BMW 524TD E28 1987 - daqqer
BMW 524TD E28 1987 - daqqer
Nii, sai äsja soetatud selline riistapuu.
Vedeles teine auto24-jas (hõbe üpris sile diisel), ja olen pikemat aega mingit vanemat BMW-d tahtnud juba endale.
Mõtlesin et teen teema, siis on hea üles kirjutada mis tehtud/tegemata ja pärast hea lugeda endal.
Suhteliselt korralik pill, vajab veidi nokitsemist siit ja sealt ja siis peaks kevadeks üsna viisakas E28 olema.
All on 16'' väikse randiga ilus BMW originaalkärg.
Sisu on beez riie, 2x el aknad.
Plaanis korrastada veidi, madalamaks lasta ja ilusana hoida.
PS ühtegi pilti masinast veel pole, aga organiseerin peadselt midagi (võimalik et üritan enne natukene ära teha et viisakam oleks juba).
Tehtud -
* tagasilla puksid
* udukate lüliti
* tagumised pidurid korda
* esimese stabika kondid
* summuti keevitus
* veovõllide kummid 4 tk
* mingi heli sisse
Ken
Vedeles teine auto24-jas (hõbe üpris sile diisel), ja olen pikemat aega mingit vanemat BMW-d tahtnud juba endale.
Mõtlesin et teen teema, siis on hea üles kirjutada mis tehtud/tegemata ja pärast hea lugeda endal.
Suhteliselt korralik pill, vajab veidi nokitsemist siit ja sealt ja siis peaks kevadeks üsna viisakas E28 olema.
All on 16'' väikse randiga ilus BMW originaalkärg.
Sisu on beez riie, 2x el aknad.
Plaanis korrastada veidi, madalamaks lasta ja ilusana hoida.
PS ühtegi pilti masinast veel pole, aga organiseerin peadselt midagi (võimalik et üritan enne natukene ära teha et viisakam oleks juba).
Tehtud -
* tagasilla puksid
* udukate lüliti
* tagumised pidurid korda
* esimese stabika kondid
* summuti keevitus
* veovõllide kummid 4 tk
* mingi heli sisse
Ken
Viimati muutis daqqer, 02 Mär 2011 01:50, muudetud 5 korda kokku.
Madalaks laskmisega pole midagi hullu, kui talvel ei sõida. Peamine asi et lamavast üle lähed nii, et karter lamavat ei katsu.raits85 kirjutas:madalaks ei soovita küll eesti teedel ühtegi autot lasta.
Aga pildid oleks väga positiivsed ja edu! Mismoodi sul mõte kõht vastu maad lasta on? Colioverid või mõni muu odavam lahendus nagu vedrud lühemaks?
Helar
Jahh, E30 aeg on läbi.eix22 kirjutas:e30`tega siis ühel pool ja nüüd haide peale üle jah
Madalaks ei soovita samuti lasta.
Selge selge.raits85 kirjutas:tore et see hõbenool siia klubisse sattus.kui mingit juppi vaja läheb või remondi küsimusi tekib siis võid minupoole põõrduda.
tulede ja udukate lülitid olemas ja vb leiab ka muud asjad.
madalaks ei soovita küll eesti teedel ühtegi autot lasta.
Ei teagi veel, elame-näeme. Aga kevadeks peab madal olema! Ja kevad on minu mõistes siis kui ma bike välja ajan, ehk kohe siis kui enam miinust pole ja asfalt kuiv on, hahaa.Helar1 kirjutas:Madalaks laskmisega pole midagi hullu, kui talvel ei sõida. Peamine asi et lamavast üle lähed nii, et karter lamavat ei katsu.
Aga pildid oleks väga positiivsed ja edu! Mismoodi sul mõte kõht vastu maad lasta on? Colioverid või mõni muu odavam lahendus nagu vedrud lühemaks?
Pilte teen kindlasti varsti.
------------------
Eile sai auto veidi heli sisse - uued juhtmed korralikult veetud, ette kõlarid, taha ovaalid, taha tehti uus aknalaud musta nahaga. Tulemus jäi vägagi viisakas. Kuna oli kiire siis rohkem praegu ei teinud, aga tuleb peadselt juurde asju ma arvan.
Täna saab auto uued tagasilla puksid siis.
Tõstsin täna auto üles et alla vaadata... ja mis ma näen... (arvake ära)... Põhi on alt jumala ilus, polegi eriti roostet kuskil... positiivne. Vaatasime ka kõik muud asjad üle mis tegemist vajavad, ja õnneks vägapalju polegi vaja asju vahetada - esimese stabika kondid, tagumised piduriklotsid (metallid juba), käigukasti tagumine simmer, veovõllide kummid. Selle krempli tellisin ära ja esimesel võimalusel alla.
Ken
Haininale normaalseid coilovereid pole eriti võtta. Või kui on, siis ulmelise hinnaga. Drifti-Ets võib ehk natuke know-how'd jagada, kuidas seda autot madalaks saada ja samas ka juhitavus säilitada. Eks kindlasti on veel neid. Igaljuhul, nähtud ja katsutud, täitsa ilus ja hea hainina. Esipõll tuleks ainult kiiremas korras ära vahetada ja sisse võiks mingi vakstu saada selle velüüri asemel
Niih, väikeste viivitustega nüüd siis auto uuesti käes.
Viivituse põhjustasid forsist antud valed veovõllide kummilutid. Ja neid polnudki kuskil õigeid täpselt mida vaja kohe võtta.
Tehnika on nüüd OK.
Põhjaalla oleks vaja ainult uusi piduri ja kütuse torusid, nii igaks juhuks, sest nendega vist enam pikka pidu pole.
Nüüd hakkan leiutama mida peale hakata tagapõllega - nurgad vajavad veits tööd, ja nagu kuulsin siis uut põlle enam ei saa osta, et peab vist vana haljaks laskma ja vaatama palju seal lappimist on.
Esipõll on uus tellitud ja nii kui käes lendab värvi ja külge.
Ken
Viivituse põhjustasid forsist antud valed veovõllide kummilutid. Ja neid polnudki kuskil õigeid täpselt mida vaja kohe võtta.
Tehnika on nüüd OK.
Põhjaalla oleks vaja ainult uusi piduri ja kütuse torusid, nii igaks juhuks, sest nendega vist enam pikka pidu pole.
Nüüd hakkan leiutama mida peale hakata tagapõllega - nurgad vajavad veits tööd, ja nagu kuulsin siis uut põlle enam ei saa osta, et peab vist vana haljaks laskma ja vaatama palju seal lappimist on.
Esipõll on uus tellitud ja nii kui käes lendab värvi ja külge.
Ken
Mulle tundub ka seesama, isegi nägin kuulutust, ei käinud küll kohapeal vaatamas, kuid kui oleks raha olnud, oleks vast kah kindel ostija olnud. Kaks on ikka parem kui üks.
Aga kena auto tundub. Edu sellega.
Raimo.
Aga kena auto tundub. Edu sellega.
Raimo.
https://www.facebook.com/thelowGarage / Autode hooldus, remont ja ümberehitus! Raimo 55 636 900