02 ti, Ruut

Foorumiliikmete autod.
Vasta
akuula
Postitusi: 318
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas akuula » 16 Veebr 2015 14:34

:D Pidurivärk on üks peenike värk, eriti trummelpidur/käsipidur :mrgreen:

Kasutaja avatar
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2515
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas Ruut » 16 Veebr 2015 15:06

Ehh, ma olen üle 20 aasta sõitnud masinatega, millel tagumised trumlid. Ainult mossel oli nendega mingil määral jama. Kõik ülejäänud on toiminud iseregulatsiooni korras :) s.h. erinevad e21 ja e30. Kui see ekstsentrik vabalt liiguks, siis peaks klotsikaugust automaatselt paigas hoitama.
CSi, ti, i, RT, TC1, D

Kasutaja avatar
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2515
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas Ruut » 23 Veebr 2015 00:49

Pilt
Pilt
Pilt
Tagantjärele tarkusena peab ütlema, et karbussi kalad ja molluskid tuleb enne pikemat sõitu sealt välja ajada.
Viimati muutis Ruut, 24 Veebr 2015 19:58, muudetud 1 kord kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D

Pri3r
Postitusi: 23
Liitunud: 08 Okt 2014 20:31

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas Pri3r » 23 Veebr 2015 12:25

Kuidagi läks nii, et trassi teisel poolel olid sa pidevalt, kas minu ees või järel..

Kasutaja avatar
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2515
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas Ruut » 28 Mai 2015 21:54

Mirror, mirror, on the wall, who’s the fairest of them all
Pilt

V: Loomulikult see, kus on rehv peal aga krt poldid on liiga lühikesed ja ei ulatu veljest nii palju läbi, et mutrit peale keerata :x
CSi, ti, i, RT, TC1, D

Kasutaja avatar
Kristjan S
Klubiliige
Postitusi: 706
Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
Asukoht: tallinn

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas Kristjan S » 28 Mai 2015 23:37

Tore näha, et valmistused pühapäevaks käivad. :)
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi (taastamisjärgus)

Kasutaja avatar
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2515
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas Ruut » 31 Mai 2015 22:33

Tänase rajapäeva eesmärk, selle autoga Raplas, oli lihtsalt mingi referents aeg kirja saada. Tihend rooli ja pedaalide vahel on täiest roostes. Auto võetud aia äärest nii nagu ta Talverallist seisma jäi. Naelrehvid vahetasin suvekate vastu. Taga ca 8 a vanad Michelin Pilot Cupid, ees mõni aast uuemad Hankookid. Amordid oleks võinud jäigemaks keerata aga ei viitsinud.
Lootsin alla minuti selles seades masinaga saada. RaceChrono fikseeris 59,9 :) Parandamisruumi on küll ja rohkem.
CSi, ti, i, RT, TC1, D

Kasutaja avatar
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2515
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas Ruut » 02 Juun 2015 11:47

Kaks Rando tehtud pilti rajapäevalt
Pilt Pilt
CSi, ti, i, RT, TC1, D

Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas arx323 » 02 Juun 2015 21:29

Paistab,et veljed sobisid ilusti(tagumised) 8)
e21 3xx

Kasutaja avatar
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2515
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas Ruut » 03 Juun 2015 06:36

Offset on veidi suur, ei täida laiendeid ära. Ees olevad Mahle-BBSid istuvad paremini - ET 25 vs 13. Võibolla rändavad MIM-id ikkagi Bauri alla.
CSi, ti, i, RT, TC1, D

Kasutaja avatar
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2515
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas Ruut » 15 Juun 2015 09:26

Kuna Bauri kohta pole teemat, siis jagan seda siia.
Tarvitet Massinate Väljasõit Hiiumaal
Pilt398 by Mikk Paadik, on Flickr
Omale meeles pidamiseks, et Käina kardiraja aeg 1.03 Paigalt start ja pidurdus joonel.
CSi, ti, i, RT, TC1, D

Kasutaja avatar
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas Aix » 18 Juun 2015 21:26

Like :mrgreen:
Hommikul kohe Selveri juures sai vaadatud, et baierlaste esindatus on enam kui tagasihoidlik, aga samal hetkel üks kena roheline pööras parklasse.

Kasutaja avatar
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2515
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas Ruut » 16 Jaan 2016 23:29

Vaikselt käivad etttevalmistused Talveralliks. Hetkel tuuletunnelis aerodünaamikapaketi viimistlemine :) Tehnika kallale asumiseni on aega veel kuu.
Pilt
CSi, ti, i, RT, TC1, D

Kasutaja avatar
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2515
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas Ruut » 31 Jaan 2016 18:05

Aerodünaamikapaketiga läks nüüd vähe kehvasti.
Kaevasin laka pealt välja Zenderi tuuletammi. Kuna masinal on Zenderi laiendid, siis eeldasin, et tükid sobivad omavahel kokku. P**set Roosi. Paistab, et tuuletamm on tehtud Turbo tiivalaienditega kokku sobima.
Pilt
Pilt

Kui keegi sooviks seda tavalise esispoileri vastu vahetada, siis kuulaks pakkumisi. Esimese hooga midagi ratsima ei tahaks hakata.

Kuna TÜV-i mehed ei tahtnud autot ilma stangedeta näha ja originaale pole õnnestunud senimaani leida, siis otsustasin asjale loominguliselt läheneda :) Nüüd oleks vaja veel Mosse tagastanget ka, et taha sellest midagi aretada. Vedeleb kellelgi? Ega kellelgi 02 originaal stangekinnitusi ei ole väikese meelehea eest ära anda või lihtsalt koopia tegemiseks?

Et ennetada pahameeletormi :P , ütlen, et tegu on ainult ajutiste "ülevaatuse stangedega"

Pilt
CSi, ti, i, RT, TC1, D

Kasutaja avatar
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2515
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas Ruut » 21 Veebr 2016 17:34

Reedel käisin ülevaatusel. Enamvähem kõik oli normis v.a. väikesed puudujäägid tagastange osas ja tühikäigul oli CO liiga kõrge. Viimase ajasin selle zhigulli DAAZ karpa süüks, mida mul pole viitsimist olnud reguleerima hakata. Selle peale öeldi, et pole ka hullu, käib paremini, kui suurem osa zhigulle. Niikuinii peab selle paja kogu täiega sealt aiste vahelt minema viskama ja suvel M10B20 koos 5k kastiga asemele panema. Nüüd, kus jupid on põhimõtteliselt olemas, tuleb need lihvimisse ja puurimisse saata. Peab veel vana ploki ka üle vaatama. Janar 325e -ga natuke asja arutades tekkis mõte, et ehk ikkagi kannatab veel üle puurida. Siis annaks võib olla ka kaks mootorit kokku lapata.

Pilt

Pille Russi tehtud foto rallilt. Trevilt palun andestust oma kummalise lükke pärast Märjamaal - ei olnud meelega provotseerimas avariid, vaid ikka hea meelega :)

Pilt

Ja veel mõni tundmatute autorite pildikastist

Pilt
Pilt
Pilt
CSi, ti, i, RT, TC1, D

Kasutaja avatar
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2515
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas Ruut » 28 Jaan 2017 23:27

Vaadates oma eelmist postitust peab nentima, et laiskus on ikka suur. Talveralli tulekul ja ega suvega midagi pole viitsinud liigutada.

Täna lõin kapoti lahti, tõstsin olemasoleva zhigulli karpa kõrvale Pierburgi 2B4 ja Solexi PHH ning peale mõningast kaalutlemist leidsin, et ega talvel pole eriti jõudu vajagi ning lasin kompressoriga DAAZ-i düüsid puhtaks :mrgreen: 2B4 oli liiga palju voolikuid ja juhtmeid, et oleks viitsinud tegema hakata ja side-drafte pole erilist mõtet sellele mootorile paigaldama hakata (vist :roll: )

Möödunud aastate tegematajätmistest häiris mind nullis seisev kütuse taseme näidik. Asi lahenes esmapilgul kergelt - keegi krt oli juhtmed vale pidi andurile külge pannud. Samas, nüüd seier liigub aga täispaagiga suudab kellal näidata umbes 2/5 ja ca pool paaki on alla punase tsooni. Esialgu jääb nii, ehk läheb ise korda :lol:

Seoses juhtmete ümber tõstmisega avastasin, et ka antud masinal on juba paagi tühjenemise hoiatustuli. See on jadamisi toore klapi ja käsipiduri lülitiga. Nüüd ei sära see punane tuluke enam kogu aeg armatuuris, kui juhtmed anduril õieti said.

Omale meelespidamiseks 02 elektriskeemid
http://www.2002tii.org/kb/246" onclick="window.open(this.href);return false;
CSi, ti, i, RT, TC1, D

Kasutaja avatar
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2515
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas Ruut » 28 Veebr 2017 13:25

Talverallil käidud. Auto pidas ennast eeskujulikult üleval. TÜV-l ka mingit erilist nurinat ma auto kohta ei kuulnud, pidavat koos püsima :D . Signaal oli kuhugi ära kadunud aga juhtmeid/releed/signaalinuppu masseerides tuli ka see hiljem tagasi. Sel korral tagastange puudumine enam ülevaatajas mingeid negatiivseid emotsioone ei tekitanud. Igaks juhuks siiski soetasin raskest rauast tagastange, mis väikese modifitseerimisega peaks vajadusel auto külge sobituma.

Kaks fotot wax-i aparaadist Kehala ringilt.
Pilt Pilt
CSi, ti, i, RT, TC1, D

Kasutaja avatar
karlerik
Postitusi: 297
Liitunud: 17 Veebr 2009 14:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas karlerik » 28 Veebr 2017 16:57

Vaatan seda teemat kui jälle päevakorda tuleb ja iga kord küsin endalt, et kas see "02 ti rally" versioon on puhtalt omalooming või mingist otsast ka tehase toodanguga seotud. Näeb paganama mõnus välja, siuksega tahaks isegi kilomeetreid mõõta.

... lugesin just ülevaltpoolt, et Zenderi laiendid, sõidaks ikkagi :)
320i 83a. Saab9-3 08a.

Kasutaja avatar
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2515
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas Ruut » 01 Mär 2017 00:20

Kui ma nüüd õieti mäletan, siis saksa passis oli zenderi body kit kirjas. Ega seal muidu lubatagi, kui kõik peab ornungis ja kirjas olema :) Aga sõita on mõnus. Hetkel peavad kõrvatropid standart varustuses olema. Tihendid suht väsinud ja ilma raamita akende vahelt vihiseb tuul päris kõvasti. Sportlikum väljalase ja (väga)aeglane peaülekanne annavad ka loomulikult oma osa. Neljanda käiguga 100 km/h juures on mootoril pea 4000 rpm.
CSi, ti, i, RT, TC1, D

Kasutaja avatar
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2515
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: 02 ti, Ruut

Postitus Postitas Ruut » 10 Apr 2017 21:13

Pilt

Täna jäid küüned taha ühele sellisele ASS Typ 203. Suht viisakas seisukorras. Peab kuidagi 02 siinidega ristama. Iseenesest ehk ei ole suur probleem, kuna mingitel andmetel pandi sama mudelit e21 Alpinatele.
Hea meelega leiaks sellele ka paarilise.
CSi, ti, i, RT, TC1, D

Vasta