BMW 528i 02/1985 Hardy-hard
Postitatud: 22 Dets 2011 17:05
Tere,
AUTOST:
E28 528i 135kw manuaal kk.
Tumeroheline metallic
VIN DECODER http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
Vehicle code 4171
Series E28
Model 528i
Body type saloon
Catalog model ECE
Production date 1985 / 02
Engine M30
Transmission Manual
Steering Left
Catalyzer NONE
Põhilised vead siis:
1. TEHTUD Käiguhoovastik käib vastu kardaanileevendit murdunud on nr1 jubin pildil. Olevat juhtund vahetult enne müügipäeva. Uus jupp forsis 26 euri. Ostsin mõlema poole omad uued, kuna seal on mingi puks sees.
(plaan oli osta ainult vajaminev jubin kuid ostsin kõik puksid uued ja lisaks plastikrõngad käigkangi kuulile (osad 1-5,10))
Peale selle on käigukangikott ka õmblemises. Katsun leida sarnast piniengrün nahka.
2. Kuigi pidurdab paremini, kui minu teised autod, häirib mind vibreeriv rool pidurdamisel. Ilmselt loperdavad pidurikettad. Klotsid on alles vahetatud ning kõik uued pidurivoolikud. Käsipidur hästi ei võta.
3. Esitiivad(tutikad) ja tagumine parem uks häirivalt kerest erinevat värvi. Ilmselt sama satsiga värvitud.
4. Sisustuses on juhiistme riie väsinud kuid mitte veel täitsa ribadeks. Armatuuril paar armast päikesepragu.
5. Summuti kinnitused on väsinud. Liigub vastu kärukonksu. Summuti on eest taha tutikas kuid ei ole vahetatud kinnitusi miskipärast. Samuti on olemas tutikad leegitorud mis vahetust ei vaja aga kuna olemas on siis viskan ümber. Kuna hoovastiku remondiks nagunii summuti alt läheb juba. Siis juba käigukasti võlli simmer ka vahetusse.
Auto on kolinata, (v.a. vastu kärukonksu liikuv sumpa parempöördel) ja sõites üllatavalt vaikne.
Lisadeks: El. peeglid, autmaatne antenn, udutuled ja kesklukk
(Mingi signa on ka peal. Puldist teeb uksed lahti kuid kinni ei pane miskipärast.)
Komplektne tööristakast.
Ajaloost siis niipalju, et saksast toodud 94 a. kuskil riigiasutuses naisterahva ametiautoks, 98 ostis tema isa selle sealt ära ja sõitis 13 aastaga 40-50 tkm otsa. Läbisõit võib isegi õige olla. (Aga mina selle järgi autot ei ostnud.)
Järgnev info mulle, et ma ei peaks enam netis tuhlama:
Mootori õli 5.75 Liter
Käigukast Getrag 260/5 õli käigukasti 1,25
Differentsiaaliõli 1,7 l
Jahutusvedelik 12 l
Pidurivedelik 1 l
Kõik E28 seeria autode andmed
http://www.automobile-catalog.com/make/ ... /1985.html
http://www.bmwe28.de/e28_datenblaetter.htm
AUTOST:
E28 528i 135kw manuaal kk.
Tumeroheline metallic
VIN DECODER http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
Vehicle code 4171
Series E28
Model 528i
Body type saloon
Catalog model ECE
Production date 1985 / 02
Engine M30
Transmission Manual
Steering Left
Catalyzer NONE
Põhilised vead siis:
1. TEHTUD Käiguhoovastik käib vastu kardaanileevendit murdunud on nr1 jubin pildil. Olevat juhtund vahetult enne müügipäeva. Uus jupp forsis 26 euri. Ostsin mõlema poole omad uued, kuna seal on mingi puks sees.
(plaan oli osta ainult vajaminev jubin kuid ostsin kõik puksid uued ja lisaks plastikrõngad käigkangi kuulile (osad 1-5,10))
Peale selle on käigukangikott ka õmblemises. Katsun leida sarnast piniengrün nahka.
2. Kuigi pidurdab paremini, kui minu teised autod, häirib mind vibreeriv rool pidurdamisel. Ilmselt loperdavad pidurikettad. Klotsid on alles vahetatud ning kõik uued pidurivoolikud. Käsipidur hästi ei võta.
3. Esitiivad(tutikad) ja tagumine parem uks häirivalt kerest erinevat värvi. Ilmselt sama satsiga värvitud.
4. Sisustuses on juhiistme riie väsinud kuid mitte veel täitsa ribadeks. Armatuuril paar armast päikesepragu.
5. Summuti kinnitused on väsinud. Liigub vastu kärukonksu. Summuti on eest taha tutikas kuid ei ole vahetatud kinnitusi miskipärast. Samuti on olemas tutikad leegitorud mis vahetust ei vaja aga kuna olemas on siis viskan ümber. Kuna hoovastiku remondiks nagunii summuti alt läheb juba. Siis juba käigukasti võlli simmer ka vahetusse.
Auto on kolinata, (v.a. vastu kärukonksu liikuv sumpa parempöördel) ja sõites üllatavalt vaikne.
Lisadeks: El. peeglid, autmaatne antenn, udutuled ja kesklukk
(Mingi signa on ka peal. Puldist teeb uksed lahti kuid kinni ei pane miskipärast.)
Komplektne tööristakast.
Ajaloost siis niipalju, et saksast toodud 94 a. kuskil riigiasutuses naisterahva ametiautoks, 98 ostis tema isa selle sealt ära ja sõitis 13 aastaga 40-50 tkm otsa. Läbisõit võib isegi õige olla. (Aga mina selle järgi autot ei ostnud.)
Järgnev info mulle, et ma ei peaks enam netis tuhlama:
Mootori õli 5.75 Liter
Käigukast Getrag 260/5 õli käigukasti 1,25
Differentsiaaliõli 1,7 l
Jahutusvedelik 12 l
Pidurivedelik 1 l
Kõik E28 seeria autode andmed
http://www.automobile-catalog.com/make/ ... /1985.html
http://www.bmwe28.de/e28_datenblaetter.htm