Taneli E28 535i 1987a.
Taneli E28 535i 1987a.
Sai siis see auto ostetud sest olen suhteliselt paadund e28fänn ja ometi liikuvat autot olen omand vast paar kuud
Esialgu kui kuulutuse pilte vaatasin tundus see e28 olema just selline mida tahan: 3.4 mootor, hea varusustus ja heas korras kere ka hind oli mitu korda üle turuhinna.
Kui vaatama läksin siin muidugi nagu tavaliselt veidi pettusin just kere osas sest nagu ikka e28 tõstekohad, tagapaneel, tagumised koopaääred ja juhijalgade juures põrand olid roosteussi poolt pureda saand
Muidu oli auto viisakas sisu ja üldise välimuse poolest, muidugi lähemal uurimisel või märgata värvil mõne kohapeal roostetäppe ja värvialuseid relakajälgi
Ja sammuti kolises põhja all suurtel pööretel ka kardaan, müüja väitis et pandi valesti kokku keskelt ja seepärast koliseb.
Aga autost ka siis:
Valmistatud ta siis 03/1987 tehasest tulnud 535i-na ja värviks Diamantschwartz.
Autol ees el. aknad, el. katuseluuk,abs, tulede kojamehed, alpina 16" valuveljed, shadowline pakett, istme soojendused ees ja sport-nahksisu(must).
Pildid ka siis:
Vahepeal siis teha jõudnud nii palju, et elementaarne hooldus tehtud mootorile ja vahetatud:
õhufilter
õlifilter
õli(BP Visco 3000 10W-40 poolsünt)
küüünlad
jahutusvedelik
bensiinifilter
Peaks mainima et see jahutuvedelik mis sealt välja tuli meenutas küll juba vett rohkem(sai endale plokkist paras sahmakas kaela lastud seda ollust sammuti õnnestu kanal "üleujutada")
Tegelesin ka selle kardaaniga otsin uue vahelaagri ja mõtlesin kogu kardaani teise kardaani vastu igaksjuhuks välja vahetada.
Aga hoolduse ajal avastas Tõnis et mul käigukasti padjad põhimõtteliselt lahti ja üks mutter leevndusmuhvi läbivapoldi otsast minema lennand ülejäänd väga lahti keerasime need kinni aga endiselt läks kardaan vastu "kuumaplekki" kõrgetel pööretel.
Egas siis midagi üle ei jäändgi vahepealse ajpuuduse tõttu sai paari nädalapärast siis kardaani vahetusega tegelema hakkatud.
mõned pildid siis ka sellest:
Rool siis ka nüüdseks vahetund natuke soliidsema vastu
Aga jah kardaan sai uus alla ja uue vahelaagriga aga endiselt käib kuhugi vastu järsul gaasivajutamisel esimese käiguga
Täna sai siis ostetud uued ematalapuksid ja käigukasti padjad, eks peab millagi nende vahetusega tegelema hakkama
Arvan et tänu õli saand käimari patjadele kardaan all liiga palju liikuma pääsebgi
Esialgu kui kuulutuse pilte vaatasin tundus see e28 olema just selline mida tahan: 3.4 mootor, hea varusustus ja heas korras kere ka hind oli mitu korda üle turuhinna.
Kui vaatama läksin siin muidugi nagu tavaliselt veidi pettusin just kere osas sest nagu ikka e28 tõstekohad, tagapaneel, tagumised koopaääred ja juhijalgade juures põrand olid roosteussi poolt pureda saand
Muidu oli auto viisakas sisu ja üldise välimuse poolest, muidugi lähemal uurimisel või märgata värvil mõne kohapeal roostetäppe ja värvialuseid relakajälgi
Ja sammuti kolises põhja all suurtel pööretel ka kardaan, müüja väitis et pandi valesti kokku keskelt ja seepärast koliseb.
Aga autost ka siis:
Valmistatud ta siis 03/1987 tehasest tulnud 535i-na ja värviks Diamantschwartz.
Autol ees el. aknad, el. katuseluuk,abs, tulede kojamehed, alpina 16" valuveljed, shadowline pakett, istme soojendused ees ja sport-nahksisu(must).
Pildid ka siis:
Vahepeal siis teha jõudnud nii palju, et elementaarne hooldus tehtud mootorile ja vahetatud:
õhufilter
õlifilter
õli(BP Visco 3000 10W-40 poolsünt)
küüünlad
jahutusvedelik
bensiinifilter
Peaks mainima et see jahutuvedelik mis sealt välja tuli meenutas küll juba vett rohkem(sai endale plokkist paras sahmakas kaela lastud seda ollust sammuti õnnestu kanal "üleujutada")
Tegelesin ka selle kardaaniga otsin uue vahelaagri ja mõtlesin kogu kardaani teise kardaani vastu igaksjuhuks välja vahetada.
Aga hoolduse ajal avastas Tõnis et mul käigukasti padjad põhimõtteliselt lahti ja üks mutter leevndusmuhvi läbivapoldi otsast minema lennand ülejäänd väga lahti keerasime need kinni aga endiselt läks kardaan vastu "kuumaplekki" kõrgetel pööretel.
Egas siis midagi üle ei jäändgi vahepealse ajpuuduse tõttu sai paari nädalapärast siis kardaani vahetusega tegelema hakkatud.
mõned pildid siis ka sellest:
Rool siis ka nüüdseks vahetund natuke soliidsema vastu
Aga jah kardaan sai uus alla ja uue vahelaagriga aga endiselt käib kuhugi vastu järsul gaasivajutamisel esimese käiguga
Täna sai siis ostetud uued ematalapuksid ja käigukasti padjad, eks peab millagi nende vahetusega tegelema hakkama
Arvan et tänu õli saand käimari patjadele kardaan all liiga palju liikuma pääsebgi
Viimati muutis tanele28, 16 Okt 2006 11:09, muudetud 7 korda kokku.
E28 525e & E28 535i
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
Sai siis täna ära vahetatud kasti padjad, kuid enam-vähem maksimum momendi piirkonnas äkilisel gaasi vajutusel kobistab ikka kardaani kuumaplekki/summutit kui pöörde kõrgemale jõuavad siis kobin lakkab
See ilmneb ainult esimese või teise käiguga kiirendades järsult
Mul igaljuhul mõistus suht otsas......
See ilmneb ainult esimese või teise käiguga kiirendades järsult
Mul igaljuhul mõistus suht otsas......
E28 525e & E28 535i
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Minu 525i - l põhjustas seda I ja II käigul kardaani pekslemist vigane , mootori poolt esimene kardaanirist. Kardaani maha võttes ja risti kontrollides käisid risti laagrid nagu kehvalt, jäigalt, . Lasin universaalõli laagri vahele ja siis tuli ühe rullikute paari lõtk välja. Kui kardaan auto küljes oli , siis kontrollides ei saanud midagi aru.
Teise kardaaniga oli mul täpslet sama viga, mis praegusegagi ja ristis mingit loksu tunda küll ei olnd ja vaevalt mõlemal kardanil sama viga on.jaant kirjutas:Minu 525i - l põhjustas seda I ja II käigul kardaani pekslemist vigane , mootori poolt esimene kardaanirist. Kardaani maha võttes ja risti kontrollides käisid risti laagrid nagu kehvalt, jäigalt, . Lasin universaalõli laagri vahele ja siis tuli ühe rullikute paari lõtk välja. Kui kardaan auto küljes oli , siis kontrollides ei saanud midagi aru.
Aga eks viin auto kuhugi uurmisele mis koliseb samas on mul puudu summuti kinnitus mis tuleb käigukasti küljest vb. see mõjutab kuidagi moodi seda värki kuigi loogika ütleb et see ei tohiks mõjutada.
E28 525e & E28 535i
Käisin siis täna Valdeku jutul ja korralikul vaatlemisel ilmnesid siis sellised vead:
tagasillatalapuksid vaja vahetada
parem mootoripadi oleks vaja vahetada
leevendusmuhvi peal olev asi(vibratsion damper ingliskeeles eestikeeles ei tea mis ta on vb vibratsiooni leevendi või midagi sellist) ta soovitas selle üldse ära võtta.
ja sai ka avastatud lekkiv tagadiffer
Sai siis otsitud mööda linna mootripatju täna aga b-osana neid ei pakkutagi.
Uhesõnaga sai täna UMist ära tellitud kaks uut patja koos mõnigaste teiste vidinatega.
Tagasillatalapuksid olid mul juba ennem olemas, täna läksid vahetusse siin juures suured tänud Tõnisele selle töö ettevõtmise eest.
Ja tundub et kolin tuleb nüüd veidi hiljem aga kolistama kippub ikkagi nii, et tuleb veel moto padjad ära vahetada kui need millagi kätte saan ja see vibratsiooni leevendi eemaldada.
tagasillatalapuksid vaja vahetada
parem mootoripadi oleks vaja vahetada
leevendusmuhvi peal olev asi(vibratsion damper ingliskeeles eestikeeles ei tea mis ta on vb vibratsiooni leevendi või midagi sellist) ta soovitas selle üldse ära võtta.
ja sai ka avastatud lekkiv tagadiffer
Sai siis otsitud mööda linna mootripatju täna aga b-osana neid ei pakkutagi.
Uhesõnaga sai täna UMist ära tellitud kaks uut patja koos mõnigaste teiste vidinatega.
Tagasillatalapuksid olid mul juba ennem olemas, täna läksid vahetusse siin juures suured tänud Tõnisele selle töö ettevõtmise eest.
Ja tundub et kolin tuleb nüüd veidi hiljem aga kolistama kippub ikkagi nii, et tuleb veel moto padjad ära vahetada kui need millagi kätte saan ja see vibratsiooni leevendi eemaldada.
Viimati muutis tanele28, 21 Juul 2006 00:45, muudetud 1 kord kokku.
E28 525e & E28 535i