BMW 528i, e28 1986a. Tõnis
BMW 528i, e28 1986a. Tõnis
Panen siis lõpuks oma kõige uuema hai ka siia ülesse, seda siis teatud haihuviliste rangete nõudmiste tõttu . Ega midagi erilist ei ole siin küll näidata .
Tegu siis e28 kerepeal 528i ga, passis tootmisaastaks 86a. aga vin näitab 84a. 10 kuu.
Selle auto ostsin siis Taneli käest, esialgu oli plaanis natuke nipetnäpet nokkida ja teiseks pereliikuriks teha. Aga nooh läks nagu alati, nipetnäpet tegemistest sai jälle üks projekt . Kahjuks tumedate it seppade pärast mul enam auto esialgsest seisust pilte ei ole (kui eelmine omanik midagi siia poetab siis oleks tore). Niiet hakkan siis piltidega poolepealt pihta.
Kõigepealt siis läbis kere väikse uuenduse. uued karbid, koopaäär, tagumised nurgad, põhja serv, ukse alumised ääred, uued tiivad (minujaoks uued), igasugu suured antenniaugud kinni keevitatud ja kuna auto oli eelnevalt esiotsa paar pauku saanud ning spetsialistid taastanud, siis tuli väike kerevenitus ka teha. Nina oli viltu ja lanserid tulemüüri küljest lahti murdunud, selle tulemusel ka need kohad läbi roostetanud.
Paar pilti ka plekitööst:
Siis sai natuke puhastatud ning pahtliga mässatud:
jne.
Kuna juba nina venitamiseks mootor maas oli, siis sai selle seisukord ka hinnatud. Surved olid liiga erinevad ja kui viimati mootorit töös kuulsin, siis oli see töö ikka väga ebaühtlane ja valus kõrvale kuulata. Seega läks moto laiali .
Ja otse loomulikult läksid uued tihendid ning uued mootori-kasti tugipadjad ja igasugu gardaani vahemuhvid laagrid. Mõni pilt ka alles jäänud:
Um st sai mõni uus lõdvik ja kummipuks ka pritsele tellitud, vanad olid juba suht mitteusaldusväärse välimusega:
Uued tolmukaitse plekid ka jäid UM näppu:
Ja kuna üks tagumine vedru oli pooleks ja vedrusid paaris vahetatakse, siis mõtlesin juba kõik uued vedrud panna, ka ette. aga kui juba vedrudega mässama hakata võiks ka uued amordid panna. Tegin siis väikse tellimude bilsteini tehasesse :
Praegu käib kerge pidurite uuenduskuur:
Sisuks on plaan panna üks tore M sisu, see praegu veel lõplikult puhastamatta, aga sügisest üks pilt jäänud kui kuuriall vedeles:
Praegu siis auto ootab lõppviimistlust (alusvärvi ja värvi), sinna peaks nädala jooksul saama. Mootor ootab mahlade sisse panekut, radika külge monteerimist ja väljalaskesüsteemi paigaldamist. Veermikus on ka veel mõned jubinad puudu, plaan siis kõik välja vahetada, ei ole mõtet paari vana pulka uute vahele ussitama jätta.
Nüüd läks vist natuke pikaks see postitus, järgmises proovin väikese ülevaate auto varustustasemest anda .
Tegu siis e28 kerepeal 528i ga, passis tootmisaastaks 86a. aga vin näitab 84a. 10 kuu.
Selle auto ostsin siis Taneli käest, esialgu oli plaanis natuke nipetnäpet nokkida ja teiseks pereliikuriks teha. Aga nooh läks nagu alati, nipetnäpet tegemistest sai jälle üks projekt . Kahjuks tumedate it seppade pärast mul enam auto esialgsest seisust pilte ei ole (kui eelmine omanik midagi siia poetab siis oleks tore). Niiet hakkan siis piltidega poolepealt pihta.
Kõigepealt siis läbis kere väikse uuenduse. uued karbid, koopaäär, tagumised nurgad, põhja serv, ukse alumised ääred, uued tiivad (minujaoks uued), igasugu suured antenniaugud kinni keevitatud ja kuna auto oli eelnevalt esiotsa paar pauku saanud ning spetsialistid taastanud, siis tuli väike kerevenitus ka teha. Nina oli viltu ja lanserid tulemüüri küljest lahti murdunud, selle tulemusel ka need kohad läbi roostetanud.
Paar pilti ka plekitööst:
Siis sai natuke puhastatud ning pahtliga mässatud:
jne.
Kuna juba nina venitamiseks mootor maas oli, siis sai selle seisukord ka hinnatud. Surved olid liiga erinevad ja kui viimati mootorit töös kuulsin, siis oli see töö ikka väga ebaühtlane ja valus kõrvale kuulata. Seega läks moto laiali .
Ja otse loomulikult läksid uued tihendid ning uued mootori-kasti tugipadjad ja igasugu gardaani vahemuhvid laagrid. Mõni pilt ka alles jäänud:
Um st sai mõni uus lõdvik ja kummipuks ka pritsele tellitud, vanad olid juba suht mitteusaldusväärse välimusega:
Uued tolmukaitse plekid ka jäid UM näppu:
Ja kuna üks tagumine vedru oli pooleks ja vedrusid paaris vahetatakse, siis mõtlesin juba kõik uued vedrud panna, ka ette. aga kui juba vedrudega mässama hakata võiks ka uued amordid panna. Tegin siis väikse tellimude bilsteini tehasesse :
Praegu käib kerge pidurite uuenduskuur:
Sisuks on plaan panna üks tore M sisu, see praegu veel lõplikult puhastamatta, aga sügisest üks pilt jäänud kui kuuriall vedeles:
Praegu siis auto ootab lõppviimistlust (alusvärvi ja värvi), sinna peaks nädala jooksul saama. Mootor ootab mahlade sisse panekut, radika külge monteerimist ja väljalaskesüsteemi paigaldamist. Veermikus on ka veel mõned jubinad puudu, plaan siis kõik välja vahetada, ei ole mõtet paari vana pulka uute vahele ussitama jätta.
Nüüd läks vist natuke pikaks see postitus, järgmises proovin väikese ülevaate auto varustustasemest anda .
Carclassic OÜ
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
Arvo kirjutas: muljetavaldav töö... need pildid meenutavad minu kuueka keretöid
Aga kas korralike E28 keredega on tõesti juba nii kitsas, et selline taastamine end ära tasub? See kõver nina ei ole minu arust väga hea märk...
Korraliku kerega e28said põhimõtteliselt pole, vähemalt odavamas hinna klassis liigub neid väga vähe kõigil praktisliselt läbi karbid ja lanzekad selle minu 528 kere oli veel suht koht korralik va. see kõver nina, karbid, esitiivad, tulemüür ja lanzeka vaheline nurk ja mõned varjatud kohad.
Ja enamusel see uss suht varjatud kohtades mida ei näe: tõstekohtade juures, tulemüür jne.
Paar pilti siis ennem auto lahti võtmist ja müümist, ei saa välimuse järgi aru, et nii hull oleks olnd:
Lisan siis ka veel ühepildi keretöödest, nüüd mul juba kahju et müüsin
Viimati muutis tanele28, 03 Apr 2006 15:24, muudetud 2 korda kokku.
E28 525e & E28 535i
Ausaltöeldes ei ole enam e28 keredega laiata, niipalju kui minu käest läbi käinud, on ikka kõik suht väsinud juba. Algul ei plaaninudki nii kapitaalselt teha, aga läks nagu alati.
Eks see ajendas ka tegema et autol suht hea varustus. Esimesed el. aknad, konditsioneer, suur kompu kella asemel, abs jne.
See et nina natuke viltu oli, arvan et sellest saan jagu, kuna igapäevaselt saab palju hullemaidki saane sirgu aetud .
Kuna nüüd igapäevaseks ringiuhamiseks on 750, siis jääb arvatavasti e28 pühapäeva autoks. Kui õigeks ajaks valmis saan, üritan sellel aastal BMW klubi ringraja etappidest sellega osa võtta. Mingit kohta taotlema ei lähe, lähen lõbutsen niisama. Ja ega ei olegi mõtet niisuure autoga Silweri ning tema püssi vastu sõdima minna .
Eks see ajendas ka tegema et autol suht hea varustus. Esimesed el. aknad, konditsioneer, suur kompu kella asemel, abs jne.
See et nina natuke viltu oli, arvan et sellest saan jagu, kuna igapäevaselt saab palju hullemaidki saane sirgu aetud .
Kuna nüüd igapäevaseks ringiuhamiseks on 750, siis jääb arvatavasti e28 pühapäeva autoks. Kui õigeks ajaks valmis saan, üritan sellel aastal BMW klubi ringraja etappidest sellega osa võtta. Mingit kohta taotlema ei lähe, lähen lõbutsen niisama. Ja ega ei olegi mõtet niisuure autoga Silweri ning tema püssi vastu sõdima minna .
Carclassic OÜ
Nooh, 320 valmib vast järgmiseks kevadeks, niikaua peab 528 läbi ajama .Ruut kirjutas:No aga 320-ga võiks Sa ka kohti taodelda, kui klassid samasugused on kui eelmisel aastal.tõnis kirjutas:Kui õigeks ajaks valmis saan, üritan sellel aastal BMW klubi ringraja etappidest sellega osa võtta. Mingit kohta taotlema ei lähe, lähen lõbutsen niisama.
Carclassic OÜ
täitsa tuttav aparaat ...tanel oligi siis see inimene vist, kes selle aparaadi mu ninaalt ära ostis ....aga kui neid pilte vaadata, siis hea ongi, et auto lõpuks Tõnise kätte jõudis....vähemalt saab auto normaalselt korda....endal poleks finants vist küll seda võimaldanud ....samas, ega mu enda 528i kerepoolest parem pole
E28 520i -86 ex
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 525d touring -02 - hetkeliikur
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 525d touring -02 - hetkeliikur
ei ole hullu;)....ma jäin mingi paar tundi aint hiljaks...ei saand kohe raha kokku ....vazrider kirjutas:Vist juhtus jah nii
Aga omanikkule oli tähtis võimalikkult ruttu lahti saada õnnestus veel hindagi veidi painutada allpoole
E28 520i -86 ex
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 525d touring -02 - hetkeliikur
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 525d touring -02 - hetkeliikur
Nüüd siis auto värvimises .
Ainuke mure on selles et ei tea mis värvi lasta värvida, kuul täitsa koos kohe . Kuna pms täielik ülevärvimine, siis ei ole ju erilist vahet mis värvi teha. See on aga kindel et värvi valik tuleb teha selle ajastu värvivalikust, mingit kameelioni või riisikoti tjuuning värvi ei tule
Ainuke mure on selles et ei tea mis värvi lasta värvida, kuul täitsa koos kohe . Kuna pms täielik ülevärvimine, siis ei ole ju erilist vahet mis värvi teha. See on aga kindel et värvi valik tuleb teha selle ajastu värvivalikust, mingit kameelioni või riisikoti tjuuning värvi ei tule
Carclassic OÜ
Tsiteerin priitv8 ebk foorumistSwitC kirjutas:Ma pole veel siiani kollast näinud.ainult musti
OT oma e30 all kollasedBilsteine on kollaseid ja muidu-Bilsteine.
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... stein1.htm (vt. ЖЕЛТОЕ)