BMW 520 1979a Vanakooli relv

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
heigo
Postitusi: 234
Liitunud: 29 Nov 2010 20:18
Asukoht: Perth AU

Postitus Postitas heigo »

raksike kirjutas:Auto ehitus üsna soiku praegu jäänud kahjuks aga talvel hakkab arvatavasti suurem töö, praegu käivad garaazi otsingud elva kandis kuhu auto talveks viia ja ehitama hakata. Kas keegi oskab öelda kust saaks tellida esipõlle? Kas üldse on kusagilt võimalik tellida? Või äkki on kellelgi mõni üle ja müüks selle mulle maha? :D Üks küsimus veel kas taumine põll käib ka poltidega kuidagi lahti või peab keevitama? Ja sama küsimus tagumise põlle kohta kas on veel kusagilt võimalik tellida või vedeleb kellelgi? Nagu aru olen saanud siis e12-el ja e28-l on küljekarbid samasugused?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E12/
+61438856151
raksike
Postitusi: 70
Liitunud: 13 Apr 2011 19:33

Postitus Postitas raksike »

http://bmwfans.info/parts/catalog/E12/S ... tail_trim/

Selle pildi järgi tundub nagu peab ikkagi keevitama, peab vaatama, äkki taastab vana lihtsalt ära.

Aitäh Heigo
raksike
Postitusi: 70
Liitunud: 13 Apr 2011 19:33

Postitus Postitas raksike »

Ei olegi oluline kas e28 küljekarbid sobivad kuna leidsin acarist ikkagi e12 omasid kah.
raksike
Postitusi: 70
Liitunud: 13 Apr 2011 19:33

Postitus Postitas raksike »

Mõned pildid siis murelikest kohtadest ja mõned niisama autost.

Esipõll:
Pilt

Esiots:
Pilt

Teise liikuriga:
Pilt

Tagumine põll:
Pilt

Tagant:
Pilt

Tagumine tiiva äär:
Pilt

Tagumine tiib:
Pilt

Esitiib:
Pilt

Tagumine tiivaäär:
Pilt

Tagant veelkord:
Pilt
Kasutaja avatar
heigo
Postitusi: 234
Liitunud: 29 Nov 2010 20:18
Asukoht: Perth AU

Postitus Postitas heigo »

Kere tundub ikka vääääga nutuses seisus olevat :?
Lihtsam ja odavam oleks otsida korralikum kere ja see mullahunnik jätta varuosa doonoriks.

Siin foorumis on üks korralik kere müügis ju ....
Hind pole ka väga hull.
+61438856151
raksike
Postitusi: 70
Liitunud: 13 Apr 2011 19:33

Postitus Postitas raksike »

Ma usun, et saab hakkama, kere poolest need tagumised tiivakaared saab ilusti korda, esitiivad saab ära vahetada, esipõlle samuti, põhi on kõva. Ei hakka mingit uut kere ostma. Saab sellega ka hakkama ilusti!
Põhimõtteliselt on kõikidest kohtadest mis on halvas seisus siin pildid üleval ja rohkem nagu väga ei ole.
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Kui lähivõtteid ei oleks, siis ju tunduks suht ok masin?

Ja kui ilus velg alla panna ning hea kaameraga ilusad pildid teha, siis oleks suht korralik masin:D.


See esipõll, mida pakkusin, on mäletamistmõõda ikka kõvasti korralikum kui sinu pildilolev.

Lisaks, kui sul on vajadust - siis mingid E12 stanged peaks ka mul kuskil vedelema.
e28 528iA '84
raksike
Postitusi: 70
Liitunud: 13 Apr 2011 19:33

Postitus Postitas raksike »

Väga hea aga tahaks mingit pildimaterjali saada. Ja naguinii sai see auto hobikorras ostetud, et nokitseda. Sellest ei saa minu käes olles igapäeva liikur vaid lihtsalt pühapäeva auto tean, et auto tahab tegemist.
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

Minu arust ka,täiesti tehtavad tööd aga eks kindlasti on kusagil peidus ka mõned üllatused :) vaatan,et neerud veits paigast ära,väike näpu töö :wink:
Paras oleks sul see auto kuhugi garaasi pista ja kõik kriitilised koha puhastada ja kas või ajutiselt krundi alla panna.
BMW 318 is -80;Saab 9-5 2.2TID -04;Chraysler G Voyager 3.3 -02;Opel Frontera 2.3D-93
raksike
Postitusi: 70
Liitunud: 13 Apr 2011 19:33

Postitus Postitas raksike »

Pole ise tähele pannudki, et neerud paigast ära on! :D Garaazi läheb ta 100% varsti, praegu on isegi olemas üks aga tahaks midagi paremat leida. Seda ma usun, et üllatusi veel tuleb. Aga pole hullu peab hakkama saama muidu plaan on igastahes kevadeks auto korda ilusti saada, et saaks järgmine suvi mõnel kokkutulekulgi ära käia jne. Nüüd tulevad vabad päevad siis saab autoga tegeleda. Vaja on vahetada üks esimene vedru, uus küttetoru paigaldada, õlid, filtrid ära vahetada ja pidurid ära õhutada.
raksike
Postitusi: 70
Liitunud: 13 Apr 2011 19:33

Postitus Postitas raksike »

Sai nüüd natuke autoga tegeletud, sai siis pagasnikus natukene roostet eemaldatud aga muidu minusilmis pole väga hullus seisus. Minuarust on see imelik, et roostet oli üsna palju originaal keevitus kohtades aga õnneks suht pindmine. Sai käima ka pandud ja väike ring tehtud ja ütleks, et käib nagu kellavärk kuigi niikaua seisnud, isegi ühtegi sillakolksu ei pannud tähele. Varsti läheb talvegaraazi ära ja hakkab vaikselt nokitsema. Plaan on esialgu enamusasju ära osta ja siis põhjalikult tegema hakata. Sai ka põhjaalust natukene uuritud ja kõige problemaatilised kohad on juhi ja kõrvalistuja jalgealused aga läbi ei jõudnud kuskilt näpuga suruda :D
Mida rohkem ma seda autot vaatan, seda rohkem mulle meeldima hakkab :D
Xim
Postitusi: 108
Liitunud: 20 Okt 2005 11:15
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Xim »

Rohkem kui pool aastat möödas, viimasest postist. Kuidas siis see projekt ka elab?
Jizz
Postitusi: 178
Liitunud: 17 Juun 2010 20:28
Asukoht: Tallinn / Ida-Viru

Postitus Postitas Jizz »

Kunagi onul oli E12, eelmine suvi leidsin ta garaažist esipõlle, mäletamistmööda oli täitsa korralik.

Kui huvi on, võiksin uurida lähemalt :roll:
1.8 power !
raksike
Postitusi: 70
Liitunud: 13 Apr 2011 19:33

Postitus Postitas raksike »

Auto hetkel seisab, kuna tulin soome tööle, ja praegu otsin varuosasid. Lähiajal läheb auto keevitamisse ja värvimisse. Lasen asjatundjal teha kuna ise nüüd paraku välismaal. Aga praegu ongi kõige suurem probleem varuosadega. Jizz, oleks väga tänulik kui uuriksid seda esipõlle kuna pole siiamaani leidnud!
raksike
Postitusi: 70
Liitunud: 13 Apr 2011 19:33

Postitus Postitas raksike »

Autoga selline seis, et töödetegija vaatas auto üle ja on nõus auto ette võtma augusti kuus ehk siis teeb keevitustööd, roostetõrje, värvimine jne. Ühesonaga kui kõik hästi läheb siis läheb auto augustis tegemisse. Samuti sai kasutaja Arvo käest kõrvalistuja poolne esivedru ostetud. Siiamaani otsin esimest põlle ja juhipoolset esivedru.
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas JanekEnde »

e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

võrus seisab üks selline. käisin oma silmaga vaatamas ka. kere oli ka selline nagu ta on. juhi uks oli vist täitsa oky. 5096885 on number ja vastab sander. sealt on mida võtta küll.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
raksike
Postitusi: 70
Liitunud: 13 Apr 2011 19:33

Postitus Postitas raksike »

JanekEnde kirjutas:Ehk leiad siit midagi :wink:
http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?t=5909
See juba vanaraud ja esipõlle pole ka alles.

Ammy69, tänud kontakti eest proovin helistada.
raksike
Postitusi: 70
Liitunud: 13 Apr 2011 19:33

Postitus Postitas raksike »

Üks küsimus targematele, kui läksin õlifiltrit forsist ostma vin koodi järgi siis öeldi, et sellist õlifiltrit ei müüda enam! Ainult tehase tellimus, et 70-80datel oli mingi muudatus olnud M20 mootoritel. Välimuse järgi täiesti tavaline filter, siit ka siis küsimus kas näiteks e34 M20 mootori õlifilter ka sobib minu mootorile? Mul siis M20B20 karpaga mootor. Minujaoks suht kummaline, et niimodi öeldi.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

http://www.clean.it/catalogo/scheda_art ... 10&Lang=EN
Seal all ka ristviiteline ja mudelipõhine nimekiri
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Vasta