Re: Arvo 635CSi '79
Postitatud: 30 Mai 2020 10:03
See on mingi netist laenatud pilt, illustreerimiseks rohkem, ei viitsinud telefonist praegu pilte arvutisse laadida. See amort on E24/1 spetsiifiline, E12 amorti annaks ka kasutada (kui auto kunagi ostsin olid E12 amordid all) aga seal on amordivarre ja vedru pikkused jälle teised ja tulemust ei osta ette ennustada. Kui laoseisu vaadata, siis tundub, et sain viimase komplekti Bilsteine endale, aga praegu ei saa öelda et ma hullult õnnelik selle tehingu üle oleks
Aga jah, kõige ülemises asendis jääb verdu omale kohale ja ei logise, hästi kergesse pingesse. Teises astmes, juba on vedrul lõtk sees ja vähemalt kaasas olnud juhend keelab sellist paigaldust. Originaal vedruga annaks ilmselt reguleerimisrõnga ka alumisse asendisse panna aga point nagu puudub minu arust, vedru ju pikem ja madalamaks autot ikka ei saa. Või noh võibolla minimaalselt, stock vedru on ilmselt veidi pehmem ja äkki vajub veidi rohkem läbi. Kui aega saan, võiks originaal ratta ja praegu all olevate 16" ratta läbimõõtu võrrelda. See auto tuli tehasest 14" rattaga ja rehv oli kindlasti hästi kõrge profiiliga, võibolla on sinna koer maetud.
Aga jah, kõige ülemises asendis jääb verdu omale kohale ja ei logise, hästi kergesse pingesse. Teises astmes, juba on vedrul lõtk sees ja vähemalt kaasas olnud juhend keelab sellist paigaldust. Originaal vedruga annaks ilmselt reguleerimisrõnga ka alumisse asendisse panna aga point nagu puudub minu arust, vedru ju pikem ja madalamaks autot ikka ei saa. Või noh võibolla minimaalselt, stock vedru on ilmselt veidi pehmem ja äkki vajub veidi rohkem läbi. Kui aega saan, võiks originaal ratta ja praegu all olevate 16" ratta läbimõõtu võrrelda. See auto tuli tehasest 14" rattaga ja rehv oli kindlasti hästi kõrge profiiliga, võibolla on sinna koer maetud.