3. leht 7-st

Re: 02 ti, Ruut

Postitatud: 06 Jaan 2014 21:31
Postitas Ruut
Selge siis, Kuusakoski kuhi kasvab. Kellel on korraliku 89mm silindrimõõduga M10 plokki pakkuda, siis andke tuld. Muidu ma Uunikute rallile ei jõua. Samaga on soovijatele pakkuda kogu M10B16 mootori sisu ja kaas.

Cardo - Saaks selle esimese mootorigi kokku, küll siis edaspidi jõuab neid vaikselt juurde soetada, kui see mootor end rajal õigustab. Mul nii suurejoonelised plaanid selle rajasõiduga ei ole, et hooajal paar-kolm konet ribadeks lasta ;)

Re: 02 ti, Ruut

Postitatud: 06 Jaan 2014 21:47
Postitas Priit
Mul on tegelikult üks M10B18 plokk garaazis.. puhastatud ja värvitud..

Re: 02 ti, Ruut

Postitatud: 06 Jaan 2014 21:51
Postitas Ruut
Hakkab tulema :) Pakkumised koos hinnasooviga võib kohe ps-i panna, kui avalikult ei taha hinda välja hõigata.

Re: 02 ti, Ruut

Postitatud: 15 Jaan 2014 10:18
Postitas Ruut
No ikka üle kivide ja kändude :( Plokk käes ja tundub päris hea olema. Sai hakatud vana mootori sisu uude plokki tõstma ja ilmnes, et vist on saale ringi käinud ja vänt tahaks lihvimist. Kunagi hallidel aegadel sai mingit vänta teha Harju KEK-i rallimeeste juures. On keegi lasknud seda viimasel ajal teha? Tõukurist olen viimasel ajal ainult halba kuulnud, Drews auto on vist sellesuunalise tegevuse lõpetanud samuti nagu ka Vihur. Kavori kodulehel väntade kohta inf puudus. Detjonõšev Katusepapi tn- väidetavalt kallis, hea ja pikad järjekorrad? On veel keegi Tallinna kandis? Räägitakse mingitest Kuusalu meestest.

Re: 02 ti, Ruut

Postitatud: 17 Jaan 2014 23:15
Postitas mart154
Soovitan sul ikka Katusepapi tänaval selle vändaga ära käia.

Need 2.0 vändad ju üsna haruldased, et riskida.

Re: 02 ti, Ruut

Postitatud: 18 Jaan 2014 09:28
Postitas Ruut
Selle tulemuseni jõudsin juba jah, et kedagi teist ei julgeta soovitada peale Katusepapi tn. Käisin sealt juba üleeile läbi ja rääkisime põhimõttelised jutud ära. Saba, eriti just väntade tegemisel, on pikk. Mingeid tähtaegu ei tahetud öeldagi. Seetõttu läheb ajutiselt kapoti alla M10B18, mis jäi JanO e12 reanimeerimisest üle. Sellega saaks muid asju edasi liigutama hakata - summuti, pidurid, elekter.
Võibolla venib B20 kapoti alla saamine kevadesse aga ega ta tulemata jää.

Re: 02 ti, Ruut

Postitatud: 18 Jaan 2014 10:57
Postitas Arvo
Detjoni käest küsi kindlasti nn "racing õlikanalite töötlust", st faasitud avad. Minul vedeles vänt seal üle kuu aja, üks teine tüüp vist tegeleb seal väntvõllidega, kes siis vahest käib tegemas kui rauahunnik väga suureks kasvab.

Re: Re:

Postitatud: 22 Jaan 2014 15:55
Postitas Ruut
Arvo kirjutas: Selle raha investeeriks pigem kvaliteetsesse ja kallisse vedrustusse (nt Bilstein B8). IMHO on tähtis saada sellisel pühapäeva rajaautol juhitavus ja käitumine kurvides meeldivaks ja stabiilseks, mitte see, kas sul kurvikiirus hakkab olema 100 või 103 kmh :)

Nojah, vedrustusse investeerimine tuleb siiski ette võtta, sest üks esiamortidest on kutu. Erinevaid alternatiive kaaludes jäi ikkagi valik kollase Koni-spordi peale. Hind suudeti söödavaks väänata ja tagumised olid juba konid. Nüüd jääb oodata, et tellimus ka reaalselt täidetakse.
Bilsteini kataloogi uurides jäi silma üks nüanss B6 Spordi kohta. Üldjuhul räägitakse lihtsalt B6 või B6 Spordist aga E10 pakutakse kahte erinevas seades B6 Sporti. Üks Komfort ja teine Club Sport versioon. Lisaks pakutakse veel Bilstein Motorsporte. B4, B8, B12 jmt ei pakuta.

Re: 02 ti, Ruut

Postitatud: 23 Jaan 2014 10:16
Postitas Baur TC
Bilstein Club Sport pluss H&R vedrud / http://www.h-r.com/de/young-oldtimer.html" onclick="window.open(this.href);return false;

= Alpina set-up

toob umbes 35 - 40 mm madalus, seda oleme (minu endine Saksa firma C&C Autoteile) 1988-1992 Saksast suht edukas arenenud ja siis müünud. Auto alla jõudsid siis umbes 200 komplektid alates 1989 kuni 1993 - siis mina pakkisin asjad kokku ja mõtlesin juba pigem Eesti kasuks....

http://www.dvsegmbh.info/PDF/einbau/120 ... /29707.PDF" onclick="window.open(this.href);return false;

Nii palju kui mina olen veel asjadest teadlik on neid vedrud veel kättesaadav, komplektid aga mitte. Bilstein müüb nüüd eraldi amortid ja H&R vedrud.

Varem oli nii, et mõlemad firmad olid Thyssen-Krupp gruppi omanduses, sellepärast oli koostöö "suht" lihtne.

Re: 02 ti, Ruut

Postitatud: 05 Veebr 2014 14:17
Postitas Ruut
Esimesed Konid käes. Pildi nurgast paistab Girlingi sadul. Loodetavasti saab sel nädal asjad alla.
Pilt
Esipidurite alla panekut takistab hetkel veel puuduolevad e21 (kõik v.a. 323i) esimesed rummud. Kellel vedelevad ja tahab lahti saada, siis ps-i pakkumine. Muidu pean minema oma komplektseid püstakuid lammutama.

Nagu arvata oli, siis e30 alt pärit torukolled kumbki ei istu e10 alla. Üritab AC Schnitsli :) oma veidi lõikuda ja painutada, ehk saab asja.

Hakkab vaikselt looma aga teha on veel üksjagu. Ralli aeg aga läheneb jubeda kiirusega. Peab vist saapamaa rütmidel igaks juhuks sumpatoru kinni keevitada laskma :)

Re: 02 ti, Ruut

Postitatud: 05 Veebr 2014 15:03
Postitas dmk
Mul M10B20 vänt olemas....

Re: 02 ti, Ruut

Postitatud: 05 Veebr 2014 15:38
Postitas Priit
Rummud võiks minult saada.

Re: 02 ti, Ruut

Postitatud: 07 Veebr 2014 22:35
Postitas Ruut
Vahepeal väike update. Simonsi sportsystem summuti on alla keeratud
Pilt
Pükste ja väljalaskekolle aset täidab loodetavasti roostevabast e30 AC Schnitzeri 4-1 torukolle. Viimane saab väikese redisaini, mis arvestaks 02 kere kumerusi ja rooli paralleelvarrast.
Tagumiste pidurite upgrade ka läbi viidud. Seal leidsid oma koha e21 trumlid.

Re: 02 ti, Ruut

Postitatud: 16 Veebr 2014 22:23
Postitas Ruut
Baur TC kirjutas:Bilstein Club Sport pluss H&R vedrud / http://www.h-r.com/de/young-oldtimer.html" onclick="window.open(this.href);return false;

= Alpina set-up


Nii palju kui mina olen veel asjadest teadlik on neid vedrud veel kättesaadav, komplektid aga mitte. Bilstein müüb nüüd eraldi amortid ja H&R vedrud.
H&R kataloogis on olemas komplektid: Cup-Kit Sportfahrwerke. TÜV paberites polnud otseselt öeldud, millise tootja amordid on kasutusel aga ju nad Bilsteini omad on.

Niipalju progressist, et summuti on all ja tagumisest otsast tuleb sooja õhku. e21 rummud ka olemas ja auto liigub omal jõul ning jääb soovi korral seisma.
Teha: parem uks, elekter (tuled, puhurid, kojamehed jne.), istmed (krt isegi kaardilugeja on oma tagumiku nii jämedaks söönud, et keeldus talverallit neis istmetes veetmast), peeglid, TÜV. Aega jääb vähemalt nädal puudu aga üritab kuidagi jõuda. Igaks juhuks lasin Ritmol juba lõõrid puhtaks köhida, et oleks vajadusel võtta.

Re: 02 ti, Ruut

Postitatud: 18 Veebr 2014 21:45
Postitas Ruut
Pilt

Re: 02 ti, Ruut

Postitatud: 21 Veebr 2014 22:57
Postitas Ruut
Üldkasutatavatel teedel liikumiseks luba olemas ;)
Siinkohal pean tänusõnad ütlema:
Airheadile, Rolandile, Silverile ja Priidule ilma kellede varuosaladudeta oleksin jänni jäänud ning Kassiauto meeskonnale.
Pilt
Pilt
Pilt
Auto on Talveralliks liikvel aga teha on siiski veel palju. Suurematest asjadest on suveks vaja kokku saada õige M10B20 ning ikkagi ei jäta seda LSD jonni. Samuti vajab kosmeetiline pool üksjagu järel aitamist.

Mis muud, kui Rajal näeme, ... raisk! :D

Re: 02 ti, Ruut

Postitatud: 23 Veebr 2014 22:47
Postitas Ruut
Käidud
Pilt

Re: 02 ti, Ruut

Postitatud: 25 Veebr 2014 13:00
Postitas Roland
Mis jonn sul selle lsd-ga on? Typ 168 läheb kindlalt 02 difri kesta.
Lsd elmendi otsakaas keeratakse enne kesta panekut maha, siis kestas sees keeratakse tagasi.

Re: 02 ti, Ruut

Postitatud: 25 Veebr 2014 15:14
Postitas Ruut
No jonn on see, et ma oma vähese silmaringiga omasin infot kahe LSD remontija kohta, kellest üks asub Viimsis ja teine Sakus. Kuna puhtkogemata tekkis kontakt Saku omaga varem, siis andsin talle nii e30 reduktori, kui ka 02 oma sooviga siirata LSD e30 -> 02. Tagasi sain remonditud e30 ja 02 algsel kujul. Sõnum oli, et füüsiliselt ei mahu! Nemad olid mõõtnud. Kuna Silveri käest sain ühe reduktori lisaks, siis ehk võtan ja proovin sellele õpetusele tuginedes ise ristamise läbi viia.

Miskipärast ei saanud korralikult toimima pidureid. Esimene vajutus tahab läbi vajuda, alles teine-kolmas võtab plokki. Õhutatud on korduvalt. Kõik uued pea- ja töösilindrid. Pole kordagi juhust olnud kogeda p**ses vaakumvõimendit. Kas see võib anomaaliat põhjustada? Variant on muidugi ka see, et mõni kummivoolikutest teeb "õhupalli". Oleks pidanud vist kohe braided steel voolikud panema.

Kuna ettevalmistusaeg lõppes otsa enne starti, siis esiistmed läksid sisse originaalid Arno kuuri räästa alt :mrgreen: Esialgne plaan oli võtta sealt siinid ja istutada need veidi sportlikumate istmete alla. Selle plaani viib ehk teoks, kui viitsimine tekib. Suurem huvi oleks oma ilusad punased poolkorvid vahetada analoogsete, aga veidi laiema istumiskohaga :) poolkorvide, vastu. Hädakorral sobiks vahetus ka kaks ühe vastu.

Lõpetuseks väike osturubriik. Soov oleks saada 02 gaasipedaal, seda kuramuse hooba tallata on suht ebameeldiv :)
Puudust tunnen veel: tagavaraks kõrgemad tagavedrud, kui veel auto maastikusuutlikust peab proovile panema; katuseluugivändast; pagassi luugi serval ja tagapaneelil jooksvatest iluliistudest; bensupaagi täitetorust.

Re: 02 ti, Ruut

Postitatud: 25 Veebr 2014 19:05
Postitas Roland
See difri artikkel suht ammendav seal jah. Piduritest niipalju, et vaakumvõimendi ei mängi rolli. Voolikud üldjuhul näkku ei pane, aga võib kaaluda. Oled sa juba midagi pidurisüsteemis vahetanud, parendanud (suuremad töösilindrid, peasilinder). Tavaliselt on ikka õhutamises probleem.
Turvavööd loovutaks ära.