BMW 728iA /1984/

Foorumiliikmete autod.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Paneks siis selle teema lukku.

Postitus Postitas Jaan »

Auto müüdud. Ligi 11 aastat oli ta igapäevasõiduk. Minu arvates on vana e23 hea igapäevasõiduk. Paremini hoitud eksemplarid on ka pärast aastakümneid üllatavalt töökindlad ja mugavad sõita. Saatuslikuks sai minu autole algusest peale kimbutanud värviteema. Värvitööde praegust turuhinda arvestades ei pidanud mõistlikuks rohkem selle üritusega tegeleda (kuigi endast kõik andsin ma). Üsna palju kulumaterjale sai aastate jooksul vahetatud. Tänu sellele oli ta oma bioloogilisest vanusest kümmekond-aastat kindlasti noorem:) Mis veel... Kõige mittevajalikumad autosse ostetud lisad oleksid tagumised tuhatoosid. Käärid hinna ja praktilise väärtuse vahel on väga suured (minule teadaolevalt Eestis ühelgi teisel neid polnud, seda olulisem oli nende hankimine). Et siis nii...

Pilt

Üsna mitmel korral sai auto putitamiseks aega juurde võetud öötundidest. Tore oli näiteks elektrilise katuseluugi paigaldamine. Seda sai tehtud töökoha pakkimisruumis, üritus kestis 12 tundi (sisaldades laepolstri lahtivõtmist, lõputut reguleerimist ja polstri tagasipanekut). Projekt sai valmis kell 07:00 hommikul ehk tund enne tööpäeva algust.

Tehniliselt põnev väljakutse oli juhipoolse elektrilise istme muutmine kõrvalistuja-poolseks el. istmeks. Istme saamislugu on ka huvitav: Läksin mina Säästumarketisse odavaid makarone ja ketsupi ostma. Makaronid ja ketsup käes kõnnin kollane Säästuka kott näpus auto poole ja näen, et keegi passib auto juures. No õnneks ei olnud meesterahvas pahade kavatsustega vaid küsib tema hoopis kas on minu bemm. Temal on nimelt samasugune ja kui mul on huvi siis tal sõiduk juppideks müügis. Kusjuures tal autos juhipolne el. iste sees. "Kahjuks küll beezi riidekattega aga äkki pakub huvi"? No juhipoolne el. iste oli mul juba olemas. Aga pakkumine oli ahvatlev ja... kõrvalistujapoolne iste võiks ju ka elektriline olla... ja edasine on juba ajalugu. Selliseid huvitavaid juhuseid on veel aga see siis selleks.

Vahetevahel oli tööde juures näha abilisi:
Pilt

Sellisena jääb ta aga mulle meelde:

Pilt

Pilt

Pilt

Side lõpp.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Võtan vabaduse see teema sulgeda, anna teada, kui soovid uuesti avamist.

Ja loodan, et jääd ikka ka uutes tuultes meie, vanakooli austajate sekka :)
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Mina olin see, kes ta Jaanilt ära ostis. Just hea lisavarustuse ning paljude uute osade tõttu, mis antud autole oli paigaldatud. Natuke sai ringi sõita, siis lakkas töötamast käigukast, nagu hiljem selgus olid hüdrotrahvo nuut ülekäinud. Kuna kere oli hoolimata Jaani heast hoolitsemisest eestimaa soolaga paljudest kohtadest ära mädanenud, ning taastamisel ei olnud enam mõtet, siis sai ta tehtud juppideks.

Enamus uuemaid asju sai paigaldatud minu valgele E23-le. Sealhulgas täies mahus elektriline nahksisu, uhked tuhatoosid jne. Tähtsamatest asjadest õnnestus ära kasutada salongi radiaatorit ning mootori alumist otsa ning tagasilda.

Ja eelmine laupäev sai auto maised jäänused arvelt maha võetud ning toimetatud Kuusakoskisse. Niimoodi lõppes selle auto lugu,

Pilt
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Suletud