Imre 728iA e23 1985-09-02 Müüdud!
Läks tõesti täkkesse Kasutatud sai autot suvel ju igapäevaselt ka. Nüüd ongi küsimus, kas auto peab samale kilomeetrite hulgale(ligi 4500km) vastu ka kui see sõita maha, ütleme nädalaga? Ma ise väga loodan seda igaljuhul
Noh ma isegi vaatan, et need numbrid kõiguvad suht suvaliselt. Oluline on see, et kõik näitajad on lubatu piires ja ülevaataja ei teinud auto kohta ühtegi märkust
Noh ma isegi vaatan, et need numbrid kõiguvad suht suvaliselt. Oluline on see, et kõik näitajad on lubatu piires ja ülevaataja ei teinud auto kohta ühtegi märkust
BMW E91 320D 07/2010
Nii, hakkasin uurima radiaatori kohta infot. Mitmest kohast(Almelo, Knutsson) õeldi, et sellele mudelile pole radiaatorit võimalik tellida enam Hind on muidugi ka hull, just võrrelduna manuaal kastiga auto omaga(see sai juba selgeks eelmine aasta kui Forssist uurisin, siis seal küll leiti mingi koht, aga nagu ikka unistuseks jäigi). Igatahes proovisin teist teed ja helistasin Radiaator.ee-sse. Sealt õeldi, et võibolla saab taastada. Siit ka küsimus: kas on kellegil kogemusi radiaatori külgede(plastik osade, ei tea kuidas neid nimetatakse) vahetamisega? Mul ju see ülemine väljund(mis on plastikust), kuhu külge käib lõdvik, katki. Nad pidavat seal need uued tegema, mingist metallist. Kas on üldse mõtet minna sinna radikaga(kui kellegil on negatiivne kogemus sellega, või oskab õelda, et sellest ikkagi asja ei saa)? Muusosas on radikas igati kompu
BMW E91 320D 07/2010
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 13 Jaan 2010 12:34
Radiaator.ee kohta olen kuulnud positiivset. Ühele kustomiseeritud ameeriklasele tehti seal sobivate lõdvikuaukudega radikas ühe sakslase (või oli isegi japs) radikast ja tellija jäi rahule. Tol puhul oli küll minu mälu järgi tegu metallitööga, kuid usun, et ka plastikut suudetakse rahuldavalt paigata.
Kumb pool sul katki on, kas "tavaline" või atm õlijahutuse(?) pool? Vähemalt e30 puhul oli üks radika pool identne manuaalil ja automaadil, teiselpool olid erinevused. Kui e23 samamoodi ja katki on "tavaline" pool, siis ei tohiks küll probleemi olla. Hankida samasugune radikas, millel antud külg terve ja tehakse kahest üks. Ei riku isegi masina originaalsust.
Kumb pool sul katki on, kas "tavaline" või atm õlijahutuse(?) pool? Vähemalt e30 puhul oli üks radika pool identne manuaalil ja automaadil, teiselpool olid erinevused. Kui e23 samamoodi ja katki on "tavaline" pool, siis ei tohiks küll probleemi olla. Hankida samasugune radikas, millel antud külg terve ja tehakse kahest üks. Ei riku isegi masina originaalsust.
Ilmselt ikka see tavaline pool, sest käigukasti õlitustorud jooksevad teiseltpoolt sisse. Kui salongist vaadata, siis vasakul pool on ülemine lõdviku väljund. Sellepeale muidugi ma ei tulnudki, aga ega see manuaali radika leidmine pole ka lihtne ma arvan... Eks ma käin seal ära ja vaatab, mis tulemus jääb ja kas ka riivab silma või mitte.
BMW E91 320D 07/2010
Anna kindlasti tulemusest teada. Ma just ostsin saksast ühe manuaali radika (170.- + transa, automaadi oma ca 2x kallim), kuid samuti oleks vaja ka 1 automaadi radikas taaselustada.Eks ma käin seal ära ja vaatab, mis tulemus jääb ja kas ka riivab silma või mitte.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Samas on võimalik lahendada asja ka kahe radikaga.
Ehk siis üks mis on jahutusvedelikule ja teine käigukasti õlile. Samas on see lahendus teisest küljest hea, sest automaatkastidele mõjuba laastavalt liigne õli temperatuur. Samas põhjusel paigaldavad paljud uskate omanikud eraldi käigukasti õli radika.
Ehk siis üks mis on jahutusvedelikule ja teine käigukasti õlile. Samas on see lahendus teisest küljest hea, sest automaatkastidele mõjuba laastavalt liigne õli temperatuur. Samas põhjusel paigaldavad paljud uskate omanikud eraldi käigukasti õli radika.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
No on ikka jama selle radikaga. Täna käisin seal Radiaator.ee-s Hiiul ja sai räägitud ja otsitud jne. Leidsid kuskilt Saksamaalt laost, et on olemas 285.- uus radikas(vähe tõenäoline, et see ka Eestisse jõuaks). Samas pakkusid, et nad suudavad sinna uue vanni teha 100.- eest. See pidi aga jääma selline ise nikerdatud ja garantiid ka ei anta(kuigi pidavat survestama jne.). Mulle need variandid ei sobinud. uurisin Lakist. Esiti kohe tuttava tuttav muidugi ütles et tellime ja hind ka sobis ja kõik puha, kuid kui tellimiseks läks oli tõsisasi see, et siiski pole võimalik seda kuskilt saada. Nüüd proovin veel viia Lakisse remonti, vaatab mida nad seal räägivad.
Tekkis ka mõte et äkki kui kellegil on olemas manuaali radikas ja vann on terve, siis äkki saaks selle sinna külge pookida? Sest see peale jooksu osa(ehk radika vasak külg, salongist vaadatuna) või vann peaks neil ju ühesugune olema. Teiselpool on kasti jahutus otsad ja mingi andur jne. Kui kellegil vedelb äkki katkine manuaali radikas kuskil, millel vann terve, siis vaataks seda asja.
Tekkis ka mõte et äkki kui kellegil on olemas manuaali radikas ja vann on terve, siis äkki saaks selle sinna külge pookida? Sest see peale jooksu osa(ehk radika vasak külg, salongist vaadatuna) või vann peaks neil ju ühesugune olema. Teiselpool on kasti jahutus otsad ja mingi andur jne. Kui kellegil vedelb äkki katkine manuaali radikas kuskil, millel vann terve, siis vaataks seda asja.
BMW E91 320D 07/2010
Otsi saksast. Saad normaalse hinnaga.
Esimene ettejuhtuv näide, No-name radikas automaadile 173.- :
http://www5.kfzteile24-shop.de/100103-a ... teile.html
Endale ostsin just paar nädalat tagasi ostsin ebayst, tutikas nissensi radikas, automaadi oma, 170.- + transa :http://www.bmwclassic.ee/galerii/album486/aci
Esimene ettejuhtuv näide, No-name radikas automaadile 173.- :
http://www5.kfzteile24-shop.de/100103-a ... teile.html
Endale ostsin just paar nädalat tagasi ostsin ebayst, tutikas nissensi radikas, automaadi oma, 170.- + transa :http://www.bmwclassic.ee/galerii/album486/aci
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 13 Jaan 2010 12:34
Meenutusi eelmisest suvest(või üleelmisest):
Täna sain kätte uued küünlad(neid võib sellel autol iga suvi vahetada, võrreldes e39 omadega on neil saia hind) ja lisaks sain kätte ka süütejuhtme(NGK), rootorist jagajasse. See läks mul katki. Kuna radikas ikka tegemises, siis sõita pole veel see hooaeg saanud. Hirmsasti tahaks küll juba.
Kui keegi poleerimisega tegeleb ja tahaks mõistliku hinnaga mul auto üle lasta, siis seda võiks küll arutada
Täna sain kätte uued küünlad(neid võib sellel autol iga suvi vahetada, võrreldes e39 omadega on neil saia hind) ja lisaks sain kätte ka süütejuhtme(NGK), rootorist jagajasse. See läks mul katki. Kuna radikas ikka tegemises, siis sõita pole veel see hooaeg saanud. Hirmsasti tahaks küll juba.
Kui keegi poleerimisega tegeleb ja tahaks mõistliku hinnaga mul auto üle lasta, siis seda võiks küll arutada
BMW E91 320D 07/2010
Halvad uudised, Lakis radikat korda ei tehta
Kuna Eestist keegi selle tellimisega eriti hakkama ei saa ja ise pole E-Bay-st ja üldse kuskilt välismaalt midagi tellinud(puudub ka krediitkaart), siis ongi nüüd mõistus otsas. Tahaks nagu väga sõita, aga pole lihtsalt võimalik(raha ei kasva ka puuotsas).
Eks siis masin peab edasi seisma ja ootama kuniks leian lahenduse.
Kuna Eestist keegi selle tellimisega eriti hakkama ei saa ja ise pole E-Bay-st ja üldse kuskilt välismaalt midagi tellinud(puudub ka krediitkaart), siis ongi nüüd mõistus otsas. Tahaks nagu väga sõita, aga pole lihtsalt võimalik(raha ei kasva ka puuotsas).
Eks siis masin peab edasi seisma ja ootama kuniks leian lahenduse.
BMW E91 320D 07/2010
Vahepeal on autol peale maha käinud kaks erinevat radikat. Kõigepealt käisin ja tõin ühe vana radika(mis isegi pealevaadates ei olnud suurem asi, aga müüa arvas, et peab küll) ja see jooksis mitmest erinevast kohast. Sealt ei olnud ka seda plastik vanni võtta, sest see oli ka juba rikutud.
Nüüd sain Tõnise käest radika(väljast täitsa aus kaup) ja panin selle just hetk tagasi peale. Olles välimuse järgi suht kindel, et peab panin muidugi ikka tosooli ka sisse. Polnud vaja autot käimagi panna kui ribide vahelt hakkas umbes 5-6 kohast vedelik immitsema. Üks auk on päris suur kohe, sest soojaks käies hakkas sealt jooksma sirinal, seda kohta veel ei tuvastanud, sest see asub kuskil all osas. Vähemalt on lootust veel sealt saada see vann. Eks tuleb uuesti radikas maha kiskuda, enamus tosooli maha lasta ja kaks radikat näppus Laki Autosse sammud seada. Eks vaatab kas saab asja. Järgmise nädala jooksul tahaks nad sinna viia, eks ole näha kaua neil seal see asi aega võtab, aga mida rutem saab seda parem. Nii öelda uuem auto vajab ka suuremat hooldust ja tihendite vahetust. Selleks oleks vaja hai kindlasti liikvele saada.
Vähemalt olen saanud nende radikatega auto pesulasse vahepeal ajada ja puhtaks lasta. Lisaks panin ka Style 5 alla, mmm kui mõnna ja kui hästi ikka üks velg istub sinna alla
Nüüd sain Tõnise käest radika(väljast täitsa aus kaup) ja panin selle just hetk tagasi peale. Olles välimuse järgi suht kindel, et peab panin muidugi ikka tosooli ka sisse. Polnud vaja autot käimagi panna kui ribide vahelt hakkas umbes 5-6 kohast vedelik immitsema. Üks auk on päris suur kohe, sest soojaks käies hakkas sealt jooksma sirinal, seda kohta veel ei tuvastanud, sest see asub kuskil all osas. Vähemalt on lootust veel sealt saada see vann. Eks tuleb uuesti radikas maha kiskuda, enamus tosooli maha lasta ja kaks radikat näppus Laki Autosse sammud seada. Eks vaatab kas saab asja. Järgmise nädala jooksul tahaks nad sinna viia, eks ole näha kaua neil seal see asi aega võtab, aga mida rutem saab seda parem. Nii öelda uuem auto vajab ka suuremat hooldust ja tihendite vahetust. Selleks oleks vaja hai kindlasti liikvele saada.
Vähemalt olen saanud nende radikatega auto pesulasse vahepeal ajada ja puhtaks lasta. Lisaks panin ka Style 5 alla, mmm kui mõnna ja kui hästi ikka üks velg istub sinna alla
BMW E91 320D 07/2010