7. leht 9-st

Postitatud: 20 Sept 2013 22:53
Postitas Arvo
Hiinakaid saab kätte alates 20 eur ehk siis 4x odavamalt.
Ebays on hinnad seal 40 taala kanti enamasti.
Ega see 80 euri polekski tegelikult probleemiks aga mul on viimasel ajal 2 autoga järjest nende Boschi pumpadega viltu vedanud (E36 ja E46 paagisisesed nimelt.) Proovin vist selle hiinaka ära, vähemalt kogemuse võrra jälle rikkam :P

Postitatud: 20 Sept 2013 23:24
Postitas Tihhonov
Minu paari aasta tagune kogemus moodsale Volgale ostetud hiinakaga näitas seda, et algul ei jooksnud bensiin üldse sealt läbi. Pump ainult karjus kaeblikult. Kusagil väljundi osas oli jäänud vist stutsile auk tegemata, täpselt ei mäleta enam. Aga kui olime kahest pumbast ühe kokku kombineerinud, töötas hästi. Ma usun, et selle raha eest tasub proovida küll.

Postitatud: 01 Okt 2013 21:41
Postitas mart154
kui sa tahad pumbaga kindla peale minna, osta walbro.

see 255lph variant on mõnusalt vaikne võrreldes boschiga ja vähemalt minu kogemustel kestab igavesti ja kannatab väärkohtlemist kah kenasti. (jooksutatud kuivalt, ulmeliste rõhkude all ja omajagu sodi kah läbi lastud)

Postitatud: 17 Okt 2013 18:39
Postitas Arvo
mart154 kirjutas:kui sa tahad pumbaga kindla peale minna, osta walbro.

see 255lph variant on mõnusalt vaikne võrreldes boschiga ja vähemalt minu kogemustel kestab igavesti ja kannatab väärkohtlemist kah kenasti. (jooksutatud kuivalt, ulmeliste rõhkude all ja omajagu sodi kah läbi lastud)
Jah, õige küll, walbro unustasin täitsa ära. Kas Eestis ka neid keegi müüb?

Hetkel ajutiselt all mingi fordi pump, auto töötab täitsa hästi :roll:

Kütusesurveregulaatorid soovitaks kõigil sellises eas autode omanikel igaks juhuks välja vahetada, mul oli varutud neljast regulaatorist lausa 3tk veaga.

Nädalavahetusel lõikasin ühe huvi pärast lahti, et mis seal siis rikki saab minna:
Pilt
Nagu näha on korrosioon kõvasti vaakumi poolelt närinud ja vedrul on üks keerd murdunud. Vabalthingav mootor elab selle üle, küll aga ei tahaks mõeldagi mis hakkab juhtuma mõne turboka kolbidega sellise pisirikke korral :shock:

Re: Arvo 635CSi '79

Postitatud: 02 Juun 2014 14:38
Postitas Aare2
Tunneks huvi, kas sa oled oma mootoritjuuningu järel ka ülevaatusel käinud ja mis olid tulemused heitgaasidega. Minul oli selle nukkvõlliga ülevaatusel (auto muidugi 85) ikka vähe pusimist, et lubatu piiridesse mahtuda.

308-se nukkvõlliga mäletan, et HC oli lausa 3000 ppm :shock: ja pöördeid andes oli probleem seda gaasi mõõtmiseks piisavalt madalale meelitada (kes on kokku puutunud, see teab, kuidas).

Surveregulaatorid tuleb jah esindusest uuena osta või kindlalt töötavaid asju säilitada nagu bensiinipumpa, bensiiniga täidetuna. On ju rahvatarkus, et kenasti töötanud bensiinipump vajab kuskil kuurinurgas seismist mõni kuu ja võid selle ära visata. Nimelt on bensiinis töötanud asjadel komme õhuniiskuse mõjul hirmsasti oksüdeeruma hakata.
Seepärast mõistlik inimene seda surveklappi ja bensiinipumpa lammutusest ei osta.

Mul oli kunagi 520-l selle regulaatori kala, ei saanudki aru, milles viga, sai siis proovitud Saue Igori vanu ja lõppes see sellega, et sai Unitedist uus ostetud.

Re: Arvo 635CSi '79

Postitatud: 04 Juun 2014 21:22
Postitas Arvo
Mootoriga on hetkel mingi kala, mootor käivitub pikaldaselt ja kui tööle läheb siis käib ebaühtlaselt. Pöördesse üle 3000 ei taha minna. Aga co-d sai huvi pärast mõõdetud ja sellega oleks isegi TÜV läbi saanud. Peaks probleemi käsile võtma, aga no tee või tina, totaalne huvipuudus hetkel. Masin 99% koos kuid veidral kombel ei viitsi asjaga enam ise tegeleda :D Eks mingi hetk suvel tuleks masin mõnda värkstuppa vedada... kui keegi nii vanade masinatega üldse tänapäeval enam tegeleb :D ?

Re: Arvo 635CSi '79

Postitatud: 05 Juun 2014 09:04
Postitas Aare2
CO polegi tavaliselt probleemiks, selle saab ka sportvõlliga piisavalt maha kruttida. Küsimus on selles, et kui CO on paigas, siis tavaliselt on HC vingelt üle. Kui mootor käib tuta-tuta ja tagant tuleb rammusat vingu, siis ülevaatust ei läbi (olen aja jooksul juba õppinud ninaga aru saama, kas asi on ok või mitte.

Mul oli selle nukaga (saan aru, et sul on seesama Schricki 284 nukk, mis minult kunagi ostsid) peal ka reguleeritav surveregulaator, sest stock survega olid mootori töös mingid imelikud tühjad kohad sees, keerasid natuke rammusamaks ja töötas ilusti.

Kas nukkvõlli paigaldasid ikka õigesti?

Re: Arvo 635CSi '79

Postitatud: 05 Juun 2014 20:37
Postitas Arvo
Kahtlustasin ise ka alguses, et olen nuka hamba võrra valesti paigaldanud aga kontrollisin juba, kõik õige.
Bensiinipumbaga oli häda, nagu eespool kirjeldasin, rõhuregulaatoriga ja tundub, et elektripoolelt nöögib veel ka midagi, õhulugeja äkki? see ju vanas eas ka rikkealdis.
Eks õige oleks kogu see L-jet pritse kola koos juhtmepuuga sealt välja visata ja mingi progetav aju panna. Aga see on omaette massiivne projekt - nõuhau omandamine, paigaldus, seadistus jne. Ei viitsi hetkel.

Re: Arvo 635CSi '79

Postitatud: 07 Juun 2014 10:19
Postitas Aare2
Mina kahtlustaks praegu süüdet, kui õigesti sa süüte panid, viga on selles, et BMW süütemärgid tahavad enamasti pöördeid, kuna korraga jagajat keerates ja rooli taga olla ei saa, siis pannakse suvalt. 5-7 kraadi valesti on piisav, et moto ei käivitu. Teiseks, enamik strobolampe ei taha üle 3000 rpm enam korrektselt vilkuda. Minu rekord oli kunagi panna 520 süüde tühikäigupööretel (pannakse aga 4000 rpm), auto jampsis mis kole ja kui viimases hädas tollasesse ASCsse pöördusin, naeris diagnostik mind välja- süüde oli 7 kraadi vale. Paljudel autodel muide ei tähenda see 7 kraadi midagi, kuid antud autol tähendas, et alla null kraadise ilmaga käima ei läinud.

Teine jama võib olla jagaja võlli loksus, kuid see avaldub tavaliselt 5000st ülalpool - ühel hetkel hakkab rootor tsentrifugaaljõu mõjul puutuma vastu kaane süütekontakte.

Re: Arvo 635CSi '79

Postitatud: 11 Juun 2014 22:06
Postitas Arvo
Jah, kõrgepinge probleem on täiesti võimalik. Mul kunagi ühel autol olid mingid noname ja väsinud olemisega küünlajuhtmed, siis olid sümptomid ka sarnased. Praegu on küll enne paigaldamist jagaja põhjalikult üle käidud, jagajakaas uus, juhtmed uued jne. Aga kes neid aftermarket juhtmeid teab, tänapäevased b-osad tulevad kurat teab kust ja kvaliteet on väga kõikuv.

Re: Arvo 635CSi '79

Postitatud: 16 Aug 2017 00:40
Postitas Arvo
Üle pika aja väike täiendus ka selle sõiduki tegemistesse.
Eelpool mainitud mootorihäda põhjuseks oli siis vigane õhulugeja. Nagu näha, olen sedasi hädapäraselt juba pea 3 aastat sõitnud. Nüüd õnnestus soetada üks enamvähem hea AFM - ja masin liigubki hoopis reipamalt!
Pisihädasid, millega tegeleda pole viitsinud, leiab aga veelgi. Salongiventikas on häält hakanud tegema, laadimispinge on millegipärast madalavõitu, seal 13V juures, käsipidur vajab sättimist, piduripedaal on kuidagi pehme, jne.
Autosse on kuskilt praost sisse roninud ka hallitus, see kuradi hais häirib mind nendest vigadest kõige rohkem. Äkki keegi teab mingit moodust (peale leegiheitja), kuidas hallitusseenest autos lahti saada?

Re: Arvo 635CSi '79

Postitatud: 16 Aug 2017 08:41
Postitas nuga
Arvo kirjutas:Äkki keegi teab mingit moodust (peale leegiheitja), kuidas hallitusseenest autos lahti saada?
Pihustad spraypudelist äädikalahust peale ja jätad päikese kätte seisma mõneks ajaks :lol:

Re: Arvo 635CSi '79

Postitatud: 16 Aug 2017 11:15
Postitas ylo007
Hallituse teemasse

http://pood.fixus.ee/shop/prod/168/9?c=109-731335" onclick="window.open(this.href);return false;

paned salongi sise ringipeale puhuma ja paned selle aerosooli vuhisema

keeruab pooltundi saongis ringi siis tapab veel lõhnu ja baktereid soovitan omast kogemusest
auto seisma jääb siis niisukuse imajaid ka kasutada

Re: Arvo 635CSi '79

Postitatud: 16 Aug 2017 22:12
Postitas Arvo
Selle toote proovin kindlasti ära, kuna see on loctite toode siis võib isegi toimida.
Niiskuseemaldi on juba talvest saati mul stabiilselt autos, mõnevõrra leevendas seda haisu aga päris lahti ei saa sedasi. Proovisin ka paari erinevat nahapuhastusmöginat, mis peaks ka haisu eemaldama, aga nende toime oli väga lühiajaline.

Re: Arvo 635CSi '79

Postitatud: 17 Aug 2017 11:15
Postitas ylo007
igasugu möginad määrid peale küll aga neil gaasi moodi asjadel sise ringipeal ringikeerutades natuke suurem võimalus polstrite sees natuke tööd teha .

Kunagi Audi esinduses ( mitte Eestis ) tööl olles tehti sarnast protseduuri iga teine hooldus kunde autodel ja kasutatud autod mis müüki tulid said kõik selle töötluse

Re: Arvo 635CSi '79

Postitatud: 17 Aug 2017 11:21
Postitas raunz
Meguiarsil on tootevalikus samasuguse toimega "lõhnapomm" mis autosse jätta tuleb. Võibolla on etem toode kui Loctite?

Re: Arvo 635CSi '79

Postitatud: 17 Aug 2017 20:28
Postitas Arvo
raunz kirjutas:Meguiarsil on tootevalikus samasuguse toimega "lõhnapomm" mis autosse jätta tuleb. Võibolla on etem toode kui Loctite?
Täna lasin selle Loctite ballooni salongi lahti, nüüd lõhnab auto nagu mullinäts :D
Aga hõisata on loomulikult veel vara, hiljemalt paari nädalaga selgub tõde. Kui see ei aita siis panen kindlasti selle pommi ka plahvatama.

Re: Arvo 635CSi '79

Postitatud: 19 Aug 2017 21:09
Postitas Arvo
Niisiis, Loctite haisueemaldi proovitud. Salongist võttis tõesti haisu ära. Või vähemalt petab haistmismeele ära... autosse istudes ei viska enam otseselt hallituse hais vastu, vaid selline ebamäärane piparmündisegune lebra, aga mitte otseselt ebameeldiv.

Aga "bottom line" on ikkagi see, et kui õhtul pärast autosõitu särki nuusutada, oli see "vana hea" hais ikkagi kuidagi särgi sisse pugenud :evil:
Eks ootame ja vaatame veel, ehk see keemia mõne aja mööduses tapab haisu ikkagi ära.

Re: Arvo 635CSi '79

Postitatud: 16 Okt 2017 20:01
Postitas Arvo
Hooaja lõpetuseks üks sügisene klõps sõiduki ilusamast küljest (ta nagu naisterahvas :) )
Kilomeetreid kogunes see hooaeg jällegi väga vähe. Talviseks nr1 nokitsemiseks jääb summuti. Ja parempoolse esitiiva kriimustus tuleks ka likvideerida. Aga noh, eks neid pisiasju leiab sealt veel, ja kui igav hakkab leiab riiulist alati midagi tuunimiseks :)
Lisaks veel eelneva salongihaisu teema jätkuks - see loctite toode ei tööta. Või õigemini töötab lühiajaliselt. Kasutatud autode müügimeestele paras toode.

Pilt

Re: Arvo 635CSi '79

Postitatud: 17 Okt 2017 19:38
Postitas Ruut
huvitav, kas ainult mina ei näe seda sügisest klõpsu?