E28 528i 1985

Foorumiliikmete autod.
Vasta
aftermatch

E28 528i 1985

Postitus Postitas aftermatch »

Tervist! Sai ka siis endale soetatud selline masin. Algselt oli 525i aga sai teine mootor ostetud, kuna esimene suutis esimese nädalaga kokku minna(põhjus siiani teadmata). 2.8i mootor veel peal ei ole, nädalavahetusel hakkan tegelema peale tõstmisega. Auto ise tumesinine, lisasid suurt ei ole...katuseluuk, pardakompuuter, eletrilised akende tõstukid, muud midagi. Siin-seal mõni väike roostekoht on...suvel tahaks kere käsile võtta. Auto ise väga mugav. Pilte hetkel pole veel teinud, eks millalgi teen
aftermatch

Postitus Postitas aftermatch »

http://www.zone.ee/taavitin
seal siis pildid minu omast
On küll pimedas tehtud aga võimaluse korral teen ka valges
pikemalt siis autost:

Type code DA31
Type 525 I (ECE)
Dev. series E28 ()
Line 5
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine M30
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour LAPISBLAU (173)
Upholstery PACIFIC (0130)
Prod. date 1985-12-09

210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
300 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH
311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
400 SLIDING SUNROOF MANUAL
520 FOGLIGHTS
551 ON-BOARD COMPUTER II W REMOTE CONTROL
662 BMW Bav. CR Digital
682 RADIOANTENNE AUTOMATISCH

sain selle informatsiooni kuna isa töötab UMis
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

aftermatch kirjutas:ON-BOARD COMPUTER II W REMOTE CONTROL
Kaugjuhtimine? Kuidas siis selline asi välja näeb?
aftermatch

Postitus Postitas aftermatch »

ei kaugjuhtimist küll ei ole :D ma arvan et seal on mõeldud seda pardakompuutrit.....pardaarvutit saab näppida ka suunatule kangi peal nupule vajutades...ehk on seda mõeldud
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Suunatule hooval on lisafunktsioon pardakompuutri juhtimiseks.

Tee mõni pilt valges ka!
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
aftermatch

Postitus Postitas aftermatch »

kui saan nüüd naabri käest digikat siis teen täna
aftermatch

Postitus Postitas aftermatch »

nüüd siis samal aadressil pilte ka valges> http://www.zone.ee/taavitin
välimus siis selline...midagi kiita pole küll....kui ilmad soojenevad, võtaks kere ka käsile
kiire-lauri
Postitusi: 31
Liitunud: 07 Juun 2005 22:11
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kiire-lauri »

mina viskas need sebrad sealt seest minema ja toonkile katkuks ka maha ning paneks mingi stock valuvelje alla.
aftermatch

Postitus Postitas aftermatch »

teisi velgi oleks tõesti vaja...aga sebrdest küll lahti saada ei taha :D
nagu öeldakse et kellele meeldib ema, kellele tütar :wink:
aftermatch

Postitus Postitas aftermatch »

täna sain siis õnnetu juhtumi osaliseks :(
läksin tegema kindlustust ja tuleb välja et minu poolt esitatud autodokumendid on kehtetud.
see siis tähendab et arvelt maha võetud omaniku poolt....ise sõitsin volikirjaga, kuid A ja B pool on dokumentidel olemas minu käes.
Äkki keegi oskab nüüd öelda, palju läheb maksma uuesti arvele võtmine?
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

kui auto on ajutiselt arvelt maas peaks uuesti arvele võtmine tasuta olema. kui jäädavalt maas siis vist uuesti auto registreerimine. riigilõivu suurused ark lehel olemas
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

aftermatch kirjutas:Äkki keegi oskab nüüd öelda, palju läheb maksma uuesti arvele võtmine?
Sõltub sellest, palju auto omanik selle eest küsib.
Aru ma ei saa, milleks üldse nii autot osta/müüa, et jätta ost ümber vormistamata. Kuidagi oleks asi mõistetav lähisugulaste vahel aga võhivõõraste inimeste vahel. :roll: Müüja katab sellisel juhul kõik kindlustuse riskid, kuna sõidetakse tema nime all ja ostja ei või kunagi kindel olla, et müüja üks hetk autot tagasi ei taha ja selle ärandatuks kuulutab.
aftermatch

Postitus Postitas aftermatch »

seda küll jah aga ostu-müügi leping on olemas.Paar kuud sai sõidetud volitusega ning oli plaanis lähi kuu aja jooksul dok. ümber teha.
aftermatch

Postitus Postitas aftermatch »

täna sai siis kompressioon ära mõõtetud ja tulemused on järgmised:
1sil.> 9.5 bar
2.sil.> 11.1 bar
3sil.> 11.0 bar
4sil.> 11.3 bar
5sil.> 10.8 bar
6sil.> 10.9bar

esimese silindri surveaste on veidike nigelavõitu
aga kas sellised näitajad on muidu normaalsed??
Kasutaja avatar
Mart
Postitusi: 71
Liitunud: 08 Juun 2005 21:14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mart »

Norm. oleks mingi 12-13bari, kui pikemalt sõita plaanis siis tahaks remonti saada
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Mul 3,5-sel oli kompressioon 14,5-15,5.
EX M535i 1985.
aftermatch

Postitus Postitas aftermatch »

nii et kas siis võib öelda et mootor hõre? :?
siis on küll pahasti
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Plokk ei puugi veel hõre olla, väga vabalt võivad klapid lihtsalt läbi lasta. Võta plokikaas maha, soovelda klapid, pane uued klapisääre tihendid, uued juhtpuksid kui vaja, siis uued tihendid ja kokku.
Carclassic OÜ
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Kui kompressiooni mõõtmisel valad küünla august veidi õli sisse ja tulemus muutub paremaks siis rõngad läbi, kui tulemus oluliselt ei muutu siis klapid.
Nii on mul kunagistest mosseaegadest meelde jäänud
aftermatch

Postitus Postitas aftermatch »

klapid just hooveldatud ja klapisääretihendid vahetatud
aga peab selle õliga variandi ära proovima
oeh, auto pidamine ikka raske ülesanne :?
aga seda ka et kui kellegil 525/528-t varuosadeks pakkuda, oleks huvitatud, seisukord pole oluline...hea oleks kui hinnaks kuni 2000kr
Vasta