8. leht 9-st

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 26 Veebr 2014 17:02
Postitas -Myyr-
Suvel vahetasin ma karterit, kuna ei olnud võtta korralikumat õli, läks sisse mingisugune jama.
Väljalastes oli ta vedel kuidagi, mahlad segamini pole ega muud sellist. Ei oska põhjust öelda.

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 26 Veebr 2014 17:03
Postitas -Myyr-
matthias kirjutas:meeldivad need veljed
Tavalised plekid koos orig. kilpidega, nv'l lasen need ka roostest puhtaks.
Ise ma sooviks talveks endale laiendatud plekke :)

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 26 Veebr 2014 19:05
Postitas JanekEnde
Lase needsamad plekid laiaks teha :D
Liqui moly minu arust üldse mingi kahtlane.. Kui panna, siis kas Mobil või Castrol. :)

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 26 Veebr 2014 22:15
Postitas C4V6
Moly on itlerimaal juba mitu aastat castrolit erinevate testide ja rahvahääletuste põhjal edestanud.
Pealegi seda toodetakse ainult seal ja ainult ühes tehases, lisaks pidev arendustöö. Castrol laseb vana rasva peal liugu juba ammu. Mitte, et ta paha õli oleks aga isiklikult kipuks ikka ütlema, et sisse tuleks valada Moly või Castrol, motuli V seeria ja käputäis asju veel.

Ega lõpuks loebki enda kogemus ja mina ei tea küll kedagi kes oleks negatiivset tagasisidet toonud Liqui Moly kohta. Edasiste küsimuste vältimiseks, jah ma puutun molyga koguaeg kokku ning ka müün seda.

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 27 Veebr 2014 09:27
Postitas -Myyr-
Olen igatahes rahul kyll.
Eks õli on see koht, kus ei tohiks kokku hoida.

Labi sinu saab siis vajadusel õli soetada?

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 28 Veebr 2014 09:55
Postitas C4V6
Noh jah... kui see nüüd reklaami alla ei lähe vms.
http://www.hlautoosad.ee" onclick="window.open(this.href);return false;

Tanel

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 28 Veebr 2014 09:56
Postitas -Myyr-
Kindlasti mitte, rohkem foorumlastele abiks :)

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 03 Mär 2014 13:27
Postitas -Myyr-
Näeme suvel !

Otsustasin auto panna pakkudele seisma ja võtta ette veermiku.
Hetkel eemaldan kõik mis vajavad vahetust/hooldust
Vahetusse lähevad

Tagasilla puksid ( olemas )
Rooliotsad ( olemas )
Õõtsad
Coiloverid vajavad hooldust
Summuti jooks tuleb ära parandada, ehk leida resonaator ja viisakam lõpupütt.
Kaant veel maha ei võta kui ploki tihendit pole.
Pilt
Mõnusat kevadet või talve teile

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 04 Apr 2014 20:55
Postitas -Myyr-
Täna siis võtsin ette pikalt hoogu võtnud rihmavahetuse.

Pealmine miks seda üldse tegin, oli see,et süüde ei olnud päris õige ja rihma vahetati eitea ju millal vana omaniku poolt.

Alustuseks kontrollisime märke, märgid olid kõik paigas.
Praeguseks jäi asi seisma, sest ei saanud visco sidurit kätte.
Päeva tegelen edasi.

Kuna tuli välja,et märgid kõik kattuvad ja süüde on nagu õige.. siis mille pärast võivad olla järgmised sümptomid?

1. Sõites 3-4 käiguga ja lastes autol vabakäigul veereda hakkab lonkama, nagu tahaks vägisi seisma jääda seal u 1300 pöörde juures.
2. lastes autol kõrgematelt ( näiteks 4000 pealt langeda tühikäigu pööretele ) langevad tihtipeale pöörded alla tuhnde ja suretab auto välja ( tihtipeale sooja mootoriga ).

Ei saa kusagilt lisaõhku ( proovitud brake cleaneriga ja voolikud korras )
Proovin homme teist jagajakaant kuna paar korda särakat sealt küljest saanud..

Kuna veel päris koos pole, siis kellegil mõnda soovitust mida veel vaadata või sättida, et asi natukenegi ergsam oleks?
Praegu on ta selline kord on elavam ja kord on tõsiselt tuim ( olenemata ilmast )

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 17 Apr 2014 14:41
Postitas -Myyr-
Sain teise plokikaane tuttavakäest kätte, pani ta kokku ja reguleeris klapid ära.
Auto juurde jõudes siis avastasime plokipealispinda puhastades, et esimesel kolvil klapijäljed peal, 5-enda kolvil olid augud sees, nagu oleks keegi naaskli peale pannud ja tagunud ja kuuendal rõngad vaikselt läbi ( ristilõtk oli sees ).
Uus kaas peal, märgid paigas ja käima ta läkski. Nüüdseks sain jagu ka elektri probleemist, genekal oli üks klemm veel, mida tähele ei pannud, tõstsin pistiku ümber ja asi töötab jälle ilusti.
Praegu käib ta ühtlasemalt, ainult varasemaks peaks süüdet keerama, kuidagi jõuetu on.

Pilte ma ei teinud, eks mingiaeg nüüd vaatan mis edasised plaanid

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 27 Apr 2014 20:33
Postitas -Myyr-
Lisan paar pilti hetke olukorrast.
Pilt
Pilt

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 27 Apr 2014 20:49
Postitas lennukiga
Ise parseldad varuosi aga omale ei saa kapotiamorte kuskilt? :D

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 27 Apr 2014 20:51
Postitas -Myyr-
Hea tähelepanek :D

Need hoiavad küll, pole ausalt öeldes tulnud mõttesegi,et peaks ostma uued amordid.
Eks mingiaeg peaks vaatama tõesti, aga ise ma eelistan pigem kokku hoida see 20€ amortide pealt :D

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 28 Apr 2014 09:48
Postitas rallyiff
Pilt

Mul on selline lahendus väsinud kapoti amordile, veidi mugavam kui harjavart kaasas tassida!!

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 28 Apr 2014 13:05
Postitas matthias
tagumised veljed kaabivad ka kui raskus taga?

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 28 Apr 2014 18:52
Postitas oo7
Parandad autot kleepsudega ? :lol:

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 28 Apr 2014 19:33
Postitas -Myyr-
Ei kaabi kui raskus taga on, täpselt istub.

Ei paranda autot "kleepsudega", kuna seal all on pöidla suurune auk, siis lihtsalt katteks.
Tuleb uus tiib nagunii sinnapoole

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 29 Apr 2014 22:55
Postitas joonaskala
Sai ükspäev Pärnu Fixuse poes käidud tsentreerimisrõngaid ostmas, sinna jõudes tuli ette meeldiv vaatepilt kui see sama hai seal poe ees seisis! Asi ikka päris madal ja mahe pill, tükkaega uurisin :D
Supper töö, edu!

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 29 Apr 2014 23:12
Postitas -Myyr-
Oleks võinud tulla juttu siis puhudagi !

Re: Bmw 520i 1982 Myyr

Postitatud: 31 Jaan 2015 14:32
Postitas -Myyr-
Teema võib sulgeda.
Auto müüdud Soome, uue omanikuga pikalt ja laialt seletades, saab kokkuvõtteks öelda,et peaks tulema midagi autonäituse materjali kategoorias auto.
Plaanid olid suured, eelnevad tööd ja tegemised rääkisid juba enda eest.