BMW E30 318i Cabrio Jaks
BMW E30 318i Cabrio Jaks
Vahepeal ei ole midagi huvitavat foorumis juhtunud ja seega teen siia ühe auto teema juurde.
Tegemist siis kõige pisema BMw-ga mis meie perekonnas on endale koha leidnud. Soetatud sai see auto peale Kevadgrilli 2010 aastal.
Auto on E30 318i Cabrio mis tehasest välja veerenud 1992 aastal.
Esmane regristreerimine - 14.02.1992a
Värv - LAGUNENGRUEN METALLIC (266)
Läbisõit - 156 000km ( ostu hetkel )
Sisu - Ruuduline riie
Mootori tüüp - R4 M40
Mootori kubatuur - 1796cm3
kW: 83kW
Kast - 5-käiguline manuaal
Veljed - 14" Schnitzer
Tehase varustus:
Options
Code
S210A - Dynamic stability control
S288A - BMW light alloy wheel, cross spoke 29
S300A - Central locking with anti-theft system
S314A - Door mirror, driver lock, heated
S320A - Deleted, model lettering
S350A - Therm.insulat.glass green
S375A - Convertible top, electromech., black
S423A - Floor mats velours
S428A - Warning triangle and first aid kit
S494A - Seat heating driver/passenger
S510A - Headlight vertical aim control
S520A - Fog lights
S556A - Outdoor temperature indicator
S654A - Radio Bavaria C III
S680A - Radio antenna, manual
Description (EPC)
S690A - Cassette holder
S708A - M sports steering wheel leather ( vahetatud Schnitzeri oma vastu )
L801A - National version Germany/Austria
Pilte polegi sellest autost väga teinud
Tegemist siis kõige pisema BMw-ga mis meie perekonnas on endale koha leidnud. Soetatud sai see auto peale Kevadgrilli 2010 aastal.
Auto on E30 318i Cabrio mis tehasest välja veerenud 1992 aastal.
Esmane regristreerimine - 14.02.1992a
Värv - LAGUNENGRUEN METALLIC (266)
Läbisõit - 156 000km ( ostu hetkel )
Sisu - Ruuduline riie
Mootori tüüp - R4 M40
Mootori kubatuur - 1796cm3
kW: 83kW
Kast - 5-käiguline manuaal
Veljed - 14" Schnitzer
Tehase varustus:
Options
Code
S210A - Dynamic stability control
S288A - BMW light alloy wheel, cross spoke 29
S300A - Central locking with anti-theft system
S314A - Door mirror, driver lock, heated
S320A - Deleted, model lettering
S350A - Therm.insulat.glass green
S375A - Convertible top, electromech., black
S423A - Floor mats velours
S428A - Warning triangle and first aid kit
S494A - Seat heating driver/passenger
S510A - Headlight vertical aim control
S520A - Fog lights
S556A - Outdoor temperature indicator
S654A - Radio Bavaria C III
S680A - Radio antenna, manual
Description (EPC)
S690A - Cassette holder
S708A - M sports steering wheel leather ( vahetatud Schnitzeri oma vastu )
L801A - National version Germany/Austria
Pilte polegi sellest autost väga teinud
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
...ja tahan veel mainida, et masin on suht huvitav ajalugu! Seisis Saksast üle 1 1/2 aasta vanglast (maa-alausest parklast)
- sest endine omanik ei suutnud enam BMW panga nõued rahuldada (masin oli BMW panga poolt rahastatud) - ja siis üks BMW-spets. ostis ta BMW pangast ära - kabriolett pääseb jälle vabadusest - ja siis ta müüs mulle seda auto edasi Eestisse.
Selle auto alusel arendasin katuse hoovastiku remondikomplekt - ja
siis jälle pikk paus Palamusest - sest mul ei ole tuju enam temaga sõita - ja siis leidis uus kodu Lääne - Virumaalt
Oli ikka kirjalik elu
- sest endine omanik ei suutnud enam BMW panga nõued rahuldada (masin oli BMW panga poolt rahastatud) - ja siis üks BMW-spets. ostis ta BMW pangast ära - kabriolett pääseb jälle vabadusest - ja siis ta müüs mulle seda auto edasi Eestisse.
Selle auto alusel arendasin katuse hoovastiku remondikomplekt - ja
siis jälle pikk paus Palamusest - sest mul ei ole tuju enam temaga sõita - ja siis leidis uus kodu Lääne - Virumaalt
Oli ikka kirjalik elu
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Re: BMW E30 318i Cabrio Jaks
Tõstame siis ühte vana teemat ka veidike.
Auto oli seisnud pea 3 aastat ja otsustasin, et see aasta võiks seda liigutada.
Võtsin autolt katte maha tõstsin aku peale ja tuli oligi mootoris olemas
Veidike õhku rehvidesse juurde ( alles oli jäänud ca 1,2 bar ). Mootorisse läks värske täisünteetiline õli koos filtritega. Lisana oli seismise ajaga juurde tekkinunud kodulooma pesa salongi ventikasse mis sai eemaldatud ja võiski ülevaatusele sõita. Selleks ei pidanud isegi vahepeal tankima minema .
Hetkel siis autol läbisõit 160200km ja vaatab palju siis selle hooajaga juurde tuleb.
Aga ilusat kevadet.
Auto oli seisnud pea 3 aastat ja otsustasin, et see aasta võiks seda liigutada.
Võtsin autolt katte maha tõstsin aku peale ja tuli oligi mootoris olemas
Veidike õhku rehvidesse juurde ( alles oli jäänud ca 1,2 bar ). Mootorisse läks värske täisünteetiline õli koos filtritega. Lisana oli seismise ajaga juurde tekkinunud kodulooma pesa salongi ventikasse mis sai eemaldatud ja võiski ülevaatusele sõita. Selleks ei pidanud isegi vahepeal tankima minema .
Hetkel siis autol läbisõit 160200km ja vaatab palju siis selle hooajaga juurde tuleb.
Aga ilusat kevadet.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: BMW E30 318i Cabrio Jaks
Ei teagi seda teemat. Kas 3 aastaga on nahk juba rabe ka?
320i 83a. Saab9-3 08a.
Re: BMW E30 318i Cabrio Jaks
Ei saa täpselt aru mis nahka sa silmas peadkarlerik kirjutas:Ei teagi seda teemat. Kas 3 aastaga on nahk juba rabe ka?
Sellel autol on ainuke nahk käigukangi ümber. Katus on presendi laadne.
Aga selle ajaga pole rabedamaks midagi muutunud, sest auto ei ole ju väljas seisnud.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: BMW E30 318i Cabrio Jaks
Tegemist siiski riide sisuga, mis lihtsalt on väga korralikkarlerik kirjutas:Pildilt paistis beez nahk
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: BMW E30 318i Cabrio Jaks
Selle teema saab lugeda ka lõppenuks.
Auto ränndas Eestist ära.
Auto ränndas Eestist ära.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.