BMW E30 318is aljaava
BMW E30 318is aljaava
Tervist kõigile BMW sõpradele. Minu nimi Priit ja peale pikka mõtlemist teen siia oma autost teema. Foorumil olen silma peal hoidnud juba pikemat aega, aga erinevatel põhjustel sain ametlikuks foorumikasutajaks alles mõned tunnid tagasi. Autoks E30 nagu pealkirjaski mainitud, natuke värskem masin küll kui siin enamus, aga vast pakub huvi. Eelnevad kokkupuuted vanemate BMW-dega puuduvad, seega avastamisrõõmu on olnud küllaga, lisaks muutuvad sedasorti autod mulle iga päevaga sümpaatsemaks.
Auto sai ostetud detsember 2011 ja esialgsete plaanide kohaselt puhtalt jäärajaks ja funiks. Jääle aga ei jõudnudki kuna enne tekkis mootorisse kõrvaline kõrin/sirin. Kuna selleks ajaks olin seda tüüpi autode eluga end rohkem kurssi viind, saigi vastu võetud otsus, et proovin teda hoopis tasapisi korda teha säilitades teda võimalikult originaalilähedasena. Masin ise eestis alates 2011 aasta veebruarist, mina teine omanik eestis. Kuna tehnilisi puudujääke oli praktiliselt igas sõlmes, siis sai märts 2012 suure hurraaga auto laiali lammutatud, omamata eelnevat kogemust nii mahukaks tööks. Lühidalt kokkuvõttes said enamus tähtsamaid asju ligi kahe kuuse töökojas viibimise järel ka korda. Suuremate töödena võib välja tuua keretööd, auto sai üleni üle värvitud. Mootorisse uus ketiliin, plokikaane remont, uued tihendid. Veermiku poole pealt läks vahetusse kõik mis vaja, uued kütuse- ja piduritorud, lisaks veel palju väiksemaid asju. Kuna tol hetkel ei taibanud teemat teha siis vanu asju pikalt lahkama ei hakka. Pigem proovin siin kajastada tulevasi sündmusi. Loomulikult kui kellegil tekib huvi võib küsida ja olen nõus vastama.
Autost lähemalt. Nagu mainitud BMW E30 318 is. 100 kw. Esmane registreerimine aprill 1991. Lisadest võiks välja tuua roolivõimu, manuaalse katuseluugi, ruudulise sportsisu ja 14´´ BBSid. Minu käeläbi on auto saanud omale LSD. Erinevaid asju on ka riiulisse kogunenud, aga nendest täpsemalt kui need auto külge jõuavad.
detsember 2011
suvi 2012
Pilte väga palju pakkuda pole, kui leian siis lisan juurde. Tänaseks päevaks auto teises linnas talvekorteris ja pikk nimekiri seinapeal. Kui ise ka sinna satun siis on plaanis sealt vähemalt käigukastiga tagasi tulla, aga sellest juba järgmises saates. Peace
EDIT:ei saa hetkel pilte nähtavaks, kell juba palju ka proovin homme uuesti.
Auto sai ostetud detsember 2011 ja esialgsete plaanide kohaselt puhtalt jäärajaks ja funiks. Jääle aga ei jõudnudki kuna enne tekkis mootorisse kõrvaline kõrin/sirin. Kuna selleks ajaks olin seda tüüpi autode eluga end rohkem kurssi viind, saigi vastu võetud otsus, et proovin teda hoopis tasapisi korda teha säilitades teda võimalikult originaalilähedasena. Masin ise eestis alates 2011 aasta veebruarist, mina teine omanik eestis. Kuna tehnilisi puudujääke oli praktiliselt igas sõlmes, siis sai märts 2012 suure hurraaga auto laiali lammutatud, omamata eelnevat kogemust nii mahukaks tööks. Lühidalt kokkuvõttes said enamus tähtsamaid asju ligi kahe kuuse töökojas viibimise järel ka korda. Suuremate töödena võib välja tuua keretööd, auto sai üleni üle värvitud. Mootorisse uus ketiliin, plokikaane remont, uued tihendid. Veermiku poole pealt läks vahetusse kõik mis vaja, uued kütuse- ja piduritorud, lisaks veel palju väiksemaid asju. Kuna tol hetkel ei taibanud teemat teha siis vanu asju pikalt lahkama ei hakka. Pigem proovin siin kajastada tulevasi sündmusi. Loomulikult kui kellegil tekib huvi võib küsida ja olen nõus vastama.
Autost lähemalt. Nagu mainitud BMW E30 318 is. 100 kw. Esmane registreerimine aprill 1991. Lisadest võiks välja tuua roolivõimu, manuaalse katuseluugi, ruudulise sportsisu ja 14´´ BBSid. Minu käeläbi on auto saanud omale LSD. Erinevaid asju on ka riiulisse kogunenud, aga nendest täpsemalt kui need auto külge jõuavad.
detsember 2011
suvi 2012
Pilte väga palju pakkuda pole, kui leian siis lisan juurde. Tänaseks päevaks auto teises linnas talvekorteris ja pikk nimekiri seinapeal. Kui ise ka sinna satun siis on plaanis sealt vähemalt käigukastiga tagasi tulla, aga sellest juba järgmises saates. Peace
EDIT:ei saa hetkel pilte nähtavaks, kell juba palju ka proovin homme uuesti.
Viimati muutis aljaava, 07 Nov 2012 21:53, muudetud 8 korda kokku.
Tänud vihje eest. Kindlasti on plaanis tulevikuski sellistel üritustel autot ja ka ennast tuulutada. Käigukastist on kuulda esimese kahe käiguga aeglaselt sõites undamist. Teine probleem ilmneski audrus, nimelt ei lähe teine käik sisse, kui esimesega korralikult kiirendada. Vaatab mis seal sees paistab ja mis teha annab.
Ei saa neid pilte nähtavaks otse postituses, toimetasin selle juhendi järgi: http://www.bmwclassic.ee/forum/faq.php?mode=bbcode#10 Kellelgi näpunäiteid?
Ei saa neid pilte nähtavaks otse postituses, toimetasin selle juhendi järgi: http://www.bmwclassic.ee/forum/faq.php?mode=bbcode#10 Kellelgi näpunäiteid?
Muidugi mis vanusesse puutub, siis minu e21 323i oli foorumisse teema tegemise hetkel sama vana Lihtsalt aeg on vahepeal edasi läinud.
Eks hoia meid kursis [/quote]
Siia väikse OT ka , tundub ..et siis ma võiks ka kandideerida oma 325i 86 a Alpinweiss värvi isendiga siia foorumisse
Valget värvi autod on mulle siiani väga meeldinud , head nautimist
Eks hoia meid kursis [/quote]
Siia väikse OT ka , tundub ..et siis ma võiks ka kandideerida oma 325i 86 a Alpinweiss värvi isendiga siia foorumisse
Valget värvi autod on mulle siiani väga meeldinud , head nautimist
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
lennukiga kirjutas:Vist on nii, et Delfi galeriis pildil paremklõps ja ava uues aknas, avanenud aknas jälle paremklõps ja sõltuvalt lehitsejast copy img URL(chrome) või properties(IE) ja sealt käsitsi kopeerid pildi URL-i mille siis siin foorumis img tabide vahele pead panema.
Ei olnd sellest abi, vb peaksingi bmwclassicu galerii kasutajaks hakkama nagu nimekaim soovitas. Kelle poole selle murega pöörduda?
eix22 kirjutas:Kasutajal Lennukiga on pakkuda sulle seda põnevat asja, mida minult küsisid ja pakub isegi paigaldust, tegu üsna suure süsteemiga, ära jäta võimalust kasutamata
Tänud eix,nägin jah toda kuulutust, ei ole lihtsalt suutnud veel otsustada. Huvi on, peab rahakotiga aru pidama. Teistele ka teadmiseks, et jutt käib esitulede kojameeste süsteemist. Igati lõbus ja ka praktiline? lisa. Äge enivei.
Nädalavahetusel sai auto juures ka käidud, käigukastini küll ei jõudnud, kuna üle pika aja kodulinna minek tähendab paljude vanade sõpradega kohtumist ja see tähendab omakorda pikki õhtuid. Ei olnd päris see pühapäev, et külili auto all nokitseda
Küll aga mõtlesin, et tutvustan üht huvitavat lisa, mis on kindlasti ka praktiline: http://pilt.delfi.ee/show_display.php?i ... ZpO7G.jpeg Selline vigur, õnnestus hankida puhtalt tänu tõsisele huvile e30-te vastu Nimelt töökaaslane, kes kunagi saksast autosid maarjamaale vedas koristas kodus kuuri ja avastas kolahunnikute alt selle.. Kuna minu hobi oli talle teada, leidiski kanister kiirelt koha minu auto tagavararatta sees.
Side lõpp.
Proovib seda http://pilt.delfi.ee/my_picture/14966163/ Kanku omal kohal.
Update. Kuigi ilm ja õues toimuv on selline, et hirmsasti tahaks auto välja ajada ja minna metsavaheteid mõõtma, sai tehtud hoopis nii
ehk siis sai ette võetud esisilla värskendus, mis kevadel ajapuudusel tegemata jäi. Roostest puhtaks, värske värv selga ja kuluosad vahetusse. Amortide,vedrude kohta pole veel otsustand, tüv stendis oli kõik väga hea ja ise ka kurta ei oska. Eks täpne tõde selgub siis kui püstakud ka laiali on.
Lisaks käis sirgestamises 50 protsenti sellest hunnikust
Uueks hooajaks plaanis jalanumbrit kasvatada, 15 tollini.
Viimase asjana uksepolstrid, on teised juba ostmisest saati alt servadest laines. Täpsemalt siis sellised
Mida nendega teha? Ise kaalusin neid millegagi niisutada ja siis niiöelda pressi alla panna mingiks ajaks? Ideid, soovitusi?
ehk siis sai ette võetud esisilla värskendus, mis kevadel ajapuudusel tegemata jäi. Roostest puhtaks, värske värv selga ja kuluosad vahetusse. Amortide,vedrude kohta pole veel otsustand, tüv stendis oli kõik väga hea ja ise ka kurta ei oska. Eks täpne tõde selgub siis kui püstakud ka laiali on.
Lisaks käis sirgestamises 50 protsenti sellest hunnikust
Uueks hooajaks plaanis jalanumbrit kasvatada, 15 tollini.
Viimase asjana uksepolstrid, on teised juba ostmisest saati alt servadest laines. Täpsemalt siis sellised
Mida nendega teha? Ise kaalusin neid millegagi niisutada ja siis niiöelda pressi alla panna mingiks ajaks? Ideid, soovitusi?
Enamus polstrid sellised, on ka paremaid ja ka hullemaid.
Ise samamoodi teinud et survekaga ära pesenud, siis saab ta üleni märjaks nagunii ja siis pressi alla pannud. Kas sul ukse kiled on alles? Need on olulised nii vee salongi tulemise pärast kui ka niisama niiskuse kaitseks polstritele. Olen märganud, et näppimata autodel (ustel) need polstrid veel heas seisus.
Ise samamoodi teinud et survekaga ära pesenud, siis saab ta üleni märjaks nagunii ja siis pressi alla pannud. Kas sul ukse kiled on alles? Need on olulised nii vee salongi tulemise pärast kui ka niisama niiskuse kaitseks polstritele. Olen märganud, et näppimata autodel (ustel) need polstrid veel heas seisus.
tel 55570186 - e30 varuosad
Ukse all servas olevate aukude funktsioon on kondensvee väljajooksu võimaldamine. Kui Sa need kinni panid, siis roostetavad Su uksed kiirkorras läbi alla serva koguneva vee tõttu. Need augud on kõikidel autodel. Vesi satub ukse sisse igal juhul ühel või teisel moel (kondensatsioon, leke).aljaava kirjutas:Usun, et see niiskus sinna saand hoopis läbi põhjas olevate aukude. Nüüdseks need likvideeritud...
Siinkohal pidasin silmas autokere põhjas olnud ajahambast puretud auke. Uste vee äravoolu augud on lahti.aljaava kirjutas:
Usun, et see niiskus sinna saand hoopis läbi põhjas olevate aukude. Nüüdseks need likvideeritud...
Ukse all servas olevate aukude funktsioon on kondensvee väljajooksu võimaldamine. Kui Sa need kinni panid, siis roostetavad Su uksed kiirkorras läbi alla serva koguneva vee tõttu. Need augud on kõikidel autodel. Vesi satub ukse sisse igal juhul ühel või teisel moel (kondensatsioon, leke).
Viimati muutis aljaava, 02 Jaan 2013 00:40, muudetud 1 kord kokku.