Bmw 520i 1982 Myyr
Surved said suvel kontrollitud koos uute küünalde ja muude vajalike asjadega.
Ei saanud ikka erksamaks.
Kui õigesti mäletan siis 6endal silindril oli surve 8-9bari 12 asemel.
Arvestades, et mu teisel hail olid enamus juba 10bari ja mõni vähemgi.. siis tunnen vahet vägagi hästi.
Kuigi mõned pakkusid, et äkki on asi pihustites. Kuna auto oli küll pea aasta seisnud, ei tohiks see küll probleem olla.
Kütuse filtri vahetan ära ja uue rihma koos rullikuga ka.
Kuna käisin seal koolis varem, siis üritan teha natuke põhjalikuma uuringu.. mis kus jne
Ei saanud ikka erksamaks.
Kui õigesti mäletan siis 6endal silindril oli surve 8-9bari 12 asemel.
Arvestades, et mu teisel hail olid enamus juba 10bari ja mõni vähemgi.. siis tunnen vahet vägagi hästi.
Kuigi mõned pakkusid, et äkki on asi pihustites. Kuna auto oli küll pea aasta seisnud, ei tohiks see küll probleem olla.
Kütuse filtri vahetan ära ja uue rihma koos rullikuga ka.
Kuna käisin seal koolis varem, siis üritan teha natuke põhjalikuma uuringu.. mis kus jne
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Auto kätte saatud ja olen tulemusega rahul
Pandud sai siis epokrunti + 3kihti kivikaitset ja 3 kihti värvi
Nüüdseks siis vaja auto puhtaks pesta, peaks vist külastama pesulat..mis teeks põhjalikumalt kui ise sampooni ja nuustikuga
Pandud sai siis epokrunti + 3kihti kivikaitset ja 3 kihti värvi
Nüüdseks siis vaja auto puhtaks pesta, peaks vist külastama pesulat..mis teeks põhjalikumalt kui ise sampooni ja nuustikuga
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Võetud sai enamvähem sobiv hõbedane värv.rean kirjutas:Nagu veljehõbe tundub tagant .
Maaler pani tooniga mööda
Reaalselt oma silmaga vaadates jäi tegelt päris ilus kui alt on veitsa heledam.
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Just just..aga tulemust muudab poleer ja veljedAix kirjutas:Samas motipildil on alumine ring musta värvi...
Endale väike " To-Do" list.
Rihm;Pinguti;Küünlad;Õli;Õlifilter;Kütusefilter
Iste paigata; tuled poleerida; k.i tulevõre;
Sadulate rem.komplektid tellitud.
Rooliotsad tellitud.
Supportite jaoks värv olemas ( must )
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Nüüdseks on rooliotsad ja piduri supporti tihendid kohal.
Aku laadima ja tegemisse ta läks
Suppordid said lahti võetud :
Kõige lihtsam on auto all kolb välja suruda või kasutades suruõhku ( suunata õlivooliku avast sisse ) ja hoida supporti tagurpidi ohutuse pärast.
Tihendite pesad puhastad liivapaberiga või teravama kruvikeerajaga.
Silindri seinad hästi peenikese liivapabereiga aga liikudes mööda seinu ringiratast.
Hiljem tihend ja kolb määrida õliga ( mina kasutasin mootoriõli, uut. Miks? Sest mootoriõli on libe ja ei ole kuiv. Pidurivedelik on kuiv ja ei määri nii hästi ) ja tihendid paigaldada. Ideaalis peab kolb minema surudes sisse. Kui ei lähe, peab puhastama veel.
Kui tekib probleeme õhutusnipli lahti keeramisega siis teha seda ülimalt ettevaatlikult. Ülikerge on keerata seda pooleks isegi suurema vaevata.
Avamiseks võid proovida : Kuumuta õhutusniplit leegiga,koputa haamriga suppordi korpuse peale või külmaga lahti ehmatada.
Lõpptulemus oli :
Auto all nägi välja :
Nüüd jääb veel teha rooliotste vahetus ( krager firmalt )
Aku laadima ja tegemisse ta läks
Suppordid said lahti võetud :
Kõige lihtsam on auto all kolb välja suruda või kasutades suruõhku ( suunata õlivooliku avast sisse ) ja hoida supporti tagurpidi ohutuse pärast.
Tihendite pesad puhastad liivapaberiga või teravama kruvikeerajaga.
Silindri seinad hästi peenikese liivapabereiga aga liikudes mööda seinu ringiratast.
Hiljem tihend ja kolb määrida õliga ( mina kasutasin mootoriõli, uut. Miks? Sest mootoriõli on libe ja ei ole kuiv. Pidurivedelik on kuiv ja ei määri nii hästi ) ja tihendid paigaldada. Ideaalis peab kolb minema surudes sisse. Kui ei lähe, peab puhastama veel.
Kui tekib probleeme õhutusnipli lahti keeramisega siis teha seda ülimalt ettevaatlikult. Ülikerge on keerata seda pooleks isegi suurema vaevata.
Avamiseks võid proovida : Kuumuta õhutusniplit leegiga,koputa haamriga suppordi korpuse peale või külmaga lahti ehmatada.
Lõpptulemus oli :
Auto all nägi välja :
Nüüd jääb veel teha rooliotste vahetus ( krager firmalt )
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Kummil on jah omadus õli mõjul paisuda. Seepärast määritakseka õlifiltri kumm õliga,tursub kinni. Siit ka soovitus, et õlifilter tuleb kinni keerata vaid käega, lahti on vahest vaata et 2-e meetrise toruga vaja väänata. Piduri ja siduri süsteemi koostamisel kasutan ise Würthi Pidurivaseliini, see on pidurivedeliku kindel, kannatab DOT3-e, DOT4-a, DOT5-e ning ka PSK-d
Üks asi tuli veel meelde pidurivedelike kohta: kõik teavad, et erinevaid pidurivedelikke ei soovitata kokku segada. Tegelikult võib DOTt-i ja PSK-d oma vahel segada, nemad saavad omavahel läbi. Kurja teeb kurikuulus NEEVA mis tõmbab mõlemad eelnevad klimppi ja paneb alumiiniumi korrodeeruma!
Andres
Üks asi tuli veel meelde pidurivedelike kohta: kõik teavad, et erinevaid pidurivedelikke ei soovitata kokku segada. Tegelikult võib DOTt-i ja PSK-d oma vahel segada, nemad saavad omavahel läbi. Kurja teeb kurikuulus NEEVA mis tõmbab mõlemad eelnevad klimppi ja paneb alumiiniumi korrodeeruma!
Andres