2. leht 4-st

Postitatud: 17 Jaan 2007 15:01
Postitas Jaan
Hind väga suur saladus ei ole (turuhinnad on kõigile teada), jäi orienteeruvalt kahe viimase summa vahepeale.

Postitatud: 17 Jaan 2007 17:37
Postitas tanele28
Kas su autol eeltöid üldse tehti tagatiival ikka väga silma riivav mõlk sellise asja kohta ei saaks isegi öelda iluviga :?
Aga jõudu sulle autoga aega ja vaeva sinna kõvasti läind, kahju et sulle värvimisega selline jama keerati :(

Postitatud: 17 Jaan 2007 18:00
Postitas Cardo
Tundub, et pead hoiatama sellise töömehe suhtes, et enam keegi sinna ei läheks :lol:
Kriimud värviall on alles algus, karta on, et neid tuleb juurde, kuna järelkuivamine võtab u 3 kuud, seega poole aastapärast suvel kui päike paistma hakkab ei taha sa enam autot võibolla pesta, kuna tolmusena tundub ilusam :)
OK ei hakka sind ette hirmutama, teinekord oled targem.

Postitatud: 17 Jaan 2007 20:22
Postitas ervin911
Sinu lohutuseks võib öelda, et sa ei ole esimene ega viimane kelle auto ei ole nii tehtud nagu ise lootsid, neid kehvasti tehtud autode kogemusi on meil kõigil. Reeglina suhtub 85% auto tegijatest sellisesse autosse nagu vanasse ronti millega ei viitsita korralikult tegeleda (kus juures paljud ei suudagi paremini).Piltidel tundub kahtlaselt matt.Kahanemise vastu peaks uued vee baasil värvid aitama, kuna lahusti kuivab ja kahaneb tükk aega(mingi tuttava värvija jutt).Kellel on oma vana autot tõesti hästi tehtud võiks siin teada anda, siis äkki leiab eesti pealt sellised tegijad üles, kuhu võib auto nii viia, et tead kindlalt töö kvaliteeti.Maksku see kuigi palju rohkem aga saad seda mida soovid.

Postitatud: 17 Jaan 2007 21:51
Postitas Cardo
Vee paasil värvidega värvijaid on koduvabariigis kahe käe sõrmedel heal juhul kokku lugeda, ja peale EU normatiivide jõustumist läheb asi päris hulluks kätte, mõnes mõttes taas vastupidi, sest külasepad ei saa vesivärviga enam teps mitte hakkama. Lahustiga on värvida 10x lihtsam, aga see ei puutu sellesse teemasse.

Postitatud: 18 Jaan 2007 08:18
Postitas E28
minu teada on enamus esindusi läinud veebaasil värvide peale, aga külaseppadega on tõesti keerulisem lugu

Postitatud: 18 Jaan 2007 10:52
Postitas Jaan
Eeltööde mahust puudub mul ettekujutus. Sain aru, et tehakse kõik nagu peab aga ega kindel ei saa milleski olla. Loodan siiski, et alumine värvikiht matistati enne värvimist :roll: ja uut värvi ei lastud mitte otse vana peale :roll: (kohati siiski selline kahtlane tunne tekib).

See mis tagatiival mõlgina silma paistab on õnneks ainult peegeldus. Väiksem mõlk on sama külje esitiival suunatule juures. Kes arvavad, et on natuke tuhm siis neil võib olla õigus, auto on poleerimata. Asi mille üle mul siiski suhteliselt hea meel on: vahetasin ise kõik väljavahetamist vajavad detailid ära. Ja detailid olid suht. normaaalses korras. Tänu sellele läks niigi hästi. Väga lootusetu asi pole, saab rahulikult silma riivamata liikluses osaleda. Kolmandat korda seda autot värvida (lähemas tulevikus) ei kavatse.

Postitatud: 18 Jaan 2007 11:21
Postitas tõnis
Selle tuhmuse põhjuseks on arvatavsti oskamatu maaler ja odav s**t lakk. Värvimine tuleb ikka niiviisi teha et pärast ei ole vaja poleerida. Poleerimine ju nõrgestab laki pinda :? .

Postitatud: 19 Jaan 2007 14:03
Postitas Jaan
Läks nagu läks, ega ei oskagi rohkem lisada. Kuna muuseumimasinaga tegu pole siis loen teema enda jaoks lõpetatuks. Ega asi nii hull ka pole (kuigi oleks võinud paremini minna) :) Järgmisena keskendun kütuse- ja piduritorude vahetamisele. Auto võib küll vana olla ja värvi läige mitte kõige parem aga tehniline seisukord peab olema kindlasti hea ja sellele olen ka keskendunud. Pärast kütuse- ja piduritorude vahetamist oleks veel mõte lasta vahetada küljekarbid. Sellega loeksin oma missiooni lõpetatuks. Järgneva kümnekonna aasta jooksul ilmselt autoostumõtteid mõlgutama ei pea (kui just ei teki vältimatut tarvidust 2 auto järele peres).

Postitatud: 19 Jaan 2007 15:45
Postitas Sander
kas sa t6esti m6ttled uhada tolle 728 j2rgmine kymmekond aastat :) ?

Postitatud: 19 Jaan 2007 17:01
Postitas Jaan
sass85 kirjutas:kas sa t6esti m6ttled uhada tolle 728 j2rgmine kymmekond aastat :) ?
No täpselt 10 aastat on nüüd uhatud sama autoga ja mõte oli jah järgmised 10 veel samas vaimus jätkata. Lyhemaks ajaks pole mu meelest mõtet autot osta. Midagi üle 300 000 km on ees, mootor parajasti sissesõidetud. Eks siis hiljem tulevikus vaatab kas toob Saksast mõne analoogse korralikuma või mis täpselt teeb.

Postitatud: 19 Jaan 2007 17:09
Postitas Sander
ses suhtes nagu tarbeesemena e32, e38 voi e65 :D ei oleks sobilikum?

Postitatud: 19 Jaan 2007 17:19
Postitas Jaan
sass85 kirjutas:ses suhtes nagu tarbeesemena e32, e38 voi e65 :D ei oleks sobilikum?
Siis võiks ju ka bussiga sõita. Need liiga tavalised. Tahaks ikka midagi hingele kah.

Postitatud: 19 Jaan 2007 20:17
Postitas sysi
Tahaks ikka midagi hingele kah.
Word up! :!:

Postitatud: 05 Veebr 2007 11:53
Postitas jan
sass85 kirjutas:kas sa t6esti m6ttled uhada tolle 728 j2rgmine kymmekond aastat :) ?
Sama siin 8aastat juba sõidetud ühe hai'ga!
Mina plaanisin ühega neist pensile minna,ikka sõidurõõm!
Jan.

Postitatud: 05 Veebr 2007 12:45
Postitas raul
Täiesti OT, aga mind tüütab küll igapäevane tarbeauto ära, nii umbes 3 aastaga. Hobikas on natukese teine asi, sellega sõidan vähe ja probleemi pole. Seega on hai kui tarbeese välistatud...

Postitatud: 07 Veebr 2007 19:29
Postitas Jaan
1. veebruarist siis auto jälle igapäevaselt käigus :) Muuseas ei saa kohe mitte teist tüüpi autoga igapäevaselt sõita, on juba nii harjumuspärane. Muud tunduvad ebamugavad, asjad on pealekauba vales kohas jne. No mind pole ära tüüdanud. Pole mõtet end pooltoodanguga vaevata.

Postitatud: 13 Veebr 2007 11:19
Postitas Jaan

Postitatud: 13 Veebr 2007 11:25
Postitas kustas
Oot-oot, need miskised originaal küljelaiendid E23le?

Postitatud: 13 Veebr 2007 15:09
Postitas raunz
Pigem originaalkarbid ja sisemisele karbile tugikohad tungikohtadele. Vähemalt E21-l on sellised metallitükid sisemises karbis, nende kohal väljas on tungikohad.