Imre 728iA e23 1985-09-02 Müüdud!
Renx nägin jah et viskasid käppa. Lasin ka viimasel hetkel käe lendu, aga sa seda vist ei näinud.
Täna jamasin terve päeva vasaku amordi vahetusega. Püstaku sain siis ka vahetatud. Seal pani näkku ikka päris mitu asja. Õnneks lõpuks ilusti kõik omalkohal ja uus amort ning korralik püstak all. Homme lähen teistpoolt lahkama.
Kas peale püstaku vahetust oleks ka mõistlik sillastendi minna? Muidu vast polekski vaja, aga see vana püstak oli keevitatud amordi taldrikuga, et äkki ikka sellejärgi oli jooks ka teine. Või ma ei teagi...
Täna jamasin terve päeva vasaku amordi vahetusega. Püstaku sain siis ka vahetatud. Seal pani näkku ikka päris mitu asja. Õnneks lõpuks ilusti kõik omalkohal ja uus amort ning korralik püstak all. Homme lähen teistpoolt lahkama.
Kas peale püstaku vahetust oleks ka mõistlik sillastendi minna? Muidu vast polekski vaja, aga see vana püstak oli keevitatud amordi taldrikuga, et äkki ikka sellejärgi oli jooks ka teine. Või ma ei teagi...
BMW E91 320D 07/2010
Just tulin garaažist ja nüüd on kogu amordi ring vahetatud. Taga olid enne veel õlikad, aga eest tulid päevavalgele gaasikad.
Sillastendis käin mina Muraka juures, seal ei pea mina eriti raha välja käima(mõned õllid )
Rool nagunii viimasest sillastendist viltu peal, et ju peab mingi hetk selle asja ka korda ajama.
Sillastendis käin mina Muraka juures, seal ei pea mina eriti raha välja käima(mõned õllid )
Rool nagunii viimasest sillastendist viltu peal, et ju peab mingi hetk selle asja ka korda ajama.
BMW E91 320D 07/2010
Tuli meelde, et Autoekspert pidavat tasuta amorte kontrollima. Kuna olin just sealkandis, siis hüppasin täna sealt läbi. Vaja oli teada just tagumiste korrasolekut, sest esimesed ju tutikad, tagumised seevastu ostsin kasutatud peast. Testi tulemus näitas, et tagumised super ja ühtlast tulemust näitasid. Esimesed seevastu olid kohekohe läbiminemas testi põhjal!!! Ilmselt siiski tegu sellega, et vaja need ilusti sissesõita(ma loodan vähemalt ).
Sai ka kokkulepitud sillastendi asjus. Arvatavasti kui rehvivahetus hooaeg möödas, siis ka see mure lahendatud.
Sai ka kokkulepitud sillastendi asjus. Arvatavasti kui rehvivahetus hooaeg möödas, siis ka see mure lahendatud.
BMW E91 320D 07/2010
Paneks siia ka vahepeal kirja, mis toimunud on.
Peale õlivahetust on auto sõitnud 2,5k km ja valasin veidi(200g umbes) õli juurde. Jahutus vedelikku valasin ka juurde.
Kuna auto on pea 3000km igapäevaselt kasutuses olnud, siis on vigu tulnud välja palju. Kõige suurem mure on soojendus ja sellega seonduv, konditsioneer ei toimi ja mootori töö. Viimasega on asi hapu, sest kõige kerepoolsem küünal oli täna maha keerates täitsa valge(detoneerimine kinnitab seda, detoneerib ainult kõrgetel pööretel ja koormusega, maanteel kiirendades). Teised ilusa põlemisega. Ei oska veel midagi arvata, enne(eelmine aasta) oli sama küünal tahmane. Lisaks on mootoris kapoti all kuulates kerge kõlina moodi heli, ise ei ole mingi suurem asi spetsialist, aga ega seal palju midagi olla ei saa. Ise panustaks kolvi sõrmele äkki, mida ka Truumu vihjas.
Muusosas on nagu justkui kõik ok, bensiini kulu on normis(linnas 12-13 kanti) ja sõidab viisakalt, ning käivitub ilusti. Hetkel tundub, et pean autot kasutama igapäevaselt vähemalt terve suve. Eks ole näha kas teenib ka mind nii vapralt...
Peale õlivahetust on auto sõitnud 2,5k km ja valasin veidi(200g umbes) õli juurde. Jahutus vedelikku valasin ka juurde.
Kuna auto on pea 3000km igapäevaselt kasutuses olnud, siis on vigu tulnud välja palju. Kõige suurem mure on soojendus ja sellega seonduv, konditsioneer ei toimi ja mootori töö. Viimasega on asi hapu, sest kõige kerepoolsem küünal oli täna maha keerates täitsa valge(detoneerimine kinnitab seda, detoneerib ainult kõrgetel pööretel ja koormusega, maanteel kiirendades). Teised ilusa põlemisega. Ei oska veel midagi arvata, enne(eelmine aasta) oli sama küünal tahmane. Lisaks on mootoris kapoti all kuulates kerge kõlina moodi heli, ise ei ole mingi suurem asi spetsialist, aga ega seal palju midagi olla ei saa. Ise panustaks kolvi sõrmele äkki, mida ka Truumu vihjas.
Muusosas on nagu justkui kõik ok, bensiini kulu on normis(linnas 12-13 kanti) ja sõidab viisakalt, ning käivitub ilusti. Hetkel tundub, et pean autot kasutama igapäevaselt vähemalt terve suve. Eks ole näha kas teenib ka mind nii vapralt...
BMW E91 320D 07/2010
Kuna ma ei usu, et sul 1 silindri süüde saaks teistega võrreldes paigast ära olla (liiga varajase süütega saab igast asendist detoneerima), siis võimalik, et pihusti on umbes. Segu läheb ülilahjaks, temp tõuseb lakke ja hakkabki detoneerima. Lihtsamaks veaks võiks olla, et pihusti tihendusrõngas on katki ja ei tihenda, kuid sel juhul peaks viga avalduma pigem tühikäigul.töö. Viimasega on asi hapu, sest kõige kerepoolsem küünal oli täna maha keerates täitsa valge(detoneerimine kinnitab seda, detoneerib ainult kõrgetel pööretel ja koormusega, maanteel kiirendades). Teised ilusa põlemisega. Ei oska veel midagi arvata, enne(eelmine aasta) oli sama küünal tahmane. Lisaks on mootoris kapoti all kuulates kerge kõlina moodi heli, ise ei ole mingi suurem asi spetsialist, aga ega seal palju midagi olla ei saa. Ise panustaks kolvi sõrmele äkki, mida ka Truumu vihjas
Mu senised mõõtmised näitavad, et nii vanadel mootoritel erinevad pihustid mõnikord kuni 10% voolavuselt. Ummistumisele tuleb kasuks kui auto on seisnud ja kuid on sama kütus paagis.
Tänapäevast kütust ei soovitata paagis hoida üle 3 kuu, siis on tema kvaliteet pöördumatult halvenenud, suurenenud vaigustumine, langenud oktaanarv, suurenenud bensiiniõgivate loomakeste arv kütuses jne. Umbes nii rääkis seda meile kunagi professor M. Naams. Vanad mootorid pole küll nii tundlikud, kuid eks aeg teeb oma töö.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Igaks juhuks mainin veel seda, et tavaliselt ühe mootori peal olnud pihustite voolavus on muutunud suhteliselt ühtemoodi, seega kui panna suvaline pihusti, mis on pärit teiselt mootorilt, siis ei pruugi see võrdselt voolata. Seetõttu oleks korrektne veenduda ennem pihustite võrdsuses.
Lisaks ma pole kindel, aga kuidagi on mulje jäänud, et nendele pihustitele, mis on 3.0 bar-ga töödanud (2.8 mootori kütuserõhk on 2.5 bar) on voolavus vähem muutunud. Vb suurem rõhk surub rohkem sodi pihusit läbi ja see ei jää ummistama.
Lisaks ma pole kindel, aga kuidagi on mulje jäänud, et nendele pihustitele, mis on 3.0 bar-ga töödanud (2.8 mootori kütuserõhk on 2.5 bar) on voolavus vähem muutunud. Vb suurem rõhk surub rohkem sodi pihusit läbi ja see ei jää ummistama.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Seal on mitu võimalust tõesti ja ennustada suht lootusetu. Tõesti ma vahetasin teise mootori küljest tulnud pihusti vastu ühe ära. Samas midagi ei muutunud. Seda siis kuulmise ja ka tagumiku põhjal, samas küünla olek näitab, et siiski muutus. Mulle hakkab üha rohkem tunduma, et kes iganes seda kaant tegi, tegi seda kas ülejala või lihtsalt jäid mõned asjad kahesilmavahele. Miks muidu tekib jahutus süsteemi kerge surve, peaks olema põhjus ju mikropraos kaanes? Survestamine toimub minuteada külma kaanega ja mikropraod võivad jääda märkamata? Ühesõnaga tahaksin mootoril uuesti kaane mahavõtta ja uurida seda asja, aga kuna autot vaja kasutada igapäevaselt, siis jama majas.... Mul on üks kaan veel olemas, peaks äkki selle laskma kellegil ülevaadata enne. Ei tea ise ka täpselt mida tegema peaks. Jahutusvedeliku lõhna on tunda ka ja minuarust see ei tule salongosoojendus radikast, sest sooja mootoriga on seda tunda pigem õues kui toas... Küll lõpuks selgusele jõuan, lihtsalt veidi võtab aega, ma loodan...
BMW E91 320D 07/2010
Uus kork sai kunagi selle eesmärgiga ka muretsetud. Samas paisupaak ise korgi juurest suht nigel. Samas õhku peab järelikult kui surve olemas. Tegelikult on nii, et ega ta kuumaks polegi läinud, isegi seistes mitte ja ka ummikutes mitte. Lihtsalt naljakalt kõigub ja pendeldab ning soojale õhule viskab külma vahele kurvides, see pani muretsema.eix22 kirjutas:Jahutussüsteem peabki surve all olema.
Suurt rolli mängib paisupaagi/radika korgi korrasolek.
Alustama peaks ikkagi ilmselt soojaklapist ma mõtlen?
BMW E91 320D 07/2010
Noh, kui sul vaakum kondi peale lülitades susiseb, siis võimalik, et sul mingi vaakumklapi membraan katki ja klapp kõigu sooja ja külma õhu kanali vahel "tilla-tölla". Kõige kindlam oleks ahi välja võtta, lahti võtta ja vaakumklapid üle vaadata. Samas näed ka salongiradika olukorra ära. Ma ainult ei tea, kui hästi kondi salongijahutus radikas oma torude küljest eemaldub.Lihtsalt naljakalt kõigub ja pendeldab ning soojale õhule viskab külma vahele kurvides, see pani muretsema.
Meeldiv on see, et ahju kättesaamiseks tuleb armatuur eest ära võtta. Samas sul see lihtsam salongivariant, kus pole laeliistusid, seega ei pea nii palju lammutama.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
E30-l olen võtnud armatuuri ära. Isegi see polnud kõige lihtsam. Usun, et jään jänni, aga samas pole siiamaani ükski töö tegemata jäänud auto juures. Ideaalis tahaks seda teha siis, kui auto seisab ehk talvel. Äkki kannatab suve ära sõita. Muidugi kehva küll, et konti kasutada ei saa, aga elab vast üle.
Seljuhul vist tuleb esikohale tõsta detoneerimine ja lahja segu. Esialgu proovin järgmist pihustit. Siiski oleks kõige õigem kaan ka maha võtta, aga nagu juba mainisin, siis pean autot kasutama.
Seljuhul vist tuleb esikohale tõsta detoneerimine ja lahja segu. Esialgu proovin järgmist pihustit. Siiski oleks kõige õigem kaan ka maha võtta, aga nagu juba mainisin, siis pean autot kasutama.
BMW E91 320D 07/2010
Esialgu proovin järgmist pihustit. Siiski oleks kõige õigem kaan ka maha võtta, aga nagu juba mainisin, siis pean autot kasutama.
Nagu Cardo vist mainis, siis ära proovi järgmist vaid vaheta 2 tk omavahel ära. Mingi aja pärast uuri jälle küünlaid ja kohe näha, kas midagi muutus või mitte, muidu vahetad ju asjatult.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.