Arvo 635CSi '79

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Arvo 635CSi '79

Postitus Postitas Arvo »

Niih, teen siis kah otsa lahti, nagu lubatud sai veits pilte lisatud, veidi on veel vanemaid pilte olemas, mingi aeg paneks ka need üles.

Eile sai üle pika aja garaazis käidud ja maadeldud probleemiga miks mootor ei käivitu. Bensusurve olemas, säde olemas, käivitamisel auto umbes sekundiks-kaheks jääb käima ja sureb kohe välja. Summutist tuleva lõhna järgi jõudis ka bensiin silindrisse. Suht pikkade otsingute tulemusena jõudsin avastuseni, et käivitamisel avatakse ainult külmkäivituspihusti, teised jäid suletuks. Edasi avastasin, et sissepritse relee vahele oli pandud immo katkestus, immo kaitse oli niiskes garaazis ära oksüdeerinud ja selle tulemusena oli auto minu tahte vastaselt immobiliseerunud :)
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Pilt


Arvo kirjutas:Kõrvalistuja pool avanes selline vaade. Esmapilgul näis, et tegemist ainult pindmise roostega.
Sinu lohutuseks võin öelda, et mul avanes sama koha peal vähe hullem pilt.... :cry:
Mis seisukorras muidu ülejäänud kere on?

interscope.
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

interscope kirjutas: Mis seisukorras muidu ülejäänud kere on?
Tagumised rattakoopad, koopaääred ja karbid vajavad vahetust, tagatulede ümbrus on kahtlane, kõrvalistuja uks mullitab servast (ilmselt auk all) ja pisemaid asju kindlasti veel. Kokkuvõtvalt - seisukord on sitt. Aga pooleli ei kavatse projekti jätta.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Esikoopad näevad kahtlaselt sarnased minu baurile välja, loodame et nii hull see asi siiski pole.
Igatahes kere korrastamisel on pikk tee veel käia :) Samas kuueka taastamise kõrval tundub igasugune e21 taastamine küll väha lihtsa ja odava tegevusena :P
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Kere roostetab jah kohati arusaamatutest kohtadest, samas näiteks esitiivad mis puutuvad pidevalt kokku veega on täiesti korras. Originaalplekid on jah öökimaajava hinnaga samas ma nii suur pedant ei ole, et kõik viimseni peab originaal olema. Õigemini rahakott lihtsalt ei kannataks seda välja ja odavam oleks saksast uus toorik tuua. E24 6 seerial on läbi aja praktiliselt igal aastal tehtud mingeid silmaganähtavaid muudatusi ja täiendusi, endale eriti ei meeldi 70' stiilis tagastange, plaan panna uuem M technic. Ausalt öeldes on endale veidi vastukarva selline ristamine aga küsiks siis ka teiste arvamust selles osas:
ORiginaalis oli selline:
Pilt

Ja kunagi tulevikus tuleks siis selline:
Pilt
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Noh kui m tagastange, siis tahaks ju auto ka külje ja esi oma......(?)

Originaal stange on piisavat ilus minu arust... :roll:
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Minu valik oleks kindlalt see vana stiili stange :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

interscope kirjutas:Noh kui m tagastange, siis tahaks ju auto ka külje ja esi oma......(?)
Tegelikult on mul täis ring M spoilering olemas, kunagi sai üsna soodsa hinnaga soetatud... ja originaal on kergelt kõver ning kroomitud osa üsna kehvas seisus... Eks näis mis saab, kui kuskilt korralikku vanema tüübi stange leiaks siis paneks need plastikust raske raha eest müüki :) (M paketiga 6 seeriat minuteada eestis pole)
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Piltide järgi ju kere kõige hullem ka nüüd ei ole, vähemalt on ju midagi ees mille järgi taastada. Kui võtta e24 kere remont ja e21 kere remont siis sellisel juhul kui palju asju ise ära teha ei tule sellist hirmsat hinnavahet.
Mis seda tagastanget puudutab siis minumeelest ka vanem varjant kenam, see M-technikuga varjant meenutab mingit camarot juba, aga eks ilu on vaataja silmades :)
Carclassic OÜ
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

tõnis kirjutas:Kui võtta e24 kere remont ja e21 kere remont siis sellisel juhul kui palju asju ise ära teha ei tule sellist hirmsat hinnavahet.
Nõus, aga teatud tükke ise naljalt ei tee, tagumise rattakoopa sisemine plekist kaar (alltoodud pildil nr 7) maksab veidi üle 6000 krooni. Samas terve rattakoobas mis on tunduvalt keerukam detail maksab 3300kr; seda kannataks hädapärast juba osta. Pilt
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Arvo kirjutas:Tegelikult on mul täis ring M spoilering olemas, kunagi sai üsna soodsa hinnaga soetatud...
üüüüüüüü, kui olemas kõik, siis mina kruviks need ka külge :wink:
Arvo kirjutas:M paketiga 6 seeriat minuteada eestis pole
Pole minagi märganud, 6er'id üldse eestis peotäis ainult....
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Arvo kirjutas:
tõnis kirjutas:Kui võtta e24 kere remont ja e21 kere remont siis sellisel juhul kui palju asju ise ära teha ei tule sellist hirmsat hinnavahet.
Nõus, aga teatud tükke ise naljalt ei tee, tagumise rattakoopa sisemine plekist kaar (alltoodud pildil nr 7) maksab veidi üle 6000 krooni. Samas terve rattakoobas mis on tunduvalt keerukam detail maksab 3300kr; seda kannataks hädapärast juba osta. Pilt
No mina arvan et kui ikka natuke plekitööd oskad ja viitsimist ka on siis teeb ka selle 7 detaili valmis. Kõigepealt teed sablonid ja siis hakkad sellejärele lõikama ja pinnima, kui ühest tükist ei saa siis tuleb mitmest kokku teha. See selline koopasisene plekk ka et ei jää näha, mis sest et ei ole originaalsele plekile omane kaubanduslik välimus. Plekk on plekk ja kui on kõva ja ei roosteta siis ma ei saa aru milles probleem. Iseasi muidugi kui ajad originaalsust taga ja ehitad ainult originaal plekkidest, siis muidugi ei kõlba isetehtud tükid.
Carclassic OÜ
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

ei hakkand bmw klubis selle saakali teemat risustama, küsin sinu arvamust. see pilt, kus see tehase infoplaat on (mudel, kerenumber jms) - selle ümbert tundub asi ikka kapitaalselt mäda olema? sinu omal kah? või ehk on see saakali auto enesele lihtsalt uue kerenumbri saanud kunagi... :oops:
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

sysi kirjutas:ei hakkand bmw klubis selle saakali teemat risustama, küsin sinu arvamust. see pilt, kus see tehase infoplaat on (mudel, kerenumber jms) - selle ümbert tundub asi ikka kapitaalselt mäda olema? sinu omal kah? või ehk on see saakali auto enesele lihtsalt uue kerenumbri saanud kunagi... :oops:
Hakkasin praegu mõtlema, et kas minu autol üldse on see plaat alles :? Vaatasin ka piltide pealt ja esialgu ei leidnud küll.
Kogu see esitiibade ümbruse värk on minu saanil kah üsna mäda, võimalik, et keegi eelmistest keretööde tegijatest on selle etiketi ära kaotanud. Peab minema üle kontrollima...
Saakal

Postitus Postitas Saakal »

sysi kirjutas:ei hakkand bmw klubis selle saakali teemat risustama, küsin sinu arvamust. see pilt, kus see tehase infoplaat on (mudel, kerenumber jms) - selle ümbert tundub asi ikka kapitaalselt mäda olema? sinu omal kah? või ehk on see saakali auto enesele lihtsalt uue kerenumbri saanud kunagi... :oops:
Need amordi püstikud on natuke valus teema küll aga sama valus ka teistel sellistel vanematel mudelitel ! Ja nagu näha mõnel see üleüldse puudub :D
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Saakal kirjutas: Ja nagu näha mõnel see üleüldse puudub :D
Ei puudu, minu omal on veidi nurga taha pandud see lipik:
Pilt
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Arvo, mismoodi sa torukollektorit edasi kavatsed töödelda?
Mul umbes samas seisus hartge kollektor ja murran siin pead, mis temaga peale hakata :roll:
Kas sellist asja uuesti kroomida annaks?
Räägitakse ka mingist keraamilisest kattest, mis boonusena ei küta ka mootoriruumi liialt kuumaks.
Kas torukollektorile liivapritsi kannataks näidata?
jne :P
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Ega mul täpset plaani ei olegi, see roostetõrje on rohkem konserveerimise eesmärgil. Minu kollektorid muideks ongi keraamiliselt kaetud aga uue sellise kihi tekitamine pidi väga kallis protseduur olema. Igasugused kollektoriteibid on BS.
Kroomimine on ilmselt suhteliselt mõistilkuma raha eest ja ka eestis teostatav aga selleks vaja väga puhast aluspinda ja liivapritsida neid esialgu ei julgeks...
Algatuseks mõtlen külmtsinksprayga üle lasta, eelmise auto kollektoritel püsis see üsna hästi peal.
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Sai siis kah vahepeal veidi hai-asja aetud 8) Mõningaid kehva kvaliteediga pilte näeb SIIT
Plaan siis niiöelda kahest autost üks teha...
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Kas see on see, mida pikalt SR foorumis müüdi? Ja kaasa pakuti kõike vajalikku, et see oleks komplektne masin?
Viimati muutis sysi, 28 Mär 2005 20:19, muudetud 1 kord kokku.
Vasta