Kristina BMW E34 525i
Kristina BMW E34 525i
Tere foorumirahvas!
Siin teemas on kajastatud minu BMW E34 525i 1988 seonduvat aastast 2012 kuni praeguseni.
Selle auto ajalugu ulatub minujaoks aga 2008 aastasse, kus tekkis spontaanne mõte osta omale esimene auto. Kuigi BMW armastus kui selline sai alguse BMW E36-st, siis E34 nähes ja veel temaga sõites oli see minujaoks ikka midagi täiesti teistmoodi. Seda eriti sõnadesse ei panegi ja BMW E34 on ja jääb minu lemmikuks alates sellest ajast saati. Aga minnes nüüd tagasi teemakangelase juurde - 2008 saabus siis see õnnetu, kokkujooksnud mootoriga 525i minu õuele. Mul veel selgelt meeles, maksis ta 5000 EEK, ta oli eelmise omaniku poolt tegelikult päris hästi ka hoitud (põhjust miks mootor kokku jooksis ei mäleta), aga kaasas oli hunnikus remondiarveid minevikust, kus oli näha, et auto kõvasti tähelepanu saanud.
Auto toomine oli muidugi omapärane, Rauno vedas ees ja mina olin Tulbiga (Tulp - minu auto hüüdnimi, registrinumbri järgi 614TLP) köie otsas taga. Kellel siis tollel ajal puksiiri jaoks ikka raha oli. Kirusin ja vandusin küll, sest paganama külm oli ja teadsin veel, et hullem selle autoga on alles ees. Aga vanasti sai neid autosid rohkem niimodi veetud ja olime nagu vanad kalad selles värginduses niikuinii.
Pärast esimest vaimustust ostmise üle tuli aga kibekiirelt tööle hakata ja see kokkujooksnud mootor ära vahetada. Mina ja Rauno saime sellega päris kiirelt ühele poole ja siis sai alles tõelist rõõmu selle autoga nautima hakata. Mis see M20 vahetus ikka ära pole, kui oli korralik asendusmootor juba olemas. Toohetk mäletan, et vandusin eimäletamillenimel, et see auto ei lahku minu juurest mitte kunagi. On olnud 12 aasta jooksul siiski momente kus ma olen tema müügi peale mõelnud, aga see mõte, et ma olen selle autoga läbi 12 aasta sõitnud, kõike teinud ja näinud, tänutäheks selle auto täiesti korda teinud ja et ühel ilusal päeval saab see auto mu poja omaks - see paneb alati ringi mõtlema, et ei, see auto on ja jääb.
Teen lühidalt siia auto specid ka infoks:
BMW 525i M20B25 125 kW1988 a
Originaalvärv oli Cirrusblau / nüüdisaegne värv Estorilblue
Lisad:
LSD diferentsiaal, 4x el aknad, nahksisu (mehhaaniliselt reguleeritav), peatoed taga, toonklaas (peegeltoon), elektriline katuseluuk, väike kompuuter, püsikiirusehoidja, elektriliselt reguleeritavad peeglid, valuveljed Style 270 18", liisturing (tumedam puit), kiirusetundlikud kojamehed, madaldusvedrud Lesjöfjors, Bilstein B4 amordid, udutuled, kõik originaaltööriistad, M tech käigukanginupp, valged suunad, kohtavalgustid ees, M tagastange, M esistange.
Aga, et siin jutt nüüd liiga pisarakiskujaks ei läheks, lisan siia mõned kaunid before ja after pildid, milline ta läbi aastate siis olnud on.
***
Pildid vahetult peale ostmist. Selle auto originaalvärv on Cirrusblau (suht segadustekitav värv oli, kes vandus et see ju täitsa hall, aga minuarust oli see täitsa sinine). Näha siis ka see imeline sinine salong, mis peale juhiistme oli täiesti laitmatus seisukorras. Kohe kahju oli teda välja kiskuda. Pildid siis 2009 aastast:
***
Välimus vahemikus 2010 - 2014. Sellel perioodil sai uuendatud kogu salong nahksisu vastu, soetatud ilma kapsliteta M veljed ja auto oli kohe täitsa teist nägu. Sellise välimusega oli ta kuni 2014, mil auto läks esialgu karpide vahetusse ja pisirooste likvideerimisse, aga lõppes nagu ta ikka - täielike keretööde ja full ülevärviga.
***
2014 - 2016 perioodi pildid. 2014 sai teostatud siis kõik vajalikud keretööd ja otsus värvida Estorilblueks. Ehitamine võttis omajagu aega, sest pidevalt oli motivatsiooni ja ajapuudus, loomulikult ka finantsid. Küll aga 2016 kevad tuli see õige tunne sisse ja umbes 2-3 kuuga oli auto valmis ja sõidukõlbulik.
***
2016 - 2018 oli auto välimus selline. Teostatud sai kohe ka Krown täielik korrotõrje ennem kokkupanemist. Tundub, et see õigustas end 101 % tookord. Lisasime ka väga palju mürasummutust. Autol on olemas ka freeair subwoofer, aga üldiselt praeguseks hetkeks puudub autol korralik helisüsteem (seda upgradime ühel kenal päeval, seni saame originaalseades ka hakkama).
***
Ja selline on see auto tänasel päeval, 2019 - 2020.
Selline ta siis mul läbi aegade olnud on. Jopoksvaid remonditöid kajastan juba siin teemas, aga esimene postitus on hea koht selleks, kus autost üleüldine ülevaade anda.
Siin teemas on kajastatud minu BMW E34 525i 1988 seonduvat aastast 2012 kuni praeguseni.
Selle auto ajalugu ulatub minujaoks aga 2008 aastasse, kus tekkis spontaanne mõte osta omale esimene auto. Kuigi BMW armastus kui selline sai alguse BMW E36-st, siis E34 nähes ja veel temaga sõites oli see minujaoks ikka midagi täiesti teistmoodi. Seda eriti sõnadesse ei panegi ja BMW E34 on ja jääb minu lemmikuks alates sellest ajast saati. Aga minnes nüüd tagasi teemakangelase juurde - 2008 saabus siis see õnnetu, kokkujooksnud mootoriga 525i minu õuele. Mul veel selgelt meeles, maksis ta 5000 EEK, ta oli eelmise omaniku poolt tegelikult päris hästi ka hoitud (põhjust miks mootor kokku jooksis ei mäleta), aga kaasas oli hunnikus remondiarveid minevikust, kus oli näha, et auto kõvasti tähelepanu saanud.
Auto toomine oli muidugi omapärane, Rauno vedas ees ja mina olin Tulbiga (Tulp - minu auto hüüdnimi, registrinumbri järgi 614TLP) köie otsas taga. Kellel siis tollel ajal puksiiri jaoks ikka raha oli. Kirusin ja vandusin küll, sest paganama külm oli ja teadsin veel, et hullem selle autoga on alles ees. Aga vanasti sai neid autosid rohkem niimodi veetud ja olime nagu vanad kalad selles värginduses niikuinii.
Pärast esimest vaimustust ostmise üle tuli aga kibekiirelt tööle hakata ja see kokkujooksnud mootor ära vahetada. Mina ja Rauno saime sellega päris kiirelt ühele poole ja siis sai alles tõelist rõõmu selle autoga nautima hakata. Mis see M20 vahetus ikka ära pole, kui oli korralik asendusmootor juba olemas. Toohetk mäletan, et vandusin eimäletamillenimel, et see auto ei lahku minu juurest mitte kunagi. On olnud 12 aasta jooksul siiski momente kus ma olen tema müügi peale mõelnud, aga see mõte, et ma olen selle autoga läbi 12 aasta sõitnud, kõike teinud ja näinud, tänutäheks selle auto täiesti korda teinud ja et ühel ilusal päeval saab see auto mu poja omaks - see paneb alati ringi mõtlema, et ei, see auto on ja jääb.
Teen lühidalt siia auto specid ka infoks:
BMW 525i M20B25 125 kW1988 a
Originaalvärv oli Cirrusblau / nüüdisaegne värv Estorilblue
Lisad:
LSD diferentsiaal, 4x el aknad, nahksisu (mehhaaniliselt reguleeritav), peatoed taga, toonklaas (peegeltoon), elektriline katuseluuk, väike kompuuter, püsikiirusehoidja, elektriliselt reguleeritavad peeglid, valuveljed Style 270 18", liisturing (tumedam puit), kiirusetundlikud kojamehed, madaldusvedrud Lesjöfjors, Bilstein B4 amordid, udutuled, kõik originaaltööriistad, M tech käigukanginupp, valged suunad, kohtavalgustid ees, M tagastange, M esistange.
Aga, et siin jutt nüüd liiga pisarakiskujaks ei läheks, lisan siia mõned kaunid before ja after pildid, milline ta läbi aastate siis olnud on.
***
Pildid vahetult peale ostmist. Selle auto originaalvärv on Cirrusblau (suht segadustekitav värv oli, kes vandus et see ju täitsa hall, aga minuarust oli see täitsa sinine). Näha siis ka see imeline sinine salong, mis peale juhiistme oli täiesti laitmatus seisukorras. Kohe kahju oli teda välja kiskuda. Pildid siis 2009 aastast:
***
Välimus vahemikus 2010 - 2014. Sellel perioodil sai uuendatud kogu salong nahksisu vastu, soetatud ilma kapsliteta M veljed ja auto oli kohe täitsa teist nägu. Sellise välimusega oli ta kuni 2014, mil auto läks esialgu karpide vahetusse ja pisirooste likvideerimisse, aga lõppes nagu ta ikka - täielike keretööde ja full ülevärviga.
***
2014 - 2016 perioodi pildid. 2014 sai teostatud siis kõik vajalikud keretööd ja otsus värvida Estorilblueks. Ehitamine võttis omajagu aega, sest pidevalt oli motivatsiooni ja ajapuudus, loomulikult ka finantsid. Küll aga 2016 kevad tuli see õige tunne sisse ja umbes 2-3 kuuga oli auto valmis ja sõidukõlbulik.
***
2016 - 2018 oli auto välimus selline. Teostatud sai kohe ka Krown täielik korrotõrje ennem kokkupanemist. Tundub, et see õigustas end 101 % tookord. Lisasime ka väga palju mürasummutust. Autol on olemas ka freeair subwoofer, aga üldiselt praeguseks hetkeks puudub autol korralik helisüsteem (seda upgradime ühel kenal päeval, seni saame originaalseades ka hakkama).
***
Ja selline on see auto tänasel päeval, 2019 - 2020.
Selline ta siis mul läbi aegade olnud on. Jopoksvaid remonditöid kajastan juba siin teemas, aga esimene postitus on hea koht selleks, kus autost üleüldine ülevaade anda.
Viimati muutis Kristina5, 10 Apr 2020 14:08, muudetud 5 korda kokku.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Nonii, täna sai shopatud siis kõvasti. Varsti saab auto talveunest äratada ja südamerahuga suvele vastu minna. Kui just karpide vahetus väga pikaks ei veni!
Viimati muutis Kristina5, 11 Juun 2012 22:32, muudetud 1 kord kokku.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Jõudu, ilus isend. Mulle meeldib prefacelifti mudel rohkem kui facelifti oma, vana tüübi peeglid on ilusamad, samuti kitsas neer, aga velg on see mis paneb selle auto lausa särama
Kas karbid on b-kategooria või UM? Mõned aastad tagasi ei pakkunud veel b-kategooriat, seepärast ka huvi.
Tehnika poole pealt on E34 hea masin, väga lähedane E28-le.Remont lihtne,masina vastupidavus hea. Jaksu auto hooldamisel ja arendamisel
Andres
Kas karbid on b-kategooria või UM? Mõned aastad tagasi ei pakkunud veel b-kategooriat, seepärast ka huvi.
Tehnika poole pealt on E34 hea masin, väga lähedane E28-le.Remont lihtne,masina vastupidavus hea. Jaksu auto hooldamisel ja arendamisel
Andres
Vahepeal olen veel pudi-padi autole toonud.
LSD õli (Castrol Syntrax 75W-140)
Bosch kojamehed (kiidan!)
Auto sai ka Statoili täispesu vahaga, mis tegi väljanägemise kohe väga viisakaks. Ainus mure siiski see, et katuse äravoolud on umbes ning tekitavad palju pahandust. Tuleb proovida see mure likvideerida.
LSD õli (Castrol Syntrax 75W-140)
Bosch kojamehed (kiidan!)
Auto sai ka Statoili täispesu vahaga, mis tegi väljanägemise kohe väga viisakaks. Ainus mure siiski see, et katuse äravoolud on umbes ning tekitavad palju pahandust. Tuleb proovida see mure likvideerida.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Vahepeal toimunust:
Auto on saanud mitu pesu United Motorsi pesulas - soovitan! Vaha püsib kaua peal ja hoiab auto kaua ilusa ja läikivana.
Küünlad - kiilrihmad vahetatud.
Lähiajal plaanis:
1) Klapid reguleerida / kapiklambrikaane tihendi vahetamine.
2) Keemiline pesu salongile
3) Käsipiduritele uued remontkomplektid
Endiselt tööd ootab ka M5 tagastange, aga kuidagi ei taha edeneda. Loodan selle ikka niipea kui võimalik viia tegemisse koos küljekarbi katetega.
Auto on saanud mitu pesu United Motorsi pesulas - soovitan! Vaha püsib kaua peal ja hoiab auto kaua ilusa ja läikivana.
Küünlad - kiilrihmad vahetatud.
Lähiajal plaanis:
1) Klapid reguleerida / kapiklambrikaane tihendi vahetamine.
2) Keemiline pesu salongile
3) Käsipiduritele uued remontkomplektid
Endiselt tööd ootab ka M5 tagastange, aga kuidagi ei taha edeneda. Loodan selle ikka niipea kui võimalik viia tegemisse koos küljekarbi katetega.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Re: Kristina BMW E34 525i
Aega läks aga asja sai. Auto on lõpuks viidud keretöödesse.
Esialgsed mõtted olid üsna tagasihoidlikud - mõtlesime vahetada karbid ning lasta teha pakilised pisiparandused. See jäi õnneks aga mõtteks ja otsustasime siiski lasta teha ära kogu kere koos täieliku ülevärvimisega. Autot ei ole plaanis müüa ega ka talvel kasutada, sellest ka selline otsus. Üks unistus taaskord täitumas.
Värvivalik sai selgeks alles siis, kui auto oli juba lahti lõigatud. Senini polnud mul endal aimugi, kas jätta alles originaalvärv, milleks oli suhteliselt vähelevinud Cirrusblau / Cirrus Blue või võtta midagi huvitavamat? See oli selge, et värv peab olema BMW enda oma - hoian ju siiski originaalset joont autol.
Peast käisid läbi kõikvõimalikud mõtted, aga valituks osutus siiski ammu mõtteis mõlkunud värv - Estoril Blue 335. Seda sama värvi pakuti E34 BMW-le individual värvina ning pakutakse ka tänini, päris uutel BMW-del.
Hetkeseisuga on siis teostatud karpide vahetus. Osadele kohtadele teostatakse ka liivaprits, et rooste niipea tagasi ei tuleks. Ka tõstekohad tuleb tugevdada, sest need olid omadega õhtul. Väga paljud detailid läksid vahetusse, kuna vanad enam kriitikat ei kannatanud. Ainult tagumised uksed ja tagaluuk jäid alles. Kere oli muidugi oodatust palju paremas korras aga nagu eelnevalt mainisin, müüa pole seda autot plaanis, seega kõik mis ma teen, teen omale ja ikka on süda rahul, kuid tead, et auto ei ussita kuskilt.
Mis on põhiline - auto läks väga korralikesse kätesse, seega ootan sealt üsna head tulemust. Eriliselt pean tänama RAUNOT, kes aitas seda autot lahti võtta ja on toetanud kogu seda asja jõu ja nõuga!
Et jutt liiga pikaks ei läheks, panen mõned pildid ka siia. Varsti jälle uut infot!
Esialgsed mõtted olid üsna tagasihoidlikud - mõtlesime vahetada karbid ning lasta teha pakilised pisiparandused. See jäi õnneks aga mõtteks ja otsustasime siiski lasta teha ära kogu kere koos täieliku ülevärvimisega. Autot ei ole plaanis müüa ega ka talvel kasutada, sellest ka selline otsus. Üks unistus taaskord täitumas.
Värvivalik sai selgeks alles siis, kui auto oli juba lahti lõigatud. Senini polnud mul endal aimugi, kas jätta alles originaalvärv, milleks oli suhteliselt vähelevinud Cirrusblau / Cirrus Blue või võtta midagi huvitavamat? See oli selge, et värv peab olema BMW enda oma - hoian ju siiski originaalset joont autol.
Peast käisid läbi kõikvõimalikud mõtted, aga valituks osutus siiski ammu mõtteis mõlkunud värv - Estoril Blue 335. Seda sama värvi pakuti E34 BMW-le individual värvina ning pakutakse ka tänini, päris uutel BMW-del.
Hetkeseisuga on siis teostatud karpide vahetus. Osadele kohtadele teostatakse ka liivaprits, et rooste niipea tagasi ei tuleks. Ka tõstekohad tuleb tugevdada, sest need olid omadega õhtul. Väga paljud detailid läksid vahetusse, kuna vanad enam kriitikat ei kannatanud. Ainult tagumised uksed ja tagaluuk jäid alles. Kere oli muidugi oodatust palju paremas korras aga nagu eelnevalt mainisin, müüa pole seda autot plaanis, seega kõik mis ma teen, teen omale ja ikka on süda rahul, kuid tead, et auto ei ussita kuskilt.
Mis on põhiline - auto läks väga korralikesse kätesse, seega ootan sealt üsna head tulemust. Eriliselt pean tänama RAUNOT, kes aitas seda autot lahti võtta ja on toetanud kogu seda asja jõu ja nõuga!
Et jutt liiga pikaks ei läheks, panen mõned pildid ka siia. Varsti jälle uut infot!
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Re: Kristina BMW E34 525i
Taas uuendusi.
Tehtud on nüüd nii mõlema poole karbid kui ka põhi keevitatud. Esmaspäeval läheb auto liivapritsi, kus lastakse üle kõik roostealged ja karpidelt maha ka transpordikrunt, samuti uksealused servad. Kohe peale liivapritsi saab auto peale ka krundi.
Selgus, et kapott on ikkagi halb, seega kui keegi teab, kust saaks kiirelt heas korras pre facelift kapotti ... palun kirjutage privasse.
Tehtud on nüüd nii mõlema poole karbid kui ka põhi keevitatud. Esmaspäeval läheb auto liivapritsi, kus lastakse üle kõik roostealged ja karpidelt maha ka transpordikrunt, samuti uksealused servad. Kohe peale liivapritsi saab auto peale ka krundi.
Selgus, et kapott on ikkagi halb, seega kui keegi teab, kust saaks kiirelt heas korras pre facelift kapotti ... palun kirjutage privasse.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Re: Kristina BMW E34 525i
Oota -10 ilma, siis on õhuniiskust vähem. Haljakslastud metall semmib siis roostepoisiga vähem.
e28
Re: Kristina BMW E34 525i
Paraku pole aega märtsi alguseni või teadmata ajani oodata ja auto käis täna pritsis ära. Hetkel kuivab auto värvitöökojas, et niiskus välja saada ja homme käiakse kõik pritsitud pinnad veel mehhaaniliselt üle enne kruntimist.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: Kristina BMW E34 525i
Kuna mitte kuskilt normaalses korras kitsa neeruga kapotti ei leidnud kiirelt ja klokkerholmi kapoti hind oli vastuvõetav sai nii kapott, kui ka parempoolne esitiib uued tellitud ja täna maalritele viidud.
Vähemalt E34 puhul on Klokkerholmi toodang ennast õigustanud, sest eelnevalt ostetud vasak esitiib, küljekarbid ja neeruplekk sobisid sama hästi kui originaalid ning paika sobitamine läks kergelt. Parempoolne esitiib oli algselt ühe teise auto pealt pärit odavam B osa ning see ei sobinud mitte mingit pidi autole, seetõttu sai see välja vahetatud.
Vähemalt E34 puhul on Klokkerholmi toodang ennast õigustanud, sest eelnevalt ostetud vasak esitiib, küljekarbid ja neeruplekk sobisid sama hästi kui originaalid ning paika sobitamine läks kergelt. Parempoolne esitiib oli algselt ühe teise auto pealt pärit odavam B osa ning see ei sobinud mitte mingit pidi autole, seetõttu sai see välja vahetatud.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Re: Kristina BMW E34 525i
Tänane Klokkerholmi toodang on päris hea, ausalt öeldes parim b-kat mis meile kätte saadav..
Tore, et asjad liiguvad Jõudu!
Tervitades Andres
Tore, et asjad liiguvad Jõudu!
Tervitades Andres
Re: Kristina BMW E34 525i
Mis jämedusega karp külge läks ?
Vaatan , et seal 2-sorti neid 0,8 mm ja 1,0 mm paksusega , hinna võiksid küll õelda .
Ma ei ole veel kodulehel pihta saanud , kuidas seal registreerimine käib , et hinda ka näeks .
Pean oma viiesel ka karbid ära vahetama , plastiku alla ei näe aga uksepakult on juba mullitus jälgi näha .
Vaatan , et seal 2-sorti neid 0,8 mm ja 1,0 mm paksusega , hinna võiksid küll õelda .
Ma ei ole veel kodulehel pihta saanud , kuidas seal registreerimine käib , et hinda ka näeks .
Pean oma viiesel ka karbid ära vahetama , plastiku alla ei näe aga uksepakult on juba mullitus jälgi näha .
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Re: Kristina BMW E34 525i
Eile, kui läksin autot vaatama, siis tuli kohe vägisi naeratus peale.
Auto põhi nägi välja kui uus ja sama lugu pagasiruumiga. Otsustasime, et laseme eemaldada iga viimse kui roostekoha, et ei peaks pikalt enam muret tundma selle pärast. Auto oli juba tegelikult eelnevalt üllatavalt heas korras. Samuti oli auto saanud nii põhja kui pagasiruumi juba esimesed kihid uut värvi ja see andis aimu, et värv sai siiski õige valitud. Ise olen küll vähemalt valikuga väga rahul.
Karbid,põhi, aknaääred ja muud pritsitud kohad kõik on siis krunditud ja asi edeneb jõudsalt. Ma usun, et järgmise kuu jooksul veereb see auto tagasi mu garaasi ja saab hakata tegelema siis kokkupanemisega. Samuti tuleks nüüd kiirelt hakata mõtlema, mis stangedest saab ja nad töösse viia. Üks M-velg, mis oli mul vaja teha, läks ka tegemisse.
Praegu veel naudin seda head vaatepilti, kus keegi teine tegeleb mu autoga ja mina olen vaid klient, kes käib kiikamas arengut. Kokkupanemine saab olema raske, kuna oleme seadnud ka tähtaja .. uuh, loodame siis parimat.
Auto põhi nägi välja kui uus ja sama lugu pagasiruumiga. Otsustasime, et laseme eemaldada iga viimse kui roostekoha, et ei peaks pikalt enam muret tundma selle pärast. Auto oli juba tegelikult eelnevalt üllatavalt heas korras. Samuti oli auto saanud nii põhja kui pagasiruumi juba esimesed kihid uut värvi ja see andis aimu, et värv sai siiski õige valitud. Ise olen küll vähemalt valikuga väga rahul.
Karbid,põhi, aknaääred ja muud pritsitud kohad kõik on siis krunditud ja asi edeneb jõudsalt. Ma usun, et järgmise kuu jooksul veereb see auto tagasi mu garaasi ja saab hakata tegelema siis kokkupanemisega. Samuti tuleks nüüd kiirelt hakata mõtlema, mis stangedest saab ja nad töösse viia. Üks M-velg, mis oli mul vaja teha, läks ka tegemisse.
Praegu veel naudin seda head vaatepilti, kus keegi teine tegeleb mu autoga ja mina olen vaid klient, kes käib kiikamas arengut. Kokkupanemine saab olema raske, kuna oleme seadnud ka tähtaja .. uuh, loodame siis parimat.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Re: Kristina BMW E34 525i
Mis sellel Mi veljel viga on? Varsti pole vist ühtegi inimest Eestis, kellel pole mõradega M süsteemi olnud.
Re: Kristina BMW E34 525i
Minu M5-el olid küll täiesti terved ja keevituseta. Seega mõned sellised on liikvelmds kirjutas:Mis sellel Mi veljel viga on? Varsti pole vist ühtegi inimest Eestis, kellel pole mõradega M süsteemi olnud.
Kuiga jah üks komplekt mis veel olemas on kehvemas seisus.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: Kristina BMW E34 525i
Sellel veljel on pragu sees välisserval. Korra on seda ka eelnevalt keevitatud.mds kirjutas:Mis sellel Mi veljel viga on? Varsti pole vist ühtegi inimest Eestis, kellel pole mõradega M süsteemi olnud.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: Kristina BMW E34 525i
Vahepealsest arengust:
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d