BMW M5 E34 1990
BMW M5 E34 1990
Panen ka oma M5 lõpuks üles siis
Talveseisukord 16" velgedega
Mootor
3,6L S38B36
315HJ@6900rpm
360nm@4750rpm
5k manual
Natuke ajaloost.
2005 september sai Tartust ostetud Šveitsist pärit heas originaalkorras 1990 veebruaris toodetud E34 M5, mis on ka Šveitsi speksidega (natuke kangemate katalüsaatoritega ja sellest tulenevalt natuke väiksema võimsusega).
Varustusest (kopeeritud kunagisest Auto24 müügikuulutusest)
konditsioneer, sportvedrustus, tagaspoiler, esispoiler, spoileriring, roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, 4x elektrilised akende tõstukid, elektriline katuseluuk, nahkpolster, valuveljed (17, M), püsikiiruse hoidja, elektrilised välispeeglid, BLAUPUNKT stereo, kompuuter, esimesed udutuled, nahkkattega sportrool, välistemperatuuri näidik, suusakott
Soetatud sai auto suht soodsalt, kuid aastate jooksul on ikka korralikult raha sisse pandud, et autot heas originaalkonditsioonis hoida.
Vahepeal olid all ka 18" Parallel Spoke 37 veljed.
Alles on lisaks praegustele Throwing Star 8" ja 9" velgedele ka 8" originaalveljed koos turbiinidega.
Auto on plaanis hoida heas originaalseisukorras, kuid kuna augustis sai soetatud Alpina B5, olen avatud ka mõistlikutele ostupakkumistele (hea kui auto jääks Eestisse mõne asjaarmastaja kätte).
Talveseisukord 16" velgedega
Mootor
3,6L S38B36
315HJ@6900rpm
360nm@4750rpm
5k manual
Natuke ajaloost.
2005 september sai Tartust ostetud Šveitsist pärit heas originaalkorras 1990 veebruaris toodetud E34 M5, mis on ka Šveitsi speksidega (natuke kangemate katalüsaatoritega ja sellest tulenevalt natuke väiksema võimsusega).
Varustusest (kopeeritud kunagisest Auto24 müügikuulutusest)
konditsioneer, sportvedrustus, tagaspoiler, esispoiler, spoileriring, roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, 4x elektrilised akende tõstukid, elektriline katuseluuk, nahkpolster, valuveljed (17, M), püsikiiruse hoidja, elektrilised välispeeglid, BLAUPUNKT stereo, kompuuter, esimesed udutuled, nahkkattega sportrool, välistemperatuuri näidik, suusakott
Soetatud sai auto suht soodsalt, kuid aastate jooksul on ikka korralikult raha sisse pandud, et autot heas originaalkonditsioonis hoida.
Vahepeal olid all ka 18" Parallel Spoke 37 veljed.
Alles on lisaks praegustele Throwing Star 8" ja 9" velgedele ka 8" originaalveljed koos turbiinidega.
Auto on plaanis hoida heas originaalseisukorras, kuid kuna augustis sai soetatud Alpina B5, olen avatud ka mõistlikutele ostupakkumistele (hea kui auto jääks Eestisse mõne asjaarmastaja kätte).
Pidasin silmas M5 sedaani head kaalujaotust ja juhitavust, ikka saba liputamiseks Talvel ei pane enamus teisi liiklejaid väikest driftimist pahaks, suvel kummivilina saatel on hoopis teine asi.Arvo kirjutas:Mismõttes? Kapoti all tukslevad hobused ei pääse libedaga ju kuidagi löögileIff kirjutas: Talvel kasutamisel on tema fun factor märkimisväärne
635csi
Suvel kui talvel abiks LSD
M5 LSD-ga on tõesti nii, et minul pole selle autoga veel õnnestunud kuhugi kinni jääda - niivõrd hea pidamine on, isegi lamellidega. Muidugi oma osa mängib see, et auto pole originaalis just ka kõige madalama vedrustusega
Mis puudutab värvimist, siis see sai tehtud 2010 aastal. Osad pildid on tehtud enne seda ja pärast seda, värvitud sai kõik v.a katus. Ka karbid said korda tehtud vist aastal 2008 ja tänavu suvel sai vahetatud kõik oksüdeerunud hüdraulikatorud (k.a tagumiste nivooamortide omad).
Siin veel tänavu suvel tehtud pildid 8" (235/45) ja 9" (255/40) velgedega http://album.hv.ee/isiklik/M5/
M5 LSD-ga on tõesti nii, et minul pole selle autoga veel õnnestunud kuhugi kinni jääda - niivõrd hea pidamine on, isegi lamellidega. Muidugi oma osa mängib see, et auto pole originaalis just ka kõige madalama vedrustusega
Mis puudutab värvimist, siis see sai tehtud 2010 aastal. Osad pildid on tehtud enne seda ja pärast seda, värvitud sai kõik v.a katus. Ka karbid said korda tehtud vist aastal 2008 ja tänavu suvel sai vahetatud kõik oksüdeerunud hüdraulikatorud (k.a tagumiste nivooamortide omad).
Siin veel tänavu suvel tehtud pildid 8" (235/45) ja 9" (255/40) velgedega http://album.hv.ee/isiklik/M5/
Re: BMW M5 E34 1990
Talveks läksid alla M5 turbiinid koos Nokian lamellidega.
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: BMW M5 E34 1990
Väga kade , aga miks sellise isendiga talvel sõitma peab.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Re: BMW M5 E34 1990
That's what cars are meant for
Re: BMW M5 E34 1990
Plaan oleks põhjaalused oksüdeerunud piduri- ja hüdraulikatorud võiks täies pikkuses välja vahetada.
Kas oskate soovitada kuldseid käsi, soovitavalt Tallinnas või selle lähiümbruses?
Tänud ette.
Kas oskate soovitada kuldseid käsi, soovitavalt Tallinnas või selle lähiümbruses?
Tänud ette.
Re: BMW M5 E34 1990
Ma panustaks E38 peale. Muuseas, kui ma üht talveveljepilti vaatasin, jäi silma, et nagu oleks esiukse ja esitiiva vahel kerge toonierinevus või silm lihtsalt petab