teised ilma.
Aga eks seda kõike siis kui lumi on läinud.
Soetatud sai see isend Saksamaalt.
Suve velgesi on tegelikut kaks jooksu, millest Rondelid rehvidega ja teised ilma.
Aga eks seda kõike siis kui lumi on läinud.
meelis k kirjutas:Nüüd ajasid mu küll aasta esimesel päeval väga kadedaks. Järelikult pean siin teemas terve selle aasta kadedust tundma .
Kust riigist Ta Eestimaale saabus ka?
Missugused need suveveljed on?
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
EDC lüliti on udutulede lüliti kõrval nagu siin on arutelus ka välja tulnud.
Täna sai siis auto pesulas väjast puhtaks
Lisaks läks sisse uus õli Liqui Moly SYNTHOIL RACETECH GTI1 10 W60
Paigaldatud sai ka valve seade, et veidi rahulikumat kuskile minna saaks.
Täna sai siis auto pesulas väjast puhtaks
Lisaks läks sisse uus õli Liqui Moly SYNTHOIL RACETECH GTI1 10 W60
Paigaldatud sai ka valve seade, et veidi rahulikumat kuskile minna saaks.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.