E28 M535i '86 Rain
E28 M535i '86 Rain
2010 aasta lõpus soetasin siis endale sellise auto, nagu BMW M535i aastast 1986. Kuna eelmine omanik ei olnud ilmselt kõige taibukam, siis oli seal ka korraldatud veidi pornograafiat. Nimelt originaalis olid seal elektrilised sportistmed, aga kuna nende riie oli väidetavalt katki, pandi sinna punased (!!!) E34 istmed ja vanad viskas ta prügikasti. Nägin tõsist vaeva, et leida vähemalt manuaalsed orignaal M535 sportistmed.
Kasutasin autot igapäevasõidukina kuni 2012 Septembrikuuni. Selle aja jooksul on vahetatud järgmised asjad:
*M5 sidurikorv
*Pidurimeistri katetega siduriketas
*Veepump
*Generaator
*Geneka harjad
*Starter
*Istmed
*4x õõtsad
*Tagasilla padjad
*Mootoripadjad
*Pendelhoova puks
*Õliradikas
Ostuhetkel oli masin selline:
Kohustuslik varustuse list:
Vaadates siin teisi E28 projekte, siis tundub, et minu isendi kere oli võrdlemisi hästi säilinud. Ühel püstakul oli pisike auk ja teisel pindmine rooste. Üks karbi ots oli mäda. Sellest algaski minu saaga.
Tolle õhtu lõpuks oli auto selline:
Ühesõnaga auto sai laiali kistud ja viidud keevitamisesse, kus keevitati üle mõlemad amordikannud, karbiotsad, tungikohad, esiotsas mingid nurgad, akualune, tagavararatta põhi. Rohkem ei olnudki.
Suurem tegutsemine hakkas nüüd 2013 esimeste soojemate ilmadega. Tõin ta omale kodugaraasi ja asusin veermiku kallale. Esialgsete plaanide järgi lähevad veel vahetusse järgnevad asjad:
*4x pidurikettad
*Kõik klotsid kaasaarvatud käsipiduri omad
*4x uued sportvedrud
*Stabikakondid
*Taastan pidurisupportid
Kere poole pealt olen kokku kraapinud:
*Kapoti, kuna vana oli kõver
*Kõik 4 ust, kuna kõik olid alt servast roostes
*Mõlemad esitiivad, kuna need olid läbiva roostega mitmest kohast
*Uus katuseluuk, kuna vanast sai kruvikeeraja läbi pista
Kuna ise elan Tallinnas ja auto asub Pärnus, siis eriti kiiret arengut siit loota ei ole. Hetkel jäi auto sellisesse seisu:
Kuna töö käigus on käed koguaeg õlised, siis pilte pole viitsnud väga teha. Üritan seda parandada.
Tuleviku plaanidest on plaanis siis veermik ning kere täiesti korda. Vahetada LSD difris õli, summuti lõpp välja vahetada, kuna eelmine omanik on taaskord mingit pornot teinud ja keskelt läheb summuti 2 toru üheks. Läbimõõt jääb samaks ja ilmselgelt selle tõttu pärsib see mootori hingamist.
Ilmselgelt tuleb ülevärv ja plaanis on ta värvida läikivaks mustaks. Hetkeline mattmust on eelmise omaniku nüüdseks moest läinud mõttevälgatus. Originaalis oli tegemist Arktisblau Metallik värviga.
Sügise poole tuleb ehk mootoriremont päevakorda, sest plokikaanetihend on juba ostetud .
Kuna praegu enam ei viitsi midagi trükkida, siis täiendan teemat tasapisi.
Kasutasin autot igapäevasõidukina kuni 2012 Septembrikuuni. Selle aja jooksul on vahetatud järgmised asjad:
*M5 sidurikorv
*Pidurimeistri katetega siduriketas
*Veepump
*Generaator
*Geneka harjad
*Starter
*Istmed
*4x õõtsad
*Tagasilla padjad
*Mootoripadjad
*Pendelhoova puks
*Õliradikas
Ostuhetkel oli masin selline:
Kohustuslik varustuse list:
Vaadates siin teisi E28 projekte, siis tundub, et minu isendi kere oli võrdlemisi hästi säilinud. Ühel püstakul oli pisike auk ja teisel pindmine rooste. Üks karbi ots oli mäda. Sellest algaski minu saaga.
Tolle õhtu lõpuks oli auto selline:
Ühesõnaga auto sai laiali kistud ja viidud keevitamisesse, kus keevitati üle mõlemad amordikannud, karbiotsad, tungikohad, esiotsas mingid nurgad, akualune, tagavararatta põhi. Rohkem ei olnudki.
Suurem tegutsemine hakkas nüüd 2013 esimeste soojemate ilmadega. Tõin ta omale kodugaraasi ja asusin veermiku kallale. Esialgsete plaanide järgi lähevad veel vahetusse järgnevad asjad:
*4x pidurikettad
*Kõik klotsid kaasaarvatud käsipiduri omad
*4x uued sportvedrud
*Stabikakondid
*Taastan pidurisupportid
Kere poole pealt olen kokku kraapinud:
*Kapoti, kuna vana oli kõver
*Kõik 4 ust, kuna kõik olid alt servast roostes
*Mõlemad esitiivad, kuna need olid läbiva roostega mitmest kohast
*Uus katuseluuk, kuna vanast sai kruvikeeraja läbi pista
Kuna ise elan Tallinnas ja auto asub Pärnus, siis eriti kiiret arengut siit loota ei ole. Hetkel jäi auto sellisesse seisu:
Kuna töö käigus on käed koguaeg õlised, siis pilte pole viitsnud väga teha. Üritan seda parandada.
Tuleviku plaanidest on plaanis siis veermik ning kere täiesti korda. Vahetada LSD difris õli, summuti lõpp välja vahetada, kuna eelmine omanik on taaskord mingit pornot teinud ja keskelt läheb summuti 2 toru üheks. Läbimõõt jääb samaks ja ilmselgelt selle tõttu pärsib see mootori hingamist.
Ilmselgelt tuleb ülevärv ja plaanis on ta värvida läikivaks mustaks. Hetkeline mattmust on eelmise omaniku nüüdseks moest läinud mõttevälgatus. Originaalis oli tegemist Arktisblau Metallik värviga.
Sügise poole tuleb ehk mootoriremont päevakorda, sest plokikaanetihend on juba ostetud .
Kuna praegu enam ei viitsi midagi trükkida, siis täiendan teemat tasapisi.
Viimati muutis Rain01, 18 Apr 2020 09:05, muudetud 1 kord kokku.
M535i
Mul on õnnestunud sellega korra isegi sõita saada kõrval istmel
Aitasin seda Treppoja poe kõrval käima lükata, kui aku oli tühi. See oli päris ammu, et vb olla oli tegu ka eelmise omanikuga. Igatahes oli siis juba mattmust.
Mul on tutvusringkonnas päris paljudel E30netega kogemusi ja sellised paar auku algul lähevad kiiresti üle umbes 10neks auguks, kui igaltpoolt uurima ja urigtsema hakata. Seetõttu soovitaks külma närvi ja kannatust. Masin on eriline ja tegemist väärt.
Edu sellega
Aitasin seda Treppoja poe kõrval käima lükata, kui aku oli tühi. See oli päris ammu, et vb olla oli tegu ka eelmise omanikuga. Igatahes oli siis juba mattmust.
Mul on tutvusringkonnas päris paljudel E30netega kogemusi ja sellised paar auku algul lähevad kiiresti üle umbes 10neks auguks, kui igaltpoolt uurima ja urigtsema hakata. Seetõttu soovitaks külma närvi ja kannatust. Masin on eriline ja tegemist väärt.
Edu sellega
Ei, mina olin siis juba omanikoo7 kirjutas:Mul on õnnestunud sellega korra isegi sõita saada kõrval istmel
Aitasin seda Treppoja poe kõrval käima lükata, kui aku oli tühi. See oli päris ammu, et vb olla oli tegu ka eelmise omanikuga. Igatahes oli siis juba mattmust.
Mul on tutvusringkonnas päris paljudel E30netega kogemusi ja sellised paar auku algul lähevad kiiresti üle umbes 10neks auguks, kui igaltpoolt uurima ja urigtsema hakata. Seetõttu soovitaks külma närvi ja kannatust. Masin on eriline ja tegemist väärt.
Edu sellega
Tuli välja, et mootori mass oli puudulik ja selle pärast ei tõmmanud starterit ringi .
Ja üldiselt ma olen auto piisavalt paljaks tõmmanud ja otsinud kõikvõimalikud roostealged üles. Enam pole seal midagi. See karp mädanes puhtalt selle pärast, et eelmine omanik sõitis mingi kännu vms otsa ja ei tegelenud probleemiga, vaid lasi mädaneda.
M535i
Statistiliselt ei anna see väga midagi, sest ka teised M535-ed on ikka tavalised 535-ed.
Mina olen tegelikult ainult ühte musta näinud maitea mitu aastat tagasi see oli müügis ja see müüdi kuskile Soome vms. Ja kas polnud ka üks müügis väga heas korras ja kallis... ehk keegi teab veel.
Üldiselt see võib neid suhtkoht max paar tk olla sest väga suure tõenäosusega teeks omanik siia teema sellest või oleks see kuskil mainitud.
Igaljuhul tasub korda teha ja üle värvida. Masin on eriline ja seda väärt.
Mis veljed sellise auto all tegelikult käisid ?
Mina olen tegelikult ainult ühte musta näinud maitea mitu aastat tagasi see oli müügis ja see müüdi kuskile Soome vms. Ja kas polnud ka üks müügis väga heas korras ja kallis... ehk keegi teab veel.
Üldiselt see võib neid suhtkoht max paar tk olla sest väga suure tõenäosusega teeks omanik siia teema sellest või oleks see kuskil mainitud.
Igaljuhul tasub korda teha ja üle värvida. Masin on eriline ja seda väärt.
Mis veljed sellise auto all tegelikult käisid ?
Eks kui kiire kooliaeg läbi saab, siis uurin seda ARKi asja ka.
See must, mis Soome läks, oli omal ajal ~40 000 krooniga müügis. Kui õigesti mäletan, siis oli tal tagatiib kriibitud vms.
Lisaks on siin samas foorumis jäänud silma teema, kuidas ühel M535l on ära varastatud need küljelaiendi tungiava katted. Järelikult peab neid kodumaal vähemalt 3tk olema. Minu oma, varguse ohver ja see, kuhu need läksid
Mis tuletab meelde, et ka mul on üks see kate ära kadunud.
Masina proovin ikka tasapisi korda saada. Kuna mul kiiret ei ole, siis teen rahulikult, aga korralikult.
Suvekateks on tal 16" Borbet A-d. Ees 7,5" ja taga 9".
Aga originaalis olid tal TRX mõõdus Bottlecapi sarnased veljed. Väga korralik tagavararehv koos veljega on pagassis täitsa alles.
See must, mis Soome läks, oli omal ajal ~40 000 krooniga müügis. Kui õigesti mäletan, siis oli tal tagatiib kriibitud vms.
Lisaks on siin samas foorumis jäänud silma teema, kuidas ühel M535l on ära varastatud need küljelaiendi tungiava katted. Järelikult peab neid kodumaal vähemalt 3tk olema. Minu oma, varguse ohver ja see, kuhu need läksid
Mis tuletab meelde, et ka mul on üks see kate ära kadunud.
Masina proovin ikka tasapisi korda saada. Kuna mul kiiret ei ole, siis teen rahulikult, aga korralikult.
Suvekateks on tal 16" Borbet A-d. Ees 7,5" ja taga 9".
Aga originaalis olid tal TRX mõõdus Bottlecapi sarnased veljed. Väga korralik tagavararehv koos veljega on pagassis täitsa alles.
Viimati muutis Rain01, 29 Apr 2013 21:48, muudetud 2 korda kokku.
M535i
Sattusid näppu originaal sinised riidest porimatid. Nad enne olid hallitanud ja üleüldse jube räpased. Nädalavahetusel saab ehk survepesuriga kallale minna ja sama hooga ka auto enda põhjavaiba puhtaks lasta.
Ja esimeste pidurite uued tihendid, need klotside hoidjad, stabika kondid ja käsipiduri vedrude komplekt. Imelikul kombel on stabikakondid sama firma omad, aga erinevat värvi . Samuti lähevad pidurisupportid liivapritsi ja seejärel värvin musta metallivärviga üle. Peaks hea saama küll.
Ja esimeste pidurite uued tihendid, need klotside hoidjad, stabika kondid ja käsipiduri vedrude komplekt. Imelikul kombel on stabikakondid sama firma omad, aga erinevat värvi . Samuti lähevad pidurisupportid liivapritsi ja seejärel värvin musta metallivärviga üle. Peaks hea saama küll.
M535i
Lipikul on M535i ja bmwfans.info väidab ka, et selle VINiga on M535i. Ilmselt see siis sellel VINi dekooderi error.meelis k kirjutas:Kas kapoti all alumiiniumlipikul on ka kirjas M535i?
Küsin, sest see VIN koodi järgi tehtud list kirjutab 535i.
Ega pagassis selline TRX M535i velg ei vedele?
Pilt
Kobedad jalamatid.
Pagassis on teistsugune.
Selline:
M535i
Saksast jõudsid sellised vigurid kohale.
Esivedru võrdlus originaaliga siis.
Aga tagumist amorti ei saa mitte kuidagi lahti. See alumine kinnitus on nii roostes, et seal ei liigu mitte miski. Oskab keegi ehk nõu anda? Poldid on kõik lahti, ülevalt isegi liigub, kui loksutada, aga alt on nii kinni, et ei tule pekstes ka.
Esivedru võrdlus originaaliga siis.
Aga tagumist amorti ei saa mitte kuidagi lahti. See alumine kinnitus on nii roostes, et seal ei liigu mitte miski. Oskab keegi ehk nõu anda? Poldid on kõik lahti, ülevalt isegi liigub, kui loksutada, aga alt on nii kinni, et ei tule pekstes ka.
M535i
Pekstes alati ei taha tulla. Pane poldiaugust sisse pikk toru/varras, siis saad teda parema jõuõlaga väänata. Samal ajal koputad õõtsa pihta ja reeglina nii ta tuleb. Muidugi ei ole halb mõte ka eelnevalt õõtshoova küljes amordipesa kuumutada.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008