BMW 528i, e28 1986a. Tõnis

Foorumiliikmete autod.
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

raimo kirjutas:mõtteainet
http://www.uucmotorwerks.com/dssr/
nüüd kõik garaasi ja meisterdama...

õnnitlen eduka operatsiooni puhul... kunagi näeb ja saab ehk oma käega katsuda... jõudu ja jaksu edaspidiseks...
e28...
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Vahepeal siis auto umbes 700 km maha sõitnud. Mootori töö ei ole veel päris see mis tahaks, tegelen asjaga veel. Üks rehv puruks sõidetud naela otsa ning kuna madala autoga ikka juhtub siis resonaator lõhki sõidetud, muidu aga valan bensiini ja naudin 8) Pühapäeval lähen proovin ringraja ka ära, näeb kuidas vastu peab.

Mõni korralikum pilt ka lõpuks:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Carclassic OÜ
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

tõnis kirjutas: Pühapäeval lähen proovin ringraja ka ära, näeb kuidas vastu peab.
Kas sõidad tänavarehvi või mõne streetlegal semislikiga?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Sõidan tänavarehviga mis suht kulunud aga segu mõnusalt pehme. Praegu olen proovinud natukene tänaval vähe äkilisemalt kurve võtta, kuivaga tundub suht hea pidamine, märjaga aga kisub jälle driftimiseks ära :)
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Täna sai siis käidud Tabasalu rajal auto ja enda võimeid proovimas. Väga mõnus oli, tehnika pidas vastu ja ühes tükis koju tagasi ka jõutud. Paar pisemat viperust küll oli aga nendest saab üle. Nimelt siis piduriklotsid said nii ära küpsetatud et koju sõites pmst. pidurid olid suht olematud. Veel otsustasid roolivõimu ja piduri õli keema minna. Mootori õli ei ole ka kõige sobivam kuumutamiseks ning rehvid kaotasid ka pidamise peale 4-5 kiiremat ringi. Aga muidu oli üli lahe ja ise olen välja sõidetud aegadega rahul 8) . Mis nüüd muud ikka kui väheke lastehaigusi kõrvaldada ja 10 mai uuesti rajale.
Carclassic OÜ
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Täna oli jah, Tõnis täiesti ausalt minust kiirem :)
Auto lihtsalt oli paremini ette valmistatud, kui mul.

Võimsus ei mängi Tabasalus rolli, nagu näha.
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

mart154 kirjutas:Täna oli jah, Tõnis täiesti ausalt minust kiirem :)
Auto lihtsalt oli paremini ette valmistatud, kui mul.

Võimsus ei mängi Tabasalus rolli, nagu näha.
Mul on nüüd väheke stiimulit autot edasi arendada et edaspidi ka Mardist kiirem oleks :twisted:
Carclassic OÜ
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Cardo ja E28 ka punti, siis võib juba hakata eraldi klassi peale mõtlema :)
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Ruut kirjutas:Cardo ja E28 ka punti, siis võib juba hakata eraldi klassi peale mõtlema :)
Ja kuna sinu rull on ka nüüd pisut katki, siis võiksid kuuese rajale ajada ning ka B klassis haidega pundis konkurentsi pakkuma hakata :wink: .
Carclassic OÜ
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Mul hakkavad rahanumbrid silme ees jooksma, kui ma kuuesega Rapla rajal tünnide vahel keerutama hakkan :) Aga kui näiteks Pärnu etapiks pole muud masinat istumise all, siis seal tooks küll kuuese rajale. Kui nüüd Autocrossing Pärnusse tagasi viidaks, siis seal võiks küll joonele panna ja mõõtu võtta.
Viimati muutis Ruut, 27 Apr 2009 09:02, muudetud 1 kord kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

lisaklass "Haininad" EBK Cup'le? Põhimõtteliselt saab eraldi arvestust pidada ka mitte-ametlikult ja pidada punktiarvestust ning hooaja lõpuks mingid väikesed meened teha. Võibolla meelitab nii rohkem vanureid rajale ning väike reklaam e21.ee seltskonnale. Äkki õnnestub sedaviisi ka rohkem vanureid siia foorumisse tekitada.

Aga Tõnise auto on mõnusalt madal ja nagu näha, ka rajal ei jää hätta :D
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Angelar foorumist:
Pilt
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Eile ajasin esimest korda peale rajal käiku autole hääled sisse. Panin uued piduriklotsid ja racing piduriõli. Asi on ikka jama pidur on vatine ja peale paari kiiremat hakkab ära kaduma. Peab süsteemi lahkama hakkama et pühapäevaks ikka korda saaks ja jälle rajale.
Suurem mure aga on mootoriga, paistab kas elab pühapäevase päeva rajal üle või tuleb nööriotsas koju tulla. Niikui moto soojaks läheb, kaob ka tühikäigul õlisurve. Peale eelmist Tabasalu sõitu on asi hullemaks läinud. Fakt on see et tuleb uut mootorit ehitama hakata. Selles aga ei ole selgusele veel jõudnud kas 2,8 või midagi muud juba ette võtta.
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Paar pilti ka Tabasalust:
Pilt

M5 skalpi püüdmas :twisted:
Pilt
Carclassic OÜ
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Kas lõid mootorile manomeetri külge? Mul juhtus analoogne jama Pärnu ringil aga lihtsalt andur kooles. Samuti tühikäigul lõi tule põlema
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Ruut kirjutas:Kas lõid mootorile manomeetri külge? Mul juhtus analoogne jama Pärnu ringil aga lihtsalt andur kooles. Samuti tühikäigul lõi tule põlema
Manomeetrit veel külge pannud ei ole aga on muid sümptome ka mis viitavad saaledele. Kuna mootori juures on kõik peale saalede ja rõngaste üle käidud siis kahtlustan otsasaavaid saalesid esimesena.
Hetkel on pakutud üks m30b34 plokk. Kui saaks nüüd teada mis juhtub kui see m30b28 kaanega kokku laualatada, siis võtaks selle hoopis uueks aluseks. Käiks selle üle ja kangutaks kapotialla.
Carclassic OÜ
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

2,8 ja 3,5 kaaned on samad (muidugi uus vs vana tuleb vaadata - jagaja järgi)
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

kaas ise on sama 2,5 ja 2,8 ja 3,5
nukk on erinev sõltuvalt jagajast ja otsakaas on erinev
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Vahepeal olen tegelenud piduritega, mõistus hakkab otsa saama. Vahetatud on klotsid, racing õli sees, vahetasin piduri akumulaatori koos klapikojaga välja, aga ikka pole pidurid need mis peaks. Käisin testimiseks kiiremaid ringe tegemas, algul nagu oleks pidurid enamvähem normaalsed aga peale paari suuremalt kiiruselt pidurdamist muutub vedelaks. Pedaal on pehme ning mida soojemaks läheb seda hullemini läbi vajuma hakkab. Homme lähen igatahes Raplasse sõitma, vaatab mis saab, kui ikka asi hulluks läheb tuleb rajalt maha ja jääb sõit pooleli. Teine teema on ikka jätkuvalt õlisurvega, panen õli tiba üle normi ning annan minna, kui laiali siis nööriotsas koju. Uus mootori toorik on pmst olemas, sellest lähemalt siis kui pada kodus.
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Peasilinder ehk on lahja.
e28
Suletud