18. leht 20-st

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 23 Mär 2014 00:03
Postitas JanekEnde
Tänu jx-le toimib jälle signaal, niiet saab vajadusel pasundada.
Sikupilli parklas suutsin vastu posti tagurdada, tagastange kummiliistul kriimud peal. :D
Toivokuga arutama, millal saaks summuti tegemisse viia :)
Ilusad ilmad tulevad, siis kakun põhjavaiba välja ja teen jalgealused nurgad koolis ära. Eks näis kas jõuab, varsti jälle vaja praktikale minna.
Uued numbrituled läksid ka külge, kuid paigaldusel tulid mõned mõrad sisse..

Vesivaha sai peale:
Pilt

Käikudega pidurdades on naljakas sõita, põhja all plaksub nagu turbokaga sõidaks :mrgreen:
Ja maanteel undab kui lennuk.

Rohkem uuenduseks pole midagi, ostan kütust ja kogun kilomeetreid.

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 02 Apr 2014 20:15
Postitas JanekEnde
Lõpuks sain vanema põlle. Teist värvi on, aga elab üle kuniks autoga ühte tooni saan. Nüüd on vähemalt lootust lisa külge saada.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 08 Apr 2014 11:37
Postitas JanekEnde
Pilt



Pilt

Pilt

Pilt

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 10 Apr 2014 23:05
Postitas mrmtech
Teema lõpp juba viisakam, põnev lugemismaterjal oli.
Korralik haika :)

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 11 Apr 2014 02:49
Postitas JanekEnde
Tänud! Ajapikku katsun ikka teha, nii kuidas võimalusi on :)

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 11 Apr 2014 17:30
Postitas JanekEnde
Oskab keegi öelda, kas kollaseid udukate pirne on üldse kuskilt saada?

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 11 Apr 2014 17:42
Postitas akuula
Oskan :D

Pirnitootja Narva pakub kollast pirni, nimeks siis Azzurro. Omal samuti udukates nad sees. Pirnid on kallid, 6-12 euri tükk. saada nii H1, H3, H4. Head pirnid vihmaga ja udu korral.

Edasi saad juba ise :roll:
https://www.google.ee/search?q=narva+az ... 21#imgdii=_" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 11 Apr 2014 17:44
Postitas JanekEnde
Tänud! :)

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 12 Apr 2014 16:30
Postitas JanekEnde
Kui kellelgi on bensupumpa korralikku pakkuda, siis andku teada.. Vaja niipea kui võimalik. Hakkab jälle otsi andma :(
Uut küll ei jaksa praegu osta.

Edit: leidsin mõistliku hinnaga uue pumba, niiet soetan lähiajal hoopis selle.

Mille järgi kindlaks teha, kas mu autol on L-Jetronic või K-Jet?

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 13 Apr 2014 16:09
Postitas JanekEnde
Mis seal ikka, auto nädalaks seisma :D võib-olla geneka harjased ka kutud, peab laskma üle vaadata. Äkki hoopis selle viga.. sooja mootoriga nagu toimib, kuid külmalt pikk käiamine enne kui lubama hakkab ja gaasi peal hoidma natuke, muidu sureb ära ja hakka jälle käiama.. iga aasta uus jama :D

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 13 Apr 2014 16:59
Postitas -Myyr-
K-Jet - Mehaaniline pritse ( konstantne pritse )
L-Jet - Kasutab ajusse sisestatud graafikut vms

midagi sellist peaks olema, aga sul pole K-Jet
Geneka puhul kontrolli laadimine ära

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 13 Apr 2014 18:56
Postitas JanekEnde
Ok, tänud. Hetkel panin aku laadima, silmus oli must niiet vajab laadimist. Öösel lähen viskan peale tagasi ja vaatan mis teeb. Kui asja ei saa, siis järgmine nädalavahetus tegeleb.

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 14 Apr 2014 00:36
Postitas JanekEnde
Nonii... öine autoga huiamine suht tulemusteta. Panin aku peale, natuke tahtis käiamist ja läks puterdades tööle. Natuke aega hoidsin gaasi peal, lasin lahti ja töötas puterdades kuskil 800-900rpm juures ning siis hakkas normaalselt käima. Mõni minut töötas ja suri välja. Käiasin mõned korrad veel, kuid ei midagi ja sinnapaika ta ka jätsin.

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 14 Apr 2014 11:03
Postitas akuula
L-jet (Luftmesser) Õhulugemine, ehk siis süsteemi peamiseks info allikaks, et süsteem töötaks on õhulugeja töö.

Motronic- jälgitakse mootori tööd( vändaandur-id, lambda töö)

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 14 Apr 2014 12:57
Postitas JanekEnde
Siis on jah L-jet minu omal.

Õhtul sain kuidagi remonditöökoja juurde sõidetud, millega kaasnes sitaks käiamisi ja puterdamist ning paukumist. Lasen seal üle vaadata, mis kuradil viga on. Endal tekib küll tunne, et see kaheliitrine hädine mahlapakk on omadega otsakorral. Põhja alt tuli küll korralikult tossu mõnel käiamisel. Kui ongi, siis otsib uue mootori, sel aastal oligi plaanis seda teha. Niikauaks jääb lihtsalt seisma, osta seda autot nagunii keegi ei taha ning tegemist on veel küll. :)

Niipalju sain veel teada, et kasutajal raudsic oli sama probleem mingi aeg. Nüüd vähemalt teada, mis lasta vaadata.

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 15 Apr 2014 15:42
Postitas JanekEnde
Hüppasin töökojast ka läbi, auto olevat käima läinud ning oma jõul töökotta sõitnud :?: :?: :lol: Väga imelik, eile alles tujutses nagu ei tea mis asi..
Homme tehakse summuti ka ära :P Bensupumbal lasen need klemmid vms ära puhastada. Eks siis õhtul lähen järgi, loodetavasti läheb ikka tööle ka ja saab rahus edasi sõita :D

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 15 Apr 2014 17:06
Postitas Rain01
Eks see onalati nii, et remonti jõudes toimib auto paremini, kui ta eales töödamud on.

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 15 Apr 2014 22:23
Postitas JanekEnde
Just :D

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 16 Apr 2014 12:00
Postitas JanekEnde
Jagaja rootor ning küünlad lähevad vahetusse. Summutit ei tehta, kuna läheb kaua aega ning kalliks :( loodetavasti saab Toits ära teha.. :(

Re: BMW e28 520i '84 Janek

Postitatud: 18 Apr 2014 00:03
Postitas JanekEnde
Jagaja rootor oli ära kõrbenud ja küünlad olid ka suht läbi. Bensupumba klemmid puhastati ka ära. Auto käib ühtlasemalt ja läheb jälle ilusti pöördesse. Auto andsin praegu Toitsi kätte, vast saab homme õhtuks summuti tehtud.
:)