Bmw E21 315 hendrikmm

Foorumiliikmete autod.
Vasta
hendrikmm
Postitusi: 20
Liitunud: 07 Sept 2011 20:55

Bmw E21 315 hendrikmm

Postitus Postitas hendrikmm »

Nüüd siis lisandub siia foorumisse uus hainina kolmene mis on plaanis uuesti tänavale sõitma saada. Auto siis leitud auto24 lehelt, eelmise omaniku oli huvilisi mitmeid, kuid sai kohe esimesel päeval kui kuulutus üles tuli vaatamas käidud ja kokkuleppitud. Nüüd on ta siis viimased 3 päeva garaažis seisnud ja tööd käivad suhteliselt hoogsalt. Kere on üsna paljaks kooritud ,et roostest jagu saada mida leidub päris palju. Vahetusse läheb esipõll, küljekarbid, tagupõll ja nipetnäpet veel.
Auto on siis viimased 5 aastat lageda taeva all seisnud ja sai üritatud peale mahlade ja filtrite vahetust käivitamist. Siit tuleb siis esimene probleem mille puhul mul oleks abi vaja. Võtme keeramisel teeb tõmberelee ainult plõksu ja edasi vaikus. Puhastasin akujuhtmete ja tõmberelee klemmid ära kuid see asja paremaks ei muutunud. Paremaks puhastamiseks tahtsin starterit maha võtta kuid see tundub suhteliselt võimatu. X asendis karburaatori ja sisselaske vahelt sai 3 polti lahti tehtud kuid 1 polt mis starteri otsas asub ei kavatse mingi valemiga lahti. Ehk keegi kes seda varem teinud on, oskab midagi soovitada.

Lisan mõned pildid hetke seisust



Pilt
Pilt
Pilt
[/img]
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

Saab ikka selle poldi lahti,eks ta paras jukerdamine oli,paari pikendusega pääses ligi ja vist oli kasutusel ka kardaan.

Edu siis auto taastamisel ja rahuliku närvi :lol: sest kindlast on kerel palju üllatusi :lol:
BMW 318 is -80;Saab 9-5 2.2TID -04;Chraysler G Voyager 3.3 -02;Opel Frontera 2.3D-93
hendrikmm
Postitusi: 20
Liitunud: 07 Sept 2011 20:55

Postitus Postitas hendrikmm »

Hetkeseisuga auto juures midagi väga suurt pole veel toimunud. Natuke siis rohkem auto kohta. Kuna auto on vist kunagi Soomest toodud on olemas bloki eelsoendus, kas ka töötab ei oska hetkel öelda. Lisana on veel olemas laternatel kojamehed. Ja enda üllatuseks leidsin salongis 220 volti pistikupesa, tehase poolt see vist sinna pandud pole, pigem vist motoorieelsoendusega seotud.
Väike nimekiri siis sellest mis tegemist vajab:

Kõik rooste eemaldada, teha eeltööd värvimiseks.

Küljekarbid vahetada, karbid olemas. Ehk on keegi foorumlane sellega tegelenud ja oskab soovitada häid tegijad. Kuna tahaks asja võimalikult odavalt teha siis kas vana küljekarbi võib ise küljest võtta niiet pärast uksed ikka kinni mahuvad või selle kere juures midagi spetsiifilist mida jälgima peaks?

Veermikus lähevad kõik puksid, sharniirid ja rooliotsad vahetusse.
Supporitetele on olemas remondiklompektid.
Auto alla läheb uus mastiks.
Käigukastile tuleb uued puksid leida( ehk on soovitusi) Hetkel on käiguvahetamine nagu lahja kapsasupi segamine.
Tuleb keevitada remondiplekid tagumistele rattakoobastele.[/list]

Kindlasti on hetkel asju mida hetkel unustasun niiet nimekiri veel täieneb.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

hendrikmm kirjutas: Ja enda üllatuseks leidsin salongis 220 volti pistikupesa, tehase poolt see vist sinna pandud pole, pigem vist motoorieelsoendusega seotud.
Sinna paned salongipuhuri - samal ajal kui mootorit soojendatakse aetakse ka salongis õhk soojaks. Tavapärane lahendus vanematel, soomest tulnud, autodel.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

Kui sul külje karbid läbi siis vaata ka kindlasti tagumisi lansekaid istme seljatoe tagant.
BMW 318 is -80;Saab 9-5 2.2TID -04;Chraysler G Voyager 3.3 -02;Opel Frontera 2.3D-93
hendrikmm
Postitusi: 20
Liitunud: 07 Sept 2011 20:55

Postitus Postitas hendrikmm »

Tagumise istme seljatoe tagant kõik korras, ainult pagasiruumis on pilt suhteliselt mäda
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Võid suhteliselt kindel olla, et algsete keretööde maht tuleb 2-3 korrutada, et kõik kenasti tehtud saaks, autot lammutades ja mastiksit eemaldades tuleb neid kohti isuga juurde. Kui ise keevitamist ei tee, pole väga mõtet ka karpi ise ära lõigata, pärast võibolla keevitajal tööd hoopiski rohkem.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
hendrikmm
Postitusi: 20
Liitunud: 07 Sept 2011 20:55

Postitus Postitas hendrikmm »

Pole enam ammu siia kirjutanud. Kuid ilmad on uuesti soojaks läinud ja võimalus jälle tööd teha. Vahepeal oli auto ka korraks müügiks pandud, kuigi tahtjaid oli üllatavalt palju nirus seisukorras auto jaoks siis ikka ei raatsinud teda ära anda. Vahepeal on siis keevitus selgeks õpitud rahuldaval tasemel ja varsti saab seda praktiseerima hakata.
Plaan on selle suve jaoks auto valmis saada värvimise jaoks. Kuna värvimise jaoks raha arvatavasti esialgu kohe kuskilt võtta ei ole siis see jääb veel tundmatusse kaugustesse.

Oleks ka siis mõned küsimused, et ehk keegi teab mõnda firmat kes müüks sellele autole remondiplekke. Walloth und Neschi neti poes neid saadaval pole. Nimelt on vaja esiklaasi alumist serva mis jääb tihendi alla, esiosa plekki kuhu kinnitub kapott( kogu laiuses) ning rattakoopaid ( remondiplekid katavad liiga väikese osa). Kui kellegil on mõni doonor kus antud jupid oleks võimalik eemaldada siis võib ühendust võtta.
Vasta