Selle teema võib nüüd lukku panna.

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Selle teema võib nüüd lukku panna.

Postitus Postitas indrek »

Auto sai toodud saksast 2005a. mais.Värviks on Achatgrün metallic.
160kw variant(DC71) manuaal.LSD 3.07.
Parem külg on kergema paugu saanud.
Kroom liistud parema külje uste ja tiiva peal asendatud shadowline liistudega
Siia tuues kaotati tee peal üks esipampri konksu kate ka ära 545.-jälle raha vähem.
Lisadest oli peal ainult tuledekorrektor(mis ei tööta,üks mootor ka puudu) ja must sportnahksisu,mille müüsin maha,sest oli vana ja praguline,praegu sees must riidest M sportsisu.Mingi el.antenn on ka paremaesitiiva all peidus aga seda asja uuritakse kas töötab,kust töötab.
Vaja paigaldada el.aknad,klaasist el.luuk ja kompuuter(OBCII).
Vahetatud veermikus pea kõik detailid.Kasutasin E34 ülemisi õõtshoobasi ja E28 M5 õõtsapukse ja roolivarras on ka E34 oma.Alla sai pandud Koni kollased amordid,ette E28,taha E34 omad(5mm jämedam,10mm pikem ja 20mm pikem varras aga sobib),sest e28-le enam ei toodeta.
Punased vedrud(Kilen) madaldusega 35/40.
Mootor ei töödanud korralikult,põhjuseks rikutud süüteanduri otsad.
Otsustasin üldse teha natuke asjad ringi.Sai hangitud E34 kaas,koos kolle ja pritsega.Miks?Sellepärast,et E34/E32 3,5 kaanes on suuremad sisselaskeklapid 47mm(E28 3,5-sel on 46mm)ja kanalid parema voolavusega ja pihustid on ka suuremad 220cc v. E28 3,5 185cc.Et siis vaadata mis välja tuleb.
Surveaste küll langeb e34 kaane tõttu(10 ja 9 vahel)aga see on väike vahe.
Mootoris siis viimases remontmõõdus kõrged kolvid 92,47mm.
Paar nädalat tagasi sai mootor kokku ja töötab,klapid vaja sisse sõita ja uuesti ära regullida.Nukk,nookurid jäid vanad.
Saksas autot tuunitud 2,8i hoorattaga,jätsin külge.
2,8i hooratas kaalub 6,7 kg ja 3,5i hooratas kaalub 10,0 kg,keegi võiks 2,5i hooratta ka ära kaaluda huvitav teada palju kaalub.
Kui midagi meelde tuleb täiendan.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album318
Viimati muutis indrek, 10 Mai 2007 13:55, muudetud 9 korda kokku.
EX M535i 1985.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

M535i :D
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Indreku m535te olen saan veidi vaatada, näppida ja tegmist tõeliselt ilusa ja hästi säilinud m535ega.
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
Tiho
Postitusi: 15
Liitunud: 02 Veebr 2005 18:34
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas Tiho »

Esipamperi konksu kate 545.- UM-is? Endal ka üks puudu.
M21D24
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Indreku m535te olen saan veidi vaatada, näppida ja tegmist tõeliselt ilusa ja hästi säilinud m535ega.
Prillikivist on asi kaugel,autol mõned roostekohad ja pagassipõhi on ussitanud.Teen pildid nendest kohdatest.
Chippi pole ikka kätte saanud,aju laiali :evil:
EX M535i 1985.
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

indrek kirjutas:
Indreku m535te olen saan veidi vaatada, näppida ja tegmist tõeliselt ilusa ja hästi säilinud m535ega.
Prillikivist on asi kaugel,autol mõned roostekohad ja pagassipõhi on ussitanud.Teen pildid nendest kohdatest.
Chippi pole ikka kätte saanud,aju laiali :evil:
Võrreldes minu omaga ikka suht prillikivi su auto :P
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Esipamperi konksu kate 545.- UM-is? Endal ka üks puudu.
Jah selline hind ja mujalt ei saa.Kätte sain 8 päeva pärast.Küljelaiendi tungikoha katted midagi 400 kopikatega tüki hind.
EX M535i 1985.
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Võrreldes minu omaga ikka suht prillikivi su auto
Jah ma tean,käisin ju sinu praegust valget 3 korda vaatamas aga loobusin.
EX M535i 1985.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: BMW M535i E28 1985a. Indrek

Postitus Postitas Arvo »

indrek kirjutas: 2,8i hooratas kaalub 6,7 kg ja 3,5i hooratas kaalub 10,0 kg,keegi võiks 2,5i hooratta ka ära kaaluda huvitav teada palju kaalub.
Oled selles kindel, et M30 hoorattad on erineva kaaluga? Mul mingi aeg olid E28 pealt pärinevad 3,5 ja 2,8 hoorattad kõrvuti, käega kaaludes vahet küll ei teinud, seepärast saigi veidi treialil hooratast kergemdaks teha lasta... ma pole küll enam kindel, et selle kasutusse ka võtan kuna enda autole plaan tugevam sidur panna ja seega võib selliselt kergendatud hooratas nõrk jääda :roll:
Samas on muidugi võimalik, et mu autot oli samuti keegi 2,8 kergema hoorattaga tuuninud :?
Kas esimese hooratta jätsid alles? mõned entusiastid on sellest samuti loobunud või kergemaks treinud, ise küll kardan, et selliselt tjuunitud auto pole linnas enam kuigi mugav sõita
E24 635CSi | E10 2002
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

ei tahaks uskuda et 2.8 hooratas on 3.3kg kergem...
see peab ikka "jälgitud kaaluga" olema.
6.7 on natuke vähevõitu :)

edit: isegi pisikestel mikromootoritel on minu arust raskemad hoorattad kui 6 :)
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Kas esimese hooratta jätsid alles?
Milline on esimene?
Sai eraldi ära kaalutud hoorattad üks oli 3,5-se küljest ja teine oli 2,8 küljest.
3,5-se hoorattal on taga(või ees oleneb kummalt poolt vaadata) paksem osa(ei oska paremini seletada) 2,8-sal see puudub.
Äkki on aastate lõikes midagi muudetud 2,8 oli 82a. ja teine 84/07.3,5-sed olid 85a.
84/09 muudeti ju E28 juures mõningaid asju.
See nädal peaks kaamera kätte saama,teen paksemast hoorattast pildi.
EX M535i 1985.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Esimese hooratta all mõtlesin nn damperit.
Kontrollisin huvi pärast ETK-st ja avastasin, et seal on ka kõigi detailide päris täpsed kaalud sees... ning tõsi ta on, 3,5 mootoril on olnud läbi aja erineva raskusega hoorattad. 78-80 oli kõigil M30 mootoritel sama 6,9kg, 80-84 oli 3,5 mootoril 7,4kg ja 84 ning uuematel siis 10 kg hooratas :shock: Minu jaoks tegelikult pisut arusaamatu selline kaalu suurendamine , mootori näitatjad on ikkagi ligiläedaselt kogu aeg samad olnud.
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Esimese hooratta all mõtlesin nn damperit.
Damperit ei puudu. Pildid hoorattast 10,0 kg.
Pöial on siis selle osa peal mida vanemal või 2,8-sal pole.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/adf
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/adg
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/adh
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/adi
EX M535i 1985.
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Juhtus täna selline s..t lugu,et tõstsin juhipoolse esinurga tungiga sisse :evil: .Loodan et juhtmed viga ei saanud,vigastusi näha polnud.
Hapu lugu kui midagi lühisesse läheb või maha kärssab.
Sai ka lõpuks chipi peale proovitud,natuke erksamaks läks minek.
Hetkel puudub piiraja,selle peaks paari päeva pärast peale saama.
Selle chipiga on praegu see jama,et see nõuab lambda andurit,mida mul aga pole.Aga võibolla saab selle ümber teha,on paar varianti.
Homme pesen auto puhtaks ja teen pildid.
EX M535i 1985.
Renx
Postitusi: 497
Liitunud: 07 Aug 2005 21:01
Asukoht: Pealinn

Postitus Postitas Renx »

sai siis täna seda haikala enda silmaga kah nähtud, täitsa kena ja korralik hai on... 8) 8)
E28 520i -86 ex
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 525d touring -02 - hetkeliikur
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Täna tuli välja siis selline lugu tagapütt on täitsa mäda,kuna sai lähemaks uurimiseks ka lahti lõigatud siis kokku ma seda enam ei pane.Mõttetu vaev.
Nii,et kokkutulekule tuleb tulla ilma tagapütita kui just uut pütti enne kätte ei saa(homme UM-i tellima).
Oleks seda jama teadnud poleks ennem näppima hakanud.
Sai ka ära maitstud madala auto mõnud eesti teedel,tulemuseks ära freesitud karteripõhi(õnneks terve aga tihend hakkas lekkima),õiltaseme anduris väike mõlk ja parem alumine õõts sai paugu.
EX M535i 1985.
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

indrek kirjutas:kui just uut pütti enne kätte ei saa(homme UM-i tellima).
Mis kanti siis see hind jääb, kui seda UM'ist osta kannatab?
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Mis kanti siis see hind jääb, kui seda UM'ist osta kannatab?
Hind on krõbe aga asja nimi on loobumiskulu ehk siis midagi muud jääb jälle ostmatta :evil:
EX M535i 1985.
pisike528
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Veebr 2006 22:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pisike528 »

mis häält ta siis ilma pütita teeb-ei tohiks väga jube olla :roll: :?:
BMW 320 1989 coupe manu
Audi 80 1.8T 1993 rwd
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

pisike528 kirjutas:mis häält ta siis ilma pütita teeb-ei tohiks väga jube olla :roll: :?:
See hääl just kõigevaiksem ei ole kui pütta alt ära on ja pikkalt sõita on üsna nõme selle lärmiga :(
E28 525e & E28 535i
Suletud