Kristjani e24 635CSi `82
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Kristjani e24 635CSi `82
Mõtlesin pikalt kuidas järjekordset teemat alustada. ei osanud midagi laheda välja mõelda.
Pildid on telefoniga tehtud.
Auto on siis Roberti endine ja pärast teda on olnud kaks omaniku. Näha on, et auto pole eriti meie teid ja talve näinud. Kere on tugev. Samas on ripub mootoriruumis tohutult juhtmeid ja katkisi detaile. Eks vaikselt tuleb tegema hakkata.
Emotsioone ja pilke on võrreldes e28ga tohutult rohkem, ei julge autot poe ettegi jätte.
Pildid on telefoniga tehtud.
Auto on siis Roberti endine ja pärast teda on olnud kaks omaniku. Näha on, et auto pole eriti meie teid ja talve näinud. Kere on tugev. Samas on ripub mootoriruumis tohutult juhtmeid ja katkisi detaile. Eks vaikselt tuleb tegema hakkata.
Emotsioone ja pilke on võrreldes e28ga tohutult rohkem, ei julge autot poe ettegi jätte.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Re: Kristjani 635CSi `82
Sul on midagi eriti haruldastKristjan S kirjutas:e25 635csi
Edu uue autoga
CSi, ti, i, RT, TC1, D
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani 635CSi `82
Seega Ruut tuleb teha kiire vahetus E24 E25 vastu ja saad ka haruldusega liikudaRuut kirjutas:Sul on midagi eriti haruldastKristjan S kirjutas:e25 635csi
Edu uue autoga
Neid E24-jasi on ju päris palju liikumas ja endalgi vedeleb üks kodus
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: Kristjani 635CSi `82
Vahetaks silmagi pilgutamata Kui Kristjani käes on üks, eks ma pean siis teise neist kahest E25 Turbo Conceptist ülesse otsima
Viimasel ajal neid kuueseid ikka müügis on aga tänava peal ei mäletagi, millal viimati mõnda vastu sõitmas nägin.
Viimasel ajal neid kuueseid ikka müügis on aga tänava peal ei mäletagi, millal viimati mõnda vastu sõitmas nägin.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: Kristjani 635CSi `82
6ne on kindlasti coolim masin kui E28. Paneb alati järgi vahtima
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani 635CSi `82
Areneb jõuliselt. Kapott on korda tehtud ja uus tross vahel. Uksed lahtivõetud ja sisemiste kilede pealt leitud sool tegi mureliseks. Aknamootorid olid seest roostes ja nüüdseks töötavad kõik. Tekkisid mõtted, et äkki on auto Saksamaal vee alla jäänud?
Järgmiseks on plaanis uus visco ja uus küünlamajandus. Endiselt otsin vasakut esimest suunda.
Järgmiseks on plaanis uus visco ja uus küünlamajandus. Endiselt otsin vasakut esimest suunda.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Re: Kristjani 635CSi `82
Mul on väga hea meel et see auto on väärilise peremeheni jõudnud, loodan siiralt et õnnestub ta vormi ajada!
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani 635CSi `82
Loodan ise ka. Visco vahetatud, esimesed uksed sai müramatid, samuti uued kõlarijuhtmed eest taha, tagumised aknamootorid töötavad kui otse voolu ühendada aga pistikus mingi jama, bensiini -paak musta kivikaitse peale. Raadiole uus bmw maki pistik ja ette uuemad kõlarid.
Päevad on natuke liiga lühikesed, aga küll jõuab. Autoga tegeledes aeg lendab.
Terviatades
Päevad on natuke liiga lühikesed, aga küll jõuab. Autoga tegeledes aeg lendab.
Terviatades
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Re: Kristjani 635CSi `82
Näedsa, aegajalt satun ka siia foorumisse Kuuene näeb ikka mõnus välja. Jõudu kolme hai ülalpidamisel!
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani 635CSi `82
Õhtune jooksuring kujunes vähe pikemaks . Sai pirita teele auto ära pargitud ja tehtud väikene tervise parandus.
Pärast jooksu hakkasin kodu poole sõitma ja ühtäkki pärast foori alt minema tuiskamist jooksid mahlad välja. Loodan, et need lugematud andurid lülitasid mootori välja koheselt, mitte ta ei jooksnud lihtsalt kokku.
Ühesõnaga pilt selline.
Tiivik lendas radikasse. Kaks küsimust tekkis.
Kas plastikust tiivik on üldse piisav sellise mootori jaoks?
Kuidas saab tiivik radikasse lennata, kui katsudes mingit lõtku sees ei ole ja niisama ka vastu ei käi kusagilt?
Pärast jooksu hakkasin kodu poole sõitma ja ühtäkki pärast foori alt minema tuiskamist jooksid mahlad välja. Loodan, et need lugematud andurid lülitasid mootori välja koheselt, mitte ta ei jooksnud lihtsalt kokku.
Ühesõnaga pilt selline.
Tiivik lendas radikasse. Kaks küsimust tekkis.
Kas plastikust tiivik on üldse piisav sellise mootori jaoks?
Kuidas saab tiivik radikasse lennata, kui katsudes mingit lõtku sees ei ole ja niisama ka vastu ei käi kusagilt?
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Re: Kristjani 635CSi `82
Mootoripadjad korralikud ikka?
Tagumine koopavahe on ikka väga kohutav
Tagumine koopavahe on ikka väga kohutav
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: Kristjani 635CSi `82
Plastik tiivik on kõigil sellistel autodel ja selles pole kindlasti probleem.
Aga jah siin tundub, et kogu autot vedav elu on liikunud kiiremini kui kere. Seega vaata üle mootir, käigukasti ja teised padjad ja kinnitused.
minu kuuesel on mootori ja radika vaha vast max 5mm ja tiivik ei ole küll radikasse sõitnud.
Aga jah siin tundub, et kogu autot vedav elu on liikunud kiiremini kui kere. Seega vaata üle mootir, käigukasti ja teised padjad ja kinnitused.
minu kuuesel on mootori ja radika vaha vast max 5mm ja tiivik ei ole küll radikasse sõitnud.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: Kristjani 635CSi `82
Mul järgnes veepumba lagunemisele sama pilt...
Re: Kristjani 635CSi `82
Kui teksti lugeda ja uskuda, et tiivikust liigutades loksu pole siis probleem ikka kuskil mujal. ehk siis selles, et kiirendades liikub mootor ette ja seda enamasti põhjustavad vigased mootori ja käigukasti padjad.Aix kirjutas:Mul järgnes veepumba lagunemisele sama pilt...
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: Kristjani 635CSi `82
Ma täitsa huvi pärast küsin, et kas on praktikas haininal esinenud, et mootor liigub kiirendades ette? Pigem moment keerab mootorit küljele ja inerts tahapoole. Või pidasid silmas, et kogu tagasild on andnud ettepoole liikuma ja läbi kardaani ja kasti mootorit ettepoole lükanud?ehk siis selles, et kiirendades liikub mootor ette ja seda enamasti põhjustavad vigased mootori ja käigukasti padjad.
Mina panustaks pigem laperdaval tiivikule. Kas siis ei olnud visko küljes tsentris, veepump loperdas või muu põhjus.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Re: Kristjani 635CSi `82
Teatavasti kipub ikka kiirendusel tagasilid kogu elu ettepoole liigutama, kui on kuskil vigased puksid.trevi kirjutas:Ma täitsa huvi pärast küsin, et kas on praktikas haininal esinenud, et mootor liigub kiirendades ette? Pigem moment keerab mootorit küljele ja inerts tahapoole. Või pidasid silmas, et kogu tagasild on andnud ettepoole liikuma ja läbi kardaani ja kasti mootorit ettepoole lükanud?ehk siis selles, et kiirendades liikub mootor ette ja seda enamasti põhjustavad vigased mootori ja käigukasti padjad.
Mina panustaks pigem laperdaval tiivikule. Kas siis ei olnud visko küljes tsentris, veepump loperdas või muu põhjus.
Samal põhjusel on ka kardaanipukki paigaldusel vahe kumba pidi teda alla paigutada.
Mis puududatb inertsi, et mootor liiguks kiirendusel taha ma väga ei usu, sest tagasild kipub ikka kiiremini ette liikuma kui pealmine kere ja sellega koos liigub ka kõik muu kui puksid ei ole korralikud.
Mina isiklikult hakkaks antud olukorras asja lahendust otsima ikka kuskilt mootori, käigukasti ja tagasilla suurtest puksidest.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: Kristjani 635CSi `82
Kardaan on ju nuutidel ... tänapäeval pole ju probleemi, paned gopro mootoriruumi ja kiirendama !
e28
Re: Kristjani 635CSi `82
Sa pead silmas seda kohta kus kardaan pikeneb ja lüheneb? Enamus juhtudel on see koht nii kinni roostetanud, et selles kohas ei toimud mingit liikumis ja siis sõidabki kogu kupatus ette kui padjad seda võimaldavad.Cardo kirjutas:Kardaan on ju nuutidel ... tänapäeval pole ju probleemi, paned gopro mootoriruumi ja kiirendama !
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.