BMW e28 524TD - s2si
Postitatud: 17 Apr 2012 10:31
Tere
Kuna eile sai lõpuks hainina soetatud, siis teen teema ka, et endal ülevaade oleks ja nõu küsida.
Et kõik ausalt ära rääkida, siis noore poisina tundusid haininad väga koledad vanad pannid, aasta võis olla siis 2000 kanti ja nägin ühte Raplas ringi liikumas ja millegipärast on just selllised emotsioonid meelde jäänud seoses haininaga. Aga ajad ja mõtted muutuvad ning hainina sümpaatia sai alguse 2009 kui viibisin ajateenistuses ja heal sõbral justnimelt e28 2.8 sõiduvahendiks juhtus olema.
Tegemist siis selle autoga
Meeldima hakkas just auto kuri välisilme ja lihtsad tehnilised lahendused võrreldes moodsate autodega. Samuti on oluline madalad sõidukulud ja seega sai hakatud mõtlema diisli või 1.8 peale, kuid suurem soov oli siiski diisli järgi. Kuna eestist midagi korralikku mõistliku raha eest pakkuda ei olnud/ole, siis sai vahitud saksa, hollandi soome ja leedu müügiportaale. Paar kroda sai isegi masina välja valitud, kuid asi takerdus inimeste taha, kes lubasid kohapeale vaatama minna ja mingi summa eest ära tuua, kuid asja nendest siiski ei olnud. Järgmise plaanina mõtlesin ise leetu järgi minna, kuid siis sattus vahetusena minu kätte üks diisel e28. Seis on suhteliselt nutune ja tulevikus plaanis see jätte varuosadeks ja leedust ikkagi korralikum tuua.
Autost täpsemalt ka siis. Tegemist on 524TD aastast 87 ehk masin on sama vana kui peremees. Minevik on tal ilmselt olnud üsna kirju.
Vigade nimekiri:
Esitiivad läbi
Sillad kolksuvad (käiguvahetusel kostub tagant kolks)
Esimesed amordid täiesti õhtul
Tagurpidi käik läheb raskelt sisse, peab kangi jõuga vasakule väänama
Kindalaeka lukustus puudu
Küljeliistud puudu
Juhipoolne karbiots lömmi sõidetud
Kapott tahab värvimist
Tagastange auklik
+ kindlasti veel miljon asja mida veel ei ole märganud.
Plussideks on:
Amordikannuümbrused peaaegu roostevabad
Põhi esmavaatlusel korralik kui see juhipoolne karbiots välja arvata
Pagassipõhi on väga kõva
Uksed on veel peaaegu rahuldavad
Esialgu on plaan korrastada sildasid ja amordid ära vahetada ning seejärel leida uued esitiivad ja koos kapotiga uue värvikihi alla saada. Samuti e34 originaal style 5 koos suverehvidega leida. Kõiki vigade osas kirjeldatud juppe ja velgi võib PSi pakkuda.
Pilte kah
Kuna eile sai lõpuks hainina soetatud, siis teen teema ka, et endal ülevaade oleks ja nõu küsida.
Et kõik ausalt ära rääkida, siis noore poisina tundusid haininad väga koledad vanad pannid, aasta võis olla siis 2000 kanti ja nägin ühte Raplas ringi liikumas ja millegipärast on just selllised emotsioonid meelde jäänud seoses haininaga. Aga ajad ja mõtted muutuvad ning hainina sümpaatia sai alguse 2009 kui viibisin ajateenistuses ja heal sõbral justnimelt e28 2.8 sõiduvahendiks juhtus olema.
Tegemist siis selle autoga
Meeldima hakkas just auto kuri välisilme ja lihtsad tehnilised lahendused võrreldes moodsate autodega. Samuti on oluline madalad sõidukulud ja seega sai hakatud mõtlema diisli või 1.8 peale, kuid suurem soov oli siiski diisli järgi. Kuna eestist midagi korralikku mõistliku raha eest pakkuda ei olnud/ole, siis sai vahitud saksa, hollandi soome ja leedu müügiportaale. Paar kroda sai isegi masina välja valitud, kuid asi takerdus inimeste taha, kes lubasid kohapeale vaatama minna ja mingi summa eest ära tuua, kuid asja nendest siiski ei olnud. Järgmise plaanina mõtlesin ise leetu järgi minna, kuid siis sattus vahetusena minu kätte üks diisel e28. Seis on suhteliselt nutune ja tulevikus plaanis see jätte varuosadeks ja leedust ikkagi korralikum tuua.
Autost täpsemalt ka siis. Tegemist on 524TD aastast 87 ehk masin on sama vana kui peremees. Minevik on tal ilmselt olnud üsna kirju.
Vigade nimekiri:
Esitiivad läbi
Sillad kolksuvad (käiguvahetusel kostub tagant kolks)
Esimesed amordid täiesti õhtul
Tagurpidi käik läheb raskelt sisse, peab kangi jõuga vasakule väänama
Kindalaeka lukustus puudu
Küljeliistud puudu
Juhipoolne karbiots lömmi sõidetud
Kapott tahab värvimist
Tagastange auklik
+ kindlasti veel miljon asja mida veel ei ole märganud.
Plussideks on:
Amordikannuümbrused peaaegu roostevabad
Põhi esmavaatlusel korralik kui see juhipoolne karbiots välja arvata
Pagassipõhi on väga kõva
Uksed on veel peaaegu rahuldavad
Esialgu on plaan korrastada sildasid ja amordid ära vahetada ning seejärel leida uued esitiivad ja koos kapotiga uue värvikihi alla saada. Samuti e34 originaal style 5 koos suverehvidega leida. Kõiki vigade osas kirjeldatud juppe ja velgi võib PSi pakkuda.
Pilte kah