E28 528i `84, dmk
E28 528i `84, dmk
Tere
Kuna suvi tahaks nautida korraliku autoga, siis otsustasin eelmist e28 jäta pooleli ja teha korda ühe teise hainina.
Tegu siis 1984 aastal toodetud e28-ga.
Kere seisukord võiks öelda et ideaalne, läbivat roostet kusagil pole, ainult on pindmise rooste täpid.
Originaalis ta olnud 2,8i mootoriga.
Eestis olnud alates aastast 1993. 90-ndatel aastatel selle auto peal on olnud MK Motorspordi tehnika jne... hiljem asendatud M10B18 pritsega.
2001 aastal elas läbi avarii(kõrge äärekivi ja tänavavalgustuse post..), peale seda oli lükatud garaazi kus ta siiamaani seisis.
Natuke tehnikast:
Mootor oli planeeritud M10B20 koos B18 kaanega ja turboga või Dellorto karpadega.
Otsustasin M10B20 müüki panna, kuna endal kindlasti pole seda aega/raha et mootor korda teha ja ausalt öeldes sellele kerele see mootor jääb lahjaks.
Vedrustuse metall osad on viidud praegu liivapritsi, hiljem värvimisse.
Amordid: Bilstein B6.
Vedrud H&R.
Esisillas 300 mm ventileeritavad kettad, Ferodo klotsid.
Tagasild: ketas, tugevdatud õõtsadega.
Salong:
Beez sport nahksisu, Mtech I rool, el. katuseluuk, el. aknad.
Spetsiaalselt ehitatud e28 jaoks subwoofri kast, armatuurlaud 14 cm kesksageduse kõlarite kastidega! 4 kanaliga võim, Pionneri 9 seeria(vanakool) CD makk jne...
Praegu kapotialune ja salong on täiesti puhas ja kerevenitus tehtud.
Vasak esipoolraam oli täiesti kõver, nüüdseks uus poolraam olemas, krunditud ja läheb lähipäevadel alla.
Kapotialune ülevärvida, siis saab vedrustuse ja juhtmestiku hakata paika panema.
Mõned(tänase seisuga)fotod:
Kuna suvi tahaks nautida korraliku autoga, siis otsustasin eelmist e28 jäta pooleli ja teha korda ühe teise hainina.
Tegu siis 1984 aastal toodetud e28-ga.
Kere seisukord võiks öelda et ideaalne, läbivat roostet kusagil pole, ainult on pindmise rooste täpid.
Originaalis ta olnud 2,8i mootoriga.
Eestis olnud alates aastast 1993. 90-ndatel aastatel selle auto peal on olnud MK Motorspordi tehnika jne... hiljem asendatud M10B18 pritsega.
2001 aastal elas läbi avarii(kõrge äärekivi ja tänavavalgustuse post..), peale seda oli lükatud garaazi kus ta siiamaani seisis.
Natuke tehnikast:
Mootor oli planeeritud M10B20 koos B18 kaanega ja turboga või Dellorto karpadega.
Otsustasin M10B20 müüki panna, kuna endal kindlasti pole seda aega/raha et mootor korda teha ja ausalt öeldes sellele kerele see mootor jääb lahjaks.
Vedrustuse metall osad on viidud praegu liivapritsi, hiljem värvimisse.
Amordid: Bilstein B6.
Vedrud H&R.
Esisillas 300 mm ventileeritavad kettad, Ferodo klotsid.
Tagasild: ketas, tugevdatud õõtsadega.
Salong:
Beez sport nahksisu, Mtech I rool, el. katuseluuk, el. aknad.
Spetsiaalselt ehitatud e28 jaoks subwoofri kast, armatuurlaud 14 cm kesksageduse kõlarite kastidega! 4 kanaliga võim, Pionneri 9 seeria(vanakool) CD makk jne...
Praegu kapotialune ja salong on täiesti puhas ja kerevenitus tehtud.
Vasak esipoolraam oli täiesti kõver, nüüdseks uus poolraam olemas, krunditud ja läheb lähipäevadel alla.
Kapotialune ülevärvida, siis saab vedrustuse ja juhtmestiku hakata paika panema.
Mõned(tänase seisuga)fotod:
Viimati muutis dmk, 02 Veebr 2016 19:13, muudetud 3 korda kokku.
Juhiistmel keskosa nahk väljaveninud aga vähemalt terve. Ülejäänud on täiesti korras ja terved, ukse paneelid ka korras. Kindalaeka "uks/kaan" on pisut kõver.
Natuke häirib et salongi ülemine osa on pruuni värvi, tahaks et oleks must.
Praegu sisu on teise hainina sees(doonoriks oli ostetud katkise mootoriga 2,4td, alguses olnud 2,5eta aastast 1987 detsember, ka päris hea kerega ja automaatkastiga)
Pildid doonorist:
Dmitri
Natuke häirib et salongi ülemine osa on pruuni värvi, tahaks et oleks must.
Praegu sisu on teise hainina sees(doonoriks oli ostetud katkise mootoriga 2,4td, alguses olnud 2,5eta aastast 1987 detsember, ka päris hea kerega ja automaatkastiga)
Pildid doonorist:
Dmitri
Viimati muutis dmk, 21 Veebr 2012 16:30, muudetud 1 kord kokku.
Vahepeal sai poolraam paika:
Esiosa paigas(kõik roostes kohad taastatud):
Eile sai poodi külastatud ja jälle 200 euri sinna samasse jäetud.
Puksid, rooliotsad, tugilaagrid, stabikakondid jne...
Nüüd siis vaja ka värvipoodi külastada, et kapotialune ülevärvida.
VIN decooderiga sain teada ka mis värvi tegelikult auto on+lisad.
Type Value
Type code 4171
Type 528 I (EUR)
E series E28 ()
Series 5
Type LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M30
Displacement 2.80
Power 0
Drive HECK
Transmission MECH
Colour ARCTIC BLAU METALLIC (045)
Upholstery ANTHRAZIT (0129)
Prod.date 1984-09-03
Options
Code Description (interface) Description (EPC)
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Deleted, model lettering
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Therm.insulat.glass green
S485 RECARO-SITZE FUER FAHRER+BEIFA
Ja doonori lisad:
S209A LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) Differential lock 25%
S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamic stability control
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Central locking with anti-theft system
S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Door mirror, driver lock, heated
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Therm.insulat.glass green
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S410A WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT Window lifts, electric, front
S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Sports seat
S520A FOGLIGHTS Fog lights
S650A BMW Bavaria C Radio BMW Reverse
S682A RADIOANTENNE AUTOMATISCH Rear seat bench in fabric
S690A CASSETTE HOLDER Cassette holder
Esiosa paigas(kõik roostes kohad taastatud):
Eile sai poodi külastatud ja jälle 200 euri sinna samasse jäetud.
Puksid, rooliotsad, tugilaagrid, stabikakondid jne...
Nüüd siis vaja ka värvipoodi külastada, et kapotialune ülevärvida.
VIN decooderiga sain teada ka mis värvi tegelikult auto on+lisad.
Type Value
Type code 4171
Type 528 I (EUR)
E series E28 ()
Series 5
Type LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M30
Displacement 2.80
Power 0
Drive HECK
Transmission MECH
Colour ARCTIC BLAU METALLIC (045)
Upholstery ANTHRAZIT (0129)
Prod.date 1984-09-03
Options
Code Description (interface) Description (EPC)
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Deleted, model lettering
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Therm.insulat.glass green
S485 RECARO-SITZE FUER FAHRER+BEIFA
Ja doonori lisad:
S209A LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) Differential lock 25%
S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamic stability control
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Central locking with anti-theft system
S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Door mirror, driver lock, heated
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Therm.insulat.glass green
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S410A WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT Window lifts, electric, front
S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Sports seat
S520A FOGLIGHTS Fog lights
S650A BMW Bavaria C Radio BMW Reverse
S682A RADIOANTENNE AUTOMATISCH Rear seat bench in fabric
S690A CASSETTE HOLDER Cassette holder
Viimati muutis dmk, 19 Apr 2012 12:06, muudetud 1 kord kokku.
Tänud Meelisele korraliku esisillatala eest.
Tänud ka Einarile esisuportite kokkupaneku abi eest.
Sain kätte liivapritsist detailid ja eile sai veermiku osad krunditud(kahekomponentne).
Üritan täna vahelihvi teha ja värvida ka ära.
Kapotilalune on ka valmis kruntimiseks ja värvimiseks. Proovin esimest korda elus kruntida "märg-märjale" kruntiga.
Vahepeal sai ostetud BBS tagastangelisa
ja selline Pfeba esistangelisa:
Tänud ka Einarile esisuportite kokkupaneku abi eest.
Sain kätte liivapritsist detailid ja eile sai veermiku osad krunditud(kahekomponentne).
Üritan täna vahelihvi teha ja värvida ka ära.
Kapotilalune on ka valmis kruntimiseks ja värvimiseks. Proovin esimest korda elus kruntida "märg-märjale" kruntiga.
Vahepeal sai ostetud BBS tagastangelisa
ja selline Pfeba esistangelisa:
Tnx Cardo!
Jah, tean, et meie teede pigi teeb punase veermiku kiiresti mustaks...
Tänud paarile foorumikasutajale, kes paarisõnaga seletasid kuidas metallikuga tuleb värvida, kuna varem olen värvinud ainult tavavärviga.
Täna sai esipüstakud kokkulaotud.
Esisillal on jäänud veel kettad kergelt ületreida ja taastada keskmine roolivarras(ei kannata ja ei ole mõtet uut osta), siis saab esisilda allakruvida.
Järjekordselt tekkivad probleemid tagasillatalaga, kolmest tükist ükski ei kõlba, kas roostes või mõrad sees..
Oskab keegi öelda, kas trummel ja ketas taladel on mingi vahe sees(mõlemad on õõtsade liigenditega)?
Jah, tean, et meie teede pigi teeb punase veermiku kiiresti mustaks...
Tänud paarile foorumikasutajale, kes paarisõnaga seletasid kuidas metallikuga tuleb värvida, kuna varem olen värvinud ainult tavavärviga.
Täna sai esipüstakud kokkulaotud.
Esisillal on jäänud veel kettad kergelt ületreida ja taastada keskmine roolivarras(ei kannata ja ei ole mõtet uut osta), siis saab esisilda allakruvida.
Järjekordselt tekkivad probleemid tagasillatalaga, kolmest tükist ükski ei kõlba, kas roostes või mõrad sees..
Oskab keegi öelda, kas trummel ja ketas taladel on mingi vahe sees(mõlemad on õõtsade liigenditega)?