7. leht 9-st

Postitatud: 04 Okt 2013 07:13
Postitas eix22
velgede ja rehvide surm

Postitatud: 04 Okt 2013 15:30
Postitas JanekEnde
Tahaks näha kuidas 200+ laiusega rehv sinna taha mahub :D

Postitatud: 19 Okt 2013 16:31
Postitas -Myyr-
Pärnus avati ka smartwash, sai ka tiir tehtud.

Kuna ilmad ka külmad ja hakkab juba liiga libedaks minema siis on aeg ta talveks seisma panna.

Pilt

Postitatud: 20 Okt 2013 15:26
Postitas rean
Ma olen ka paar korda smart pesulat proovinud , peseb see puhtaks ka seal ?
Heledal autol pole niisamagi mustust märgata , mida tumedam ..seda hullem .
Tallinna omaga erilist tulemust ei saavuta , võtad ikka oma nuustiku ja sampooni kaasa .
Sellise tempoga saab lubatud 3 euriga hakkama , põhimõtteliselt ainult loputad :lol:

Kas koilid on all ja vedrustus on mugav ?

Postitatud: 20 Okt 2013 17:42
Postitas JanekEnde
Eile proovisin ka selle pesula ära, kasutasin ainult survekat šhampooniga ning pärast leotust. 3 euri mõttetult raisatud, auto oli ikka saastane :D
Suvel on muidugi hea auto korra üle tõmmata.

Coilid on jah tal all ning peab mainima, et väga mugav 8)

Postitatud: 20 Okt 2013 18:55
Postitas -Myyr-
Kõik oleneb kuidas sa teed.
Mul oli aega 5m.

Tulemus sai täitsa hea, pead ikka natukene vaeva ka nägema, et midagi puhtaks saaks.

Coilid on tõesti all ja on täitsa mugav.
Kuna tagumiste velgede ääred on koopa servaga tasa, siis pean kooparulli otsima..aga muidu on tõsiselt hea sõida.. julgeks isegi soovitada coilide panemist tava sõidus.. sest tihtipeale on nad odavamad kui tehase vedrustus (amordi etc)

Postitatud: 10 Nov 2013 23:17
Postitas -Myyr-
Igatahes auto talveks hoiul ja eks kevadel tuleb ülevaadet mis on muutunud ja mis samaks jäänud

Mõnusat sügist ja näeme kevadel

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 03 Jaan 2014 14:23
Postitas -Myyr-
Väike ülevaade maantee ameti lehelt

Registreerimismärk 686TBK
Tehasetähis (VIN-kood) WBADK5105D8576467
Mark BMW
Kaubanduslik nimetus 520I
Kategooria Sõiduauto
Kere nimetus SEDAAN
Täismass(kg) 1730
Registrimass (kg) 1730
Tühimass (kg) 1220
Kandevõime (kg) 510
Lubatud piduritega haagise mass (kg) 1400
Lubatud piduriteta haagise mass (kg) 500
Värvus HELEHALL
Mitmevärviline E
Esmaregistreerimise kuupäev (B) 1982
Eestis registreerimise kuupäev (B1) 28.06.1995
Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik -
Pikkus (mm) 4620
Laius (mm) 1700
Kõrgus (mm) 1415
Telgi kokku 2
Juhttelgi 1
Veotelgi 1
Lubatud suurimad ja registri teljekoormused (kg)
Telg Registri koormus Lubatud suurim teljekoormus Juhtteljed Veoteljed
1. teljel 830 830 E E
2. teljel 940 940 E E
Rehvid
Telg Rehvid võimalikud variandid
1. teljel 175/HR14, 195/70HR14
2. teljel 175/HR14, 195/70HR14
Mootori töömaht (cm3) 1977
Mootori võimsus (kW) 92
Mootori tüüp BENSIIN
Uksi 4
Istekohti 5
Istekohti juhi kõrval 1
Seisukohti 0
Ülevaatuste ajalugu:
Aeg Ülevaatuse liik Otsus Järgmise ülevaatuse aeg Odomeetri näit
27.08.2013 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2014 243590
29.08.2012 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2013 236066
21.08.2010 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2011 232009
10.08.2009 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2010 223221
12.08.2008 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2009 213794
17.08.2007 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2008 205210
11.08.2006 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2007 197000
26.08.2005 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2006 191000

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 04 Jaan 2014 22:39
Postitas -Myyr-
Sai siis soetatud ka endale üks rool, kas see peale jõuab ( kui jõuab siis kindlasti nahatatuna ) eks seda me näe
Täname akuulat!

Pilt

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 04 Jaan 2014 22:50
Postitas JanekEnde
Alfa Romeo :D

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 04 Jaan 2014 23:42
Postitas -Myyr-
Keskmisel osal ei ole tähtsust mis seal peal on :)

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 14 Jaan 2014 18:56
Postitas -Myyr-
Nüüdseks sai siis võetud kätte väike lekke eemaldus
Kuna plokikaane vahelt juba ammust aega immitseb õrnalt õli, siis sai võetud kaas saadetud lihvi. Tuli täna tagasi ja võeti 0.2mm maha.
Lähevad uued klapisääre tihendid ja nuka simmer. Klapid sooveldusse ja eks nipetnäpet veel

Kaas käis Ehimetis pärnus, hind jäi 20-25€ vahele

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 14 Jaan 2014 21:57
Postitas Ruut
Oletatavasti selle nipet-näpet sisse jääb ka hammasrihm koos rullikuga.

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 14 Jaan 2014 22:35
Postitas JanekEnde
Hammasrihm ja rullik vaevalt probleemiks on, ei maksa nii hullu hinda :)
Muidugi vahetus on juba omaette tegevus.

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 14 Jaan 2014 22:37
Postitas -Myyr-
Rihm ja rullik jääb ka sisse, veepumba seisukohta ei oskagi hetkel võtta, maha võttes arvatavasti tuleks ikkagi uus panna, aga kui ei ole sea mingeid lõtke ega muid asju, siis vast ei hakka.

Praegune nime kiri siis

Klapisääre tihendid 5€
Simmerling 9€
Kaanetihend 25€ 2.05mm
Rullik ja rihm - 39€
Jahutus - Läheb konsetraadist
Veepump - 30€

Reedel saab asjad kätte, saab alustada kokku ladumisega.
Üleüldse pean veel otsima uued lõdvikud, kokku vajutades tunned ära juba, kui tekib õrn pragu näpu alla.

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 14 Jaan 2014 22:39
Postitas -Myyr-
JanekEnde kirjutas:Hammasrihm ja rullik vaevalt probleemiks on, ei maksa nii hullu hinda :)
Muidugi vahetus on juba omaette tegevus.

Kui ise nüüd reaalselt olla selle kaane n.ö lahti tegemise juures ja osadeks võtmisel, siis ei ole asi nii hull tõesti kui arvatakse.

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 17 Jaan 2014 22:11
Postitas -Myyr-
Nüüdseks kõik jupid käes ja saan homme alustada sooveldamisega.
Talv võtab ikka rõõmu ja annab rõõmu
Lõpuks suutsin võtme pooleks keerata kütuse korgi sisse, küll klemmid ja kaitsmed jamavad..
Ehk on see kevad varsti tulemas.

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 26 Veebr 2014 16:20
Postitas -Myyr-
Auto on vist ka hooajad, kus ta töötab korralikult ja siis jällegi mitte.
265000'pealt tegin hooldust
Vahetasin õli, sisse läks Liqui Moly 10w40.
Vana õli oli nagu vesi peaegu, järelikult oligi õige aeg vahetuseks.
Lappisin mõled juhtmed ka, lootes,et tempi näit hakkab armatuuris tööle, kuid tulutult.

Peale seda õlivahetust olen saanud lahti probleemist mis kimbutas mind juba suvest saadik.
Käima minek oli jube veniv ja tihtipeale käiasin autot päris pikalt, enne kui korralikult tööle jäi ja lubas pöördeid anda, ilma, et kohe kinni pooks gaasipedaali puudutusel.
Nüüdsest läheb auto esimesest korrast kohe käima, ei poo kinni gaasipedaali puudutamisel ega midagi. Eiteagi milles viga oli.
Mis kõige rohkem üllatab, on see,et varem oli auto jõuetu. On olnud hetki, kus lihtsalt huvi pärast autoga parklas nalja tehtud ( eks teate isegi ), varem ei jõudnud üldse midagi, isegi esimesega oli raskusi libisema tagaosa saada.
Nüüdseks ei tekita isegi 2-3 käik probleemi.

Igatahes, kaane vahetusest on veel puudu kaanetihend, mis ootab järeleminemist ja siis saab ka sellega ühele poole.

Pilt

ja kui kellelgi seisab näidikuplokk, millel on töötav temp ja inspectioni tuled.. siis andke teada :)

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 26 Veebr 2014 16:22
Postitas matthias
meeldivad need veljed

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 26 Veebr 2014 16:26
Postitas Ruut
-Myyr- kirjutas:Vana õli oli nagu vesi peaegu, järelikult oligi õige aeg vahetuseks.
:shock: Mis õlivahetuse indikaator see on? Üldjuhul ikka aeg või läbisõit.
Kuidas saab õli olla nagu vesi? Mäletan ammuseid aegu, kus mosse bensupumba membraan ei pidanud ja bensiin jooksis karterisse. Siis, olles jupp maad üle normi, jättis see ollus rohkem bensiinilahuse mulje.