Selle teema võib nüüd lukku panna.

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

pisike528 kirjutas:
mis häält ta siis ilma pütita teeb-ei tohiks väga jube olla


See hääl just kõigevaiksem ei ole kui pütta alt ära on ja pikkalt sõita on üsna nõme selle lärmiga
Jubedalt lärmab ja pütt saabub alles 8.august :( .Pluss veel see et see krdi mootor ei käi ikka korralikult,vahetan pihustitihendid ära ja kui siis ka paremaks ei lähe,siis on isu otsas.
EX M535i 1985.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

indrek kirjutas:Jubedalt lärmab ja pütt saabub alles 8.august :(
Mul seisab hetkel jõude üks roostevaba D&W (sport?)tagapütt. Kirjad peal, et sobib 535 kuni M635. Kui on soov ja viitsimine sellega mässata, siis võin selle kuni kaheksandani sulle välja laenata. Sain püti kuuesega kaasa. Eelmine omanik ütles, et oli selle liigse lärmakuse pärast alt võtnud.
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Mina olen Ruut'u poolt pakutud lahenduse poolt :lol:
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Tuleb uus sidur hankida.Sõita saab aga kiirendades ja bo-d tehes libiseb läbi.
Tagapütt on siis selline seest.http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aei
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aej
EX M535i 1985.
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Uus summuti on siis selline ja küsimus tarkadele kas saab ja on mõtet katta millegagi summutit et kauem kestaks?
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aep
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aes
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aeu
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aev
EX M535i 1985.
Kasutaja avatar
ErR
Postitusi: 107
Liitunud: 13 Dets 2005 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ErR »

Võid proovida kuumakindlat värvi, 600 kraadi lubatud. Kui mitte leegitorude peal, siis vähemalt tagapool peaks pidama küll.
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Täna sai lõpuks summuti alla,tagant on nüüd sellinehttp://www.bmwclassic.ee/galerii/album318/abt
Chippimine on ka lõpuks tehtud(tegelt juba paar nädalat tagasi sai tehtud),ausalt öeldes ei märganud mingit vahet aga vähemasti ei pea lambda installiga uut summutit rikkuma ja muidu vaeva nägema.
Laupäev Truumu juure segu uurima,sest küünlad täitsa valged ja ikka veel ei ole ma rahul mootori tööga.
EX M535i 1985.
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Sai käidud Truumu juures.Viga ikkagi lisaõhus,tuleb sisselaskekollektori tihendite vahelt(uute tihendite vahelt siis).Arvatavasti sisselaskekollektor kõver,tuleb maha võtta ja üle kontrollida vot nii.
EX M535i 1985.
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Sai natuke lammutatud http://www.bmwclassic.ee/galerii/album318/abu
Sidur on otsas,ketas kulunud ja pude,korvis rant ja imelik mõra,hoorattas paar õrna soont,survelaager kõriseb nagu lapse mänguasi,eks sealt see imelik hääl tuligi.
Vaja teha,vahetada:hooratta peab siledaks freesima enne kui uus sidurikomplekt panna.
uus sidur.
käiguhoovastiku puksid uued.
kett kogu täiega vahetada+tihendid,mis seal kandis on.
teine tagasild uute puksidega,vanal tagasillal puksid kõik läbi.
teine kojameestemootor.
teine bensiinipaak ilma mõlgita.
proovin teist lsd ka 3.25,uued kettad sees,pole suurt vahet 3.07 aga ikkagi.
amortidele ring peale keerata.
uus tuulekoda radiaatorile.
Need asjad tehtud võib kereremondist unistama hakata.
EX M535i 1985.
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Teab keegi kommenteerida mis pidi käsipiduriklotse pingul hoidvad vedrud käivad?Jämedam vedru eespool ja peenem tagapool või vastupidi?
EX M535i 1985.
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

vist oli peenem vedru alla ja jämedam ülesse sinna mida trossist tõmbad hoovastiku poole
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Hooratas nagu uus.Kavoris tehti.
Pilt
Pilt
Viimati muutis indrek, 23 Mär 2007 21:28, muudetud 1 kord kokku.
EX M535i 1985.
Kasutaja avatar
siim528
Postitusi: 250
Liitunud: 05 Jaan 2005 01:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas siim528 »

kantsulgudes url asemel kirjutad img
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

siim528 kirjutas:kantsulgudes url asemel kirjutad img
Ja täpsustuseks, et img'ide vahele läeheb pildi, mitte veebilehe aadress (saad tehes pildil paremkliki ja valides properties).
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »

Pilt


se junn hooratta kyljel on ongi siis se koht kus syyteandurid infi loevad?
...
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Tänan,proovin järgi selle pildi asja.
Sama junn jah.
EX M535i 1985.
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Sain siduri kätte,pildid siin
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album407
M5 E28 ja M30B34 on erinevad siis korv,survelaager ja ketas.
M5 kettal on mingi materjal veel lisaks vahel,M30B34 lihtsalt kate peal.
M5 korvil on metall lehed külje peal 3 tk. M30B34 on 2tk.

Pilt
Pilt
Pilt
Sümboolse sota eest võin vana ketta ära anda,sinna vaja uued katted panna.
EX M535i 1985.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

indrek kirjutas:Hooratas nagu uus.Kavoris tehti.
Mis selle hoorattaga tehti, kergendati või treiti lihtsalt tööpind siledaks?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Tööpind treiti siledaks aga kergem on ta ka, 6,7kg praegu(see siis Saksast juba).
Muidu kõik 10,0kg kaaluga on.
Selle treimisega ka üks probleem tekkis aga seda lahkan hiljem,vaja paar uut juppi tellida eks siis näeb.
EX M535i 1985.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Huvitav, mul Sachsi E34 M5 sidurikorvil (pmst sama mis E28 M5) küljel selliseid auke ei ole, milleks need küll head võiksid olla :roll:
E24 635CSi | E10 2002
Suletud