Imre 728iA e23 1985-09-02 Müüdud!

Foorumiliikmete autod.
Suletud
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

BBS-e enam pole!
Viimati muutis Impsionu, 21 Juul 2011 22:03, muudetud 1 kord kokku.
BMW E91 320D 07/2010
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Kuidas mitmest radikast ühe kokkupanek edeneb?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Nagu kirjutasin, siis üritan järgmise nädala jooksul need vared Lakisse toimetada. Kaua seal aega läheb ei oska ennustada ja ei taha neid väga tagant ka utsitada nagunii. See tähendab seda, et enne ülejärgmist nädalat ei juhtu ilmselt midagi kahjuks.
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Nii, täna siis sain lõpuks(peale mitmeid kõnesi ja kuu aega ootamist) vastuse radikate osas. Kahjuks negatiivne. Kärg pidavat lekkima(survestati). Samas auto pealt tuli radikas ja kuskil lekkeid ei olnud toona. Kas võis survestamisel katki minna? Igatahes asi hapu.
Toon need radikad sealt ära ja saan Tõnisele ilmselt tema radika tagasi anda.
Hakkasin koheselt ka uue radika asju uuesti ajama. Hella ja Behr enam neid ei tooda ja see info tuli otse Hellast. Küllaga leidsid Radiaator.ee tüübid kuskilt laost(Saksast või Poolast ilmselt) ühe uue radika. Hind 280.- ja lasin koheselt ära tellida. Ettemaksu taheti 50.- ja tarneaeg on peaaegu kuu, ehk et juuli lõpuks lubati.
Kokkutulek on seega käidud ja planeeritud puhkus augusti esimestel päevadel on ka kahtluse all. Eks paistab. Olulisem vist on see, et see saaga ükskord juba lõppeks :(
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Kuna BBS-id võeti praktiliselt vägisi käest ära(summa oli õiglane), siis kätt ette ei pannud. Meeldivadki "nööbid rohkem". Sillad säilivad kauem ja mugavam ning ökonoomsem sõita originaal mõõdus rehvidega. Seoses sellega sai ostetud kohe vileuued Inglismaal toodetud Michelin Energy Saver-id 195/70 R14:
Pilt

Kuna eelmised rehvid ei ole veel otsas ja nendega saab ilusti veel sõita, siis need on saadaval, kuigi kahtlen, et kellegil enam sellist mõõtu rehve all on. Kõik autod ju mööda maad ja tõllaratastega :wink: Rehvideks siis Kleber Viaxer-id 195/70 R14, usun et oli vist mustri jääk kuskil 4-6 mm. Hind on sümboolne, pakkuge midagi :P
BMW E91 320D 07/2010
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Ma sõidan 205/70R14. :) Paistab, et peab ka kähku ühe jooksu veel muretsema, kuna tundub et sellist mõõtu rehvid on veel vaid mõnedel hiinlastel valikus ja kõik. Reifendirect pakub vaid üheksat rehvi.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Kusjuures tagavara on mul ka (Michelin 86 aasta) 205/70 R14. Arvata võib, et järjest vähemaks neid jääb. Hetkel oli mul siiski valida veel igast marke(aga minu tahetuid ei olnudki enam, ei Kleber ega ka BF Goodrich ei tooda seda mõõtu, need oleks kindlasti misudest odavamad olnud), siis 195/70 R14. Paljud siiski ulme tarne ajaga ja suht samas hinnas, mis Michelinid. Loomulikult valisin Misud ja sain kätte 2 päevaga(mitte et mul kiire oleks nendega olnud). Nende Energy Saver-tega pidi reaalselt ka olema autol kergem veeremine ja tuntav kütuse vahe pikki otsi sõites. Neil puudub igasugune spotrlik iseloom, aga seda polegi mul vaja ju.
BMW E91 320D 07/2010
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Kusjuures n.ö. kvaliteettootjatest on 205/70R14, reifendirecti andmetel, valikus vaid michelinil ja ainult 80-ndate "originaalmuster" XWX. Hind on ulme.
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Mis oleks sümboolne hind? :)
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Kuna tekkis tõsine huviline Kleber rehvidele ja üllatuseks ka mu tagavara velgedele (oem 14"), siis sai need kokku tehtud ja maha müüdud. Nüüd siis autol pole enam igaksjuhuks talvepapusi riiulis seismas ja all on uued Michelinid. On olemas vist ühed E34 plekkveljed(pole kindel mis mudel siiski, BMW omad igatahes on), et kui peaks vajadus tekkima talvel autot liigutada, siis leiutab mingid rehvid sinna peale. 15" rehvid ikka mingid leiab :D
Vaatasin ka siis, millal sai need Kleberid soetatud. 2006 aasta aprillis ja läbisõit oli autol 279000 km. Hetkel on autol(kui õigesti mäletan) 312000km läbisõitu. Muidugi vahepeal olid teised rattad all ja ka talvel sai algul sõidetud. Samas iga 5 aasta tagant võib uued suvekad osta küll :D
Sirvisin niisama ajaviiteks ka muid sissekandeid raamatusse ja selgub, et selle 30000-40000km, mis ma sõitnud olen selle autoga, olen saanud ikka meeldivalt autot remontida, nii umbes 4,5 tuhande euri eest. Mootoriga pole ka vedanud väga. Kohe 2006 aastal sai ta ju välja vahetatud. Nüüd vahepealne omanik remontis seda ja ikka pole veel päris õige. Kuigi nüüd mulle tundub, et siiski on hea, sest see küünla tahmamine ja mitte korralikult töötamine oli seotud küünlajuhtmega. Vähemalt loota võib.
Radikat lubatakse ka ja lükatakse meeldivalt tähtpäeva edasi. Eks peab lootma, et enne lund on kohal, saab vähemalt auto omaljalal talvekorterisse sõita.

Kurb muidugi, et üks suvi jäi jälle vahele ja auto seisis niisama tühja :cry:
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Täna helistati, et radikas saabus. Nüüd tuleb homse hommikuni hinge kinni hoida ja loota, et oleks ikka õige asi ka.
Äkki õnnestub kuu/kaks sõita see suvi isegi selle autoga 8)
BMW E91 320D 07/2010
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Kuidas uue radikaga auto sõidab? Temp jõuab keskele ka või on pigem jaheda poole peal nüüd? Nissensi toode?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Ei ole ei nissens ega ka behr. Mingi tundmatu(minujaoks). Radiaator.ee vennad oskasid tootja kohta head vaid rääkida(eks müüa peabki seda tegema). Istus ilusti ette, kuigi plastik kate jäi veidi pinge alla.
Temp on ikka sama nagu enne, sellesosas ei muutunud mitte midagi. Sõitsin siin 160 kilomeetrit ja küünlad puhta valged. Siit ka paar küsimust: 1. Segu lahja ilmselt, kas temp. sellega ka võib pisut liiga kõrge olla ja kuidas kindlaks teha millest see tingitud?
2. Kas e23 vaakumiga salongiõhu regul. süsteemi leke võib põhjustada mootori lisaõhu saamise ja lahja segu sellega?

Lisaks sooviks küsida seda, et kui kõvaks teil lõdvikud lähevad peale linnas sõitmist? Saan aru, et m30 mootoril ongi väike surve jahutuses, aga kus maal on see normaalne(ma saan töötava ja just sõidust tulnud mootori korral ka paisupaagi korgi maha keerata, ainult see lisa surve tuleb välja ja muud ei juhtu midagi. Ehk, et asi vist ok?)? Lõdvikud on suht kõvad kui sõidust tulen ja päris hea surve on sees...

Väga raske on niimoodi midagi siin ennustada ja analüüsida kui pole sõitnudki autoga ja üleüldse oletada on väga narr. Eks peab kuskile töökotta ikka vedama kui ise asja ei jaga.
Kas keegi tahaks sellise mootoriga tegeleda(rahaeest ikka)?
BMW E91 320D 07/2010
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

2. Kas e23 vaakumiga salongiõhu regul. süsteemi leke võib põhjustada mootori lisaõhu saamise ja lahja segu sellega?
Aga pane salongiõhu vaakumvolla kapoti alt kinni ajutiselt ja vaata, kas midagi muutub. Aga kui anomaaliaid mootori töös ei esine ja lihtsalt on küünlad valged, siis ei tasu sellega üldse pead vaevata.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Ega eriti ei esinegi anomaaliaid, aga kahtlused on ikkagi. Sai ju diagnostiski käidud kunagi. Seal olid kõik näitajad, ka temperatuur, paigas. Süüde oli ok jnejne. Vist muretsen lihtsalt üle. Samas kui 5 küünalt on valged ja üks on tume pruun(justkui õline), siis midagi peab seal silindris olema. Lisaks peaks autoga rohkem muidugi sõitma ka :D See oleks esimene nõue ma arvan!
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Lukku!
BMW E91 320D 07/2010
Suletud