E 21 320 Mihkel

Foorumiliikmete autod.
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

ja siia siis mõned tehtud tööd ning omadega läbi olev 315 kuid üht teist sealt saab.
Pilt

Uploaded with ImageShack.usPilt

Uploaded with ImageShack.us[/img]
Pilt

Uploaded with ImageShack.usPilt

Uploaded with ImageShack.us[/img]
Pilt

Uploaded with ImageShack.usPilt

Uploaded with ImageShack.us[/img]
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

ega siin miski suurt öelda ei ole,et vaikselt toimetan.Pilt

Uploaded with ImageShack.usPilt

Uploaded with ImageShack.us[/img]
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Sai siis korralikult ära puhastatud ning mingi roostevastase happega üle tehtud ja hetkel siis krunt otsa.
Pilt

Uploaded with ImageShack.us
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Kena lõpptulemus! Kas too lanse siis keevitust üldse ei vajanud? Edu igatahes, keretööd on kõige pikem ja tülikam töö :P
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

Jah,esimesed lansekad täitsa kõvad vaid juhipool tiiva vastas olev kereplekk läbi aga pühapäevast viin auto garaasi ja siis juba keevitama.
Keretööde kohta veel nii palju,et minu jaoks need nii tüütuna ei tundugi.
Pigem on probleeme nende akente nurkadega,sest teisel ei paistnud need ka kõige paremad olevat aga eks vaatan mis seal teha annab.
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

Pilt

Uploaded with ImageShack.usPilt

Uploaded with ImageShack.us[/img]
Pilt

Uploaded with ImageShack.usPilt
V2ike_Suur
Postitusi: 48
Liitunud: 13 Jaan 2010 12:34

Postitus Postitas V2ike_Suur »

Mina annan oma hääle 2-tule variandile. Näeb palju vanakoolim välja.
mkb
Postitusi: 174
Liitunud: 18 Juun 2008 11:41

Postitus Postitas mkb »

Minu isendil olid ka 2101 esituled külge aretatud :D , imo on need isegi rohkem "kalasilmad" kui orikad sileda klaasiga :lol: .
Minu hääl läheb ülemisele võrekomplektile.
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

Pilt

Uploaded with ImageShack.usPilt

Uploaded with ImageShack.us[/img]
Pilt

Uploaded with ImageShack.usPilt

Uploaded with ImageShack.us[/img]
Pilt

Uploaded with ImageShack.usPilt
Kasutaja avatar
AllarE21
Postitusi: 30
Liitunud: 08 Dets 2007 19:33

Postitus Postitas AllarE21 »

Minul oli tihvtiga sama jama. Peksin igatpidi seda ja ei hakanud liikumagi. Lõpplahenduseks osutus seega relakas. Iseenesest võiks ju proovida veel kuuma anda. Kuna minul endal see võimalus puudus, siis ei oska kindlalt öelda kas aitab.
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Uksepiirajast

Postitus Postitas sillufromIV »

Mina leotasin ja meelitasin mitu päeva. Tulutult. Kuna piirajaid oli tagavara uste küjes piisavalt, siis puurisin piirajasse augu, nii, et tift pooleks. Selliselt jäi kere küljes olev aas viisakaks. Relakaga rikuks vist ukseaugu ära, seal ju selline kitsas nurk.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
HAIRIDER
Postitusi: 545
Liitunud: 11 Aug 2006 15:30
Asukoht: Tallinn City

Postitus Postitas HAIRIDER »

Mõnus kohe vaadata kuidas vana kala noorenduskuuri saab 8)

Selliste pisikeste pulkade lõikumiseks (juhul kui kuidagi ei tule ja uus detail ka olemas), mis kuidagi lahti ei taha tulla ja mis asuvad väga kehvas kohas, tasub osta nn. minifrees millele saab lõikekettad otsa panna ja sellise minirellaka teha. Ise kunagi soetasin et ümaraks keeratud kruvipeadele sälke sisse lasta ja kapitaalselt roostes polte maha lõigata, ning siiani väga asjalik abimees, maksab ka suht vähe :wink:
ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

Hmm...jah,eks neid variante ole mitu,selle nn. minirelaka nimi peaks siis olema dremmel ja see olemas.Enne lõikamis töid,mõtlesin ise ka ehk oleks tark sooja anda välimisele osale ja siis siva koputama.Peaks siis kõige vähem asja rikkuma.
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

Tere siis üle pikka aja.Nagu ikka möödub suvi puhates ja nii olingi garaasist paar kuud eemal.Nüüd siis vaikselt jälle asja kallal.Kõrvalistuja ukse sain kätte,tuli veits sooja anda.Uks nüüd tegemiseks tööle viidud. Paar õhtut olen garaasis veetnud,sai siis viimased asjad kereküljest eemaldatud ja siis kere töid veits tehtud.
Pilt

Uploaded with ImageShack.us
[/img]Pilt

Uploaded with ImageShack.us
Pilt

Uploaded with ImageShack.us
[/img]Pilt

Uploaded with ImageShack.us
Pilt

Uploaded with ImageShack.us[/img]
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

Aeg läheb kiiresti ja kuidagi pole hetkel garaasi jõudnud.Vahepeal siis soetatud mootor,arvan,et sellele kerele üks parimaid valikuid.Pilt

Uploaded with ImageShack.us
Pilt

Uploaded with ImageShack.us
Pilt

Uploaded with ImageShack.us
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Nüüd siis jääb ootama oma aega,mil keretööd valmivad.Eks siis läheb peale istutamiseks.
BMW 318 is -80;Saab 9-5 2.2TID -04;Chraysler G Voyager 3.3 -02;Opel Frontera 2.3D-93
Kasutaja avatar
karlerik
Postitusi: 297
Liitunud: 17 Veebr 2009 14:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas karlerik »

Võimas raketis, sellele võiks rooli lisada ja sõitma...
320i 83a. Saab9-3 08a.
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Kas sellised asjad juhtuvad siis, kui aea ja nelikanttoru on ülearu käes ?
e28
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

Eh,sellised asjad juhtuvad kiirelt.Kuna mootor nii kui nii seisab nüüd määramatu aja siis parem kui ta seda karteri peal ei tee ja teiseks silmal ka hea vaadata komplekset mootorit :D Ei kao ükski polt ega mutter, kõik omal kohal :D
Üks küsimus ka targematele:käigukasti kood 240.0.0490.09,GETRAG- kas see on tavaline 1.8 käigukast?

Mootori ploki peal olev kood 18 4S 1
02256962;kas see kood annab mingisugust infot?
BMW 318 is -80;Saab 9-5 2.2TID -04;Chraysler G Voyager 3.3 -02;Opel Frontera 2.3D-93
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Pildi pealt paistab olevat vanakooli getrag 240, kasutati sellist kasti e30 peal. Sama kast ka paljudel teistel mootoritel, kaasaarvatud 1.8, 2.0 jms.
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

Sai siis täna natuke varutud detaile,mis kindlasti vajavad minu autol väljavahetamist.Need küll ei ole uued kuid igati korras.Nüüdseks on nad ka puhastatud ja läbivat roostet kusagil ei ole,paika sobitamis vaev ja siis keevitama.
[img][img]http://img846.imageshack.us/img846/3931/bmwe21025.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

Millegi pärast oli ühele koopa äärele tohutult pahtlit kantud kuid pärast puhastamist ei saanudki aru miks :?

Auto,mille küljest need pärinesid oli ikka päis raju,suht selfmade värk.
Autol oli originaal katuseluugiga katus kuid pealt poolt täis pahteldatud :shock: raju ikka küll.Nagu ma omaniku juttust aru sain,läheb ülejäänud kere laupäeval Kuusakoski.[/img]
BMW 318 is -80;Saab 9-5 2.2TID -04;Chraysler G Voyager 3.3 -02;Opel Frontera 2.3D-93
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

Sai siis garaasis veedetud tegus õhtupoolik,alustasin siis keevitus töödega.
Pilt

Uploaded with ImageShack.us
See siis juhipoolne uksetagune nurk.
[/img][URL=http://imageshack.us/photo/my-images/98/bmwe21011.jpg/]Pilt
Ja see siis peale mõndatundi nikerdamist.Hetkel tõmbasin lihtsalt krundi peale,pahteldus tööd tulevad hiljem.
BMW 318 is -80;Saab 9-5 2.2TID -04;Chraysler G Voyager 3.3 -02;Opel Frontera 2.3D-93
Vasta