2. leht 3-st

Re: BMW 1602 '72 Jaanis_K

Postitatud: 29 Mär 2014 13:22
Postitas matthias
proovi tagasivoolu klapp vahele panna ajutiselt, võib pumba töö kergemaks teha niikauaks kui seda veel on.
karpa juurest lase tõrustikust õhk ka välja .

Re: BMW 1602 '72 Jaanis_K

Postitatud: 06 Apr 2014 16:25
Postitas Jaanis_K
Nagu varem mainisin, siis nii ka juhtus.

Plaanid on need kõige tähtsamad ju alati:

1. Sel suvel sõidan ja naudin seda vana klassikut :cool:
2. Samal ajal otsin kokku kõik vajalikud kereplekid, mis vahetust vajavad.
3. Tegelen ka sisudetailide otsimisega
4. Üritan soodsa hinnaga omale ühe 1502 varuosadeks sebida.
5.Talvel hakkan lammutama ja palja kere tahan viia tegemisse. Sillad värgid eraldi pritsi-värvimisse-taastamisse.
6. Jätkub.......

Praegu olen diiliga väga rahul ja tunne on see, et see auto jääb. Peab vist suuremas koguses vanaduspõlveks poleerlappe ära soetama. Muidu vana aju ei võta, et vana T-särgiga pole ilus oma uunikumilt tolmu maha nühkida (nii olen näinud vanahärrasid tegemas) :D

Vahetuse osas oli ka meil omi soove. Vahetasime ära esi ja tagastange, sisud ja mõned väikesed detailid veel.
Minul uksepolstreid kunagi isuga lõigatud, tümmi oli vaja autosse. Ja siis ukse sisse ikka võimalikult suur kõlar vaja paigaldada.

Tagaistmel istuda on ikka sigamugav :cool:
Ja ega esimesed istmedki kehvad pole. Vedrud võtavad kohe kehakuju ja istuks kui "emme" süles.
Ma arvan, et suvel nüüd polegi vaja uut autot osta, sõidan sellega niipalju kui võimalik. Supercool :cool:


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Lowliferist sai uuesti highlifer. Juba läksid originaal amordid-vedrud alla. Kleepsud tulid ka kohe maha ;)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: BMW 1602 '72 Jaanis_K

Postitatud: 06 Apr 2014 19:51
Postitas airhead
Kui ma nüüd õieti aru sain vahetasid sinise beezi vastu ümber? Tundub vähe korralikum küll.

Sellel isendil on vist lisa "retro" rõõme :lol: 6V elektrisüsteem.

Tore oleks näha seda klubi üritustel, oled oodatud.

Re: BMW 1602 '72 Jaanis_K

Postitatud: 06 Apr 2014 21:44
Postitas raunz
Olen seda autot eelmise omaniku käes olles linna peal kohanud mõned korrad ja päris viisakas näeb välja küll. Kindlasti soovitan selle suvehooaja sõitu nautida enne kui tõsisemaks taastamiseks läheb. Kas oskad ka öelda mis su endisest autost saab uue omaniku käes?

Re: BMW 1602 '72 Jaanis_K

Postitatud: 06 Apr 2014 21:59
Postitas callaway
Ma võin öelda mis saab :D kuna minuga ta vahetaski.

Mina see suvi ei sõida.

Vahetuse põhjus. Süda ei lubanud relakat sisse lüüa esimese aasta ja 6voldi pillile.

Sinisest tuleb restomod loodetavasti. Madal, turbo, poolpuur jm asjad :)

Edu Sulle Jaanis!!! Tead küll, kellele helistada kui häda käes ;)

Re: BMW 1602 '72 Jaanis_K

Postitatud: 07 Apr 2014 13:14
Postitas Jaanis_K
Juhuste kokkulangemisel võiks ju tõesti mõnest üritusest osa võtta. Tahaks teisigi selliseid näha.
Ja ka teisi klassikuid üleüldiselt.

Mul on süda igaljuhul rahul. Hea, et niigi läits :)

Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K

Postitatud: 12 Apr 2014 14:20
Postitas Jaanis_K
Sildadega on lood ikka kehvasti:

Kes suudab mulle pakkuda kohe nädala alguses: Ootan pakkumisi nii uutele kui kasutatud aga töökorras ja korralikele osadele.

Tagumised õõtsad
Esimesed amordid (või terved püstakud)

Või teate kelle käest kohe uusi osi küsida? UM-i ei viitsi kohe tormata sellepärast.

Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K

Postitatud: 12 Apr 2014 18:49
Postitas Ruut
Amorte saab uuena. Ise ostsin Koni spordid aga kindlasti saab ka muid, Bilsteini vähemalt.
Õõtsade kohapealt pead lootma, et mõnel kohalikul ehitajal on üle jäänud või ebay.de.

Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K

Postitatud: 12 Apr 2014 20:50
Postitas Jaanis_K
Amorte leidsin juba jah mõistliku hinnaga. Autokaubad 24 saab hea hinnaga.
Klokkerholmi poritiivad kah 89 € tk. Selliseid detaile polegi mõtet hakata saksast tellima.

Koodi järgi uue õõtsa hind ca 800 :?

Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K

Postitatud: 13 Apr 2014 09:43
Postitas callaway
Airheadil oli kunagi üle õõtsasi. Tal endal ju rullika sild.

Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K

Postitatud: 13 Apr 2014 20:59
Postitas Ruut
iirc ei olnud tal tagasilda vaid esimene

Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K

Postitatud: 13 Apr 2014 21:24
Postitas airhead
Minu tagasilla tükid ostis keegi juba ammu ära, uurin mis mul doonorite küljes alles on jäänud.

mis sinu õõtsadel viga? kõverad või läbiroostetanud?

Kui roostetanud siis ongi hea põhjus teha nn "boxed" õõtsad :lol:
Kusagil siin oli ka Ruudu postitatud link, vist

Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K

Postitatud: 13 Apr 2014 23:41
Postitas callaway
arvatavasti on natuke roosteussi saanud ja mu jäik vedrustus on mõrad sisse löönud, kui õigesti aru sain... :cry:

Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K

Postitatud: 14 Apr 2014 12:50
Postitas Jaanis_K
Teen lähipäevil detailidest paremad pildid.
Siis näeb mis täpsemalt viga on.
Võibolla kannatab keevitada ja ma dramatiseerin liiga palju üle. :)

Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K

Postitatud: 14 Apr 2014 13:15
Postitas Jaanis_K
Ruut kirjutas:Amorte saab uuena. Ise ostsin Koni spordid aga kindlasti saab ka muid, Bilsteini vähemalt.
Õõtsade kohapealt pead lootma, et mõnel kohalikul ehitajal on üle jäänud või ebay.de.
Kas need koni omad olid koos püstakuga?
Nagu need: http://www.ebay.de/itm/K143-KONI-Sport- ... 460271cd42" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K

Postitatud: 14 Apr 2014 16:18
Postitas Ruut
Samad Konid ostsin aga siit Eestist. Pilt on illustreeriv, ära seda tõepähe võta. Amort on padrun ilma püstakuta.
Samasugune pilt käib neil erinevate amortide müügikuulutustes.
http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopi ... =40#p66891" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K

Postitatud: 14 Apr 2014 18:23
Postitas Jaanis_K
No selge, siis on mul vaja lihtsalt uusi vedrutaldrikuid.
Õõtsad on lihtsalt läbi roostetanud. Ei saanud aru et kuidagi kõverad oleks.

Pilt

Pilt

Ning siit võib isegi mõni suurem koer läbi pugeda.
Pilt

Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K

Postitatud: 14 Apr 2014 20:44
Postitas airhead
Suuremal või vähemal määral, selle kerega masinad kõik ühtemoodi roostes.
Ka minu doonorite küljes olevad õõtsad sama roostes ja mis veel hullem, keegi amatöör on MIG-keevitusega sinna mõnusad mustikad peale käkkinud.

Üks koht kust võid kasutatud osi küsida: http://www.bmw02.de/Spares.47.0.html?&L=2
Ta müüb nii kasutatud kui uut juppi, olen nendega äri teinud, ostnud ja ka müünud neile.

Juhul kui õõtsasid keevitama hakkad, soovitan ennem rakis teha, suures ulatuses ja piisavalt kuuma andes võivad kõveraks tõmmata.

Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K

Postitatud: 15 Apr 2014 10:49
Postitas Jaanis_K
Tänan lingi eest. Sain sealt ka vastuse.
Ehk päris kallis on ka kasutatud detail. Võtan omal need alt, puhastan ja viin kellegi kätte.
Võibolla pole peale nende 2 augu midagi hullu. Et saab väiksema raha eest kui 660 € õõtsad remonditud.

Kõik saksa lehed ja lingid 02 kohta on oodatud, räägin saksa keelt hästi ja huvi on kõikvõimaliku info vastu suur, googeldades kohe kõige peale ei satu lihtsalt.


Wie gewünscht, erhalten Sie unverbindlich die Preise für die von Ihnen
angefragten Teile:

unsere Artikel Nummern H105L / H105R offene Dreieckslenker 1502 - 2002:


unsere Artikel Nr. H105L links:
- in gebraucht zur Zeit nicht lieferbar
- 329,00 Euro in gebraucht + pulverbeschichtet


unsere Artikel Nr. H105R rechts:
- 125,00 Euro in gebraucht
oder
- 329,00 Euro in gebraucht + pulverbeschichtet

Re: BMW 1600-2 '66 Jaanis_K

Postitatud: 15 Apr 2014 11:13
Postitas Ruut
Cahsel on kallis jah aga neil on praktiliselt kõik olemas.

Võid küsida siit
http://www.02forum.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
UK-st saatmine pole midagi hullu. Ma arvan, et pakutakse oluliselt odavamalt, kui 600. Paljud tüübid "elavad" varuosahunnikute otsas :)

Saksa ebays olid ka mõned müügil. Need küll ti omad aga peaks sobima.
http://www.ebay.de/itm/BMW-2002-ti-Quer ... 3f3381e499" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.de/itm/BMW-2002-ti-Quer ... 3f338112b7" onclick="window.open(this.href);return false;