Bmw 520 1978 Toivo
Postitatud: 25 Dets 2013 22:27
Vist võiks öelda siis back to the roots.
Kuuaega tagasi ilmus kuulutus bmw klubisse,et müüa e12 kommiraha eest, noh mina eeldasin,et 100-150 euri. Aga omanikuga rääkides siis hind oli talverehvid ja puulõhkumis masin ehk umbes 4-500 euri ja seda oli talle ka väidetavalt pakutud.
Matsin oma idee maha,et saan omada uuesti e12 nagu mul kunagi ammu oli. Aga nädal tagasi härra kirjutas,et keegi ei ole tahtnud järgi tulla ja mis mu pakkumine on asjale oleks, tegin omapoolse pakkumise ja siis algas konksuga auto ja treila otsimine, paar päeva otsisin kuni sai tõeks vanasõna "Kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem" ehk siis kõrval garaazist Karl-Sander pakkus,et lähme toome ära tema autoga ja võtame ühe mu hea kliendi käest konna, mõeldud tehtud.
Neljapäeval siis hakkasime 15 minutit ennem 12 vurama tallinnast,et jõuaksime kella 13.00 praami peale, me kumbki ei uskunud ei jõuame selle praami peale, aga noh voyager lippas hästi kui konn taga ja sai jõutud isegi 5 minutilise varuga.
Jõudsime siis autoni, auto oli tunduvalt paremas olukorras kui mina seda piltidelt nägin ja esmamulje oli kõva, kuid põhja alla polnud keegi vaadanud.
Niiviisi see mind seal ootas igatahes:
Egas midagi, pilli konna peale sikutama, see oli muidugi oma ette ooper kuna konna vints oli katki ja köiel polnud konksugi , õnneks võtsime kaasa teised koormarihmad. Kuna ei mina ega Karl-Sander polnud kunagi konnaga autosid vedanud ja sidunud siis see oli omaette naljakas kuidas me mõtlesime,et seda pilli kinni siduda .
Igatahes sadamasse jõudes olid rihmad lahti ja sidusime siis uuesti velgede ja õõtsade ja ma eitea mille kõige vahelt veel läbi neid .
Masin siis laeva peale:
Koju igatahes jõudsime kenasti, saime paar korda veel rihmasid pingutada. Aga noh tulleks hetkeks kui garaazi jõudsime olin mina 80% kindel,et masin läheb juppideks, sest mitmes kohas läbivat roostet jne. , mitu härrat käisid garaazis juba juppe noolimas
2 päeva pärast garaazi venitamist ja tehes muid asju sai pill tõstukile ja pilt oli parem kui keskmisel eesti e36l, põhja alused punnid ainult ära roostetanud kõik ülejäänuyd kandev osa on hindele 4 korralik. Tuhnides veidi erinevates autojuppide portaalides siis uued karbid ja uued tiivad ja uued tiivakaared on kõik saadaval ja vägagi mõistlike hindadega.
Nii, nüüd aga mootorist juttu veits, tegemist 2,0 karpaga mis on seisnud ilma karterita viimased 5 aastat, kõva üllatus oli see,et pole üldse roostes ja käib vägagi kenasti ringi, uued saaled sisse ja pill käib kui antsuviiul.
Aga hing ihkaks midagi võimsamat juba kui vahetada ja aretada, ehk siis tehti pakkumine ühtede e46 facelift tulede vastu,et saab vahele m52b28 hoopis kui jõuame kokkuleppele. Aga mootori asi endiselt kahtlane selle hetkeni kuni reaalselt mootor garaazis kohal. Hetkeseisuga käigukast pilbasteks( ise lõhkusin ära üritades tagurpidi käiku sisse saada ilma sidurita)
Igatahes loodan,et see auto võetakse mu perekonda veidikene paremini vastu kui Cavalier ja aidatakse masinale ülevärv teostada. Kaasa tuli terve ring neid velgi mis ees all on, aga need lähevad müügiks tõenäoliselt ja alla tuelb kas 16" midagi ägedat ja laia või siis 17 midagi lihtsalt kena kuigi tegelikult pakuti 18" ka aga seda vist on veidikene palju.
Lõpp visioon asjast võiks olla selline nagu all oleval pildil, kuid jah kes teab vbla velg muutub, ulme madalaks ei lähe kuid kindlasti madalamaks kui praegu, asi peab hästi istuma. Põlle tegija olemas ja põll millest vorm teha ka olemas) Pillil on räigelt palju kroom asju mis on sitaks äge sest mulle kui harakale see sobib
Hetke seisuga siis tagatiivaääred tehtud, tiivad"restaureeritud" ja puhtaks lastud, sama kapoti ja esiakna alusega,veel vahetada karbid ja teha korda esiuksed mis on roostest näritud, kui uusi uksi ei leia siis keevitan vanad ära ja saab asja ikkagi, tahaks veel sellel talvel sõita ja tagavedust nautida.
Kuuaega tagasi ilmus kuulutus bmw klubisse,et müüa e12 kommiraha eest, noh mina eeldasin,et 100-150 euri. Aga omanikuga rääkides siis hind oli talverehvid ja puulõhkumis masin ehk umbes 4-500 euri ja seda oli talle ka väidetavalt pakutud.
Matsin oma idee maha,et saan omada uuesti e12 nagu mul kunagi ammu oli. Aga nädal tagasi härra kirjutas,et keegi ei ole tahtnud järgi tulla ja mis mu pakkumine on asjale oleks, tegin omapoolse pakkumise ja siis algas konksuga auto ja treila otsimine, paar päeva otsisin kuni sai tõeks vanasõna "Kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem" ehk siis kõrval garaazist Karl-Sander pakkus,et lähme toome ära tema autoga ja võtame ühe mu hea kliendi käest konna, mõeldud tehtud.
Neljapäeval siis hakkasime 15 minutit ennem 12 vurama tallinnast,et jõuaksime kella 13.00 praami peale, me kumbki ei uskunud ei jõuame selle praami peale, aga noh voyager lippas hästi kui konn taga ja sai jõutud isegi 5 minutilise varuga.
Jõudsime siis autoni, auto oli tunduvalt paremas olukorras kui mina seda piltidelt nägin ja esmamulje oli kõva, kuid põhja alla polnud keegi vaadanud.
Niiviisi see mind seal ootas igatahes:
Egas midagi, pilli konna peale sikutama, see oli muidugi oma ette ooper kuna konna vints oli katki ja köiel polnud konksugi , õnneks võtsime kaasa teised koormarihmad. Kuna ei mina ega Karl-Sander polnud kunagi konnaga autosid vedanud ja sidunud siis see oli omaette naljakas kuidas me mõtlesime,et seda pilli kinni siduda .
Igatahes sadamasse jõudes olid rihmad lahti ja sidusime siis uuesti velgede ja õõtsade ja ma eitea mille kõige vahelt veel läbi neid .
Masin siis laeva peale:
Koju igatahes jõudsime kenasti, saime paar korda veel rihmasid pingutada. Aga noh tulleks hetkeks kui garaazi jõudsime olin mina 80% kindel,et masin läheb juppideks, sest mitmes kohas läbivat roostet jne. , mitu härrat käisid garaazis juba juppe noolimas
2 päeva pärast garaazi venitamist ja tehes muid asju sai pill tõstukile ja pilt oli parem kui keskmisel eesti e36l, põhja alused punnid ainult ära roostetanud kõik ülejäänuyd kandev osa on hindele 4 korralik. Tuhnides veidi erinevates autojuppide portaalides siis uued karbid ja uued tiivad ja uued tiivakaared on kõik saadaval ja vägagi mõistlike hindadega.
Nii, nüüd aga mootorist juttu veits, tegemist 2,0 karpaga mis on seisnud ilma karterita viimased 5 aastat, kõva üllatus oli see,et pole üldse roostes ja käib vägagi kenasti ringi, uued saaled sisse ja pill käib kui antsuviiul.
Aga hing ihkaks midagi võimsamat juba kui vahetada ja aretada, ehk siis tehti pakkumine ühtede e46 facelift tulede vastu,et saab vahele m52b28 hoopis kui jõuame kokkuleppele. Aga mootori asi endiselt kahtlane selle hetkeni kuni reaalselt mootor garaazis kohal. Hetkeseisuga käigukast pilbasteks( ise lõhkusin ära üritades tagurpidi käiku sisse saada ilma sidurita)
Igatahes loodan,et see auto võetakse mu perekonda veidikene paremini vastu kui Cavalier ja aidatakse masinale ülevärv teostada. Kaasa tuli terve ring neid velgi mis ees all on, aga need lähevad müügiks tõenäoliselt ja alla tuelb kas 16" midagi ägedat ja laia või siis 17 midagi lihtsalt kena kuigi tegelikult pakuti 18" ka aga seda vist on veidikene palju.
Lõpp visioon asjast võiks olla selline nagu all oleval pildil, kuid jah kes teab vbla velg muutub, ulme madalaks ei lähe kuid kindlasti madalamaks kui praegu, asi peab hästi istuma. Põlle tegija olemas ja põll millest vorm teha ka olemas) Pillil on räigelt palju kroom asju mis on sitaks äge sest mulle kui harakale see sobib
Hetke seisuga siis tagatiivaääred tehtud, tiivad"restaureeritud" ja puhtaks lastud, sama kapoti ja esiakna alusega,veel vahetada karbid ja teha korda esiuksed mis on roostest näritud, kui uusi uksi ei leia siis keevitan vanad ära ja saab asja ikkagi, tahaks veel sellel talvel sõita ja tagavedust nautida.