BMW 528i 02/1985 Hardy-hard
-
- Postitusi: 41
- Liitunud: 07 Dets 2011 13:55
BMW 528i 02/1985 Hardy-hard
Tere,
AUTOST:
E28 528i 135kw manuaal kk.
Tumeroheline metallic
VIN DECODER http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
Vehicle code 4171
Series E28
Model 528i
Body type saloon
Catalog model ECE
Production date 1985 / 02
Engine M30
Transmission Manual
Steering Left
Catalyzer NONE
Põhilised vead siis:
1. TEHTUD Käiguhoovastik käib vastu kardaanileevendit murdunud on nr1 jubin pildil. Olevat juhtund vahetult enne müügipäeva. Uus jupp forsis 26 euri. Ostsin mõlema poole omad uued, kuna seal on mingi puks sees.
(plaan oli osta ainult vajaminev jubin kuid ostsin kõik puksid uued ja lisaks plastikrõngad käigkangi kuulile (osad 1-5,10))
Peale selle on käigukangikott ka õmblemises. Katsun leida sarnast piniengrün nahka.
2. Kuigi pidurdab paremini, kui minu teised autod, häirib mind vibreeriv rool pidurdamisel. Ilmselt loperdavad pidurikettad. Klotsid on alles vahetatud ning kõik uued pidurivoolikud. Käsipidur hästi ei võta.
3. Esitiivad(tutikad) ja tagumine parem uks häirivalt kerest erinevat värvi. Ilmselt sama satsiga värvitud.
4. Sisustuses on juhiistme riie väsinud kuid mitte veel täitsa ribadeks. Armatuuril paar armast päikesepragu.
5. Summuti kinnitused on väsinud. Liigub vastu kärukonksu. Summuti on eest taha tutikas kuid ei ole vahetatud kinnitusi miskipärast. Samuti on olemas tutikad leegitorud mis vahetust ei vaja aga kuna olemas on siis viskan ümber. Kuna hoovastiku remondiks nagunii summuti alt läheb juba. Siis juba käigukasti võlli simmer ka vahetusse.
Auto on kolinata, (v.a. vastu kärukonksu liikuv sumpa parempöördel) ja sõites üllatavalt vaikne.
Lisadeks: El. peeglid, autmaatne antenn, udutuled ja kesklukk
(Mingi signa on ka peal. Puldist teeb uksed lahti kuid kinni ei pane miskipärast.)
Komplektne tööristakast.
Ajaloost siis niipalju, et saksast toodud 94 a. kuskil riigiasutuses naisterahva ametiautoks, 98 ostis tema isa selle sealt ära ja sõitis 13 aastaga 40-50 tkm otsa. Läbisõit võib isegi õige olla. (Aga mina selle järgi autot ei ostnud.)
Järgnev info mulle, et ma ei peaks enam netis tuhlama:
Mootori õli 5.75 Liter
Käigukast Getrag 260/5 õli käigukasti 1,25
Differentsiaaliõli 1,7 l
Jahutusvedelik 12 l
Pidurivedelik 1 l
Kõik E28 seeria autode andmed
http://www.automobile-catalog.com/make/ ... /1985.html
http://www.bmwe28.de/e28_datenblaetter.htm
AUTOST:
E28 528i 135kw manuaal kk.
Tumeroheline metallic
VIN DECODER http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
Vehicle code 4171
Series E28
Model 528i
Body type saloon
Catalog model ECE
Production date 1985 / 02
Engine M30
Transmission Manual
Steering Left
Catalyzer NONE
Põhilised vead siis:
1. TEHTUD Käiguhoovastik käib vastu kardaanileevendit murdunud on nr1 jubin pildil. Olevat juhtund vahetult enne müügipäeva. Uus jupp forsis 26 euri. Ostsin mõlema poole omad uued, kuna seal on mingi puks sees.
(plaan oli osta ainult vajaminev jubin kuid ostsin kõik puksid uued ja lisaks plastikrõngad käigkangi kuulile (osad 1-5,10))
Peale selle on käigukangikott ka õmblemises. Katsun leida sarnast piniengrün nahka.
2. Kuigi pidurdab paremini, kui minu teised autod, häirib mind vibreeriv rool pidurdamisel. Ilmselt loperdavad pidurikettad. Klotsid on alles vahetatud ning kõik uued pidurivoolikud. Käsipidur hästi ei võta.
3. Esitiivad(tutikad) ja tagumine parem uks häirivalt kerest erinevat värvi. Ilmselt sama satsiga värvitud.
4. Sisustuses on juhiistme riie väsinud kuid mitte veel täitsa ribadeks. Armatuuril paar armast päikesepragu.
5. Summuti kinnitused on väsinud. Liigub vastu kärukonksu. Summuti on eest taha tutikas kuid ei ole vahetatud kinnitusi miskipärast. Samuti on olemas tutikad leegitorud mis vahetust ei vaja aga kuna olemas on siis viskan ümber. Kuna hoovastiku remondiks nagunii summuti alt läheb juba. Siis juba käigukasti võlli simmer ka vahetusse.
Auto on kolinata, (v.a. vastu kärukonksu liikuv sumpa parempöördel) ja sõites üllatavalt vaikne.
Lisadeks: El. peeglid, autmaatne antenn, udutuled ja kesklukk
(Mingi signa on ka peal. Puldist teeb uksed lahti kuid kinni ei pane miskipärast.)
Komplektne tööristakast.
Ajaloost siis niipalju, et saksast toodud 94 a. kuskil riigiasutuses naisterahva ametiautoks, 98 ostis tema isa selle sealt ära ja sõitis 13 aastaga 40-50 tkm otsa. Läbisõit võib isegi õige olla. (Aga mina selle järgi autot ei ostnud.)
Järgnev info mulle, et ma ei peaks enam netis tuhlama:
Mootori õli 5.75 Liter
Käigukast Getrag 260/5 õli käigukasti 1,25
Differentsiaaliõli 1,7 l
Jahutusvedelik 12 l
Pidurivedelik 1 l
Kõik E28 seeria autode andmed
http://www.automobile-catalog.com/make/ ... /1985.html
http://www.bmwe28.de/e28_datenblaetter.htm
Viimati muutis Hardy-hard, 21 Apr 2014 10:32, muudetud 6 korda kokku.
-
- Postitusi: 41
- Liitunud: 07 Dets 2011 13:55
Vaikselt kiibitsesin velgesid igalt poolt.
Olin just naabril külas parajasti kui talle mainisin, et olen veljeotsingul.
Sellepeale kaevas ta endal kuurialt kahed veljed välja. 5x120 auguvahe
14" 7jx14 ET10
Styling TRX-1
Fuchs Scheibenrad LM
http://felgenkatalog.auto-treff.com/ järgi tehti seda ainult TRX mõõtu aga see on 14" Ühesõnaga tundub mingi imelik rariteet. ühtegi infot ma selle tollmõõdus oleva ratta kohta ei leidnud kui
Melber Felgen im TRX-Schmiederad-Design 7Jx14 ET10, Modell E124, KBA40582
Rehvid on olematud. Üks on pauguga lõhki suitsetatud.
15" On juba vähe tuntum BBS stiilis
MSW 7Jx15 ET11 made in italy
Rehvid hoiavad veel rõhku kuid ikka suhteliselt pastlad.
VELJED ON MÜÜA.
15" hind on 80€
Kui ma leian 14" veljele normaalsed rehvid peale siis ostan need ise ära.
Kui huvi on kellegil siis võib minuga kontakti võtta.
Olin just naabril külas parajasti kui talle mainisin, et olen veljeotsingul.
Sellepeale kaevas ta endal kuurialt kahed veljed välja. 5x120 auguvahe
14" 7jx14 ET10
Styling TRX-1
Fuchs Scheibenrad LM
http://felgenkatalog.auto-treff.com/ järgi tehti seda ainult TRX mõõtu aga see on 14" Ühesõnaga tundub mingi imelik rariteet. ühtegi infot ma selle tollmõõdus oleva ratta kohta ei leidnud kui
Melber Felgen im TRX-Schmiederad-Design 7Jx14 ET10, Modell E124, KBA40582
Rehvid on olematud. Üks on pauguga lõhki suitsetatud.
15" On juba vähe tuntum BBS stiilis
MSW 7Jx15 ET11 made in italy
Rehvid hoiavad veel rõhku kuid ikka suhteliselt pastlad.
VELJED ON MÜÜA.
15" hind on 80€
Kui ma leian 14" veljele normaalsed rehvid peale siis ostan need ise ära.
Kui huvi on kellegil siis võib minuga kontakti võtta.
-
- Postitusi: 41
- Liitunud: 07 Dets 2011 13:55
Loosi lähevad siis 14" TRX-1 stiili veljed. Rehvid sain tänu kasutaja Riki vihjele. Ootavad alla kruttimist.
Taastan nad kunagi hiljem. Esialgu lähevad sellisena alla nagu nad on.
Kas kellegil on BMW embleeme pakkuda. Mis kinnituvad veljele tagant poolt ja klamber hoiab paigas.
Embleemi diameeter on 70mm ja ise on umbes 1mm paks (alumiiniumist tõenäoliselt)
Toote kood on 36131122132
Taastan nad kunagi hiljem. Esialgu lähevad sellisena alla nagu nad on.
Kas kellegil on BMW embleeme pakkuda. Mis kinnituvad veljele tagant poolt ja klamber hoiab paigas.
Embleemi diameeter on 70mm ja ise on umbes 1mm paks (alumiiniumist tõenäoliselt)
Toote kood on 36131122132
-
- Postitusi: 41
- Liitunud: 07 Dets 2011 13:55
Olin sunnitud -30 ga auto teise linna teisaldama, kus vaba garaaž.
Muidugi põikasin ma Lõuna-Eeestist nii 100 km pikema ringiga läbi
Pilt uute velgedega, millele siis varsti märgid tellin kui aja leian Forssi-i minna
Pilt galeriis
Mina olen ajastukohaste 14" velgedega väga rahul
Muidugi põikasin ma Lõuna-Eeestist nii 100 km pikema ringiga läbi
Pilt uute velgedega, millele siis varsti märgid tellin kui aja leian Forssi-i minna
Pilt galeriis
Mina olen ajastukohaste 14" velgedega väga rahul
Väga korralik näeb pildilt välja. Otsi kapslid ka veel ja need 14 tollised on täitsa kenad. Oma e30 nele vaataks isegi 14 tollised vanamoodsed veljed välja aga originaalis oli valida ainult ühed, mis paraku ei meeldi. Tagumised porilapakad vaheta ka välja hetkel näevad liiga "vanamehe keldrist leitud kaltsud" välja. Palju aitab välimusele kaasa ka korralik reg. nr., milled saad Ark-ist tellida(oli vist 100eek tk.). Eelmine aasta sai veel ilma EUR märgita vana kujundusega numbrimärke.
320i 83a. Saab9-3 08a.
-
- Postitusi: 41
- Liitunud: 07 Dets 2011 13:55
Tekkis lihtsalt küsimus.
Ostsin uued esituled Ebay-st. Väga ei tekkinud küsimust, et parema ja vasaku tuled on erinevad. Tundus loogiline.
Kui vahetama hakkasin tekkis imelik olukord, kus üks tuli oli juba küljes ja teisel kinnitused lihtsalt peegelpildis.
Küljesolevad tuled olid mõlemad identsed.
Kuidas see võimalik on. Kas mingist aastast E28 tehti teistmoodi?
http://dl.dropbox.com/u/41813656/2012-0 ... .28.11.jpg
Tekkis selline imelik mõte et äkki, on see tulede kinnitusraam teise poole oma pandud?
Kas selline asi on võimalik? Saab lähitule niimodi ümber keerata.
Ostsin uued esituled Ebay-st. Väga ei tekkinud küsimust, et parema ja vasaku tuled on erinevad. Tundus loogiline.
Kui vahetama hakkasin tekkis imelik olukord, kus üks tuli oli juba küljes ja teisel kinnitused lihtsalt peegelpildis.
Küljesolevad tuled olid mõlemad identsed.
Kuidas see võimalik on. Kas mingist aastast E28 tehti teistmoodi?
http://dl.dropbox.com/u/41813656/2012-0 ... .28.11.jpg
Tekkis selline imelik mõte et äkki, on see tulede kinnitusraam teise poole oma pandud?
Kas selline asi on võimalik? Saab lähitule niimodi ümber keerata.
-
- Postitusi: 41
- Liitunud: 07 Dets 2011 13:55
No kurjam mina ei tea.
Huvitaval kombel müüvad enamus varuosapoed tulesid nii vasaku ja parema poole omasid erinevat.
AGa minu autol sobivad identsed tuled.
Ja kui RealOEM-i kataloogi usaldada siis ka hella tulele annab ainult ühe koodi. Aga nüüd on korraga 2 erinevat HELLA tuld. kuigi kinnitused on identsed, on nad lihtsalt peegelpildis.
Avariid kui sellist, selle auto esiosast ei tuvasta, et seal peaks olema mingisugust isetegevust olema tehtud.
Huvitaval kombel müüvad enamus varuosapoed tulesid nii vasaku ja parema poole omasid erinevat.
AGa minu autol sobivad identsed tuled.
Ja kui RealOEM-i kataloogi usaldada siis ka hella tulele annab ainult ühe koodi. Aga nüüd on korraga 2 erinevat HELLA tuld. kuigi kinnitused on identsed, on nad lihtsalt peegelpildis.
Avariid kui sellist, selle auto esiosast ei tuvasta, et seal peaks olema mingisugust isetegevust olema tehtud.
-
- Postitusi: 41
- Liitunud: 07 Dets 2011 13:55