02 ti, Ruut
Re: 02 ti, Ruut
Kui rohkem aega nädalavahetusel tekib, teen oma kuuris inventuuri ära, midagi sinu nimekirjast ikka leiduma peaks.
Pensupaagi täitetoru, kui sa mõtled seda kummist juppi kere ja paagi vahele siis pead ikkagi WN`ist tellima. Kasutatuna tervet leida võimatu. Pagassi vedrud saab Kehalast.
Istmed jõudsid stardiks ikka ärakuivada?
Pensupaagi täitetoru, kui sa mõtled seda kummist juppi kere ja paagi vahele siis pead ikkagi WN`ist tellima. Kasutatuna tervet leida võimatu. Pagassi vedrud saab Kehalast.
Istmed jõudsid stardiks ikka ärakuivada?
e6 2000 Touring `73
Re: 02 ti, Ruut
Esipidurid said upgrade'i Volvo 200 seeria sadulate ja 323i ketaste näol ja tagumised e21 trumlitega. Samas see ei peaks tekitama olukorda, et pedaal läbi vajub. Peale orginaalpeasilindri kasutamist sai peale vist nüüd e21 oma aga ikka sama jama. Eks ma pean vähe soojemate ilmade saabudes uuesti kogu süsteemi üksipulgi laiali lammutama.
Istmed said enamvähem kuivaks, pampersit ei pidanud püksi panema Peale läksid popid istmekatted ja üldmulje jäi täiesti esteetiline. Juhi istme sealjatugi oli rooste tõttu fikseerunud ettepoole suunatud kaldega ja ei allunud reguleerimisele. Kuna selline nina klaasis sõiduasend väga ei imponeerinud, sai aja puudusel lähenetud meetodil sila jest uma nje nada. Edaspidi ei fikseerunud enam üks seljatoe pool.
Istmed said enamvähem kuivaks, pampersit ei pidanud püksi panema Peale läksid popid istmekatted ja üldmulje jäi täiesti esteetiline. Juhi istme sealjatugi oli rooste tõttu fikseerunud ettepoole suunatud kaldega ja ei allunud reguleerimisele. Kuna selline nina klaasis sõiduasend väga ei imponeerinud, sai aja puudusel lähenetud meetodil sila jest uma nje nada. Edaspidi ei fikseerunud enam üks seljatoe pool.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Piduri läbivajumine viitab peapumba probleemile.. mansetid lasevad tagasi. Samuti kontrolli ega pumba tagumine ehk, siis võimendi poolne ots ei lekiks võimendi sisse. Ajapikku kipub viimane mansett ära surema, samuti on võimalik pumpa kokku pannes viimast detaili vigastada.... nüüd just lugesin, et silindrid kõik uued Samuti tekitab läbi vajumist liiga suur töökäik, taga pidurid õieti reguleeritud? Klots võimalikult ligidal trumlile vabas asendis? Et ei oleks seda, esimene kord vajutad, siis klotsid lähevad trumli poole küll, aga peapumba "täiest" jääb puudu ja pump tahab "uut laadimist", teise vajutusega on klots juba ligemal ja hakkab rakenduma. Mismoodi 02-el reguleerimine üldse lahendatud on? Ekstsentrikutega nagu E21-el? BMWfans lehte uurides tundub küll, ehk siis pidurikilbi taga olevad kaks nr 17 võtmele sobivat poldipead
Viimane võimalus on veel, et sul 240-e sadulad, 3-e nipliga ning kahe toruga? mis moodi sul need torud lahendatud on? kolmik kuskil? või on kahe kolvi vahelt sein läbi puuritud? Ega kogemata siukest asja pole juhtund, et õhutus niplid vaatavad põranda poole? (ainult ühed niplid võimalik nii asetada)
Nii palju olen veel uurinud, et E21 mehed kes kasutavad Volvo sadulaid, kasutavad ka E12-e peapumpa..
Isiklikult olen maadlend samasuguse probleemiga, minul oli probleem taga klotside vääras reguleeringus, kui hakkasin ekstsentrikuid käima õpetama, siis tulid esimesena nende kandid maha ning murdusid ära ka klotsi liigutavad pulgad pulgad saab tagasi keevitada, ekstsentrikule kuuma ning hiljem õli ja asi hakkab liikuma jälle
Teen pakkumise, et sul on suure tõenäosusega sama häda
Jõudu ja jaksu!
Viimane võimalus on veel, et sul 240-e sadulad, 3-e nipliga ning kahe toruga? mis moodi sul need torud lahendatud on? kolmik kuskil? või on kahe kolvi vahelt sein läbi puuritud? Ega kogemata siukest asja pole juhtund, et õhutus niplid vaatavad põranda poole? (ainult ühed niplid võimalik nii asetada)
Nii palju olen veel uurinud, et E21 mehed kes kasutavad Volvo sadulaid, kasutavad ka E12-e peapumpa..
Isiklikult olen maadlend samasuguse probleemiga, minul oli probleem taga klotside vääras reguleeringus, kui hakkasin ekstsentrikuid käima õpetama, siis tulid esimesena nende kandid maha ning murdusid ära ka klotsi liigutavad pulgad pulgad saab tagasi keevitada, ekstsentrikule kuuma ning hiljem õli ja asi hakkab liikuma jälle
Teen pakkumise, et sul on suure tõenäosusega sama häda
Jõudu ja jaksu!
Re: 02 ti, Ruut
Kõigepealt sai originaalpump varustatud rem komplektiga. 240 sadul on jah kahe toruga aga seda on ka 02 originaalis. Seega probleem puudub. Hetkel sai kolmikud veel vahele istutatud, kui uus e21 peapump läks. Nagu kirjutasin tagapidurid on nüüd e21 omad ja seal võib tõesti reguleeringu probleem olla aga ma ei mäleta, et ma kummalgi oma e21 oleks pidanud tagapidureid reguleerima. Kas see n.ö. klotside lähemale keeramine ei mõjutanud peaasjalikult käsipiduri süsteemi.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Päris kindlasti mõjutab tagapidurite klotside/trumlite vahe pedaali käiku ja mitte vähe! Soovitan reguleerida
Re: 02 ti, Ruut
Üks pilt Talve(muda)rallilt
ja hiljem puhtaks kasitult
Nüüd peab hakkama motivatsiooni koguma ja ettevalmistusi tegema suvehooajaks.
ja hiljem puhtaks kasitult
Nüüd peab hakkama motivatsiooni koguma ja ettevalmistusi tegema suvehooajaks.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Alustasin ettevalmistust selleaastaseks mudaralliks. Peale mõningast käiamist ja ühe bensuvooliku klambri kinni keeramist sain mootori tööle. Tegin paarikilomeetrise ringi veendumaks, et kõik elutähtsad funktsioonid toimivad. Pidurid olid sama s*tad, nagu eelmise aasta veebruaris, kui masin viimati sõitis. Lootus, et mõned asjad iseenesest paranevad, ei täitunud
Kapoti all leidis omale koha klaasipesu paak (tänud airhead'ile). Sel aastal ei peagi iga mõne(kümne) kilomeetri tagant enam lund esiklaasile loopima, et näha kuhu tee viib. Samast varasalvest pärit pagasiluugi vedrusüsteem läks ka külge, nii et pooliku varrega harja võib minema visata.
Pidurid on küll kiiruse surm aga neid peaks vähe järgi aitama ning gaasipedaali tekitama. Siis võib hakata kilomeetreid mõõtma.
Kui kellelgi on pakkuda 4x100 velgi 0 või miinus offsetiga siis võib mulle ps-i panna.
Kapoti all leidis omale koha klaasipesu paak (tänud airhead'ile). Sel aastal ei peagi iga mõne(kümne) kilomeetri tagant enam lund esiklaasile loopima, et näha kuhu tee viib. Samast varasalvest pärit pagasiluugi vedrusüsteem läks ka külge, nii et pooliku varrega harja võib minema visata.
Pidurid on küll kiiruse surm aga neid peaks vähe järgi aitama ning gaasipedaali tekitama. Siis võib hakata kilomeetreid mõõtma.
Kui kellelgi on pakkuda 4x100 velgi 0 või miinus offsetiga siis võib mulle ps-i panna.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: 02 ti, Ruut
Täna läksin pidurite kallale. Tagumised trumlid irdusid lihtsalt - alles eelmisel aastal alla keeratud.
Pilt, mis avanes, pani kukalt kratsima. Ma olin kindel, et tagumised pidurid said täieliku upgrade'i aga klotsid olid "viimase millimeetri" peal.
Peab ikka kõik asjad ise tegema või vähemalt kõrval olema, kui tehakse. Paberimajandust üle vaadates nähtub tõesti, et uusi klotse arvel ei ole. On vaid uued pidurisilindrid ja paigalduskomplektid. Ju siis tekkis kellelgi arvamus, et on veel piisavalt head.
Enne ei hakka ekstsentrikuid mudima, kui leian uued klotsid. Siit küsimus E21 meestele, kes hiljaaegu on piduriklotse vahetanud - kust normaalseid klotse saab? Lõin internetikauplused lahti, seal ainult mingid kummalised brändid nagu: Trusting, LPR, ABE, Triscan, FTE. Krt, kus on Pagid, Jurid, Ferodo, Lockheed, Brembo jne? Teab keegi, mida esindus müüb?
Klotsid peavad sellised olema, et 100+ kiirustelt peab kiirelt pidama saama ja nii mitu korda minutis paarikümne minuti jooksul.
Üks asi veel mis silma torkas, paljud internetipoed pakuvad tagumisi klotse trumlile diameetriga 229mm. Minu teada peaks kõik e21 trumlid olema 250mm või ma eksin?
Pilt, mis avanes, pani kukalt kratsima. Ma olin kindel, et tagumised pidurid said täieliku upgrade'i aga klotsid olid "viimase millimeetri" peal.
Peab ikka kõik asjad ise tegema või vähemalt kõrval olema, kui tehakse. Paberimajandust üle vaadates nähtub tõesti, et uusi klotse arvel ei ole. On vaid uued pidurisilindrid ja paigalduskomplektid. Ju siis tekkis kellelgi arvamus, et on veel piisavalt head.
Enne ei hakka ekstsentrikuid mudima, kui leian uued klotsid. Siit küsimus E21 meestele, kes hiljaaegu on piduriklotse vahetanud - kust normaalseid klotse saab? Lõin internetikauplused lahti, seal ainult mingid kummalised brändid nagu: Trusting, LPR, ABE, Triscan, FTE. Krt, kus on Pagid, Jurid, Ferodo, Lockheed, Brembo jne? Teab keegi, mida esindus müüb?
Klotsid peavad sellised olema, et 100+ kiirustelt peab kiirelt pidama saama ja nii mitu korda minutis paarikümne minuti jooksul.
Üks asi veel mis silma torkas, paljud internetipoed pakuvad tagumisi klotse trumlile diameetriga 229mm. Minu teada peaks kõik e21 trumlid olema 250mm või ma eksin?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Interneti poodides tavaliselt kallemaid asju ei panda väljagi, sest keegi neid eriti niikuinii ei osta, kindlasti saab tellida ka ala delphi klotsi ja ferodot ja ka muid kvaliteetseid asju, enda autole näiteks läksid ette ja taha trw klotsid.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: 02 ti, Ruut
Kui ma nüüd parameetrid õigesti sisestasin siis "eparts.ee" pakub nt BOSCHi, Delphit...
https://www.eparts.ee/catalog/#brand:16 ... 0031/tab:1
https://www.eparts.ee/catalog/#brand:16 ... 0031/tab:1
Re: 02 ti, Ruut
See Delphi on seal 228mm. Mul on mulje jäänud, et Delphi on lihtsalt üks pakendusfirma ja ausalt öelda ei oska midagi arvata ka Boschi klotsidest. Paistab, et Aftermarketi omad pakuvad Ferodot. Saatsin neile klotside saadavuse osas küsimuse.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
ei ole delphi pakendaja, alati ketastel klotsidel kirjad "delphi" ka pealRuut kirjutas:See Delphi on seal 228mm. Mul on mulje jäänud, et Delphi on lihtsalt üks pakendusfirma ja ausalt öelda ei oska midagi arvata ka Boschi klotsidest. Paistab, et Aftermarketi omad pakuvad Ferodot. Saatsin neile klotside saadavuse osas küsimuse.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: 02 ti, Ruut
Minul mingi 5 aastat tagasi eraldusid boschi tagapiduriklotsidel katted nii, et ratas kiilus kinni. Autoks Renault Clio ja tegu siis samuti trummelpiduritega. Võimalik, et ühekordne praak aga minule piisas, et muid brände validaei oska midagi arvata ka Boschi klotsidest
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Re: 02 ti, Ruut
Delphi klotse küll ei soovita , kettale korjas tõsise kihi kulumistolmu ja ega siis pole pidureid ka (olid kasutuses volvol) .
Audile panin viimati ka kõik TRW omad , vist kallimaid enam ei olnud .
Huvitaval kombel oli enne vahetatud esimesed kettad ja odavad klotisd , mis korjasid sisemistele pindadele korraliku kihi peale , nii et metalli näha ei olnud . Käiasin ketta sisemised pinnad tolmust (30min 1-ketas) , mida oli sinna kogunud vähemalt 3 mm .
Audile panin viimati ka kõik TRW omad , vist kallimaid enam ei olnud .
Huvitaval kombel oli enne vahetatud esimesed kettad ja odavad klotisd , mis korjasid sisemistele pindadele korraliku kihi peale , nii et metalli näha ei olnud . Käiasin ketta sisemised pinnad tolmust (30min 1-ketas) , mida oli sinna kogunud vähemalt 3 mm .
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Re: 02 ti, Ruut
Aftermarket'i omad lubasid kolmapäevaks Ferodo Premierid kohale tuua. Hakkasin juba ebayd kaevama, kuna paljudest kohtadest tuli vastus, et kohapeal (Eestis) on ainult üks komplekt no-name klotse ja kõige muuga läheb kohutav aeg. Fixusest, kes oma kodulehel promob Ferodo klotse tuli vastus, et nemad FSB97 ei suuda pakkuda. Viimaseks variandiks oleks Pidurimeistris uued katted lasta klotsidele panna. On keegi seda teenust proovinud?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Pidurimeistri sidurikatteid olen mitmele autole pannud ning need on paremad kui originaalid. Paljud kasutavad neid ka võidusõiduautodel, kus võimsuselisa pole väga suur võrreldes originaaliga. Klotsi katetega otseselt kogemust ei ole aga ma ei usu, et need nüüd väga kehvad on. Hind peaks olema samuti piisavalt soodne.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: 02 ti, Ruut
Kuna Ferodo klotsidega oli ikkagi mingi kala - algul unustati tellida ja lõpuks tuli välja, et laoseis näitas Rootsis valesti, siis läks ikkagi käiku Plaan B. Pidurimeistris läksid klotsidele uued katted. Vana oli veendunud, et tema katted on paremad igasugustest D-, C-, B- ja ka A-varuosa katetest Eks aeg näitab. Pidurite lahtivõtmisel jäi silma veel üks kala, mis kindlasti ei parandanud pidurite tööd
Kuna käsipiduri tross jäi suurema trumli peale minnes lühikeseks, siis osava mehaaniku käed painutasid klotsi käsipiduri hoova veidi kõrvale, klotside vahelise metalltoe (bow) taha. Selle tulemusena tekkis klotsidel liiga suur käiguvabadus. Õige lähenemine oleks olemasolevad käsipiduritrossid vahetada 2002 Turbo omade vastu. Kuna neid mul loomulikult käepärast polnud, tegin hoova jaoks väikese hamba.
Neljast ekstsentrikust üks tahtis tõsist väänamist aga lõpuks said kõik enamvähem rahuldavalt liikuma.
Siin pidurid koostatud. Pidurimeistri katted ei ole otseselt väga soodsad, mingeid noname klotse saab odavamalt, aga töö oli kiire. Hommikul viisin ja õhtul sain kätte. Kuna aeg läks hiliseks ja gaasipedaali paigaldust ei viitsinud ka lõpule viia, siis proovisõidu pidurite testimiseks lükkasin homsesse.
Lõpuks tegin paar pilti, kuidas 7J15 et25 velg võiks all välja näha. Ilma rehvita siiski head pilti ei saa. Peab mõtlema, kas panen need MIM 1400 Bauri või 02 alla.
Kuna käsipiduri tross jäi suurema trumli peale minnes lühikeseks, siis osava mehaaniku käed painutasid klotsi käsipiduri hoova veidi kõrvale, klotside vahelise metalltoe (bow) taha. Selle tulemusena tekkis klotsidel liiga suur käiguvabadus. Õige lähenemine oleks olemasolevad käsipiduritrossid vahetada 2002 Turbo omade vastu. Kuna neid mul loomulikult käepärast polnud, tegin hoova jaoks väikese hamba.
Neljast ekstsentrikust üks tahtis tõsist väänamist aga lõpuks said kõik enamvähem rahuldavalt liikuma.
Siin pidurid koostatud. Pidurimeistri katted ei ole otseselt väga soodsad, mingeid noname klotse saab odavamalt, aga töö oli kiire. Hommikul viisin ja õhtul sain kätte. Kuna aeg läks hiliseks ja gaasipedaali paigaldust ei viitsinud ka lõpule viia, siis proovisõidu pidurite testimiseks lükkasin homsesse.
Lõpuks tegin paar pilti, kuidas 7J15 et25 velg võiks all välja näha. Ilma rehvita siiski head pilti ei saa. Peab mõtlema, kas panen need MIM 1400 Bauri või 02 alla.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Pidurite veale pani akuula pihta, pluss siis ülalkirjeldatud kässari probleem. Uued klotsid ja ekstsentrikute reguleerimine kaotas ära piduripedaali pumpamise vajaduse. Pidurid oluliselt paremad, kui enne aga tundub, et tahavad veel õhutamist. Asfaldil ei taha korralikult blokki võtta.
Tekitasin gaasipedaali ja reguleerisin gaasitrossi. DAAZ karpa hakkas seepeale mõlema lõõriga hingama.
Nädal veel aega. Ühte ja teist veel teha aga suuremate asjadega ühel pool.
Kui ma ei leia üles turvavööde kinnitamise polte, siis võiks Tallinna piirkonnas kellegi sellisest mõtetust kolast õlle või paari eest vabastada.
Tekitasin gaasipedaali ja reguleerisin gaasitrossi. DAAZ karpa hakkas seepeale mõlema lõõriga hingama.
Nädal veel aega. Ühte ja teist veel teha aga suuremate asjadega ühel pool.
Kui ma ei leia üles turvavööde kinnitamise polte, siis võiks Tallinna piirkonnas kellegi sellisest mõtetust kolast õlle või paari eest vabastada.
CSi, ti, i, RT, TC1, D