BMW 524TD E28 1987 - daqqer
Kui logo oleks foorumile tahtnud teha siis oleks seda teinud tõenäoliselt 6ese hai esiotsaga.Kivunz kirjutas:nojaa ma sain aru, et Alpina ja kõik, aga ikkagi ei meeldi mulle kuna selle pildi joonistamise eesmärgiks võis olla näiteks uus logo foorumile, siis see kiri ei sobiks, muidu norm.
lihtsalt minu arvamus..
Ken
Avalikustad, kust sellist jäätuvat kütust tangid? Teaks eemale hoida. Täna hommikul -28 EuroOil'i diisliga, kunagi BMW egiidi all toodetud, mootor käivitus küll probleemideta. Sul ehk lihtsalt eelsüüteküünlad surnud.daqqer kirjutas:Nagu eile selgus, siis vist kütus jääs lihtsalt.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
No kütust pumbates ei tulnud midagi üles, kui soojendada tükkaega siis tuli mõni tilk, ja kui veidi veel soojendada siis tuli juba veidi rohkem. Korralikult ikka tulema ei hakanud ja seega otsustasin et auto jääb soojemat ilma ootama, kui väljas on mingi -5 vms siis on garaazis juba + ja siis saaks üles sulatada.Ruut kirjutas:Avalikustad, kust sellist jäätuvat kütust tangid? Teaks eemale hoida. Täna hommikul -28 EuroOil'i diisliga, kunagi BMW egiidi all toodetud, mootor käivitus küll probleemideta. Sul ehk lihtsalt eelsüüteküünlad surnud.daqqer kirjutas:Nagu eile selgus, siis vist kütus jääs lihtsalt.
Eelsüüte küünalde korrasolekust ei tea. Pidin just minema mootori sepa juurde, aga enne juhtus see täpselt.
Anyway. Las vanur puhkab. Seniks liigun teiste autodega ringi.
Edit: Läks meelest juba - tankinud olen Viimsi Statoilist umbes nii et 50 liitrit ja 50 liitrit, vist rohkem polegi, eile panin 20 liitrit peale igaks juhuks et oleks mida üles pumbata. Kust enne eelmine omanik tankis pole õrna aimugi.
Ken
Nii, siiski plaanis väikene vahetus.
Auto kuulutus -
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=816883
Auto hetkel lihtsalt seisab. Ei käivitunud kui oli too -20 ja rohkem ilm. Kui millalgi aega leian siis viskan aku tagasi vahele, pumpan kütuse üles, mis nüüd on loodetavasti taas vedelaks muutunud, ja kruvin uue värvitud esipõlle kaa külge et viisakam välja näeks. Viimased pmst kolm nädalat olen olnud vahelduva eduga pool haige ja pole olnud viitsimist tegeleda.
Eelmine omanik tegelikult müüs autot ilma velgedeta (sobiv velg ja veel värske naastuga) 1200 euroga kuulutuses, ja tahtis saada tglt oluliselt rohkem. Esipõll koos värviga läks 140 eurot, kogu veeremiku remont läks kaa kuskil 150 eurot, heli läks kuskil 130 eurot (Hertzid ees ja taga, uus tagaaknalaud, nahatamine, kaabeldus). Kõik on tehtud endale ja korralikult.
Et ma arvan et 1500 eurot selle kompoti eest on igati hea hind.
Mingeid varjatud puudusi pole mina auto juures leidnud. Kere on autol korralik, mis on vanuri puhul minumeelest kõige tähtsam - mootorit ja pudinaid saab alati.
Ken
Auto kuulutus -
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=816883
Auto hetkel lihtsalt seisab. Ei käivitunud kui oli too -20 ja rohkem ilm. Kui millalgi aega leian siis viskan aku tagasi vahele, pumpan kütuse üles, mis nüüd on loodetavasti taas vedelaks muutunud, ja kruvin uue värvitud esipõlle kaa külge et viisakam välja näeks. Viimased pmst kolm nädalat olen olnud vahelduva eduga pool haige ja pole olnud viitsimist tegeleda.
Eelmine omanik tegelikult müüs autot ilma velgedeta (sobiv velg ja veel värske naastuga) 1200 euroga kuulutuses, ja tahtis saada tglt oluliselt rohkem. Esipõll koos värviga läks 140 eurot, kogu veeremiku remont läks kaa kuskil 150 eurot, heli läks kuskil 130 eurot (Hertzid ees ja taga, uus tagaaknalaud, nahatamine, kaabeldus). Kõik on tehtud endale ja korralikult.
Et ma arvan et 1500 eurot selle kompoti eest on igati hea hind.
Mingeid varjatud puudusi pole mina auto juures leidnud. Kere on autol korralik, mis on vanuri puhul minumeelest kõige tähtsam - mootorit ja pudinaid saab alati.
Ken
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn