BMW 635CSi '83 Ruut
Leidsin oma auto teema eelviimaselt lehelt. Pole vist pikalt teist uuendanud
Ega midagi väga olulist pole siia kirjutada ka olnud. Viimasel ajal on saanud kuuesega päris palju sõidetud. Nädalane ls tuleb 1000km kanti. Väga mõnus on mööda maanteid lasta ja ega linna vahelgi häda pole.
Üks huvitav seik hiljutisest amordivahetusest. Nimelt olen pikalt mõistatanud, millise tootja oranzi värvi (sport)amordid mu masina all on. Esimeste amortide vahetusel selgus, et olid De Carbon'i omad. Tootja, kes tuli esimesena välja monotube amordiga, mis praegu peamiselt Bilsteini leivanumber on. De Carbonide asemele läksid ette Koni reguleeritavad Spordid, mis huvitaval kombel nina mitu cm tõstsid.
Üle viie aasta klõpsisin ka mõned pildid
Ega midagi väga olulist pole siia kirjutada ka olnud. Viimasel ajal on saanud kuuesega päris palju sõidetud. Nädalane ls tuleb 1000km kanti. Väga mõnus on mööda maanteid lasta ja ega linna vahelgi häda pole.
Üks huvitav seik hiljutisest amordivahetusest. Nimelt olen pikalt mõistatanud, millise tootja oranzi värvi (sport)amordid mu masina all on. Esimeste amortide vahetusel selgus, et olid De Carbon'i omad. Tootja, kes tuli esimesena välja monotube amordiga, mis praegu peamiselt Bilsteini leivanumber on. De Carbonide asemele läksid ette Koni reguleeritavad Spordid, mis huvitaval kombel nina mitu cm tõstsid.
Üle viie aasta klõpsisin ka mõned pildid
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Eilsega sai selle auto kindlustus läbi ja masin läheb teenitud talvepuhkusele. Järjekordne suht probleemivaba suvi. Auto oli igapäevasõidukina kasutuses, läbisõit kusagil 15-20 tuh km ringis. Viimane on umbes number, kuna spido-/odomeeteriga oli koostöö selline vahelduv.
Hooaja lõpus ütles pagasi luugi vedrumehanism ülesse. Eks üritab selle korda saada, kui vahetab luugi. Viimane sai saksast "uus" lastud tuua, kuna vana serv hakkas vastikult roostetama. Siinjuures tänusõnad kaasfoorumlasele saarlane, kes luugi operatiivselt Berliinist Tallinna organiseeris.
Hooaja lõpus ütles pagasi luugi vedrumehanism ülesse. Eks üritab selle korda saada, kui vahetab luugi. Viimane sai saksast "uus" lastud tuua, kuna vana serv hakkas vastikult roostetama. Siinjuures tänusõnad kaasfoorumlasele saarlane, kes luugi operatiivselt Berliinist Tallinna organiseeris.
Viimati muutis Ruut, 18 Mai 2015 09:08, muudetud 1 kord kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Õnnitlused siis tagantjärele minu kuueselt Sinu kuuesele Peab ka tehnilisse passi vaatama, minu oma suri eile Tammsaare teel välja. Tea mis tal hakkas, bena viga olla ei saanud, sest bena lihtsalt ei olnud paagis enam Tegelikult ei saa ta viimast kümmet kätte ja nii üllatabki Et siis ilus auto Sul, teedel oma silmaga nähtud!
628csi
Ülevaatus tuvastas, et ülemised õõtsapuksid on veidi vedelad ja tahaks millalgi vahetust. Sama lugu tagumise sumpapütiga, mis veab õhku sisse. Aga üldiselt nenditi, et auto on oma vanuse kohta väga heas korras
Oskab keegi öelda, mis vahe on OEM puksidel 31 12 9 058 819 ja 31 12 9 058 818? Osa B-osa pakkujaid panevad mõlemad koodid oma tootele kirja + veel 31 12 9 058 816, mis peaks olema 518-525e puks. Õõtshoob on kõigi puhul sama koodiga, järelikult füüsiliselt peaks olema nad 1:1 vahetatavad.
On keegi auto all neid pukse vahetanud või on siiski pressi teema? Viimasel juhul vist lihtsam uus õõts panna.
Oskab keegi öelda, mis vahe on OEM puksidel 31 12 9 058 819 ja 31 12 9 058 818? Osa B-osa pakkujaid panevad mõlemad koodid oma tootele kirja + veel 31 12 9 058 816, mis peaks olema 518-525e puks. Õõtshoob on kõigi puhul sama koodiga, järelikult füüsiliselt peaks olema nad 1:1 vahetatavad.
On keegi auto all neid pukse vahetanud või on siiski pressi teema? Viimasel juhul vist lihtsam uus õõts panna.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Ma jõudsin bmwfans infot kaevates ka juba sellele järeldusele, et tugevuse vahe. Huvitaval kombel kasutati 819 lõpuga pukse e28 USAs ja Lõuna Aafrikas nii manuaal, kui ka automaatkastiga versioonidel. Euroopas vaid automaatkastiga masinatel v.a. M5, kus need olid ka kasutusel. E24 on kõik modifikatsioonid saanud 819 puksid.
Näiteks selline tundmatu tootja nagu SIDEM pakub, et kõik kolm koodi sobivad
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/0/0,0,0,1 ... 821611,135
Lemförder ainult 816 ja 818.
UM varuosade laoseisu päring pakub, et 819 puks maksab 79 € ja 818 54€ kirves krt, kui Lemförderi pukside komplekt (2tk) maksab 18€. Viimane on siis Lemförderi komplekt 10556 01. 819 puksidega komplekti kood on 10551 01 ja see E-partsis 38€.
Näiteks selline tundmatu tootja nagu SIDEM pakub, et kõik kolm koodi sobivad
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/0/0,0,0,1 ... 821611,135
Lemförder ainult 816 ja 818.
UM varuosade laoseisu päring pakub, et 819 puks maksab 79 € ja 818 54€ kirves krt, kui Lemförderi pukside komplekt (2tk) maksab 18€. Viimane on siis Lemförderi komplekt 10556 01. 819 puksidega komplekti kood on 10551 01 ja see E-partsis 38€.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Jälle TÜV läbitud puhaste paberitega. Enne ülevaatust sai vahetatud ülalnimetatud õõtsapuksid. Samaga läks vahetusse üks alumine õõts, kuna sharniiri kumm oli puru ning stabika kondid. Kõik Lemförderilt. Kolinaid ei olnud aga eks nüüd sai lihtsalt kolinavaba aega pikendatud.
Kui mai lõpus viskas esimesed kuumad, panin ette uue sachsi viskosiduri, kuna vanaga hakkas temp ebameeldivalt tõusma. Praegu võib +40 ka ummikus istuda.
Niiskete ilmadega hakkas möödunud hooaja lõpus käivitamine probleeme valmistama. Selle raviks leidsid oma koha kapoti all uus Bremi jagaja kaas ja rootor.
Nipet-näpet teha veel oleks aga peab nentima, et suht probleemivaba auto. (siinkohal sülitan kolm korda üle vasaku õla ja igaks juhuks paar korda üle parema ka )
Kui mai lõpus viskas esimesed kuumad, panin ette uue sachsi viskosiduri, kuna vanaga hakkas temp ebameeldivalt tõusma. Praegu võib +40 ka ummikus istuda.
Niiskete ilmadega hakkas möödunud hooaja lõpus käivitamine probleeme valmistama. Selle raviks leidsid oma koha kapoti all uus Bremi jagaja kaas ja rootor.
Nipet-näpet teha veel oleks aga peab nentima, et suht probleemivaba auto. (siinkohal sülitan kolm korda üle vasaku õla ja igaks juhuks paar korda üle parema ka )
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Talve jooksul siis nii palju toimunud, et autol täitus 10 aastat minu käes.
Kuna viimastel aastatel aina süvenev spidomeetri mitte töötamine hakkas üle viskama, siis otsustasin lõpuks ikkagi kellad maha kiskuda ja vaadata, kuhu koer maetud. Kahtlustasin surnud SI plaadi akusid. Lahti võttes kardetud "elu" trükiplaatidel siiski ei näinud. Eelmise omaniku toimest on kellad saanud 94 a uuenduse.
Välja on vahetatud suur trükiplaat ja SI plaadil ei ole enam jadamisi laetavad 1,2V NiMH akud vaid paralleelis 3V Sanyo CR14250SE liitiumpatareid. Kõik paistab ilus ja puhas, pinge 3,05V, seega patareisid pole põhjust vahetama hakata.
Palja silmaga vaadates ei paista ka vigaseid jootekohti. Tahhomeeter ja spidomeeter on 83 a omad, ehk siis originaalid. Puhastab spidomeetri kontaktid ära ja paneb uuesti kokku. Ehk on viga ainult "kõntsas". Kui spidomeetri mitte töötamine veel harvem oli, siis aitas teinekord kõva rusikahoop vastu armatuuri.
Järgmise asjana lähevad vahetusse tagaamordid, millest üks sügisel õli välja viskas. Loodetavasti saab järgmisel nädalal tellitud B6-d kätte.
Kuna viimastel aastatel aina süvenev spidomeetri mitte töötamine hakkas üle viskama, siis otsustasin lõpuks ikkagi kellad maha kiskuda ja vaadata, kuhu koer maetud. Kahtlustasin surnud SI plaadi akusid. Lahti võttes kardetud "elu" trükiplaatidel siiski ei näinud. Eelmise omaniku toimest on kellad saanud 94 a uuenduse.
Välja on vahetatud suur trükiplaat ja SI plaadil ei ole enam jadamisi laetavad 1,2V NiMH akud vaid paralleelis 3V Sanyo CR14250SE liitiumpatareid. Kõik paistab ilus ja puhas, pinge 3,05V, seega patareisid pole põhjust vahetama hakata.
Palja silmaga vaadates ei paista ka vigaseid jootekohti. Tahhomeeter ja spidomeeter on 83 a omad, ehk siis originaalid. Puhastab spidomeetri kontaktid ära ja paneb uuesti kokku. Ehk on viga ainult "kõntsas". Kui spidomeetri mitte töötamine veel harvem oli, siis aitas teinekord kõva rusikahoop vastu armatuuri.
Järgmise asjana lähevad vahetusse tagaamordid, millest üks sügisel õli välja viskas. Loodetavasti saab järgmisel nädalal tellitud B6-d kätte.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Kogu lammutamise tulemus - ümmargune 0. Spidomeeter endiselt ei funktsioneeri. Kui kõvasti armatuuri tümitasin proovisõidu ajal, siis tripmeeter keris 0,1 km ette. Peab ikkagi spidomeetri lahkamise/defekteerimise ette võtma. On keegi endale selgeks teinud, kuidas spidomeetrit juhitakse? Et ennetada soovitusi andur ja juhtmed üle vaadata, ütlen et kiiruse signaal jõuab OBC-sse. Seega reduktorist tuleva signaaliga on kõik OK.
Kui kellelgi on üle pildil olev spidomeeter kasvõi proovimiseks laenata, siis oleksin huviline. Seda peaks leiduma 635, 735, 745 peal. Proovimiseks peaks sobima e28 omad vist ka aga seal tõenäoliselt skaala ei kattu.
Positiivsest siis nii palju, et B6-d sain kätte ja läksid täna ka alla.
Vana vs uus
Kui kellelgi on üle pildil olev spidomeeter kasvõi proovimiseks laenata, siis oleksin huviline. Seda peaks leiduma 635, 735, 745 peal. Proovimiseks peaks sobima e28 omad vist ka aga seal tõenäoliselt skaala ei kattu.
Positiivsest siis nii palju, et B6-d sain kätte ja läksid täna ka alla.
Vana vs uus
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=94937" onclick="window.open(this.href);return false;
Oma e28-l sain sellega tööle spido + odo. Praegu töötab kõik v.a see kütusekulu seier ja inspectioni tulukesed. Ehk on abiks
Oma e28-l sain sellega tööle spido + odo. Praegu töötab kõik v.a see kütusekulu seier ja inspectioni tulukesed. Ehk on abiks
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Täna TÜV läbitud ilma märkusteta, aasta jälle hooleta.
Küsimus kuuese ehitajatele/lammutajatele: kus on tagatuledele mineva juhtmestiku "eelviimane" pistikühendus? Ei taha polstreid ja istmeid niisama lahti katkuma hakata. Ühele tagatulele tuleb 11,8V ja teisele 9,6V. Ilmselt on tegu halva kontaktiga + poolel.
Pilti ka. Käisin Reiu küla uut golfikeskust vaatamas.
Küsimus kuuese ehitajatele/lammutajatele: kus on tagatuledele mineva juhtmestiku "eelviimane" pistikühendus? Ei taha polstreid ja istmeid niisama lahti katkuma hakata. Ühele tagatulele tuleb 11,8V ja teisele 9,6V. Ilmselt on tegu halva kontaktiga + poolel.
Pilti ka. Käisin Reiu küla uut golfikeskust vaatamas.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Kui tulede ahelad käivad ka läbi kontroll ploki siis see asub pagaasnikus tagumise paneeli polstri all. Täpselt enam ei mäleta mis sinna kokku jooksid ja pisttikuid oli rohkem kui üks.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.