Imre 728iA e23 1985-09-02 Müüdud!

Foorumiliikmete autod.
Suletud
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Kui jahutusvedelik pidevalt kaduma hakkab võid uurida, et ega veepump läbi ei lase. Veepump oleks soovitav ära vahetada kui seda juba tehtud pole, palju ta ei maksa (300-400.-)
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Kuna temp. mängib ka, siis on nagunii plaanis vahetada termostaat(ise ei tee kuna üks polt on sisse pooleks keeratud), ilmselt siis lasen ka veepumba vahetada kuna termosidur on juba uus. Siis peaks jahutusega olema jonksus.
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Termostaat vahetati ära. Eks ole näha kas nüüd on etem, tegelikult oli üks asi parem juba: mootor saavutab töötemperatuuri küll kiiremini kui enne. Kas ka jääb hoidma seda veel ei tea, nagu proovisin hoovi peal peale sõitmist lasta pikemalt tuksuda, siis nagu vääga pika ajapeale tõusis seier pisut üle keskmise, väga ei lasknud ka. Eks õige ettekujutuse saab siis kui istun kuskil ummikus.

Käisin uuesti difri andurit uurimas põhjaall, pistik ilusti puhas sile ja juhtmed seal kereall terved. Kellad ka kõik üle vaadatud, nüüd siis jääb nagu arvata, et kuskilt salongist on juhe katki :x No ei leia viga üles, miks see spidokas ei tööta.

Tehti minust koos autoga üks kevadine pilt ka peale väikest pesu:
Pilt
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Kurvad uudised :evil:
Veel ei tea, mis/kes põhjustas, aga parempoolsel tagumisel tiival on rattakoopa kohalt värv maas. Lihtsalt ebaõnn :? Väike võimalus veel on, et seda tegi töökaaslane kogemata, kuid kui see kinnitust ei leia, siis pean hakkama vaatama mis edasi teha. Suht kehva hetkel see tujukene....
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Nii midagi positiivset. Kuna mootor lonkas tühikäigul ja ka pöörded tundusid liiga madalad olema, siis vaatasin õhu lõdvikud üle. Lisaks ajendas seda tegema selline asi, et vaakumit vajavad asjad(pidurid ja puhuri süsteem) ei saanud seda. Võibolla olen ka valesti arusaanud sellest süsteemist, aga igatahes need olid asjad mis selleni viisid. Ühesõnaga tulemus polnud kiita, pealõdvik oli praguline, üks peenike voolik oli õlist läbi imbunud ja venis nagu näts, ning mootorile kõige lähemal(suure pealõdviku all) asetsev oli plastmassiks põlenud. Vaatasin doonor mootoril olevad voolikud üle, no vedas seekord, täitsa korralikud üsna hiljuti vahetatud, kirjad ka veel selged peal. Mis muud kui tõstsin ringi. Tulemus siis selline, et tühikäigu pöörded tõusid spidoka järgi nii umbes 600 pealt 900-1000-ni ja kui käik sisse panna siis enam nii hullusti ei lõhu nagu enne, ehk et hoiab ilusti pöördeid. Piduri tuluke kadus ka koju jõudes ära armatuuril, kas see siis on kuidagi sellega seotud või mitte aga igatahes positiivne :lol:
Veel üks positiivne asi, sain tänu sellele täna koju sõita nii et ei pidanud kuuma puhuma panema, et temp normis püsiks. Kas äkki nüüd vendikas käib kiiremini ringi ja jaksab rohkem mootorit jahutada ? Igatahes hoidis paremini kui enne seda tempi.
Vahepeal kuuaega ei sõitnud "seitsmekaga" ja jällegi tõdesin kui hea ja mõnna ta on, vaatamata sellele, et esisillas on kolkse ja lõtke veel kuhjaga mida likvideerida :roll:
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Nii loodan, et nüüd selle postitusega ära ei sõnu, aga ma vist sain lõpuks lahenduse oma temperatuuri murele, mis siis kestnud sestsaati kui auto soetasin omale(2006 26 märts). Hea inimene, kasutaja Trevi, laenas mulle ühte radikat, et saaksin proovida. Noh võtsin kätte ja kitkusin oma radika maha(polnud raske töö, aga kondi radika ribid said küll veits kannatada :oops: ) ja oh imet, valgus minu radika ribide vahelt läbi ei paistnud(sodi oli just eespool ja polnud näha ka seda, seest oli radikas nagu uus, ilus ja puhas). Läksin pesulasse igast aineid ja väike pesu survega õrnalt, ning valgus hakkas juba paistma, pärast õhuga ka läbi ja tagasi peale. Kondi radikas oli ka samasugune, aga sealt peab ju õhk tulema läbi suurde radikasse, sai ka see õhuga läbi puhutud. Küljes siis hakkasin jahutusvedelikku lisama, aga nagu ikka see protseduur ei lähe kohe nii ladusalt, kuigi siiski sain ilma suuremate viperusteta seekord õhu kätte(ühekorra lõi leige vedeliku süsteemist välja, aga muidu kõik ok). Sõitsin koju lasin töötada kohapeal, seier ilusti vagusi(ilm polnud muidugi kõige soojem ja eks kuuma ilmaga ummikus saab õige aimduse kas asi õnnestus, kuid parem on 100%) ja ise olen hetkel ülirahul. Loodan, et enam ei pea ummikutes palavaga soojendust põhja keerama ja higistama hakkama autos :?

Lisaks ei töödanud mul parema tagumise ukse kesklukk. Ostsin Jaanilt kasutatud uue ja panin külge. Algul ikka ei midagi, aga selgus et tala sees oli pistik lahti :oops: ilmselt töötas ka minu vana, aga suutsin klemmid sellel ära lõhkuda. Oma lollus, aga vähemalt nüüd korras ja töötab.
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Uued numbrid siis nüüd lõpuks küljes. Tegin paar kiiret klõpsu ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
BMW E91 320D 07/2010
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

miks uusi numbreid ilma EUR tähiseta ei võtnud? Vanale autole sobivad minu arvates must-valged numbrid ilma siniste kaunistuteta paremini :P
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Arvasin, et see teema tuleb. Noh ütleme siis nii, et endalgi oli algselt plaanis võtta tava numbrid, aga ümber panid mõtlema järgmised asjad: kasutaja Nuga Bauri pildid :wink: ning sõit riigi piiridest välja, mis kindlasti on lähitulevikus plaanis(nimelt plaan saksa põrutada näiteks järgmine suvi/sügis või ülejärgmine aasta).
Muidu olen sinuga isegi täitsa nõus, et tavanumbrid istuksid paremini. Olgem siis moodsad ja käigem mõnes osas ajaga kaasas :D
BMW E91 320D 07/2010
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Muideks, eurioumbril on samad värvid, mis bmw märgil, ehk minuarust sobivad euronumbrid paremini kui vanaaegsed.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Pole ammu midagi auto kallal teinud ja auto seisis novembrist saati(st. pole isegi käima pannud). Nüüd siis viskasin aku peale ja poolest pöördest käis. Tegin siin mõni päev varem stange alumise pleki viisakamaks, lihvisin ja katsin kivikaitsega. Lõpuks sain ka stange otsad külge, neid pole seal olnud peale värvimist, nii et üle pikaaja on auto täielikult komplektne. Kevadel on ootamas veel pooleli olevad sillad ja sumpsiga peab midagi ette võtma.
Mõned klõpsud:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Vabandan üldsuse ees. Peale kolme aastat on autol uus omanik.
Ei tea mis temast saab, aga lubati hobiautoks jätta, loodan, et see ka nii läheb.
Head aega, äkki kunagi veel kohtume :cry:

Teema lukku!
BMW E91 320D 07/2010
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Teema taas avatud ;)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Ostsid auto tagasi? :D
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
erki205
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Mär 2009 19:15

Postitus Postitas erki205 »

Autol uus/vana omanik nüüd 8) Edu ja püsivust sulle Imre.
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Jah tõesti on see auto minu käes tagsi. Olen väga rahul asjade hetkeseisuga ja enam ei loobu sellest autost võimalusel nii kergelt.
Muidugi eks tõsist tööd ole ikka veel seal teha, aga tunded on ülevad ja küll see jaks ka tuleb :)
Esimese asjana üritan mootori tööle saada, siis vaatab edasi mis saab. Toonklaas ka plaanis kiiresti eemaldada. 18" veljed on juba teise auto all, vanakesel ikka 14" originaalid.
Tore on olla tagasi :wink:
BMW E91 320D 07/2010
Kasutaja avatar
ingmarp
Klubiliige
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Jaan 2008 17:58
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Postitus Postitas ingmarp »

Tere tulemast tagasi, edu ja jaksu autoga tegelemisel. Oma signatuuri peaksid ka vist veidi korrigeerima :wink:
BMW 745iA Executive -84
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

kui ma hästi mäletan siis tagumine toonklaas võib sul koos klaasisoendusega maha tulla!
745, R-23, R-12
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

karu kirjutas:kui ma hästi mäletan siis tagumine toonklaas võib sul koos klaasisoendusega maha tulla!
Täna eemaldasin toonklaasi ja ei tulnud koos nende ribadega. Kõik ilus kena, kile tuli väga eeskujulikult maha, aga nüüd klaasid liimised ja nende puhastamine on suht vaevarikas. Pole viga iga õhtu natuke ja küll valmis saab. Esiuste akendega veits täbaram lugu. Ei teagi kas pean klaasid maha võtma ja ilusti ära puhastama ning lisaks ka tihendid ära puhastama, sest klaasid hetkel üles-alla eriti küll ei jookse elektriga :evil:
Eks ole näha, aga autol nüüd välimus originaal ja ise olen väga rahul.
BMW E91 320D 07/2010
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Kas võtsid kuumapuhuriga tooni maha või lihtsalt tõmbasid?
Ma usun, et klaasid, kust tooni maha võtsid, peaks ikka küljest keerama, sest peale nitrolahusti ja atsetooni miski seda liimi ei võta ning neid esimesi kulub ka ikka suht ohtralt. Ingmariga puhastasime tagaklaasi õues ja pärast oli süda suht paha paaritunnisest lahustidoosist. Auto sees ei kujuta seda protseduuri ette. Võimalik, et sul paremini eemalduv liim, kuid selline on enda kogemus.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Suletud