02 ti, Ruut
02 ti, Ruut
Paistab, et on aeg tolm maha lükata korralikult "laagerdunud" rajaauto projektilt.
Vaatab, kas sellest on võimalik veel elulooma saada, sest tõenäoliselt pole mootor üle kümne aasta tuld sisse saanud ning suur osa juppe on auto küljest lahkunud enne, kui asi minu omandusse jõudis.
Esialgne plaan on Uunikute Talveralliks masin sõitma saada. Sinna on enamvähem täpselt 2 kuud. Kui see õnnestub, siis vaatab edasi, ehk saab suveks masina niikaugele, et võib ka rajal lõbusõitu teha
Esimene tagasilöök juba tuli. Selgus, et Type168 LSD element ikkagi ei mahu 02 reduktori korpusesse. Seega otsin 02 või e21 LSD-d.
Vaatab, kas sellest on võimalik veel elulooma saada, sest tõenäoliselt pole mootor üle kümne aasta tuld sisse saanud ning suur osa juppe on auto küljest lahkunud enne, kui asi minu omandusse jõudis.
Esialgne plaan on Uunikute Talveralliks masin sõitma saada. Sinna on enamvähem täpselt 2 kuud. Kui see õnnestub, siis vaatab edasi, ehk saab suveks masina niikaugele, et võib ka rajal lõbusõitu teha
Esimene tagasilöök juba tuli. Selgus, et Type168 LSD element ikkagi ei mahu 02 reduktori korpusesse. Seega otsin 02 või e21 LSD-d.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Endalgi on pikemat aega 02 plaanid peas mõlkunud kena projekt igatahes. Ja auto on juba õigetes värvides samuti
Tagasild tasuks minuarust samuti näiteks E30 omast valmis aretada.
Selle vangerdusega saad lisaks suuremale tugevusvarule ka suurema valiku erinevate peaülekannete vahel valida. Varuosade saadavus on ilmselt ka parem.
Roolikarp on tal vist ka kiiresõidu jaoks õnnetuke? Justnagu mäletan et from rack to rack oli sinna 5 pöörde kanti? Seda viga on muidugi suhteliselt lihtne parandada...
Mis mootoriga plaanis?
Tagasild tasuks minuarust samuti näiteks E30 omast valmis aretada.
Selle vangerdusega saad lisaks suuremale tugevusvarule ka suurema valiku erinevate peaülekannete vahel valida. Varuosade saadavus on ilmselt ka parem.
Roolikarp on tal vist ka kiiresõidu jaoks õnnetuke? Justnagu mäletan et from rack to rack oli sinna 5 pöörde kanti? Seda viga on muidugi suhteliselt lihtne parandada...
Mis mootoriga plaanis?
E10 2002
E30 tagasilla aretamine väga keeruline pole, tean ühte 02, kes selle läbi on teinud. Usun et siitkandist 02 või E21 plokkdiffrit ei leia ja mujalgi on nad väga hinnas.
Igatahes kõvasti edu ja hoia foorumirahvast samuti toimuvaga kursis.
Igatahes kõvasti edu ja hoia foorumirahvast samuti toimuvaga kursis.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Esialgu jätaks ikka kõik nii palju originaaliks, kui võimalik. Seega tagasild jääb hetkel originaal. Käin igaks juhuks difriga Dr. Lille juurest ka läbi, et saada second opinion Tahaks ära proovida selle palju kiidetud 02 juhitavuse enne, kui mingeid parendavaid/halvendavaid modifikatsioone hakata läbi viima.
Taha lähevad e21 piduritrumlid, mis läbimõõdult veidi suuremad, kui originaalid. Pole veel mõõta viitisinud aga eeldan, et ees on tavalised, mitte tii püstakud. Sel juhul 323i kettad koos Girlingi sadulatega. Viimased peab otsima mõne 200 seeria Volvo alt.
Mootor on plaan jätta sama, mis seal aiste vahel - M10B20 koos topeltkarpadega. Käima üritab joosta koos Solexi 40 PHH karpadega, kuna need seal hetkel peal ja mul riiulis üks komplekt tagavaraks. Loodetavasti kahe komplektiga saab toimiva koosluse kokku. Edaspidiseks ootab oma aega Weberi 40 DCOM-ide paar. Kuna ma ei ole kindel, millise kubatuuriga Alfa pealt need pärit on, siis tõenäoliselt tuleb seal suurem düüsidega möllamine. Karpade puhastamiseks tuleb leida mõni inimene, kes ultrahelipesuga tegeleb või ikkagi omale vann soetada.
Taha lähevad e21 piduritrumlid, mis läbimõõdult veidi suuremad, kui originaalid. Pole veel mõõta viitisinud aga eeldan, et ees on tavalised, mitte tii püstakud. Sel juhul 323i kettad koos Girlingi sadulatega. Viimased peab otsima mõne 200 seeria Volvo alt.
Mootor on plaan jätta sama, mis seal aiste vahel - M10B20 koos topeltkarpadega. Käima üritab joosta koos Solexi 40 PHH karpadega, kuna need seal hetkel peal ja mul riiulis üks komplekt tagavaraks. Loodetavasti kahe komplektiga saab toimiva koosluse kokku. Edaspidiseks ootab oma aega Weberi 40 DCOM-ide paar. Kuna ma ei ole kindel, millise kubatuuriga Alfa pealt need pärit on, siis tõenäoliselt tuleb seal suurem düüsidega möllamine. Karpade puhastamiseks tuleb leida mõni inimene, kes ultrahelipesuga tegeleb või ikkagi omale vann soetada.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Difrite kohta niipalju kui mina taustainfot tean, Lille difritega tegeleb siin üks teine tegelane (panen PS)
e30 tagasilla paigaldus nõudis ikka päris palju lõikumist ja keevitamist. Üldjuhul 02 originaal silda tugevdatakse, muidu on ikka hirmus õbluke teine.
Esipidurid 323+volvo on tõesti bolt-on ja pidurdavad kah
e30 tagasilla paigaldus nõudis ikka päris palju lõikumist ja keevitamist. Üldjuhul 02 originaal silda tugevdatakse, muidu on ikka hirmus õbluke teine.
Esipidurid 323+volvo on tõesti bolt-on ja pidurdavad kah
e6 2000 Touring `73
jah, käib jutt nn boxed õõtsadest. pilk auto alla naitas, et see töö on juba eelnevalt tehtud.airhead kirjutas:Üldjuhul 02 originaal silda tugevdatakse, muidu on ikka hirmus õbluke teine.
Viimati muutis Ruut, 27 Dets 2013 21:02, muudetud 1 kord kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Girling sadulaid kahte sorti.Vent kettale ja mitte vent kettale.Läbikäidud tee aga jõudu ja jaksu.
e21 3xx
Re:
Selle kalli LSD soetamisega soovitaks mina omast kogemusest küll oodata (kasutatud LS unit vajab kindlasti ketaste taastamist). Selle raha investeeriks pigem kvaliteetsesse ja kallisse vedrustusse (nt Bilstein B8). IMHO on tähtis saada sellisel pühapäeva rajaautol juhitavus ja käitumine kurvides meeldivaks ja stabiilseks, mitte see, kas sul kurvikiirus hakkab olema 100 või 103 kmh Mees-mehe vastu ju võistlema selle autoga esialgu ei lähe?
Kas karpadele on tõesti vaja nii peenelt läheneda? Kahtlemata saab sedasi parem aga hinna ja kvaliteedi suhe on imho selgelt vanakooli manuaalse meetodi poole kalduRuut kirjutas:Karpade puhastamiseks tuleb leida mõni inimene, kes ultrahelipesuga tegeleb või ikkagi omale vann soetada.
E10 2002
Re: 02 ti, Ruut
Mul on ultrahelivann muidu olemas, aga kapradega pole seda veel katsetanud.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: 02 ti, Ruut
mis Sul difri juures takistuseks sai?
nii palju kui väljamaa foorumties lugenud olen, siis küll panevad E36 typ168 sisu sinna sisse. siis kõige "kangem" väikse korpusega lsd.
sest E10nel samamoodi ju typ168 differ või on erinevatel aastatel mingid erinevused?
nii palju kui väljamaa foorumties lugenud olen, siis küll panevad E36 typ168 sisu sinna sisse. siis kõige "kangem" väikse korpusega lsd.
sest E10nel samamoodi ju typ168 differ või on erinevatel aastatel mingid erinevused?
Re: 02 ti, Ruut
Ütlen ausalt, et ma täpselt ei teagi, milline differ seal all peab olema. Autol seda all ei olnud. Pagassis vedeles üks korpus, kus kirjade järgi võis aru saada, et oli olnud 5,xx ülekandega LSD. Alles oli ainult malmkorpus ja tigu. Selle sisu ja tagakaas, nagu ka paljud muud huvitavad jupid auto küljest, olid rännanud mujale. Cahseli pesast sain uue reduktori iirc 4,4x ülekandega. Samas korpused ei ole identsed pagassis olnuga, kuid mõlemad on kitsamad, kui e30 type168. Andsin e30 doonor LSD ja Cahseli käest saadu kohalikele meistrimeestele ja sain vastuseks, et LSD füüsiliselt ei mahu sisse. Go figure. Vähemalt teevad nad lsd nüüd korda, selle otsakaas oli huvitavalt pooldunud. Panen hiljem pildid.
Vedrustusest. Paljud märgid viitavad sellele, et see masin on eelnevas elus üksjagu rada nühkinud. Esivedrustust pole alt võetud ja see tundub päris toekas olema. Tagavedrud ja amordid olid jällegi puudu. Sinna on hetkel olemas kaks komplekti, erineva jäikusega, pruugitud vedrusid + uued reguleeritavad Koni Spordid. Esialgu proovib sellise setupiga masina sõidetavaks saada.
Ultrahelivannis peaks teoreetiliselt ka kõik "nurgatagused" ja peenikesed kanalid puhtaks saama, seepärast on see karpade puhul mõttes mõlkunud. Iseenesest ei peaks selline pesu mingi väga kallis teenus olema.
Vedrustusest. Paljud märgid viitavad sellele, et see masin on eelnevas elus üksjagu rada nühkinud. Esivedrustust pole alt võetud ja see tundub päris toekas olema. Tagavedrud ja amordid olid jällegi puudu. Sinna on hetkel olemas kaks komplekti, erineva jäikusega, pruugitud vedrusid + uued reguleeritavad Koni Spordid. Esialgu proovib sellise setupiga masina sõidetavaks saada.
Ultrahelivannis peaks teoreetiliselt ka kõik "nurgatagused" ja peenikesed kanalid puhtaks saama, seepärast on see karpade puhul mõttes mõlkunud. Iseenesest ei peaks selline pesu mingi väga kallis teenus olema.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: Re:
Kunagi kodanik Avo Elme aka rustang heietas mõtet saada nii palju autosid kokku et Historic klass rajasõidus teha Siingi foorumis ju mitu meest on vähemalt mõtteid mõlgutanud sellise vana rajaauto teemal.Arvo kirjutas: Mees-mehe vastu ju võistlema selle autoga esialgu ei lähe?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Selle katkise otsakaane asemele pakutakse tugevdatud juppi.. see on tavaline probleem sellel "pisikesel" LSD-l
Tel. 53 43 76 44
-
- Postitusi: 126
- Liitunud: 19 Veebr 2006 19:20
Re: 02 ti, Ruut
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater" onclick="window.open(this.href);return false;Ruut kirjutas:Selline pilt avanes siis karu kõhust