4. leht 9-st

Postitatud: 04 Mär 2013 23:05
Postitas -Myyr-
Surved said suvel kontrollitud koos uute küünalde ja muude vajalike asjadega.
Ei saanud ikka erksamaks.

Kui õigesti mäletan siis 6endal silindril oli surve 8-9bari 12 asemel.
Arvestades, et mu teisel hail olid enamus juba 10bari ja mõni vähemgi.. siis tunnen vahet vägagi hästi.

Kuigi mõned pakkusid, et äkki on asi pihustites. Kuna auto oli küll pea aasta seisnud, ei tohiks see küll probleem olla.
Kütuse filtri vahetan ära ja uue rihma koos rullikuga ka.

Kuna käisin seal koolis varem, siis üritan teha natuke põhjalikuma uuringu.. mis kus jne :)

Postitatud: 05 Mär 2013 15:10
Postitas -Myyr-
Auto kätte saatud ja olen tulemusega rahul

Pandud sai siis epokrunti + 3kihti kivikaitset ja 3 kihti värvi

Pilt
Pilt

Nüüdseks siis vaja auto puhtaks pesta, peaks vist külastama pesulat..mis teeks põhjalikumalt kui ise sampooni ja nuustikuga

Postitatud: 05 Mär 2013 19:00
Postitas JanekEnde
Palju ilusam näeb välja kohe! :)

Postitatud: 07 Mär 2013 14:09
Postitas -Myyr-
Maasikas !

Pilt

Postitatud: 07 Mär 2013 19:37
Postitas JanekEnde
Välimuselt polegi midagi muud vaja, näeb täitsa hea välja. Uusi embleeme oleks ainult kapotile ja pagassiluugile vaja :)

Postitatud: 07 Mär 2013 20:11
Postitas rean
Nagu veljehõbe tundub tagant .
Maaler pani tooniga mööda :roll:

Postitatud: 07 Mär 2013 20:49
Postitas -Myyr-
rean kirjutas:Nagu veljehõbe tundub tagant .
Maaler pani tooniga mööda :roll:
Võetud sai enamvähem sobiv hõbedane värv.
Reaalselt oma silmaga vaadates jäi tegelt päris ilus kui alt on veitsa heledam.

Postitatud: 07 Mär 2013 22:16
Postitas meelis k
Mina värviks karbid mustaga üle, nii nagu vanasti - aga sa ei pea mu nõu kuulda võtma :D.

Postitatud: 07 Mär 2013 22:25
Postitas -Myyr-
meelis k kirjutas:Mina värviks karbid mustaga üle, nii nagu vanasti - aga sa ei pea mu nõu kuulda võtma :D.
Jääb jube kole nii.

Postitatud: 07 Mär 2013 23:52
Postitas vahur73
Mustad karbid ei sobi. Praegu on väga kena. :D

Postitatud: 08 Mär 2013 00:20
Postitas -Myyr-
vahur73 kirjutas:Mustad karbid ei sobi. Praegu on väga kena. :D
Punasel tegin karbid mustaks.. jäi hea. Aga hõbedasele ei sobi kohe kindlasti :)

Postitatud: 08 Mär 2013 20:58
Postitas vahur73
Siis peaks ka see must osa jooksma ka põlledele üle, et asi oleks sünkrooniks.

Postitatud: 08 Mär 2013 21:07
Postitas -Myyr-
Kui teha ring peale mustaga.. jääb see silmale kole vaadata.
Kindel ei.

Postitatud: 09 Mär 2013 14:25
Postitas -Myyr-
Leidsin jällegi netist ühe hea pildi
Motivatsiooniks Pilt

Postitatud: 09 Mär 2013 15:01
Postitas Aix
Samas motipildil on alumine ring musta värvi... ;)

Postitatud: 09 Mär 2013 15:05
Postitas -Myyr-
Aix kirjutas:Samas motipildil on alumine ring musta värvi... ;)
Just just..aga tulemust muudab poleer ja veljed :)

Endale väike " To-Do" list.


Rihm;Pinguti;Küünlad;Õli;Õlifilter;Kütusefilter
Iste paigata; tuled poleerida; k.i tulevõre;

Sadulate rem.komplektid tellitud.
Rooliotsad tellitud.
Supportite jaoks värv olemas ( must )

Postitatud: 13 Mär 2013 17:54
Postitas -Myyr-
Külastasin siis maakodu ja otsisin välja suppordid.

Pilt

3me'st teen kokku 2 töötavat. Mõlemad lähevad värvimisele ja mustaks.
Pilt

Postitatud: 17 Mär 2013 17:56
Postitas -Myyr-
Nüüdseks on rooliotsad ja piduri supporti tihendid kohal.

Aku laadima ja tegemisse ta läks

Pilt

Suppordid said lahti võetud :

Kõige lihtsam on auto all kolb välja suruda või kasutades suruõhku ( suunata õlivooliku avast sisse ) ja hoida supporti tagurpidi ohutuse pärast.

Tihendite pesad puhastad liivapaberiga või teravama kruvikeerajaga.
Silindri seinad hästi peenikese liivapabereiga aga liikudes mööda seinu ringiratast.
Hiljem tihend ja kolb määrida õliga ( mina kasutasin mootoriõli, uut. Miks? Sest mootoriõli on libe ja ei ole kuiv. Pidurivedelik on kuiv ja ei määri nii hästi ) ja tihendid paigaldada. Ideaalis peab kolb minema surudes sisse. Kui ei lähe, peab puhastama veel.

Kui tekib probleeme õhutusnipli lahti keeramisega siis teha seda ülimalt ettevaatlikult. Ülikerge on keerata seda pooleks isegi suurema vaevata.

Avamiseks võid proovida : Kuumuta õhutusniplit leegiga,koputa haamriga suppordi korpuse peale või külmaga lahti ehmatada.

Lõpptulemus oli : Pilt

Auto all nägi välja :

Pilt

Nüüd jääb veel teha rooliotste vahetus ( krager firmalt )

Postitatud: 17 Mär 2013 18:56
Postitas lennukiga
Kui ma nüüd õigesti mäletan siis on viimane lollus kasutada piduri ja sidurisüsteemi juures mootoriõli.

Postitatud: 17 Mär 2013 19:22
Postitas akuula
Kummil on jah omadus õli mõjul paisuda. Seepärast määritakseka õlifiltri kumm õliga,tursub kinni. Siit ka soovitus, et õlifilter tuleb kinni keerata vaid käega, lahti on vahest vaata et 2-e meetrise toruga vaja väänata. Piduri ja siduri süsteemi koostamisel kasutan ise Würthi Pidurivaseliini, see on pidurivedeliku kindel, kannatab DOT3-e, DOT4-a, DOT5-e ning ka PSK-d :D

Üks asi tuli veel meelde pidurivedelike kohta: kõik teavad, et erinevaid pidurivedelikke ei soovitata kokku segada. Tegelikult võib DOTt-i ja PSK-d oma vahel segada, nemad saavad omavahel läbi. Kurja teeb kurikuulus NEEVA mis tõmbab mõlemad eelnevad klimppi ja paneb alumiiniumi korrodeeruma!


Andres