3. leht 9-st

Postitatud: 18 Sept 2012 22:40
Postitas Cardo
Mul üks autotäis juhtmeid kindlasti üle ja muudgi veel.

Postitatud: 19 Sept 2012 01:38
Postitas -Myyr-
Ei viitsiks ümber ehitada.. lihtsam oli punaselt võtta alarm ja uuesti ühendada;)

Postitatud: 20 Sept 2012 18:53
Postitas -Myyr-
Kui kellegil peaks peituma pilt.. sellest.. milline peaks olema tagumiste uste keskluku süsteem.. siis jagage.. Kui ei ole..ja tead kuidas kinnitub mootori ukse külge..ja kuidas on selle n.ö varda liikumine koos ukselukustus vardaga.. siis võite ja jagada infot

Postitatud: 23 Sept 2012 13:24
Postitas -Myyr-
Üks tore üllatus siis tabas mind Pärnus..

Pilt

Tuleb siis ette võtta radika vahetus.. ei teagi millest üldse selline effekt tekkima peaks..

Postitatud: 23 Sept 2012 13:56
Postitas JanekEnde
Nüüd saadki teise radika panna ja paisupaagi ära kaotada :D

Postitatud: 24 Sept 2012 09:23
Postitas lennukiga
JanekEnde kirjutas:... ja paisupaagi ära kaotada :D
Milleks see hea peaks olema? :roll:

Postitatud: 24 Sept 2012 10:14
Postitas -Myyr-
radikas vahetatud ja kõik hästi.



Selle pärast oli võimalus..et ml üks radikas korgiga. Aga ei hakka sellega mässama.

Miks ära kaotada? Ainult sellepärast, et kapoti alune oleks tühjem

Postitatud: 24 Sept 2012 11:24
Postitas lennukiga
Kinnituskronsad jäävad ikka turritama sinna ju, tee autole jõuludeks uus paisupaak kingituseks- see ilus valge mitte kole kollane nagu vanad.

Postitatud: 24 Sept 2012 11:26
Postitas -Myyr-
Lugenud isegi, et valgedamisega saab.. kui jätta n.ö ligunema valgedamis vedelikku

Postitatud: 27 Sept 2012 18:13
Postitas -Myyr-
Pilt


Jääb täitsa ilus peale puhastamist ja värvimist

Postitatud: 16 Nov 2012 16:47
Postitas -Myyr-
Täienduseks

Pilt

Postitatud: 28 Nov 2012 16:57
Postitas -Myyr-
Lumi tuli maha ja valgeks läks maa.
Talverehvid lükkasin koos 15" velgedega alla ja sai sõidetud tuttava juurde, kes siis möksitab karbid ja põhja ära.
hetkeline karpide hooldus siis :

Igasugune vanakiht koos roostega sealt maha.
Läheb epokrunt peale ja siis vist mingi kruntvärv ja kivikaitse.
Lõpetuseks hõbedase värviga ületegemine.

Kevadeks plaane pole.. ainult vist mootori vahetus, sest see 2.0 on jube uimane ja jõuetu. Punase mootor on veel alles ja ehk kevadeks suudame ka seda järgi aidata natukene.

Eks siis kui on midagi toimunud ja väärt jagamist siis kirjutan siia jälle midagi.

Head talve ja ohutut liiklemist !

Postitatud: 30 Dets 2012 13:24
Postitas -Myyr-
head vanaaasta lõppu kõigile

Pilt

Postitatud: 11 Veebr 2013 14:10
Postitas -Myyr-
Tõestamaks, et auto veel elab ja liigub hästi.
Pilt

Mured mis vaevavad on suht tühised õnneks.

Vaja vaadata/ leida teine vedru pidurisuppordi jaoks. Kipub kolisema pidurdamisel ja klotsid teevad siis häält.
Tagasilla puksid teha ja kivikaitsega karbid ja esi-tagu põll ära mäkerdada.



Kui kellegil on pakkuda kõrvalistuja poolset tulevõret siis oleks ka selles huvitatud :)!

Postitatud: 11 Veebr 2013 22:26
Postitas raunz
Mina ostsin pidurisuppordi vedru UM-st, sest maksis tühised paar eurot. Hoopis suurem väljakutse on selle vahetus :P Esialgu aitab kolina vastu ka see, kui vedru peale pingutada.

Postitatud: 12 Veebr 2013 14:24
Postitas -Myyr-
Pean lahti võtma ja vaatama. Vedru on peal küll aga ta ei hoia vist eriti kinni seda. Iseasi kas pingutamine aitab ja see paar euri ei tee ka kahju kui tegemist on tutika asjaga. :)

Postitatud: 03 Mär 2013 20:48
Postitas -Myyr-
Auto on siis tegemisel.
Käisin täna vaatamas ja ükspool on täitsa ilus.
Kõrvalistuja poolne küljekarp on kusagilt laksu saanud.. on eelnevalt paksult pahteltatud ja mõlk alles jäetud.

See sai välja tõmmatud ja siledaks pahteltatud.

Kui valmis siis saan ka pilti.

Sõites tuleb ikka midagi välja..
Listiks tuleb siis.

Vahetada tagasilla puksid.
Roolisüsteemis leida lõtkud.
Mõelda välja miks mootor uimane ja paar iluviga ära parandada.

Postitatud: 04 Mär 2013 16:28
Postitas akuula
Lase jagaja üle kontrollida, et kas pöörete tõustes keerab ikka süüdet varajasemaks ja kas teine(vaakum) kamber tõmbab koormuse all hilisemaks :idea: Süüte varajasemaks keeramist näed stroboskoobiga (igas paremas töökojas olemas), Vaakumit kontrollid nii, et võtad jagajakaane maha ning imed ise neist kummi voolikutest mis lähevad jagaja külge, kui asi on korras siis esiteks jääb keel vooliku otsa ja teiseks rootor pöörab end kergelt, siis vastavalt sellele kummat parasjagu imemas oled. kui aga asi tundub kuidagi nurgeline ja raske ning ei liigu korralikult jääb kuidagi kinni, siis tuleb jagaja lahti võtta, puhastada, määrida ning kulunud katkised detailid asendada. Vaakum voolikute olukord vaata ka üle, et pragenend ei oleks. Ja teades igasugu seppasid :D siis kontrolli üle ka vaakumite asetus, pahatihti on need voolikud sassi aetud, et imeb sealt kus ei ole vaja.

Andres

Postitatud: 04 Mär 2013 17:29
Postitas -Myyr-
Peab külastama siis mõnda targemat töökoda ja.

Siin sügisel sai ise kergelt süüded sätitud, et jäi ilusti käima ja läks korralikult pöördesse. Aga ikka on mingi jama, et on uimane.
Teise hai mootor oli küll sama 92kw aga sõites kõvasti erksam.

Eks peab tegema väiksema uurimise ja:P

Tõmbasin traati vanale kooliõpetajale ja saingi aja.
Lähen kolmapäeval vaatama, äkki oskavad seal rohkemat mulle öelda.

Postitatud: 04 Mär 2013 21:00
Postitas rean
Kas diagnostika on tänapäeval nii tabu teema ?
Ära mõõta surved , co __ jne , et saada teada selle mootori eluiga ?
Mina isiklikult küll teadmatusse mingeid asju ei keeraks . :roll: