BMW 518 4,4 210kw 84a. rallyiff LUKKU

Foorumiliikmete autod.
rallyiff
Postitusi: 180
Liitunud: 06 Aug 2011 07:39
Asukoht: paide

BMW 518 4,4 210kw 84a. rallyiff LUKKU

Postitus Postitas rallyiff »

no sai siis suve lõpu poole siinse foorumi kaudu soetatud 1 nina jälle. algupäraselt oli 1,8 66kw 4käiguline isend, pärit põlvast ja kuulus mingile vanainimesele kes meie seast lahkus. üldjoontes hästi hoitud masin, rooste kohe pealt on tagapõlle nurkades augud muidu korras.
mootori koha pealt ma erilist tähelepanu ostes ei pööranud kuna teadsin et alla 6 silindri pole bmw ja niikuinii oli plaanis ära vahetada.
mis on siis nüüdseks tehtud: nagu mainitud sai sinna peale kolmese 2,3 mootor võimsusega 110kw koos 5-sa kastiga, suure seierkella asendasin tahhokaga, el. aknad ette, kesklukk, m tech1 rool koos roolisambaga, esiistmed vahetasin(küll riie endiselt räbal kuid vedrud terved ja niikuinii on mingid katted peal seal)
mootoriga on nii et töötab normaalselt aga käima läheb kehvalt ning tõenäoliselt leiab seegi endale varsti asenduse võimalik et v8 näol. mõtlen ja arutan kas mul on niipalju viitsimist et see projekt ette võtta.
muidu sõita on selle autoga ikka põnevam kui mingi igapäevase halli liikuriga. mingipäev lükkan pilli puhtaks siis panen mõne pildi ka siia.
Viimati muutis rallyiff, 30 Aug 2015 22:11, muudetud 3 korda kokku.
kw müüb autot, vääne liigutab autot
rallyiff
Postitusi: 180
Liitunud: 06 Aug 2011 07:39
Asukoht: paide

Postitus Postitas rallyiff »

pole miski viitsinud siia kirjutada vahepeal kuid mis siis on toimunud pilliga vahepeal!!
uus sisu on saanud panna, läks siis sisse e34 nahkistmete kompl
lisaks sai korda teha tagumine põll ning poleeridagi sai teda vahepeal.
v8 mõtte matsin praeguseks maha kuna tundub et see auto jääb mulle igapäevasõiduks.
no pm on olnud muretud km-d peale selle et siduri töösilinder andis saba mingi aeg, kuid peale selle on olnud ainult bensu kallamise vaev.
panin mõned pildid ka siis üles, ei osanud suuremaid panna, kas tuli roppult suur või siis sellised nagu nad on praegu.


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
kw müüb autot, vääne liigutab autot
Kaspu
Postitusi: 27
Liitunud: 24 Jaan 2012 22:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kaspu »

Pildid võiks suuremalt olla.
Kui palju modimist oli, et E34'ja sisu ilusti külge saada ja kas tagaiste mahtus kah ära nii, et uksed lähevad normaalselt kinni?
BMW E34 520i 1991
VW Golf 2 1,3 1991 / BMW E28 520i 1984
rallyiff
Postitusi: 180
Liitunud: 06 Aug 2011 07:39
Asukoht: paide

Postitus Postitas rallyiff »

esimesed läksid väga minimaalsete modifikatsioonidega sisse, esimestel kinnitustel tuli pm aint augud suuremaks teha ja mingid kumerad kronsad ära lõigata
ja tagumised mahtusid ära küll. turvavööd ainult tõstsin sinna kus on e34-l ehk siis keskele ja vastused ukse juurde. muidu uksed käivad minu meelest nii nagu varemgi

keegi võiks mind õpetada kuidas need pildid parajaks teha või moded võiks selle ise korda ära teha
kw müüb autot, vääne liigutab autot
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas JanekEnde »

Niipalju kui silm seletas, siis kena hai :)
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
rallyiff
Postitusi: 180
Liitunud: 06 Aug 2011 07:39
Asukoht: paide

Postitus Postitas rallyiff »

Uuendan ka teemat vahepeal!
Paari päeva eest sai siis pandud teine tagasillatala koos diffriga, kuna differ otsustas pillid kotti panna, eelnevalt siis käisid differ ja tala liivapritsis ja said uue värvi selga ning talasse uued suured puksid.Õõtsasi ei hakanud veel vahetama kuna tahaks ketaspidurite peale ümber teha, seega kui kellegil on pakkuda ketaspiduri õõtsasi taha koos piduritega siis võib teada anda.Samuti asendasin esimesed pidurid vent ketastega varjandi vastu, mis said samuti uuenduskuuri uute tihendite ja värvi näol. TÜV-il selgus et esimesed alumised õõtsad läbi ning ka need sai asendatud.
Õnnestus leida ka originaalvõtmete kompl. koos kõikide lukkudega ning ka installimine on tehtud. Nüüd on kõik luugid 1 võtmega ja kaks varuvõtit on ka veel, ning mis kõige tähtsam on see et kui usinamalt kurvi lennata siis ei kuku süütevõti enam istme alla :D
Sillastendi tegin samuti uuesti kuna sai ju nii esisillas kui tagasillas asju asendada.
Muidu on ikka muretud stiilsed km-d olnud.
kw müüb autot, vääne liigutab autot
rallyiff
Postitusi: 180
Liitunud: 06 Aug 2011 07:39
Asukoht: paide

Postitus Postitas rallyiff »

nagu siis pealkirja muutusest võib lugeda on masin saanud uue südame.
Jäi siiski ikka 6sil-ga isendiks, aga minek paranes oluliselt :d
Paraku juhtus aga nii et teisel päeval peale kokku saamist lendas käigukast laiali, nii et tuleb veel pimpida veidi ja teine alla visata.
Häbiga pean ka tunnistama et suutsin vana mootorit maha tõstes soendusradika otsad külge unustada ja selle ära lõhkuda, tegin ka tehnika alla teema et keegi ehk oskab ütelda kui palju ma pean seest selle vahetamiseks lammutama kuid ei olevist keegi teinud seda tööd.
eks ma siis vaatan omal jõul mis teha tuleb.
Tellitud on ka uus esiklaas mis pidi lõpuks peale 2 kuud jõudma. kui klaasi saab vahetatud siis kannatab ka vastu päikest sõita, minu meelest on mul praegu originaalklaas ees veel, sest üleval nurgas on veel see sissesõidu õpetuse kleeps ja tootjamaa on "west germany"
ei no mis siis ikka, kui miskit uueneb siis ehk viitsin siiagi teada anda.

päikest ja muretuid ninakilomeetreid kõigile:D
kw müüb autot, vääne liigutab autot
rallyiff
Postitusi: 180
Liitunud: 06 Aug 2011 07:39
Asukoht: paide

Postitus Postitas rallyiff »

soendusradikas teine küljes ja ka kast on vahetatud, radika vahetus ei olnud mite midagi keerulist võrreldes uutemate autodega, küll aga ajab mind ikka ja jälle vihale et bmw ei suutnud starteri sisse keermeid teha vaid pani läbi poldi ja muttri vastu, küll oli jamamist et ülemine polt lahti ja veel hullem oli kinni saada. nüüd jälle meeldiv sõita vanuriga
kw müüb autot, vääne liigutab autot
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

starteriga paras probleem ja.

Endalgi pendiks jamab..ja vaja maha võtta..ja teine asemele panna.


Pilte pilte :P
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
rallyiff
Postitusi: 180
Liitunud: 06 Aug 2011 07:39
Asukoht: paide

Postitus Postitas rallyiff »

jagan kah uuendusi vahepeal:
õnnestus leida siis normaalse hinnaga lsd differ kuid korpus oli puru veidi kuna oli mööda maad lohisenud. vahetasin korpuse ära ja panin alla kuid seekord kahjuks ei õnnestunud hambumise regull hästi ja tuleb uuesti korra maha võtta.
lisaks juhtus veel see et kukkus ta minulgi vastu maad korra kuna tagumine diffrikaan andis saba. vahetasin selle ära ja sõidan jälle edasi.
lisaks sai ka kerge hoole tehtud, ehk siis õli ja filter jne.
sisse sai total q9000 5w40, ehk kärab sinna motosse.

praegaseks kõik, järgmise postituseni
kw müüb autot, vääne liigutab autot
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Minuteada peaks õli tüüp ikka olema 10w40

5w liiga vedel pole?
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
rallyiff
Postitusi: 180
Liitunud: 06 Aug 2011 07:39
Asukoht: paide

Postitus Postitas rallyiff »

no ja kui võtabki seda siis pole hullu, kallan peale, ega ma ise ei osta seda õli
kw müüb autot, vääne liigutab autot
rallyiff
Postitusi: 180
Liitunud: 06 Aug 2011 07:39
Asukoht: paide

Postitus Postitas rallyiff »

praeguseks siis asi nii, et komplekteerin aega ja jõudumööda järgmist mootorikomplekti autole. Järgmine saab siis ehk kunagi olema m60b40 mis mul hetkel töö juures puki otsas on ja mida vaikselt nikerdan edasi, kolled tehtud, tihendeid ja asju vahetatud jne.
auto küljes siis selleks nii palju tehtud, et aku pagasnikus ja pidurivõim ja pump on tule juures,
Kuna mingi aeg tagasi sai järjekordsest diffrikaanest jagu siis sai sinna ka normaalsest rauast tugevdus tehtud, tugevdus nii isane, et ka ainult selle najal seisab differ padja küljes kinni, kuid südamerahu mõttes panin ikkagi teise terve kaane ka.
Eks kui midagi põnevat on jälle kirjutada siis kirjutan :D

järgmise postituseni
kw müüb autot, vääne liigutab autot
rallyiff
Postitusi: 180
Liitunud: 06 Aug 2011 07:39
Asukoht: paide

Postitus Postitas rallyiff »

Uuendus:
vahepeal tuli välja, et mootor mille ostsin on hoopis m62b44.
Projekt seisab praegu selle taga, et ootan hooratast!! sidur olemas kast ka kuid seda ei saa ennem valmis teha kui on hooratas käes, siis näeb täpselt kui kaugele kast panna tuleb.
Juhtmestikust hgakkan kah vähehaaval sotti saama, kuigi proovida pole veel saanud kuna aju on meistrimehe käes kes eemaldab sealt immo.
kui hooratas käes ja kasti tegemine käib siis kostitan teid ka piltidega.

Järgmise korrani Iff
kw müüb autot, vääne liigutab autot
Kasutaja avatar
lennukiga
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Mai 2009 21:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lennukiga »

M62 on originaalis väntvõlliandur hoorattajuures, ega see pole kahe silma vahele jäänud või said manuaalkastiga M62?
vaguniga
rallyiff
Postitusi: 180
Liitunud: 06 Aug 2011 07:39
Asukoht: paide

Postitus Postitas rallyiff »

ei ole see kahe silma vahele jäänud. Aut. kasti kojas on vastav koht sees ning automaatkasti nn hooratas jääb külge kus küljes on starteri ja vända asendi hammasvööd. Custom hooratas tuleb samade poltide alla 1 lihtne plaat kuhu külge kinnitub sidur!
kw müüb autot, vääne liigutab autot
rallyiff
Postitusi: 180
Liitunud: 06 Aug 2011 07:39
Asukoht: paide

Postitus Postitas rallyiff »

Tere üle pika aja jälle! Uuendan siis sii ka veidi asja.
Praegu seis selline et v8 on autol peal´ning kui on aega tegelen asjaga edasi. tehtud on siis mootorikinnitused, käiguhoovastik, sidur toimib ning tundub et ka kast sai peris hea. Praeguse seiuga võtan laupäeval veel korra moto maha et kollede põhja alla tulevad otsad õigesse kohta saada ning siis saab hakata summarit ehitama! Peab ütlema et ma ei kujutanud ette alguses kui krdi kitsas on vasakul pool kollega kuid valmis ta on ja ära ta mahub! Praegune probleem on et radikas tuleb leida 535-e oma ning kuidagi moodi tuleb õlifilter inimlikult kinnitada kuna m62-el ei ole see mootori küljes nagu m60-el. kui tehniline pool on valmis siis alles läheb elektriku juurde kes ta siis loodetavasti käima paneb kuna seal see immo teema veel! Pole teie kahjuks eriline pildistaja kuid kui meelde tuleb laupäeval siis teen nendest asjadest pilti ka kui maas on! Peab mainima et käimari ehitus oli lihtsam kui arvasin, oli vaja teha üks 10mm paksune plaat ja sai poltidega see omavahel kokku kruvitud. Kes kunagi ise hakkab sellist asja tegema siis arvestagu umbes 2korda suurema tööga kui alguses arvate :D
ehk siis nv saab pilte ka.
Praeguseks kõik!

Thnak you, come again!!
kw müüb autot, vääne liigutab autot
rallyiff
Postitusi: 180
Liitunud: 06 Aug 2011 07:39
Asukoht: paide

Postitus Postitas rallyiff »

no nüüd on see aeg kus auto sõidab uue südamega!! :D
probleeme siiski jätkus et asi käima saada, alustades juhtmetest kuni kardaani ja muu plämani välja. Muidugi emotsioonid on laes, kuna jõudlus tõmmab ikka näo naerule.
Juhtmetest on puudu veel tahhokas ja üldse vajaks see pundar veidi dieeti kuna terve pardatsokk on praegu täis seda.
Termostaat oli kinni ja kippus algul kuumaks minema, hetkel viskasin ta üldse minema sealt et mitte mootorit kahjustada, ehk kunagi saan rikkaks ja ostan uue. vana ja päevi näinud kardaanileevendi andis esimeste ringidega juba saba ja hakkas vastu käigukangi käima(selle panin nüüd ikka tutika).
Siduri, hooratta ja käimari sankompunn toimib ilusti, värinaid ja muid anomaaliaid pole!
Tglt oleks vaja mingit 2 toruga pütti taha kuna praegu ainult keskel 750-i pütt, ja nati liiga mehist häält teeb:D Lisaks on veel vaja tellida 2 summari sukka kuna kumiseb mingil pöördel sees hirmsasti ja ma kahtlustan et sumps liiga jäik.
Piltidega on nii nagu minu puhul ikka, fotokat mul pole ja telefoni nutikaim lisa on taskulamp :D
Kui tuleb meelde kellegilt laenata siis ehk saab ka midagi.

Praegu ei oska siia rohkem midagi lisada nii et, aitäh ja tulge jälle!
kw müüb autot, vääne liigutab autot
Kasutaja avatar
lennukiga
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Mai 2009 21:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lennukiga »

Originaaltermostaat on M62 mootoril elektriga köetav ja osalisel koormusel lastakse jahutusvedeliku temperatuur kuni 110 kraadini(põletab kütust puhtamalt ja ökonoomsemalt)- sellega seoses on ka 540 temperatuurinäidik norm asendis temperatuuridel 70-110 :D

Isegi kui kõik üleliigne mootorijuhtmestikust välja rookida, jäi sinna ikkagi paras pundar alles ja hunnik releesid. Kas käivitusahela jätsid automaatseks(automaatkastiga autolt pärit mootoril piisab korraks võtit näidata ja aju veab starterit ringi 20 sekundit või kuni auto käivitub)?
vaguniga
rallyiff
Postitusi: 180
Liitunud: 06 Aug 2011 07:39
Asukoht: paide

Postitus Postitas rallyiff »

starteri relee võtsin vahelt ära, no juhtmestikust mul seal veel kõik automaadi juhtmed jne!! need minema visata siis peaks juba oluliselt väiksem olemna see kimp!
Sa tundud asjaga tegelenud olevat, ehk oskad öelda kus ma tahhoka otsa leian??
kw müüb autot, vääne liigutab autot
Suletud