Tõnis 320 1981a (e21)
Tõnis 320 1981a (e21)
Teen siis enda autost ka siia teema . Kuna on juba nii mõndagi tehtud siis proovin tagantjärgi pilte panna, kommentaare lisada ja kui kellelgi on tähelepanekuid või huvitavaid ideid siis kuulan meelsasti.
Auto on: BMW 320 e21
Väljalaskeaasta: 1981 (valmimiskuupäev 1980/11)
Värviks anti: BMW-Polaris-Metallic
Mootor: M20/B20
Ostes oli auto pea aasta aega seisnud. Sai aku täis laetud, kütuse olemasolus veendutud ja võtit. Käevitus ilusti ja peale paari piirajasse laskmist (torud puhtaks) jäi ilusti ühtlase tühikäiguga tööle(kuna oli peal Solex 4A1 karburaator, siis uskumatu).
Üks põhjusi ka miks ma otsustasin selle auto osta oli komplektsus. Olid säilinud igasugused nipetnäpet asjad mis tavaliselt remontide käigus ära kaovad. Autos oli isegi sees originaal sisse integreeritud 4 kõlariga stereo (mis oli täiesti töökorras).
Autol olid all OZ poolt toodetud Alpina replica veljed, tagavararattaks oli ka selline velg ja originaal tungraud ning rattavõti olid säilinud.
Auto on: BMW 320 e21
Väljalaskeaasta: 1981 (valmimiskuupäev 1980/11)
Värviks anti: BMW-Polaris-Metallic
Mootor: M20/B20
Ostes oli auto pea aasta aega seisnud. Sai aku täis laetud, kütuse olemasolus veendutud ja võtit. Käevitus ilusti ja peale paari piirajasse laskmist (torud puhtaks) jäi ilusti ühtlase tühikäiguga tööle(kuna oli peal Solex 4A1 karburaator, siis uskumatu).
Üks põhjusi ka miks ma otsustasin selle auto osta oli komplektsus. Olid säilinud igasugused nipetnäpet asjad mis tavaliselt remontide käigus ära kaovad. Autos oli isegi sees originaal sisse integreeritud 4 kõlariga stereo (mis oli täiesti töökorras).
Autol olid all OZ poolt toodetud Alpina replica veljed, tagavararattaks oli ka selline velg ja originaal tungraud ning rattavõti olid säilinud.
Carclassic OÜ
Kellel ei ole kannatust oodata siinset juttu ja pilte see võib jälgida auto arengut http://bmwclassic.ee/323/tonis320
Carclassic OÜ
Tegelikult on tööd veel küll, kere esiots ja salongi põhi on tehtud, tagant tuleb veel koopad, pagasniku põhi ja tagapaneel ära vahetada. Ja muidugi siis hakkab see küllaltki mahukas värvimine, pahteldamine ja möksimine. Kui need tööd ka tehtud siis sõltub kõik enamjaolt rahast. Mis ostetud saab, see külge. Niimoodi vaikselt koguma ja komplekteerima. Mul plaan kõi tuled, võred, liistud, tihendid, piduri ning kütuse torud, puksid jne. uued panna. See võtab ehk palju aega, muidugi kui juhuslikult rahapada kusagilt ei leia
Carclassic OÜ
Tagumise sillatala kinnitus kohad olid olematud:
Niiet sinna ka uued plekid ja suts keevitust:
Eeemaldatud karbid:
Uued karbid paika:
Uued koopaääred:
Ja pildike auto keerutamisest (niimoodi pääseb ilusti igalepoole ligi ja saab vastavalt vajadusele kas katust või põhja laepoole keerata)
Niiet sinna ka uued plekid ja suts keevitust:
Eeemaldatud karbid:
Uued karbid paika:
Uued koopaääred:
Ja pildike auto keerutamisest (niimoodi pääseb ilusti igalepoole ligi ja saab vastavalt vajadusele kas katust või põhja laepoole keerata)
Carclassic OÜ
No sellega oli sihukene lugu et tellisin omale poes kereplekke. Jäid kataloogis iluvõred silma ja lasin huvipärast neil hinda järgi vaadata. Kuna momendil ei olnud tervet komplekti laos siis pakuti järelejäänud osi poole hinnaga. Tehasest tuleb lihtsalt sinna uus koplekt uue hinnaga.raul kirjutas:Laojäägid? Mis ja kus?
Mul oleks oma e28 ka mõningasi vidinaid vaja, enne kui need tootmisest maha võetakse.
Carclassic OÜ
Miks sai selle auto taastamine ette võetud? Hea küsimus
Ostsin auto hetkeemotsiooni ajendil, olin just ühest heast pakkumisest ilma jäänud ning endapeale vihane. Alguses ei tundunudki see auto niihull, vägapalju jama oli peidus (eelnevalt kehvalt teostatud keretööd).
Otsustasin siiski ehitama hakata sellepärast et juba iseloom on selline, kui midagi ette võtan siis ka lõpule viin. Tahtsin panna ennast proovile ja üldsegi on see hea käeharjutus enne tõsisemat projekti .
Ja üldsegi sai auto enda nimele võetud ning uued numbrid juba tellitud. Poolelijätmine oleks sulaselge hea paberitega projekti raiskamine.
Mis mootorit puudutab siis esialgu panen originaali 2.0, koos küllaltki võimeka Solex 4A1 karburaatoriga (eelnevalt sellega väga positiivseid kogemusi). Käigukasti, tagasilla õõtsad, pidurid (nii esi kui tagu) ja tagumise diffri vahetan 323 omade vastu ümber. Hiljem plaanis natuke mootoripoolt ka järgi aidata, 2,7 ehk .
Ostsin auto hetkeemotsiooni ajendil, olin just ühest heast pakkumisest ilma jäänud ning endapeale vihane. Alguses ei tundunudki see auto niihull, vägapalju jama oli peidus (eelnevalt kehvalt teostatud keretööd).
Otsustasin siiski ehitama hakata sellepärast et juba iseloom on selline, kui midagi ette võtan siis ka lõpule viin. Tahtsin panna ennast proovile ja üldsegi on see hea käeharjutus enne tõsisemat projekti .
Ja üldsegi sai auto enda nimele võetud ning uued numbrid juba tellitud. Poolelijätmine oleks sulaselge hea paberitega projekti raiskamine.
Mis mootorit puudutab siis esialgu panen originaali 2.0, koos küllaltki võimeka Solex 4A1 karburaatoriga (eelnevalt sellega väga positiivseid kogemusi). Käigukasti, tagasilla õõtsad, pidurid (nii esi kui tagu) ja tagumise diffri vahetan 323 omade vastu ümber. Hiljem plaanis natuke mootoripoolt ka järgi aidata, 2,7 ehk .
Carclassic OÜ
Enne kui ma selle auto endale sain võeti sealt istmed, rool ja armatuur välja (arvasid et liiga hinnaline kraam et autoga koos maha müüa). Kahjuks ise seda sisu ei näinud ja ega seeaeg eriti huvi ei tundnud ka . Sisse oli jäänud ainult põhjamatt mis oli musta värvi kerge hallika mustriga (kahjuks küllaltki räbal ja viskasin teise minema), ning mustad uksepolstrid.interscope kirjutas:Kahtlane sisu?
Carclassic OÜ
Mõned pildid siis mootori näppimisest ka.
Kõigepealt sai mootor stendi tõstetud:
Natuke sisuga tutvutud:
Silinder on alles kulumatta, käegatuntavat ranti pole ja hoonimisjäljed paistavad alles sees olevat:
Kõigepealt sai mootor stendi tõstetud:
Natuke sisuga tutvutud:
Silinder on alles kulumatta, käegatuntavat ranti pole ja hoonimisjäljed paistavad alles sees olevat:
Viimati muutis tõnis, 20 Jaan 2005 21:37, muudetud 1 kord kokku.
Carclassic OÜ