Taneli E28 535i 1987a.
Eile sai siis veel halbu üllatusi avastatud kui eemaldisn juhi jalge aluse pigimatti ja suurema osa salongi pigimattidest
Üritan pildid ka lähiajal üless panna
Korralik auk sai pahtlilabidas siis läbi põhja lükkatud pigimatti võtmise käigus
Üritan pildid ka lähiajal üless panna
Korralik auk sai pahtlilabidas siis läbi põhja lükkatud pigimatti võtmise käigus
Viimati muutis tanele28, 15 Dets 2006 20:32, muudetud 1 kord kokku.
E28 525e & E28 535i
..ega sa seda paneeli seestpoolt ei kruntinud? ..uuel osal on tavaliselt hirm õhuke kiht mingit jama peal! ..see läheb 2a pärast seest nii punaseks ...et vähe pole!!!! ...mul on kogemused tagumiste tiivaäärtega! ..jäid eelmine kord kruntimata seest ...rooste tuli nii 2a peale vahetamist juba läbi!(seest-poolt!) Lõikasin uuesti vana välja!..tegin piltte ka ...jube oli!!!...kaks aastat on väga lühike aeg!
Edu remontimisel!
Edu remontimisel!
..ega sa seda paneeli seestpoolt ei kruntinud? ..uuel osal on tavaliselt hirm õhuke kiht mingit jama peal! ..see läheb 2a pärast seest nii punaseks ...et vähe pole!!!! ...mul on kogemused tagumiste tiivaäärtega! ..jäid eelmine kord kruntimata seest ...rooste tuli nii 2a peale vahetamist juba läbi!(seest-poolt!) Lõikasin uuesti vana välja!..tegin piltte ka ...jube oli!!!...kaks aastat on väga lühike aeg!
Edu remontimisel!
Edu remontimisel!
Ma arvan et seal pole esialgu midagi kruntida, kui kest kõva ja puhas, läheb nagunii üleni epokrundi alla .rean kirjutas:..ega sa seda paneeli seestpoolt ei kruntinud? ..uuel osal on tavaliselt hirm õhuke kiht mingit jama peal! ..see läheb 2a pärast seest nii punaseks ...et vähe pole!!!! ...mul on kogemused tagumiste tiivaäärtega! ..jäid eelmine kord kruntimata seest ...rooste tuli nii 2a peale vahetamist juba läbi!(seest-poolt!) Lõikasin uuesti vana välja!..tegin piltte ka ...jube oli!!!...kaks aastat on väga lühike aeg!
Edu remontimisel!
Carclassic OÜ
Nüüd siis jälle asjad natuke edasi liikund kerega ja viimasedgi kütuse ja piduritorud küljest keeratud need külll tõnise poolt tehtud kuna omal pole aega olnd kohe üldse.
Kere sai seest ka silikooni pesuainega ülekäidud:
Üldiselt avastasime ka selle et ninas vägapalju pindmist roostet ja plekkide liite kohad ussitavad ka üsna agaralt:
Sai siis otsutatud et kuna kõik liite vahed roostetavad mehiselt võtame nina täielikult laiali ja puhastame vahed korralikult ja osad tdetailid vahetame uute vastu mis eriti roostest pureda saand on:
Uus ja vana akku alune koht:
Nina seisukord oli palju hullem kui ma algul arvasin:
Kere sai seest ka silikooni pesuainega ülekäidud:
Üldiselt avastasime ka selle et ninas vägapalju pindmist roostet ja plekkide liite kohad ussitavad ka üsna agaralt:
Sai siis otsutatud et kuna kõik liite vahed roostetavad mehiselt võtame nina täielikult laiali ja puhastame vahed korralikult ja osad tdetailid vahetame uute vastu mis eriti roostest pureda saand on:
Uus ja vana akku alune koht:
Nina seisukord oli palju hullem kui ma algul arvasin:
E28 525e & E28 535i
Lisan ka mõne pildi selgitustega.
Kuna igasugused liitevahed tänu tehase koonerdamisele värvi ning kerehermeetikuga olid lausroostes, siis lammutasin esiotsa laiali:
Tükid ükshaaval puhastatud ning taastatud:
Lanseri ja raami otsas samamoodi taastatud:
Seejärel jälle tükkhaaval kokku tagasi:
Kui kõik koos ja mõõdud paigas, kerge üldpuhastus esiotsale ning epokrunt selga:
Hetkel siis auto grillis ja vaatab mis põhjaga saab, karbid peaks ka lahkama:
Kuna igasugused liitevahed tänu tehase koonerdamisele värvi ning kerehermeetikuga olid lausroostes, siis lammutasin esiotsa laiali:
Tükid ükshaaval puhastatud ning taastatud:
Lanseri ja raami otsas samamoodi taastatud:
Seejärel jälle tükkhaaval kokku tagasi:
Kui kõik koos ja mõõdud paigas, kerge üldpuhastus esiotsale ning epokrunt selga:
Hetkel siis auto grillis ja vaatab mis põhjaga saab, karbid peaks ka lahkama:
Carclassic OÜ