1. leht 3-st

E 21 320 Mihkel

Postitatud: 28 Mai 2011 20:19
Postitas mihkel3xx
Tere.
Võib öelda,et olen suur BMW fänn ja nüüd siis lõpuks olen end kogunud ja vaikselt alustanud klassikalise BMW E 21-e projektiga.Auto ise sai soetatud juba mingi kuus aastat tagasi ja siiani on see garaasis seisnud ja oodanud. Põhi auto on siis BMW 320 -80 ja juurde sai soetatud BMW 315 -80 siis toonoriks,sel kere täitsa läbi.Vahepeal tundus juba,et seda aega ei leiagi ja sai pandud autod müüki kuid siis hakkas süda valutama ja ei müünud. Kuigi jah huvilisi oli.Põhi autoga siis asi nii kaugel,et kraam on kõik välja roogitud ja ootab keretöid.Läbi on üllatavalt vähe,muidugi tagumised ratta koopad ja juhipoolt tungikoht ja ports veel pisemaid kohti.Õnneks on kõik taastatav. Mure on tagumiste rattakoopa äärtega need ka toonoril pidused ja ei kannata tegemist.Kindlasti ei ole see lühiajaline projekt kuid loodan,et pidevalt toimub progress.Üritan siia siis lähi ajal mõned pildid lisada.

Postitatud: 30 Mai 2011 00:21
Postitas mihkel3xx
Veits olen hädas siin piltide panemisega :oops: kuna pole suur arvuti mees siis jään jänni ehk keegi õpetaks? :roll:

Postitatud: 30 Mai 2011 00:45
Postitas Hai
http://www.imageshack.us/

Valid 640x480 pildi suuruseks, siis browse sealt võtad pildi ja paned upload.Kui üles laetud võtad forum code alt lingi, kopeerid siia ja ongi olemas.

Loodan, et said aru. :)

Postitatud: 30 Mai 2011 06:03
Postitas Ruut

Postitatud: 30 Mai 2011 22:54
Postitas mihkel3xx
Pilt

Uploaded with ImageShack.us
Pilt

Uploaded with ImageShack.usPilt

Uploaded with ImageShack.us[/img]
Pilt

Uploaded with ImageShack.usPilt

Uploaded with ImageShack.us[/img]

Siin siis mõned pildid kerest millest siis peaks kord auto saama. Lähi ajal kolin teise garaasi aga seda siis kui valmis saan kere "grilli" süsteemi.
Varasemalt olen siis vaikselt renoveerinud esitiivad,kapoti,ukse,põlle ja pagasiluugi.Need krundi all ja ootavad,millal kere külge saavad. Sai ka nendest pilti tehtud telefoniga kuid need pildid läksid tuksi. :cry:

Postitatud: 30 Mai 2011 23:13
Postitas Muhv
Raju! Mitte ei saa jätta küsimata, kas oluliselt odavam ei tuleks korralikuma auto taastamine? Täiesti lambist esimene kuulutus mobiles:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Või

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Postitatud: 30 Mai 2011 23:36
Postitas mihkel3xx
Arvan,et ei tuleks kui sealt auto hinnast edasi arvutada juurde kõik,et ta siia garaasi jõuaks.Tegemis rõõm peab ka olema :) Lihtsalt auto pahteldamine ja ülevärvimine ei paku pinget.

Postitatud: 31 Mai 2011 11:56
Postitas meelis k
Jupikaupa tehes on plussiks see nn järelmaksuvõimalus. Kõik ei suuda kohe korralikku aparaati välja osta, seega peab vaikselt nokitsema.

Ise peale mõningate sillaosade vahetamist ja keretööde tegemist ütlen kindlasti, et mõistlikum on kohe korralikum toorik osta (kuigi minu auto kere tundub ikka väga-väga korralik selle e21 kõrval).

Aga on ka hullematest roostehunnikutest autosid tehtud. Raha, närvid, aeg.

Postitatud: 31 Mai 2011 12:30
Postitas sysi
99% sellistest projektidest jääb pooleli või valmib mitterahuldaval kujul (nt minu 323i). Ja nende 99% läbiviijatest enamik on hiljem seisukohal, et tuleb pigem osta korralik auto ja hakata seda tegema või sellega tegelema.

Julge pealehakkamine on pool võitu, kuid minu isiklikul hinnangul see enamasti pooleks võiduks jääbki.

Postitatud: 31 Mai 2011 13:38
Postitas lamp
Mis te nii negatiivsed kohe. Pole sellel auto nii häda midagi. On ju hullemaidki tehtud. Need kes endale nn väga head toorikut tahavad üld juhul ei viitsi süviti autot teha. :D

Täna päeval jah kahjuks sellised suured projektid kipuvad emexis vöi mingi ulme hinnaga kuhugi müüki ilmuma.

Postitatud: 31 Mai 2011 15:31
Postitas mihkel3xx
Just,just mul sugulane ka julgustab,et nii kui nii jääb poolikuks. Olen seda tegemist aastaid edasi lükanud kuid nüüd siis asja kallal.Arvan,et minus on seda BMW fanaatilust nii palju,et seda projekti ei saa lihtasalt katki jätta. Kui ma ise neid pilte vaatan siis nagu ei näe küll,et miskit pead murdvat oleks või peaks sinna saksamaale kiirustama mõne 3000.-eur auto järele. Hakkab eest pihta ja nii lõpuni välja.Hetkel on hea mõelda,et mina olen selle 1% sees,kes ikkagi lõppetab :lol: .

Postitatud: 31 Mai 2011 16:48
Postitas Ebling
Ok. Kui motivatsiooni on, kas ka raha? Arvesta sellega, et sellise asja taastamine läheb oluliselt kallimaks, kui paremas konditsioonis isendiga tegelemine. Usu, mingi hetk kaob ka motivatsioon ära, sest tööd on enne sõitma saamist sedavõrd palju. Minu soovitus: kogu raha ja osta kobedam ning notkitse seda. Saad autoga sõita ning tahtmise korral on ka näpud õliseks.
Kui sa ikka usud, et tahad selle masinaga jätkata siis jõudu tööle. Lae pildi materjal ning loodame, et sa kuulud selle 1% sisse.

Postitatud: 31 Mai 2011 20:13
Postitas Muhv
Lootust tõesti kaotada ei maksa! Kui eesmärk on mõnus nokitsemine väikese õllega, eemal naiste sirinast on selline projekt just õige valik. Tööd jätkub ja alati võib kuskil igaks juhuks ka süvitsi minna :wink: Tulemus pole sel puhul lõpeks kuigi oluline - pole ju tegu mingi ultra haruldusega, kus valesti taastades fännklaab tõrva, sulgede ja põlevate tõrvikutega aia taha ilmub.

Jõudu tööle!

Postitatud: 31 Mai 2011 20:46
Postitas airhead
Ega see kere taastamine nüüd nii hull kah pole kui tahtmist on ja tööriistad käes püsivad :lol:
Oma projektil sai just kerega valmis, algselt oli vaata et hullemgi veel.

Raudseid närve ja edu sulle

Postitatud: 31 Mai 2011 21:29
Postitas jossu
kõva närvi ja püsivust, keretööd õnneks lihtsad, sessuhtes et sisemised plekid saab väga lihtsa vaevaga valmis ja rahakotile miskit ei suru...
Edu masinaga!

Postitatud: 31 Mai 2011 21:37
Postitas Kristjan S
muretuid miile :D

Postitatud: 31 Mai 2011 21:39
Postitas sillufromIV
Ligi aasta e21-tega tegelenult poleks mina sellise kerega jändama hakanudki. Kui aga tunne hea ja ruumi on, siis soovin edu projekti arendamisel.

Motivatsiooniga on ikka nii, et lainetab teine. Kui garaažist eemal oled mõtled, et veidi siit ja siis sealt ja kolmas ja neljas asi külge ning sõitma aga auto kõrval vajuvad käed jälle algul alla ...

Mingi plaani või kava koostamisele oled mõelnud, et paneks kõik kirja ja hakkaks järjekorda sättima ja siis tehtud töid maha tõmbama? Või teed nagu mina, et lähed kohale, hakkad kuskilt otsast pihta, siis vahepeal teed teist asja, kui midagi silma alla jääb siis seda?

Postitatud: 31 Mai 2011 22:21
Postitas mihkel3xx
Jah plaan on ikka selge ees,kõigepealt kere ja plekkid krundi alla ja siis tehnika kallale(sealgi järjekord paigas).Mul oli ju kuus aastat rahulikult aega mõelda kuidas ja mis järjekorras.Rahalisest küljest siis nii palju,et kere tööd nüüd küll palju raha ei röövi kuna aja pikku on soetatud kõik sugu garaasi kraami ja üld juhul kuni krundini teen kindlasti ise ära.Värvimisest veel vara mõelda kuid mingid võimalused olemas aga see selleks.
Loodan,et see nädal jõuan auto"grilli"valmis ja auto kere teise garaasi viidud. Siis saab madistama hakkata. :)

Postitatud: 31 Mai 2011 22:30
Postitas meelis k
Ebling kirjutas:Minu soovitus: kogu raha ja osta kobedam ning notkitse seda.
Kartus on, et korralike isendite hinnanumber liigub kiiremini eest ära kui see raha koguneda jõuab :).

Postitatud: 31 Mai 2011 23:59
Postitas mihkel3xx
OK,kindel see,et jään selle auto juurde.Siia siis veel mõned pildid,keda raha koguma, keda tööd tegema
:lol:
Pilt

Uploaded with ImageShack.usPilt

Uploaded with ImageShack.us[/img]
ja juhi poolt
Pilt

Uploaded with ImageShack.usPilt

Uploaded with ImageShack.us[/img]
mõni tõsisem auk ka ikka
Pilt

Uploaded with ImageShack.usPilt