BMW E28 520i '84, Kaspu

Foorumiliikmete autod.
Kaspu
Postitusi: 27
Liitunud: 24 Jaan 2012 22:28
Asukoht: Tartu

BMW E28 520i '84, Kaspu

Postitus Postitas Kaspu »

*****
Viimati muutis Kaspu, 09 Aug 2012 11:16, muudetud 1 kord kokku.
Kaspu
Postitusi: 27
Liitunud: 24 Jaan 2012 22:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kaspu »

Pakkuge tahhomeetriga spidoplokki ja originaal jubinaid sinna keskkonsooli augu asemele!
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Keskonsooli võin pakkuda originaal kasetti hoidjat ja võibolla on ka raadio osa olemas kuid täpselt ei mäleta.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kaspu
Postitusi: 27
Liitunud: 24 Jaan 2012 22:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kaspu »

Kas seda kassetihoidjat saab nö sahtlitest puhtaks kah teha?
Maki osa oleks küll tarvis.

Veel oleks üsna hea kui kellelgi on pakkuda sellist rooli: http://static.bmwfans.info/images/epc/OTcxM19w.png
Või siis odavalt M Tech 1 rooli.

E30 ja E34'ja muttriga rool peaks kah istuma vist?
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Kellaplokk ei tööta, näitab ainult kütusetaset ja mõnda tulukest. Kui ploki küljest võtsin siis avastasin et seda kollase pistikuga juhtmepunti pole üldse olemas kuigi kellaploki taga on selline pesa. Üldsegi kas see on normaalne, et pööretenäitaja asemel on kell ? Teistel 2.0 haidel olen küll nagu märganud pöördeid selle asemel.
Kollane pistik annab infot OBC-le. Spidoploki enda toimimist see ei mõjuta. Sul pole OBC-d, seega pole ka pistikut.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Üldsegi kas see on normaalne, et pööretenäitaja asemel on kell ? Teistel 2.0 haidel olen küll nagu märganud pöördeid selle asemel.
See et tahhoka asemel on kell on küll normaalne, aga sul tundub olema seal seierite järgi otsustades mingi käokell paigaldatud, kas täistunni ajal kuskilt kägu ka välja käib? :D
E24 635CSi | E10 2002
Kaspu
Postitusi: 27
Liitunud: 24 Jaan 2012 22:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kaspu »

Ma ise mõtlen kah, et maru kahtlane on see kell, õnneks kuskilt mingit käo sarnast elukat välja pole visanud veel. :o
Muidu vist see, et spidoplokk ei tööta korralikult võib tuleneda patareidest mis on tühjad seal sees, nii ma vähemalt välismaa foorumist aru sain.
Olekski vaja tahhomeetriga spidoplokki ikka. :D
Jizz
Postitusi: 178
Liitunud: 17 Juun 2010 20:28
Asukoht: Tallinn / Ida-Viru

Postitus Postitas Jizz »

Täitsa võimalik, aga minuteada need patareid maksavad päris palju.
Lihtsam on töökorras kellaplokk leida.
1.8 power !
Hardy-hard
Postitusi: 41
Liitunud: 07 Dets 2011 13:55

Postitus Postitas Hardy-hard »

Raadio osa annan ära.
Sain kasutaja ArdoH käest aga mu enda oma on nats paremas seisus.

Asun tartus
5148412

see jäi mul kontorisse laua sahtlisse, ülikooli 6a
Saad homme kätte kui vaja.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Jizz kirjutas:Täitsa võimalik, aga minuteada need patareid maksavad päris palju.
Lihtsam on töökorras kellaplokk leida.
Lihtsam ja odavam on need akud ära vahetada. Iseasi, kas nendes siiski viga on. Eelmisel kevadel lasin vahetada e30 akud. Võtsin trükiplaadi koos akudega blokist välja ja viisin Renovaari. Täpselt ei mäleta, kui palju nad selle nalja eest tahtsid aga eks ta sinna 20.- ümber oli
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Jizz
Postitusi: 178
Liitunud: 17 Juun 2010 20:28
Asukoht: Tallinn / Ida-Viru

Postitus Postitas Jizz »

Ruut kirjutas:
Jizz kirjutas:Täitsa võimalik, aga minuteada need patareid maksavad päris palju.
Lihtsam on töökorras kellaplokk leida.
Lihtsam ja odavam on need akud ära vahetada. Iseasi, kas nendes siiski viga on. Eelmisel kevadel lasin vahetada e30 akud. Võtsin trükiplaadi koos akudega blokist välja ja viisin Renovaari. Täpselt ei mäleta, kui palju nad selle nalja eest tahtsid aga eks ta sinna 20.- ümber oli
No ma sain omale autolammutusest töökorras kellaploki 10€ eest :roll:
Eks see on kahe otsaga asi, tõenäosus et sa täiesti töötava kellaploki saad on väike. Ja samas kui sa maksad selle 20€ akuvahetuse eest ja tuleb välja, et kuskil mujal on kala, siis suht mahavisatud raha .
1.8 power !
Kaspu
Postitusi: 27
Liitunud: 24 Jaan 2012 22:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kaspu »

Vahetaks pigem ikka ise need ära kui uuel spidol peaks see jama olema, nägin isegi piltidega õpetust sellele ja ei tundunud midag rasket + varem kah kellaplokki pilpaks kiskunud.

Kust lammarist sa teise kellaploki leidsid kui saladus pole?
Jizz
Postitusi: 178
Liitunud: 17 Juun 2010 20:28
Asukoht: Tallinn / Ida-Viru

Postitus Postitas Jizz »

No ma käisin päris paljud lammutused läbi, nii Tartus kui ja Ida-Virumaal. Tartus taheti saada 30€ , aga kui külge ühendasin ei töötanud peale valgustuse mitte midagi :D Siis leidsin Iisaku lammutusest ühe 15€ eest, samuti ei töötanud miskit, lõpuks Narva lammutusest sain enam-vähem töökorras ploki.
1.8 power !
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Ma oleks ka ise vahetanud aga renovaaris oli see vahetuse hind suht sümboolne. Akud ostsin niikuinii sealt ja jalad tuli neile ka seal külge keevitada.

Jizz: Vaadates, kuidas Sa need 10 eurosed kellad lõpuks said, siis ma väidan endiselt, et odavam on lihtsalt akud vahetada :) oma aeg maksab ka midagi + kütus ( või kõneminutid) nende romulate kammimisele
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kaspu
Postitusi: 27
Liitunud: 24 Jaan 2012 22:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kaspu »

Alustuseks, tänud Hardyle selle maki plastiku kinkimise eest. :)

Nii, vaheapeal siis natuke tööd kah ära tehtud:

*Õli vahetatud
*Küünlad vahetatud
*Klapid reguleeritud
*Vaakumvoolikuid vahetatud
*Teine spido hangitud
Tarvis oleks kindlasti veel korralikku õhulõdvikut(õhulugejast segusiibrisse)

See M20 mootor on esimese hooga lähemalt vaadates oma kõikide voolikutega nagu matemaatiline ülesanne, et hoia ainult peast kinni aga kui asjasse süveneda siis tundub päris loogiline, nii siis leidsingi päris mitu vaakumvoolikut mis olid rabedad ja pooleks või üldse käisid ringi oma kinnituse otsas. Proovisin ka tühikäigumootori tööd, keerasin siis tühikäigu kruvi kinni ja hakkas küll väga kehvasti käima aga päris välja ei surnud.
Igatahes pärast nende asjade välja vahetamist mootor töötab päris ilusti ja ei jama/poo kinni enam, ei klõbise kaa. :D

Uue spidoploki võtsin lahti kuna arvatavasti patareid tühjad ja tuleb ära vahetada, kui juba lahti kiskumiseks läks siis kerisin odo kah 200 000km peale :D :
Pilt
BMW E34 520i 1991
VW Golf 2 1,3 1991 / BMW E28 520i 1984
Kaspu
Postitusi: 27
Liitunud: 24 Jaan 2012 22:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kaspu »

Nii, vahepeal siis ikkagi tegeletud mootori KORRALIKULT tööle hakkamisega kuigi pole veel täielikku edu saavutatud...
Oleks abi vaja mõningates küsimustes:

1. Mis eesmärki omab piltidel näidatud voolik, peabki ta olema lihtsalt lahtine või peab ta kuskile külge ikka minema?
Pilt
Pilt

2. Oskab keegi öelda missugune temperatuuriandur ''termostaadikoja'' sees annab kellaplokile infot temperatuuri kohta(andureid on 3 tükki), hetkel kellaplokk ei näita üldse temperatuuri ja see on juba teine kellaplokk mida ma olen proovinud.
BMW E34 520i 1991
VW Golf 2 1,3 1991 / BMW E28 520i 1984
Xim
Postitusi: 108
Liitunud: 20 Okt 2005 11:15
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Xim »

Lahtine ta kindalsti olla ei tohi!

Vaata kuhu ta ulataks, üks vaakum peab minema bensiini rõhu regulaatorisse (asub pihustilati radika poolsemas otsas, ümmargune junn), siis jagajal on selline vaakum ja siis osadel m20netel on õhu puhastaja küljes mingi klapp kuhu läheb vaakum ja teises küljes on pistik.

Kui nüüd kõikidesse nendesse kohtadesse läheb juba vaakum siis tee see voolik lihtsalt pimedaks.
Kaspu
Postitusi: 27
Liitunud: 24 Jaan 2012 22:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kaspu »

Nüüd siis järgmine probleem, arvatavasti süüteluku põhi on rikkis ning ei pane starterit tööle(testisin, et starter ise töötab).

Nii, et kui kellelgi peaks vedelema sellist jubinat siis andke teada!!

Pilt
Pilt
Pilt
BMW E34 520i 1991
VW Golf 2 1,3 1991 / BMW E28 520i 1984
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

jube popp uus lüliti siit näiteks https://www.elfa.se/elfa3~ee_et/elfa/in ... 8-80&toc=0
e28
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

Teed mingit rahustavat , jood jära selle ja sii sv6tad selle süüteluku põhja lahti ettevaatlikult. Siis vaatad , mis teha annab ja proovid seda starteri klemmi veidi painutada v6i mõne teisega ringi t6sta. Saab tööle küll , iseasi kui kaua ta töötab.
Tulihingeline bmw fänn:)
Vasta