Kristina BMW E34 525i
Postitatud: 20 Mär 2012 10:09
Tere foorumirahvas!
Siin teemas on kajastatud minu BMW E34 525i 1988 seonduvat aastast 2012 kuni praeguseni.
Selle auto ajalugu ulatub minujaoks aga 2008 aastasse, kus tekkis spontaanne mõte osta omale esimene auto. Kuigi BMW armastus kui selline sai alguse BMW E36-st, siis E34 nähes ja veel temaga sõites oli see minujaoks ikka midagi täiesti teistmoodi. Seda eriti sõnadesse ei panegi ja BMW E34 on ja jääb minu lemmikuks alates sellest ajast saati. Aga minnes nüüd tagasi teemakangelase juurde - 2008 saabus siis see õnnetu, kokkujooksnud mootoriga 525i minu õuele. Mul veel selgelt meeles, maksis ta 5000 EEK, ta oli eelmise omaniku poolt tegelikult päris hästi ka hoitud (põhjust miks mootor kokku jooksis ei mäleta), aga kaasas oli hunnikus remondiarveid minevikust, kus oli näha, et auto kõvasti tähelepanu saanud.
Auto toomine oli muidugi omapärane, Rauno vedas ees ja mina olin Tulbiga (Tulp - minu auto hüüdnimi, registrinumbri järgi 614TLP) köie otsas taga. Kellel siis tollel ajal puksiiri jaoks ikka raha oli. Kirusin ja vandusin küll, sest paganama külm oli ja teadsin veel, et hullem selle autoga on alles ees. Aga vanasti sai neid autosid rohkem niimodi veetud ja olime nagu vanad kalad selles värginduses niikuinii.
Pärast esimest vaimustust ostmise üle tuli aga kibekiirelt tööle hakata ja see kokkujooksnud mootor ära vahetada. Mina ja Rauno saime sellega päris kiirelt ühele poole ja siis sai alles tõelist rõõmu selle autoga nautima hakata. Mis see M20 vahetus ikka ära pole, kui oli korralik asendusmootor juba olemas. Toohetk mäletan, et vandusin eimäletamillenimel, et see auto ei lahku minu juurest mitte kunagi. On olnud 12 aasta jooksul siiski momente kus ma olen tema müügi peale mõelnud, aga see mõte, et ma olen selle autoga läbi 12 aasta sõitnud, kõike teinud ja näinud, tänutäheks selle auto täiesti korda teinud ja et ühel ilusal päeval saab see auto mu poja omaks - see paneb alati ringi mõtlema, et ei, see auto on ja jääb.
Teen lühidalt siia auto specid ka infoks:
BMW 525i M20B25 125 kW1988 a
Originaalvärv oli Cirrusblau / nüüdisaegne värv Estorilblue
Lisad:
LSD diferentsiaal, 4x el aknad, nahksisu (mehhaaniliselt reguleeritav), peatoed taga, toonklaas (peegeltoon), elektriline katuseluuk, väike kompuuter, püsikiirusehoidja, elektriliselt reguleeritavad peeglid, valuveljed Style 270 18", liisturing (tumedam puit), kiirusetundlikud kojamehed, madaldusvedrud Lesjöfjors, Bilstein B4 amordid, udutuled, kõik originaaltööriistad, M tech käigukanginupp, valged suunad, kohtavalgustid ees, M tagastange, M esistange.
Aga, et siin jutt nüüd liiga pisarakiskujaks ei läheks, lisan siia mõned kaunid before ja after pildid, milline ta läbi aastate siis olnud on.
***
Pildid vahetult peale ostmist. Selle auto originaalvärv on Cirrusblau (suht segadustekitav värv oli, kes vandus et see ju täitsa hall, aga minuarust oli see täitsa sinine). Näha siis ka see imeline sinine salong, mis peale juhiistme oli täiesti laitmatus seisukorras. Kohe kahju oli teda välja kiskuda. Pildid siis 2009 aastast:
***
Välimus vahemikus 2010 - 2014. Sellel perioodil sai uuendatud kogu salong nahksisu vastu, soetatud ilma kapsliteta M veljed ja auto oli kohe täitsa teist nägu. Sellise välimusega oli ta kuni 2014, mil auto läks esialgu karpide vahetusse ja pisirooste likvideerimisse, aga lõppes nagu ta ikka - täielike keretööde ja full ülevärviga.
***
2014 - 2016 perioodi pildid. 2014 sai teostatud siis kõik vajalikud keretööd ja otsus värvida Estorilblueks. Ehitamine võttis omajagu aega, sest pidevalt oli motivatsiooni ja ajapuudus, loomulikult ka finantsid. Küll aga 2016 kevad tuli see õige tunne sisse ja umbes 2-3 kuuga oli auto valmis ja sõidukõlbulik.
***
2016 - 2018 oli auto välimus selline. Teostatud sai kohe ka Krown täielik korrotõrje ennem kokkupanemist. Tundub, et see õigustas end 101 % tookord. Lisasime ka väga palju mürasummutust. Autol on olemas ka freeair subwoofer, aga üldiselt praeguseks hetkeks puudub autol korralik helisüsteem (seda upgradime ühel kenal päeval, seni saame originaalseades ka hakkama).
***
Ja selline on see auto tänasel päeval, 2019 - 2020.
Selline ta siis mul läbi aegade olnud on. Jopoksvaid remonditöid kajastan juba siin teemas, aga esimene postitus on hea koht selleks, kus autost üleüldine ülevaade anda.
Siin teemas on kajastatud minu BMW E34 525i 1988 seonduvat aastast 2012 kuni praeguseni.
Selle auto ajalugu ulatub minujaoks aga 2008 aastasse, kus tekkis spontaanne mõte osta omale esimene auto. Kuigi BMW armastus kui selline sai alguse BMW E36-st, siis E34 nähes ja veel temaga sõites oli see minujaoks ikka midagi täiesti teistmoodi. Seda eriti sõnadesse ei panegi ja BMW E34 on ja jääb minu lemmikuks alates sellest ajast saati. Aga minnes nüüd tagasi teemakangelase juurde - 2008 saabus siis see õnnetu, kokkujooksnud mootoriga 525i minu õuele. Mul veel selgelt meeles, maksis ta 5000 EEK, ta oli eelmise omaniku poolt tegelikult päris hästi ka hoitud (põhjust miks mootor kokku jooksis ei mäleta), aga kaasas oli hunnikus remondiarveid minevikust, kus oli näha, et auto kõvasti tähelepanu saanud.
Auto toomine oli muidugi omapärane, Rauno vedas ees ja mina olin Tulbiga (Tulp - minu auto hüüdnimi, registrinumbri järgi 614TLP) köie otsas taga. Kellel siis tollel ajal puksiiri jaoks ikka raha oli. Kirusin ja vandusin küll, sest paganama külm oli ja teadsin veel, et hullem selle autoga on alles ees. Aga vanasti sai neid autosid rohkem niimodi veetud ja olime nagu vanad kalad selles värginduses niikuinii.
Pärast esimest vaimustust ostmise üle tuli aga kibekiirelt tööle hakata ja see kokkujooksnud mootor ära vahetada. Mina ja Rauno saime sellega päris kiirelt ühele poole ja siis sai alles tõelist rõõmu selle autoga nautima hakata. Mis see M20 vahetus ikka ära pole, kui oli korralik asendusmootor juba olemas. Toohetk mäletan, et vandusin eimäletamillenimel, et see auto ei lahku minu juurest mitte kunagi. On olnud 12 aasta jooksul siiski momente kus ma olen tema müügi peale mõelnud, aga see mõte, et ma olen selle autoga läbi 12 aasta sõitnud, kõike teinud ja näinud, tänutäheks selle auto täiesti korda teinud ja et ühel ilusal päeval saab see auto mu poja omaks - see paneb alati ringi mõtlema, et ei, see auto on ja jääb.
Teen lühidalt siia auto specid ka infoks:
BMW 525i M20B25 125 kW1988 a
Originaalvärv oli Cirrusblau / nüüdisaegne värv Estorilblue
Lisad:
LSD diferentsiaal, 4x el aknad, nahksisu (mehhaaniliselt reguleeritav), peatoed taga, toonklaas (peegeltoon), elektriline katuseluuk, väike kompuuter, püsikiirusehoidja, elektriliselt reguleeritavad peeglid, valuveljed Style 270 18", liisturing (tumedam puit), kiirusetundlikud kojamehed, madaldusvedrud Lesjöfjors, Bilstein B4 amordid, udutuled, kõik originaaltööriistad, M tech käigukanginupp, valged suunad, kohtavalgustid ees, M tagastange, M esistange.
Aga, et siin jutt nüüd liiga pisarakiskujaks ei läheks, lisan siia mõned kaunid before ja after pildid, milline ta läbi aastate siis olnud on.
***
Pildid vahetult peale ostmist. Selle auto originaalvärv on Cirrusblau (suht segadustekitav värv oli, kes vandus et see ju täitsa hall, aga minuarust oli see täitsa sinine). Näha siis ka see imeline sinine salong, mis peale juhiistme oli täiesti laitmatus seisukorras. Kohe kahju oli teda välja kiskuda. Pildid siis 2009 aastast:
***
Välimus vahemikus 2010 - 2014. Sellel perioodil sai uuendatud kogu salong nahksisu vastu, soetatud ilma kapsliteta M veljed ja auto oli kohe täitsa teist nägu. Sellise välimusega oli ta kuni 2014, mil auto läks esialgu karpide vahetusse ja pisirooste likvideerimisse, aga lõppes nagu ta ikka - täielike keretööde ja full ülevärviga.
***
2014 - 2016 perioodi pildid. 2014 sai teostatud siis kõik vajalikud keretööd ja otsus värvida Estorilblueks. Ehitamine võttis omajagu aega, sest pidevalt oli motivatsiooni ja ajapuudus, loomulikult ka finantsid. Küll aga 2016 kevad tuli see õige tunne sisse ja umbes 2-3 kuuga oli auto valmis ja sõidukõlbulik.
***
2016 - 2018 oli auto välimus selline. Teostatud sai kohe ka Krown täielik korrotõrje ennem kokkupanemist. Tundub, et see õigustas end 101 % tookord. Lisasime ka väga palju mürasummutust. Autol on olemas ka freeair subwoofer, aga üldiselt praeguseks hetkeks puudub autol korralik helisüsteem (seda upgradime ühel kenal päeval, seni saame originaalseades ka hakkama).
***
Ja selline on see auto tänasel päeval, 2019 - 2020.
Selline ta siis mul läbi aegade olnud on. Jopoksvaid remonditöid kajastan juba siin teemas, aga esimene postitus on hea koht selleks, kus autost üleüldine ülevaade anda.